Alula
#2
Postat 05 March 2014 - 11:50 PM
icsss, la 05 March 2014 - 11:36 PM, a spus:
O prima problema este alimentarea. As vrea sa nu folosesc ubec.
4 acumulatori AAA in serie Ni-MH merg pt 2 servouri si o receptie?
Am alte variante?
eu nu cunosc alta solutie. foloseste 4 acumulatori AA SI ITI MERG SI CINCI SERVO-URI micro de 9g. probat
oricum o sa ai nevoie de greutate in bot pentru ca cg-ul este aproape de BA (aprox. un cm)
spor la treaba. eu am facut una motorizata
#3
Postat 06 March 2014 - 12:13 AM
#4
Postat 06 March 2014 - 12:28 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#5
Postat 06 March 2014 - 08:16 AM
stiganas, la 06 March 2014 - 12:28 AM, a spus:
Intentionez sa folosesc receptia asta, fara carcasa si doua servouri hxt900 sau mai mici. Servourile daca au tensiune mai mica, banuiesc ca le scade torqul si posibil viteaza dar RX-ul oare merge la 3.8-3.9V?
PS: banuiesc ca ai legat celula lipo "pe direct"..
Aceasta postare a fost editata de icsss: 06 March 2014 - 08:18 AM
#6
Postat 06 March 2014 - 08:37 AM
Cum ziceam, faci cateva probe inainte, fiecare sistem e putin altfel.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 06 March 2014 - 10:56 AM
Fisiere atasate
-
davereap-alula.pdf (14.58K)
Number of downloads: 276
Aceasta postare a fost editata de icsss: 06 March 2014 - 10:56 AM
#11
Postat 08 March 2014 - 12:16 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#12
Postat 08 March 2014 - 12:54 AM
Se construieste repede si ieftin.
3 coli de 3mm, o teava de carbon de 4mm, "elevoane" din balsa, putin lipici.. si-i gata!
Sa vedem cu zboara.
Aceasta postare a fost editata de icsss: 08 March 2014 - 12:54 AM
#15
Postat 08 March 2014 - 09:42 AM
Andyned, la 08 March 2014 - 02:47 AM, a spus:
Teava de ghidaj e necesara pt ca flexeaza tare tijele.
mm.. servourile sunt putin fortate.. dar mai mult de "balamalele" din scoci dacat de tevile de gidaj. Dar tinand cont ca la 1.6kg sunt "overkill", nu-mi fac probleme. :)
#16
Postat 08 March 2014 - 09:45 AM
dululutu, la 08 March 2014 - 08:56 AM, a spus:
numai ca sunt curios ce profil ai folosit. la panta este foarte important
bafta si asteptam maiden-ul
Profilul e ala din pdf-ul de mai sus, stratificat in trepete de la 3mm la 16mm. Nu stiu cat de bun ii panta.. o sa vad.
#18
Postat 08 March 2014 - 05:31 PM
Andyned, la 08 March 2014 - 10:38 AM, a spus:
Tijele functioneaza :p problema mai mare e ca am reusit s-o rup azi :)
Am fost azi la zbor (a se citi "alegat") dar slabut. O fi fost de la vant? de la pilot? de la CG? nu stiu.. dar de zburat ioc. :) Jumatate din zboruri s-au terminat cu aterizari inversate :)
La final am reusit sa rup si fuselajul. Horror!
In fine, am reparat ce era de reparat, am mutat CG-ul mai in fata, la 2cm de bordul de atac si maine iar la zbor :)
PS: vant in rafale >25km/h
Aceasta postare a fost editata de icsss: 08 March 2014 - 05:32 PM
#19
Postat 08 March 2014 - 06:08 PM
Dupa aceea trimajul la o aripa delta e tricky ca punctul neutru al eleroanelor nu e musai acolo unde crezi si cursele sunt foarte mici. De aceea la primul zbor trebuie vant zero
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#25
Postat 10 March 2014 - 10:35 AM
icsss, la 09 March 2014 - 05:14 PM, a spus:
PS: directia s-a rupt la lansare.. acum am pus o platbanda de carbon.
Intrebare de baraj, cum ai intarit aripa in zona tijei de ansare? doar cu placa de balsa care se vede?
#28
Postat 10 March 2014 - 11:24 AM
#30
Postat 15 March 2014 - 03:54 PM
http://i396.photobucket.com/albums/pp46/Vreascu/clona%20alula/P1140972_resize_zpseedaf5cc.jpg
http://i396.photobucket.com/albums/pp46/Vreascu/clona%20alula/P1140974_resize_zps6abd85f3.jpg
http://i396.photobucket.com/albums/pp46/Vreascu/clona%20alula/P1140988_resize_zps88209e7a.jpg
Si unul din multele zboruri
Vremea a fost cam vantoasa dar distractia a fost maxima
Aceasta postare a fost editata de Vreascu: 15 March 2014 - 03:57 PM