Sunt un incepator in aeromodele si vrea ca pentru inceput sa constuiesc si eu un avion dar sa fie usor de constriuit si sa aiba motor electric shi R/C daca cineva vrea sa ma ajute adresa mea de yahoo e pgl_c_s.
Pagina 1 din 1
As vrea sa contruiesc
Postat 03 September 2005 - 11:28 AM
in dotare: Funtana X50
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
Postat 03 September 2005 - 03:46 PM
Scotoceste pe la download ca sunt planuri de toate soiurile. daca nu te descurici iti trimit eu ceva pe email. iti recomand cu caldura un planor cu 2 comenyi, de maxim 2 m anvergura. este usor de construit, ieftin de intretinut, nu ai nevoie de o statie de telecomanda sofisticata. Plus ca cea mai buna metoda de a invata zborul este fara motor.
big
big
FROGS CAN FLY!
Postat 03 September 2005 - 03:46 PM
Re eu tiasi recomanda sal faci sin stiren ca e usor de modelat si e destul de razistent la busituri :mellow: balsa stai mult si daca lai busit nu prea ai ce sa recuperezi asa la stiren mai un scoci mai un lipici si gata
Respect
Bafta!!!!
Respect
Bafta!!!!
Plutesc aiurea si cind cad....
Postat 04 September 2005 - 12:12 AM
Sau poti incerca o aripa zburatoare... la fel nu ai nevoie de o statie de telecomanda extrem de complicata... Hitec Laser 4 de exemplu te prinde perfect pentru asa ceva.
Big stie el ce zice cand zice de planor si intr-adevar e metoda ideala de a incepe zborul.. dar daca vrei ceva si mai simplu atunci aripa este calea de urmat. Cu un planor de 2 metri anvergura intr-adevar poti invata zborul simplu si ieftin... il urci sus si incepi sa-l planezi pana te saturi.
MIG-29
Big stie el ce zice cand zice de planor si intr-adevar e metoda ideala de a incepe zborul.. dar daca vrei ceva si mai simplu atunci aripa este calea de urmat. Cu un planor de 2 metri anvergura intr-adevar poti invata zborul simplu si ieftin... il urci sus si incepi sa-l planezi pana te saturi.
MIG-29
Postat 04 September 2005 - 02:27 AM