Modelism - RHC Forum: YAK 54 1850mm dle30 HK - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

YAK 54 1850mm dle30 HK

#31 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 19 March 2014 - 09:45 AM

daca ii dai la zbor, baga un 19*8, 19*10. se pupa bine cu motorul.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#32 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 19 March 2014 - 02:29 PM

Deci pot sai dau un zbor?
Am un 20x8 , merge?
0

#33 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 19 March 2014 - 04:24 PM

e mare 20 x 8, parerea mea.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#34 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 19 March 2014 - 08:09 PM

Pina nu termini rodajul este bine sa mergi cu elice de rodaj, cea specificata in manual.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#35 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 21 March 2014 - 12:51 PM

Cum sa-l echilibrez de inceput , in momentul de fata sta in CG perfect orizontal ,sa-l las un pic mai greu de bot , celelalte modele l-e centram perfect level,banui ca nu-i nici o diferenta
l
0

#36 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 March 2014 - 01:01 PM

Echilibreaza-l in CG-ul recomadat ( sa stea orizontal), nu are rost sa-l lasi mai greu de bot.
Oricum CG-ul dat in manual e cu un grad de apoximatie, sunt si alte elemente care ii pot inflenta comportamentul ( unghiuri aripa, profundor, etc) deci oricum e foarte probabil sa trebuiasca sa-l trimezi la primul zbor.


0

#37 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 22 March 2014 - 10:03 PM

Azi am reusit sa-l innalt, echilibrat la orizontal,cum am fost sfatuit, inima cat un purice, dar cand l-am vazut ca dupa 5m s-a desprins si se comporta exemplar mi-am mai revenit!,daca v-a vine sa credeti nu m-am atins de trimuri,amvergura mare da rezultate, o sa il aduc pe la Adunati, poate m-a mai ajutati un pic la reglajele motorului, in aer nu merge rotund, inclinat pe o parte pierde un pic din turatie,exista si o filmare pe care nu eu am facuto, colegi mei au facuto, sa vd cand o pregatesc.
0

#38 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 23 March 2014 - 06:35 PM

Apropo, o toba bitts ar mai atenua zgomotul sau un silencer, acesta din urma am inteles ca il cam gatuie???? intreb pt ca urla ca naiba, si daca da, unde gasesc??

Aceasta postare a fost editata de bogdantocaci: 23 March 2014 - 06:36 PM

0

#39 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 March 2014 - 08:57 PM

he,he, fix aceleasi simptome ca la DLE-ul meu. nu-l forta, lasa-l sa se mai aseze un pic, si cand doresti, vii la Adunati si-i dam de cap. nu-i pune silencer, pierzi power. e o intreaga dicutie pe FlyingGiants pe tema asta.

sa pui filmarea cand faci rost de ea.



_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#40 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 24 March 2014 - 06:43 PM

Am vazut azi pe youtube cateva filmulete cu motoare dle 30 care aveau tobe pitts, si intradevar se aude o oarecare diferenta de zgomot,acum ce se vede nu inseamna ca este real, care-va dintr-e dvs. a schimbat toba, cu una de pitts? chiar este diferenta? Am cautat prin Romania o astfel de toba, dar nema, poate nu caut unde tredui,in schimb am gasit cateva pe ebay.uk
0

#41 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 24 March 2014 - 11:56 PM

Am vazut topicul din motor review cu tobe pitts si cred ca m-am luminat,ca sa vezi ce inseamna sa cauti.

Aceasta postare a fost editata de bogdantocaci: 24 March 2014 - 11:56 PM

0

#42 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 27 March 2014 - 09:40 PM

Allen ... am o intrebare , modificarea cu furtunul.care pleaca din capacul membranei de la.carburator , am.vazut ca tu ai optat pentru un borcanel de la un film foto sau asa ceva , in lincul pus de tine am vazut ca la.capatul furtunului este un dop sau.... nu-mi dau seama , un alt stut .... toata instalatia trebui sa fie ermetica sau trebui sa traga aer pe la capat ..???????????am.citit cu mare atentie problema cu fluxul de.aer si mi-se pare logic ,tocmai de aceea vreau sa pun acel.furtun ... Spor.
0

#43 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 28 March 2014 - 02:46 PM

Bogdan, eu am folosit o cutie de film foto. am bagat furtunasul in cutie si am facut probe. cel mai bine a mers dupa ce am dat cateva gauri in cutiuta. cand totul era ermetic, avea tendinta de a se ineca pe fata si sa se sece pe spate. dupa ce am gaurit cutia (cam 10 gaurele cu varful de la letcon), se pare ca presiunea statica asupra membranei s-a imbunatatit. dar asta nu se aplica la toate carburatoarele. trebuie sa pleci de la solutia clasica (ermetic) si sa gasesti varianta optima pt motor. mare grija si la lungimea furtunului. unii de ex. au dus furtunul in fuselaj si atat. la mine nu a mers asa. trebuie testat.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#44 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 28 March 2014 - 06:29 PM

Asta o sa fac, merci de sfat
0

#45 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 28 March 2014 - 06:49 PM

vezi cum lipesti stutul ala pe capacul carburatorului. sa fie trainica lipitura.




EDIT: mi-am adus aminte, vezi am si postat la DLE30, sa berifici sa nu fie bavura la muzicute, mai e si de acolo o posibilitate sa nu mearga cum tre motorul. caut si iti mai dau odata link.

daca e ceva ma poti suna sa iti mai explic ce si cum (0725486662)


Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 28 March 2014 - 06:52 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#46 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 28 March 2014 - 06:55 PM

uite aici:

http://www.grosbeakr...ns/lapping.html

http://www.thunderbo...rial_seven.html

http://www.grosbeakr...ualization.html



Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 28 March 2014 - 07:00 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#47 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 28 March 2014 - 10:07 PM

Da,da, ALLEN, am vazut toate topicurile de la dle30 postate de tine, acum tocmai gauream capacul respectiv si montam stutul, am lipit cu metal lichid de la Bison,o-sa astept sa-se intareasca adezivul si o-sa polizez cu drill-ul interiorul capacului,o-sa montez capacul, numa'ca nu am un recipient de film foto, am un recipient de medicamente,si nu stiu cam cat de lung sa tai furtunul.
Maine fac o proba cu el ne gaurit,borcanul, si dupa aia vad daca necesita gaurire, poate ajung pe la voi .
Si dupa aia vad cu muzicuta, , multam mult de ajutor, daca-mi prind urechile dau un tar
0

#48 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 28 March 2014 - 10:11 PM

CAPAC GAURIT

Fisiere atasate


0

#49 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 28 March 2014 - 10:17 PM

Borcan

Fisiere atasate


0

#50 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 28 March 2014 - 10:22 PM

Aha, gata am vazut pozitia borcanului, linga rezervor.
0

#51 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 28 March 2014 - 10:39 PM

e bun si recipientul ala. pozitia lui in fuselaj o determine prin incercari. poate sa mearga si fara recipient, daca presiunea static din fuselaj e constanta (sau fara fluctuatii prea mari). sunt tare nabadaioase carburile astea de la DLE30. pe mine ma bate gandul sa-l schimb, inca sap sa vad exact cu ce model, de pe piata din RO.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#52 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 March 2014 - 08:13 AM

Vezi postareaALLEN, la 28 March 2014 - 10:39 PM, a spus:

e bun si recipientul ala. pozitia lui in fuselaj o determine prin incercari. poate sa mearga si fara recipient, daca presiunea static din fuselaj e constanta (sau fara fluctuatii prea mari). sunt tare nabadaioase carburile astea de la DLE30. pe mine ma bate gandul sa-l schimb, inca sap sa vad exact cu ce model, de pe piata din RO.


Toate astea de la DLE 30 trebuiesc bibilite asa mult ?
Ma batea si pe mine gandul sa iau unul pentru un model mai mic mai usor depozitat, transportat.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#53 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 30 March 2014 - 08:04 PM

Modificarea la carb. pe care am facut-o nu a dat rezultate,se pare ca motorul meu este unul dintr-e cele reusite. merge brici si fara, oare chinezul face si inbunatatiri?
0

#54 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 30 March 2014 - 09:31 PM

da aici tragem concluzia ca, carburatoarele sunt unele bune, altele... praf. gata am dat comanda de alt carb pt DLE. cica in 2 sapt ajunge
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#55 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 30 March 2014 - 10:22 PM

:-):-):-):-):-):-):-):-)
0

#56 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 April 2014 - 08:20 AM

Tot grupul FlyPol se bucura de realizare ! Ia-l si hai sambata la FlyFlowerPower !
Bine ca zboara si....insectele !
0

#57 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 09 April 2014 - 02:23 PM

Eu impreuna cu noii mei prieteni de joaca de la AEROPOWER v-om fi prezenti .
Poate intr-e timp faceti niste incantati ceva , referitor la vreme.
0

#58 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 15 April 2014 - 11:34 AM

Duminica trecuta am incercat din curiozitate 20x8, si intradevar prea mare pentru motor, nu mai ajunge la turatie maxima , daca atinge 6300 rpm ,dar este un pic mai silentios ,iar relantiul stabil pe la 1400-1500rpm, am comandat si un 19x8 de la Xoar,in rest modelul se comporta excelent in aer si am inceput sa-ne cunoastem din ce in ce mai bine .Aterizari line la toti
0

#59 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 07 May 2014 - 01:39 PM

Au trecut cate-va saptamani bune decand am facut maidenul, modelul de la HK se comporta exemplar, CG este cel corect ,DLE-ul 30 cc se simte.excelent pe model , am ars pana acum vreo 8l benzina cu ulei mineral. 30:1 STILL si m-a gandesc sa-l trec pe sintetic , elice 19x8 e cea potrivita pentru acrobatie si 3d ,turatie 8200rpm , 20x8 pre mare. In tot acest timp am reusit sa-l duc si la Sanpetru si mai nou l-am invatat la AdunatiCopaceni, unde s-e simte ca pestele in apa , sau .......ma rog ca avionul pe cer.

Aterizari line la toti.

Aceasta postare a fost editata de bogdantocaci: 07 May 2014 - 01:41 PM

0

#60 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 21 June 2014 - 05:01 PM

Servus
Ce greutate finala ai obtinut, te rog ?
Pe HK am vazut doua modele care par identice :
si cu greutati finale destul de diferite.
1. http://www.hobbyking...arehouse_.html:
Specs:
Wing Span: 1830mm (72in)
Length: 1767mm (70in)
Flying Weight: 4~4.5kg
Wing Area: 58 Sq.dm (904 sq in)
Engine: 30cc (Required)
Radio: 6 Channel (Required)

2. http://www.hobbyking...warehouse_.html
Specs:
Wing Span: 1820mm
Length: 1755mm (70in)
Flying Weight: 3600g~3800g
Engine: 30cc (Required)
Radio: 6 Channel (Required)

Al tau care este?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri
Numai bine
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro