f3j 4000mm anvergura
#153
Postat 08 April 2014 - 01:46 PM
Cel de Ava are 8mm.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 08 April 2014 - 01:47 PM
#155
Postat 09 April 2014 - 05:13 PM
#159
Postat 09 April 2014 - 07:02 PM
Originalele cer pe la vreo 300 grame de lest in bot... 200 grame un pack nichel, ca sa fie mai greu, ca degeaba pui lipo, tot mai vrea 100 grame.
#160
Postat 09 April 2014 - 07:27 PM
#161
Postat 09 April 2014 - 08:00 PM
renatoa, la 09 April 2014 - 07:02 PM, a spus:
Originalele cer pe la vreo 300 grame de lest in bot... 200 grame un pack nichel, ca sa fie mai greu, ca degeaba pui lipo, tot mai vrea 100 grame.
pui un lipo mai mare :) pui ceva gen lipo 3 celule 5000 sau 6000 si ai greutate necesara fara balast, si cu un 5000 garantat zbori ore in sir, se termina termica, aerul si cerul si pack-ul tot tine :)
#163
Postat 10 April 2014 - 09:25 AM
La anvergura aia, trebuie sa fii foarte atent cu profilul. I-ti trebuie un profil cu centrul de presiune destul de in spate (din cauza fringerii bordului de atac, punctul de aplicare a portantei este destul de in spate), si sa pui lonjeroanele fix acolo (mie-mi plac incasetate). Riscul este sa torsioneze usor aripa in zbor, si oricat de performant ar fi avionul sa nu zboare bine. Vad ca ai imbract-o temeinic in balsa, presupun ca vrei sa-i dai rigiditate la torsiune nu din considerente estetice.
#168
Postat 11 April 2014 - 07:24 PM
Atentie ca e greu carbonul, ca BF la directie 3x0.5mm ajungea.
#169
Postat 11 April 2014 - 07:35 PM
#172
Postat 12 April 2014 - 10:44 PM
fly, la 30 March 2014 - 03:34 PM, a spus:
....
..pai este de neconceput fara eleroane si flapsuri.Cum aterizezi fara astea,sau cum zbori in termica fara flaps etc.etc.???
#174
Postat 13 April 2014 - 05:41 AM
Fisiere atasate
-
image.jpg (58.47K)
Number of downloads: 43
#175
Postat 13 April 2014 - 07:30 AM
Lajos, la 12 April 2014 - 10:59 PM, a spus:
Ati putea detalia putin ce este gresit?
Pe podiumuri arata altfel situatia, si unii l-ar putea considera culmea stilului de constructie clasic infoliat.
La fel si pentru "fara eleroane si flapsuri", e o arta sa le faci sa nu iti strice aerodinamica...
#176
Postat 13 April 2014 - 09:23 AM
Nu trebuia sa umbli la profilul aripii.Cand il modifici se schimba foarte mult caracteristicile de zbor, de obicei se schimba in rau, numai daca ai mare noroc , 1la 1000000 , ies caracteristici mai bune de zbor.
Toata lumea incearca sa faca profilele cat mai precis.
Bine ca ai facut flapsuri si eleroane cum zicea si dl Lajos.Nici mie nu-mi place Ava din mai multe puncte de vedere.
Ciao Sorin
#177
Postat 13 April 2014 - 09:29 AM
Si sincer eu asa am invatat ,rau nu va fi sper :D
#178
Postat 13 April 2014 - 03:03 PM
De exemplu între MH32 şi SD7080 diferenţa este aproape insesizabilă, chiar şi la caracteristici.
Zboară-l,bucură-te de el şi povesteşte-ne apoi şi nouă cum este.
Zboruri line.
#179
Postat 13 April 2014 - 03:11 PM
#180
Postat 13 April 2014 - 03:15 PM