f3j 4000mm anvergura
#484
Postat 28 October 2014 - 12:11 PM
....
....
....
....
.....
Fisiere atasate
#485
Postat 28 October 2014 - 12:47 PM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#487
Postat 28 October 2014 - 01:23 PM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#488
Postat 28 October 2014 - 03:17 PM
Cum se imbina cele 3 parti, putem avea niste imagini detaliate ?
#489
Postat 28 October 2014 - 04:26 PM
Poza cu imbinarea maine 😊
....
...
...
Fisiere atasate
#490
Postat 28 October 2014 - 04:30 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#491
Postat 28 October 2014 - 04:34 PM
#492
Postat 31 October 2014 - 05:37 PM
......
https://m.youtube.co...h?v=uq25jCUFEeg
Fisiere atasate
#496
Postat 31 October 2014 - 07:56 PM
fly, la 31 October 2014 - 07:50 PM, a spus:
nu ai pus poza cu prinderea capetelor de aripa pe segmentul median!! :pardon:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#497
Postat 31 October 2014 - 08:07 PM
fly, la 31 October 2014 - 07:50 PM, a spus:
E bine ca e doar proto-tiptil... ca sunt multe de imbunatatit ;)
#504
Postat 02 November 2014 - 08:29 AM
Urmatorul il voi face cu eleroane si coada in V ,o voi face in v pentru ca asa nu am devoie de multa greutate in bot si modelul iese mai usor ,si frecarea ampenajului cu aerul este mai mica .
#505
Postat 02 November 2014 - 08:45 AM
Eu as imbunatatii executia cozii actuale, care e prea mare ca suprafata la directie si prea mica la profundor.
Fara servo in coada... Mai merge si boom-ul scurtat... sau, daca alta varianta nu exista, montat motorul in fata, afara din fuselaj, de ce nu...
#506
Postat 02 November 2014 - 09:08 AM
#507
Postat 02 November 2014 - 09:10 AM
#508
Postat 02 November 2014 - 09:25 AM
Eu vad acolo cam 1/6 raportul, cand la planoare consacrate este in jur de 1/4.
Servo-urile in pod, sub aripa.
Minim 20 grame servo salvate din coada aia super lunga inseamna minim 120 grame usurat in fata.
Daca pastrezi servo in coada, trecerea la V nu va schimba nimic din balansul general, suprafata lor va trebui sa fie apropiata de suma suprafetelor cozii actuale, deci greutatea apropiata.
Iar eleroanele nu vor face decat sa iti strice finetea, daca executia nu va fi gapless.
#509
Postat 02 November 2014 - 11:12 AM
Mai mult el spunea ca aceasta perceptie se trage din ampenaje clasice prost calculate, executate. Nici un planor facut de Marck Drela nu are coada in V.
Mie nu imi plac cozile in V din multe motive, imi plac cele cu profundor pendular, in X, la fel, din multe motive.
Planoarele de F3B si F3F sunt marea majoritate cu coada in V. Asta insemana ca intradevar ofera ceva in plus la acest tip de competitii (sau pilotii sufera de o mica psihoza colectiva).
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#510
Postat 02 November 2014 - 08:35 PM
Ciao Sorin