Propuneri pentru sedinta de inaugurare Asociatiei Bagati propuneri si idei aici care trebuie discutate....
#31
Postat 19 February 2014 - 11:14 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#32
Postat 20 February 2014 - 08:01 AM
MLGore, la 19 February 2014 - 11:14 PM, a spus:
Academy nu-i totuna cu Asociatia - Association pentru anglofoni. Nu vad nici o problema daca si sigla va fi diferita de cea americana.:drinks:
Si mai exista cel putin un AMA la ei, American Medical Association si nu s-a suparat nimeni.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 20 February 2014 - 08:06 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#33
Postat 20 February 2014 - 08:31 AM
M-am lovit de asta si in Anglia, nu am fost acceptata sa zbor pe terenuri de cluburi BMFA, si mi-a fost atrasa atentia ca oriunde as incerca, daca proprietarul afla si suna, politia este acolo in 5 minute.
Noroc ca am gasit pe cineva intelagator cu o ferma suficient de intinsa sa fiu sigur ca nu dau pe dinafara.
#34
Postat 20 February 2014 - 08:38 AM
1. Alegerea presedintelui
2. Elaborarea statutului asociatiei
3. Planul de bataie
4. Alegerea persoanelor care sa coordoneze punctele ce vor fi stabilite in planul de bataie.
Ca sa fie clar de la inceput, eu nu doresc sa fac parte din aceasta asociatie atata timp cat exista FRMD, dar nu contest utilitatea ei si daca pot sa ajut, o voi face.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#35
Postat 20 February 2014 - 09:14 AM
MLGore, la 20 February 2014 - 08:38 AM, a spus:
1. Alegerea presedintelui
2. Elaborarea statutului asociatiei
3. Planul de bataie
4. Alegerea persoanelor care sa coordoneze punctele ce vor fi stabilite in planul de bataie.
Ca sa fie clar de la inceput, eu nu doresc sa fac parte din aceasta asociatie atata timp cat exista FRMD, dar nu contest utilitatea ei si daca pot sa ajut, o voi face.
Asa vad si eu lucrurile. Singura MARE problema, va fi cea cu terenurile de zbor. Nu vad solutii in lipsa unui sprijin la nivel inalt. Cel putin temporar va trebui sa fie acceptata o solutie de compromis in privinta locatiilor de zbor, legata de spatiul liber si acordul proprietarului, cu limitari date de obiectivele, zonele protejate, culoarele de zbor existente si eventual viitoare pentru aeronavele 1:1. Cu posibilitatile noastre n-avem sanse decat in foarte putine locuri din tara sa zburam in conditii civilizate astazi.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 20 February 2014 - 09:19 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#36
Postat 20 February 2014 - 09:14 AM
Nu sunt aeromodelist, am ajuns pe acest forum datorita unui proiect la care lucrez de mai bine de un an si in care am investit foarte mult timp si bani, respectiv o clona la aceasta drona. Nu vreau sa merg spasit la inmormantarea aeromodelismului in RO ci vreau sa fac un efort astfel incat sa nu existe asa ceva.
Am destula experienta si activitate in cadrul mai multor organizatii/asociatii de tip ONG sau profesionale, active sau defuncte, si de aceea mi-am permis sa ma bag in seama chiar daca nu zbor de N ani nu stiu ce termice sau 3D asa cum fac majoritatea de pe aici.
Am inteles ca Wabo1 ar vrea o asociatie cat mai mare, nationala care sa lupte pt dreptul nostru de a zbura aeromodele si nu o alta bisericuta, prin urmare am subscris. Organizatiile care pun conditii restrictive la intrare raman cu cativa membri si apoi devin subfinantate. Asa ca daca nici nu ne-am infiintat si deja incepem sa facem selectii dupa numarul de postari nu avem nici o sansa din start.
De-a lungul timpului am constatat ca organizatiile la care membrii se intalneau fata in fata in mod regulat au rezistat cel mai mult iar restul au disparut.
Atunci cand am aderat la organizatii mai mari despre care nu stiam mai nimic sau nu stiam pe nimeni am citit cu atentie statutul si regulamentul de functionare de aceea consider ca documentele sunt importante pentru dau credibilitate organizatiei in fata celor care nu au legatura cu ea.
Consider ca daca nu putem sa facem efortul sa mergem la o intalnire atunci nu o sa putem sa facem nici un efort ci doar o sa dam din degete pe aici pe forum.
Un presedinte/sef chiar si wabo nu poate sa le faca pe toate si are nevoie de suport. De exemplu daca el se duce la minister si cei de acolo ii spun sa vina maine cu o propunere de modificare a ordinului, el ce face sta noaptea sa citeasca legile din alte tari si sa faca rezumate? Cine vrea sa faca ceva poate sa aloce cateva ore pe saptamana oricat ar fi de ocupat.
Daca un presedinte pus sef de 21 de prieteni isi pierde entuziasmul dupa 2 luni nu e o problema pentru el sa o lase moarta altceva e cand il voteaza o sala cu 300 de oameni. Am fost la o conferinta de infiintare a unei organizatii la care au participat peste 500 de persoane, presedintele respectiv a tinut stacheta sus mai bine de un an dupa conferinta.
#37
Postat 20 February 2014 - 09:38 AM
cioro, la 20 February 2014 - 09:14 AM, a spus:
Adaca v-ati bagat la asa ceva, atunci sunteti aeromodelist :)
#38
Postat 20 February 2014 - 12:56 PM
In Cluj se lucreaza la un site pe web.
Se pregateste un mailing catre vreo 12000 adrese de mail trimis din zona Botosani.
La Bistrita am ocupat telefonul aproape nonstop incepind de citeva zile cu apeluri cu conducerea de asociatie germane DMFV si pe urma cu singura asigurare care se ocupa de tot ce zboare in toata Europa, HDI concernul Gerling. Nu cautati alta assigurare, ca nu exista pentru aviatie nimic altceva. Nu am vorbit cu doamna de pe ghiseu de la intrare ci cu omeni la conducere care ieau deciziile.
Se lucreaza (in Bucuresti) la traducere de reguli si statut german.
Si eu lucrez la un refereat de prezentare a situatiei germane si in anumit sens si european din punctul de vedere reguliilor si asigarailor care include si FPV lafel si filmari aeriene si multicoptere cea ce voi prezenta in fata locului. Veti auzi si motivele din ce tot insist pe regulile germane.
Locul va fi parallel online si offline (intrunire fizica) si partea offline sa va tine probabil in zona Brasovului unde am gasit o sala flexibila si bineechipata tehnic pentru prezentari si internet etc. Incercam sa invitam nu numai pe cei care ne sint aproape de idea ci si alti care au alte idei.
Aceasta postare a fost editata de wabo1: 20 February 2014 - 12:57 PM
rhc@born.ro
#39
Postat 20 February 2014 - 01:08 PM
wabo1, la 20 February 2014 - 12:56 PM, a spus:
........
:good: Asteptam noutati. Spor!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#40
Postat 22 February 2014 - 07:18 AM
Cum am citit pe forumul din Ungaria băieți de acolo deja au dat chix din cauza nepasari si de lipsei de interes! De si ca la început si acolo erau foarte mulți dar când s-a ajuns la fapte, de ex. au obținut organizarea unui examen ptr. atestat de radiomodelism (mai mult ptr băieți care zboară FPV) nu sa prezentat numai o singura persoana din toată tara! Deci trebuie bătut fierul pana când e cald!
Deci bravo! Înainte cu fruntea sus ca vrem sa zburam!
Stima!
KM Baja 5b
Trex 600 E
Artech Falcon 450
Hk 450 V2
Skywalker home made FPV
Tel:0740083170
#41
Postat 22 February 2014 - 08:23 AM
Discursul meu voi publica in paralel.
Scopul momentan este de a mobiliza modelisti si de a forma un grup de actiune care elaboreaza textele si si act de constituire la care vor fi luat in considerenta tot ce se va discuta la conferinta nationala in fata locul si cea ce se va adauga in timpul conferintei paralel online a celor inscrisi pe losta asta: http://takecontrol.ctbav.ro/
rhc@born.ro