Desi este foarte cald, cam impropriu functionarii termicelor, se mai gaseste din cand in cand umbra si vant de zbor.Prietenii nostrii care au fost in Ungaria la campionatul master de machete Jet au dus greul activitatii la sfarsit de iulie si inceput de august. dar asta intr-un subiect separat cat de curand posibil pe forum.... :D
August 2005 prea cald
#1
Postat 08 August 2005 - 12:01 AM
Desi este foarte cald, cam impropriu functionarii termicelor, se mai gaseste din cand in cand umbra si vant de zbor.Prietenii nostrii care au fost in Ungaria la campionatul master de machete Jet au dus greul activitatii la sfarsit de iulie si inceput de august. dar asta intr-un subiect separat cat de curand posibil pe forum.... :D
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#4
Postat 08 August 2005 - 07:44 AM
Dom*PROFESOR, la 8 Aug 2005, 01:01, a spus:
Desi este foarte cald, cam impropriu functionarii termicelor, se mai gaseste din cand in cand umbra si vant de zbor.Prietenii nostrii care au fost in Ungaria la campionatul master de machete Jet au dus greul activitatii la sfarsit de iulie si inceput de august. dar asta intr-un subiect separat cat de curand posibil pe forum.... :)
Ca un carcotas ce sunt: pe placuta cred ca e gresit scris numele tarii: ori RO ori ROMANIA!!!..."ROM" ala da posibilitate de interpretare!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 08 August 2005 - 07:44 AM
Cu rabdare si ciocan.
#5
Postat 08 August 2005 - 07:48 AM
Marinaru, la 8 Aug 2005, 07:44, a spus:
@Marinero
esti carcotas; din cate stiu trebuie sa apara trei litere
si la atletism e la fel
ex Bulgaria (BLG)
cred?!
0728.26.93.19
#6
Postat 08 August 2005 - 08:09 AM
IlPadrino, la 8 Aug 2005, 08:48, a spus:
Marinaru, la 8 Aug 2005, 07:44, a spus:
@Marinero
esti carcotas; din cate stiu trebuie sa apara trei litere
si la atletism e la fel
ex Bulgaria (BLG)
cred?!
Atunci e nasol...tare nasol...am fost lucrati!
Cu rabdare si ciocan.
#7
Postat 08 August 2005 - 01:11 PM
off topic: nu doar in atletism tre sa fie din 3, in sport in general. acum, eu si cu marinero avem o polemica. eu zic ca si BLG ala e tot la deruta. parerea mea e ca vine de la BuLanGiu. marinero zice ca e de la BaLeGar...
Laser frate!
#8
Postat 08 August 2005 - 08:10 PM
Marinaru, la 8 Aug 2005, 07:44, a spus:
Dom*PROFESOR, la 8 Aug 2005, 01:01, a spus:
Desi este foarte cald, cam impropriu functionarii termicelor, se mai gaseste din cand in cand umbra si vant de zbor.Prietenii nostrii care au fost in Ungaria la campionatul master de machete Jet au dus greul activitatii la sfarsit de iulie si inceput de august. dar asta intr-un subiect separat cat de curand posibil pe forum.... :o
Ca un carcotas ce sunt: pe placuta cred ca e gresit scris numele tarii: ori RO ori ROMANIA!!!..."ROM" ala da posibilitate de interpretare!
Marinare, baga un oki la www.fai.org si vezi ca ROM e prescurtarea oficiala pentru sporturile aviatice!
#9
Postat 09 August 2005 - 06:47 PM
#10
Postat 10 August 2005 - 07:52 AM
In rest ce sa zic, baltoacele au nascut tantari din belsug si mai mult am aplaudat decat am pilotat!
Cu rabdare si ciocan.
#16
Postat 17 August 2005 - 08:56 AM
#17
Postat 17 August 2005 - 02:56 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#18
Postat 24 August 2005 - 08:10 PM
obiecte zburate: avi_barca (Valterila), elicopter (Silvica)
radu = scorpio
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 24 August 2005 - 08:47 PM
0728.26.93.19
#22
Postat 24 August 2005 - 08:25 PM
pahguletz, la 8 Aug 2005, 13:11, a spus:
Si ce-ati hotarat ? ;)
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#23
Postat 24 August 2005 - 08:40 PM
Imagini atasate
#25
Postat 24 August 2005 - 08:42 PM
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 24 August 2005 - 08:44 PM
#26
Postat 24 August 2005 - 08:48 PM
#28
Postat 25 August 2005 - 08:57 AM
SILVIU66, la 24 Aug 2005, 20:42, a spus:
Nu stiu unde ati pus centru de greutate, dar al nostru merge bine si l incepatori si la vint. Adevarul este ca trebuie zburat cu unghiu de attac mai mare, care il poti face sa sta pe loc, inclusif torque roll, usor. Important este si unghiu de motor si inaltimea lui fata de "aripa" portanta. la pima incercare motorul era prea sus si prea in fata, asa zburea nasol de tot.
#29
Postat 25 August 2005 - 09:59 AM
Yak 52, daca stii vreun pont, e binevenit. La mine, cu zero-zero zboara perfect.
Io nu zic absolut de loc ca zboara "vicios". Atata doar ca e mai pretentioasa decat o config. normala si evident, datorita incarcarii reduse, e sensibila la vant. Mai ales ca eram peste niste copaci si simtea turbulenta aferenta.
Io inca nu ma simt pe deplin confortabil zburand-o dar e "in parametri". Avand "alungire" f. redusa, no diedru si CG relativ sus, evident ca e oarecum instabila pe axa de ruliu. Dar decolarea de pe apa e f. linistita, practic decoleaza singura. Virajele coordonat nu sunt greu de facut dar tre sa fii in permanenta cu simtzurile treze, orice ai zice. Pt hovering si torque roll tre sa mai muncesc, ca acolo trebe manutza, nu gluma!
Am oarece emotii deoarece receptorul ma avertizeaza despre faptul cacalitatea (!) emisiei-receptiei iese din tolerante. Am un receptor Sculze alpha 440 ce are posibilitatea de display a calitatii receptiei. Ma avertizeaza printr-o clipocire de LED, dupa un anumit cod, de cate ori toleranta a f. depasita. Dar totodata rec. stie si "apdr" (Advanced Pulse Decoding and Restoration), adica decodifica si restabileste automat calitatea semnalelor primite de la Tx, ceea ce e beton. Probabil ca fara aceasta facilitate, barca era demult surcele. Astfel, nici nu-mi dau seama de probleme. Dar tre sa le rezolv si nu stiu ce le genereaza. Nu magnetii de la cupola sunt de vina. Io suspectez faptul ca datorita config., contr. e relativ aproape de rec. Sub 5 cm. Dar nici nu prea am unde sa-l indepartez. L-am cocolosit intr-o folie de aluminiu, desi mi-e clar ca nu ajuta. Sau ajuta? Ar mai trebui sa scot antena ce e bagata intr-un flotor "posterior" si sa o rutez mai ortodox, desi nu cred ca e de aici. Mai vedem.
Orice sugestie e binevenita!
Acu tre sa carpesc un flotor ce l-am "turtit" un pic - nimic serios. M-am fastacit un pic (vreau sa cred, ca sa nu suspectez receptor si alte cele) si am dat cu ea mai tare de apa. Piesele lipsa adunate de pe apa erau... doar cupola, ce sta cu magneti si a sarit, ceea ce era de asteptat. Nu vreau sa pun velcro pt. ca se "opereaza" mai greu cu el, plus ca vroiam sa testes sistemul pt. viitoare utilizari (stiu io la ce...).
#30
Postat 29 August 2005 - 08:56 AM
Aici e ASH 26, cel care zboara fara repros.
Imagini atasate
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.