f3j 4000mm anvergura
#62
Postat 29 March 2014 - 12:42 PM
Nu uita ca acolo va intra motor 180 grame + elice 50 grame = 230 grame, ma indoiesc ca ai atat balast acum... :unsure:
Plus ca nu are rost sa te inghesui cu motor de 38mm (32 diametrul la suprafata de prindere pe panou) pe con de 40mm. Nu va mai avea aerisire de loc.
#63
Postat 29 March 2014 - 01:20 PM
De exemplu o simulare pentru 2kg la 3m cu motor de 690kv:
3s elice 14x7 tractiune 1400 gr 26A 280W Vpitch 60kmh
4s elice 12x6 tractiune 1250 gr 20A 280W Vpitch 65kmh
Asta e pentru un MVVS de 690kv la care mai merge cat de cat 4s, GliderDrive nu exista asa jos kv, iar la 840kv 4s e un pic overkill... ar rezulta elice de 10-11", jucarie la un planor de 3m.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 29 March 2014 - 01:22 PM
#64
Postat 29 March 2014 - 03:01 PM
#65
Postat 29 March 2014 - 03:08 PM
#66
Postat 29 March 2014 - 08:06 PM
fly, la 29 March 2014 - 03:01 PM, a spus:
Pai la hyperflight unul din combinatiile recomandate pentru Ava de 4m este:
"Hacker B40 10L with 4.4:1 box, 14x8 prop, 3S 2ah LiPo (42A, 1950 fpm)"
adica asta, inrunner cu reductor:
https://www.aero-mod...0-8L-4.4-1.html
Daca socotesti ca are 3750kv si reductor 4.4, inseamna ca la ax ai 3750/4.4 = 852kv.
Deci cel de care iti ziceam mai sus, GliderDrive de 840kv pare cam la fix, si curentul maxim fiind de 45A, de asta eu am pus elice de 14x7, sa il mai menajez.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 29 March 2014 - 08:08 PM
#71
Postat 30 March 2014 - 05:01 PM
fly, la 30 March 2014 - 03:34 PM, a spus:
....
Dupa o anumita varsta , propun eleron si flaps
.A trecut vremea cand faceam tonou din directie si alergam juma de kilometru sa recuperez un model.
La viteza cu care te misti poti face ambele variante.
Ma abonez la o buc. din carbon cu ampenaj in V. Daca se poate ?
Spor si Ajutor
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....
#72
Postat 30 March 2014 - 05:54 PM
#73
Postat 30 March 2014 - 06:47 PM
Rottyrc, la 30 March 2014 - 05:01 PM, a spus:
.A trecut vremea cand faceam tonou din directie si alergam juma de kilometru sa recuperez un model.
La viteza cu care te misti poti face ambele variante.
Ma abonez la o buc. din carbon cu ampenaj in V. Daca se poate ?
Spor si Ajutor
Si eu ma abonez la unul daca are timp sa le faca tot carbon si ampenaj V , ma tenteaza varianta cu motorizare electrica cu motor de 28 s-au 36
#74
Postat 30 March 2014 - 07:03 PM
Vedeti experientele lui icsss de azi cu aripa de 1400mm, 1kg si motor de 28 :)
Eleroane... daca originalul nu a avut, inseamna ca directia si in general totul este dimensionat pentru zbor fara eleroane.
Zburand asa ceva de 3m - Bird of Time - va pot zice ca nu le simtiti lipsa de loc. Oricum, nu e genul de avioane de facut tonou ;)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 30 March 2014 - 07:05 PM
#75
Postat 30 March 2014 - 08:08 PM
Altfel va fi puturos.
Ciao Sorin
#76
Postat 30 March 2014 - 08:13 PM
Eu fac aripa cu MH 32 care e mai subtire ca profilul tau , in plus am 2,9 m anvergura si imi incap servo normale fara probleme.
Ciao Sorin
#77
Postat 31 March 2014 - 10:01 AM
fly, la 30 March 2014 - 05:54 PM, a spus:
Fara eleroane nu are cum sa fie mai usor cu cateva sute de grame. In cel mai bun caz ar putea fi vorba de o economie de cel mult cateva zeci de grame.
In plus, daca nu ii faci eleroane si vrei ceva cat de cat apropiat de Ava ai nevoie de diedru multiplu si ti-ar mai trebui inca unul la bucatile de aripa din stanga si dreapta. Din poze nu vad sa ai asa ceva.
Nu in ultimul rand ai nevoie de o suprafata MARE a directiei si iarasi, din proiectare si poze, nu reiese asa ceva.
#78
Postat 31 March 2014 - 10:23 AM
#82
Postat 31 March 2014 - 10:55 AM
#83
Postat 31 March 2014 - 11:38 AM
#84
Postat 31 March 2014 - 11:52 AM
Hai, mai copii... la naiba sunt cunoscute astea ca "bend wings" ca sa reinventati voi pe Drela... :angry:
Va zbura... si atat, nu pretindeti ca si bine.
#85
Postat 31 March 2014 - 12:37 PM
Buna ziua ! Vreau si eu un fuselaj de planor , dar cu ampenaje cu tot daca se poate.
Va rog sa trimiteti un pret si o modalitate de transport.Il vreau alb si cu cabina neagra (daca e posibil)
Va trimit adresa cum i-mi dati un raspuns.
O zi buna.
Adrian Dimitriu ,
Deva
Multumesc!
#88
Postat 31 March 2014 - 07:48 PM
fly, la 31 March 2014 - 07:22 PM, a spus:
Ampenajul ala in V este pregatit pentru matrita? Frumos model, astet maidenul.
Aceasta postare a fost editata de RedDevil: 31 March 2014 - 07:49 PM
#89
Postat 31 March 2014 - 08:23 PM