Intalnire scaleri,trail run Pareri,discutii,idei
#121
Postat 28 March 2017 - 01:06 PM
Pe aici vad ca nu mai scrie nimeni nimic.
Noi, cei cativa care reusim sa ne mai strangem, am inceput sa mai iesim fie pe Vacaresti fie prin Politehnica.
O sa incerc in limita timpului sa postez si aici cand se anunta cate o iesire.
Daca mai sunt doritori, anuntati-va aici si poate reusim sa ne strangem cat mai multi.
Cateva poze de la ultima iesire.
Noi, cei cativa care reusim sa ne mai strangem, am inceput sa mai iesim fie pe Vacaresti fie prin Politehnica.
O sa incerc in limita timpului sa postez si aici cand se anunta cate o iesire.
Daca mai sunt doritori, anuntati-va aici si poate reusim sa ne strangem cat mai multi.
Cateva poze de la ultima iesire.
#124
Postat 09 May 2017 - 08:47 AM
Duminica 14.05.2017
Concurs de scale, trial
Probe:
- tras sania
- manevrare remorca
- hill climb
Locatie: langa Danubiana
Taxa de inscriere: o sticla de suc si pahare de unica folosinta.
Organizatori:
Misu LTB
Viorel Spanu
Mai multe detalii in curand(cand le voi afla si eu :) )
Concurs de scale, trial
Probe:
- tras sania
- manevrare remorca
- hill climb
Locatie: langa Danubiana
Taxa de inscriere: o sticla de suc si pahare de unica folosinta.
Organizatori:
Misu LTB
Viorel Spanu
Mai multe detalii in curand(cand le voi afla si eu :) )
#125
Postat 09 May 2017 - 09:36 AM
Probele vor fi:
Tras sania cu greutati
Manevrarea remorcii
Hill climb
Locatie:
https://www.google.r...77,361m/am=t/da
Tras sania cu greutati
Manevrarea remorcii
Hill climb
Locatie:
https://www.google.r...77,361m/am=t/da
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#126
Postat 09 May 2017 - 09:38 AM
Scale 1/10 / reguli si cerinte tehnice
Cerinte scară Clasa :
1.9 " Clasa - Model al vehiculelor off-road legale de stradă. Model RC scale 1/10.
• sasiu trebuie să fie de OEM stoc sau la comandă, model cadru tip scara care
trebuie să se extindă peste axe . Suspensie OEM poate fi modificate în orice fel .
Materiale de constructie nu sint restrictionate.
• Anvelopele sunt limitate la un diametru exterior de ansamblu se nu depaseasca 4 "
si o lătime nu mai mare de 1,75 " . Pneurile trebuie să se potrivească pe un standard
de 1.9 " diametru jantă . Jante tip volanta si anvelopele de scară 1/18 Nylint sint
permise
• Trebuie folosita caroserie completa cu bare de protectie, aripi , portiere si haion.
Garniturile amortizor sint permise, dar cu pastrarea formei de bază. Un Sasiu scurtat
sau prelungit este permis. Un sasiu tubular trebuie să aibă o suprafată plana
(platforma) functională , capabilă să ducă o roata de rezervă full -size ( aripa spate si
hayon nu sint necesare la sasiurile tubulare) .
• Nu se permit 4 sau 6 roți de directie .
• Nu se permit dispozitive " dig "
• Ampatamentul si lătimea sint limitate doar de caroserie, si trebuie să se încadreze
în golurile aripilor caroseriei. O caroserie scurtata sau lungita este admisa
• Bateria trebuie să fie plasata în sasiu .
Probe :
Probele pot vor varia de la o locatie la alta . Mai jos este o compilatie de evenimente
aprobate cu linii directoare pe scurt. O limită de timp de 5:00 minute per curs poate fi
pusa în aplicare , dacă se doreste .
1 - Traseu cu porti :
Fiecare traseu va varia în lungime , dar va fi de obicei între 5 si 10 porti . Lătimea de
fiecare poartă va varia în functie de locatie , dar , în general, lătimea trebuie să fie nu
mai mica de 12 de centimetri .
Punctaj traseu porti :
Scară clasa :
Toate punctajele din clasa vor începe cu 0 puncte si puncte vor fi scăzute în timpul
competitiilor . Obiectivul este de a finaliza cursul , fara a primi puncte penalizare.
Motivele de acordarea de puncte sunt enumerate mai jos . Nu există nici o limită de
timp si nici o limită maximă puncte. Viteza este recompensata.
Revers + 1 punct
Rollover + 5 puncte
Gate – atingere poarta + 5 puncte
Atingeri vehicul de catre pilot sau alta persoana + 5 puncte
Repozitionare + 10 puncte
Salvare recuperare de catre alt vehicul - 5 puncte
Timp : - 5 puncte
DNF + 40 de puncte + 5 puncte pe fiecare care poarta nu a fost finalizată.
Revers : Folosire cu intentie a reversului. Rularea in revers fara folosirea motorului
este permisa. În timpul concursului fiecare pilot poate folosi revers-ul o data la
fiecare poartă , fără penalizare .
Rollover : Puncte sunt evaluate atunci când un vehicul rostogoleste si nu poate
continua traseul fara a fi atins. Troliului este permis fără a suporta o penalizare .
Odată ce este repus roti vehiculul trebuie condus înapoi în pozitie.
Poarta : Imposibilitatea de a trece toate cele 4 roti printr-o poarta sau atingerea
uneia cu orice parte a vehiculului . Folosirea troliului printr-o poarta este permisa, cu
exceptia atingerii portii cu cablul troliului.
Atingeri : Orice contact fizic cu vehiculul în timp ce în cursei. În cazul în care se
solicita o reparatie vehiculul poate fi atins, cu toate acestea, vehiculul trebuie să fie
plasat înapoi în pozitia unde a fost în înainte de reparatie. Nici o penalizare de
atingere nu va fi acordata la folosirea unui troliu sau curele de remorcare , atâta timp
cât vehiculul nu este repozitionat sau mutat.
Repozitionare : Penalizarile sunt suportate atunci când vehiculul trebuie să fie mutat
fizic .
Aceasta include ridicarea vehiculului sau o salvare de către un alt vehicul . În cazul
în care o repozitionare cere soferului să atingă vehiculului o penalizare atingere este
acordata.
Salvare : Folosind un alt vehicul pentru a elibera un vehicul pe traseu. Vehiculul de
salvare va fi permis numai în timpul parcurgerii traseului în sistemul Buddy.
Salvatorul va primi puncte bonus, pilotu salvat va suporta o penalizare repozitionare.
Timp : O limită de timp 05:00 minute pot fi acordata pe a parcurge traseul, acest
lucru nu este necesar si va fi lasat la latitudinea arbitrului.
DNF : În cazul în care un vehicul este în imposibilitatea de a finaliza traseul,
indiferent de motiv, un DNF va fi acordat. În cazul în care un DNF este acordat. ,
atunci acestea vor fi marcate cu 40 de puncte se adaugă la punctajul total de traseu,
plus 5 puncte pentru fiecare poarta nu a fost parcursa.
Sistemul de prieteni (buddy): Când sistemul buddy este în uz 2 vehicule vor rula pe
traseu , vehiculul de conducere este cel care este punctat în timpul care se traseului.
" buddy " este insotitor si nu vor fi punctat dacă nu se solicită o salvare. După ce
traseu a fost finalizat soferii vor inversa ordinea si " amicul " devine acum lider .
Ordinea de plecare se trage la sorti. Alegerea partenerului se face in mod aleatoriu
la momentul inscrierii in concurs.
2 - Hill Climb – Urcare deal :
Încă o dată, aceasta este o catarare pe un traseu rectiliniu. Câstigă cel mai rapid
timp ; în cazul în care nimeni nu o parcurge cel ce parcurege cea mai mare distantă
câsigă .
3 - Time Trial – traseu cronometrat:
Acest eveniment va fi determinat de teren . Acest lucru va fi un eveniment multiteren
. Acesta ar trebui să contină cel putin următoarele 3 diferite tipuri de teren . De
exemplu, un traseu poate începe cu o sectiune de crawl stâncă , se trece la o
sectiune deal urcare si apoi termina cu o sectiune de drum de pământ de mare
viteză . Cel mai rapid timp va fi câstigătorul . * Portile pot fi adăugate la acest
eveniment .
4 - Trail Ride - Drumetie:
Acest lucru nu este un eveniment competitiv , este destinat să fie doar pentru
distractie . Un sofer conduce grupul prin orice teren si obstacole el / ea alege . Acest
eveniment este totul despre distractie , camaraderie , si testarea performantelor
masinilor.
* În cazul în care se adaugă porti la orice traseu , atunci sistemul de puncte standard
se aplică si conducătorului auto cu cel mai rapid timp se acordă bonusul de timp .
Conducătorul auto cu cele mai putine puncte atunci este câstigătorul .
5 -Sled pulling – tras sania
Clase
Super stoc:
Va rula strict orice tip de motor (Castelul, Traxxas, Redline) până la un 3800kv cu un
maxim de un singur acumulator lipo 2s, cu o tensiune maximă de 7,4. Orice sistem
periat, motorul trebuie să fie un motor de 540 dimensiune si 15T max. Trebuie sa
cântăreasca nu mai mult de 4.5kg si au un maxim de 2,5 " – 63.5 mm înălțimea
cirligului de remorcare. Anvelopele trebuie să fie tip stradă. Stilul de anvelope, far
desene tip v ale bezii de rulare. Lungimea totală maximă este de 24 " – 609.6 mm.
Reguli tractat
1) O tragere va fi luata în considerare atunci când mișcarea de înaintare se oprește.
Pilotul trebuie să opreasca imediat ce este semnalizat sau va fi descalificat. Pilotul
trebuie să găsească o pozitie buna la fața locului pentru a avea vizibilitate buna
asupra masinii pilotate. Pilotii care nu concureaza nu trebuie să plimbe pe pista în
timp ce camionul este în mișcare, altfel vor fi fi descalificati.
2) Orice restart al tragerii cauzat de funcționarea necorespunzătoare, pilotul poate
scădea cinci (5) locuri poziții in clasamentul mansei sau la sfârșitul clasamentului.
Piotul al carui vehicul nu poate mișca sania ei va fi descalificat.
3) Un restart se poate executa cu condiția ca acestea să nu fi trecut de marcajul de
10 picioare – 3 metri. Acest lucru poate fi pentru orice problema mecanica,
interferențe exterioare, sau reglare greutăți.
4) Toate vehiculele de tracțiune trebuie să treacă o inspecție de preliminara la
momentul de conectare la sanie, și să îndeplinească toate cerințele înainte incepe
tragerea, moment în care vehiculul va primi un autocolant de inspecție technica.
Toate vehiculele vor fi cântărite înainte de fiecare tragere. Organizatorul își rezervă
dreptul de a inspecta orice vehicul oricand.
5) Deciziile judecătorilor sunt definitive. Nu se admit contestatii la decizii. Dezacordul
in raport cu deciziile duce la descalificare.
6) Pilotul poate observa sania oriunde în limitele și în spatele liniei de start în cazul
în care doreste. Acest lucru trebuie să fie făcut în timp ce sania se întoarce la start.
Doar o inspectie a saniei este permisă.
7) Din motive mecanice, orice pilot poate ajunge la ultima poziție în clasă.
8) Dacă echipamentul camionului / tractorului iese în afara limitelor pistei sesiunea
de tractiune se incheie. Va fi măsurat pina la locul depasiri limitei pistei.
9) Într-o sesiune pull-off (tragere fara linie de finis, se masoara distanta trasa) fiecare
pilot va trage în ordinea initiala stabilita pentru fiecare clasa. In sesiune pull-off nu
este permisa retrogadarea in pozitie.
10) structura punctaj:
1 50
2-48
3-46
4-44
5-42
6-40
7-38
8-36
9-34
10-32
11 30
12 28
13 26
11) Orice pilot care nu trage într-o clasă trebuie să ajute la desfasurarea concursului.
12) Primul tragator din clasa va avea opțiunea de tragator de test. Tragatorul de test
(primul pilot care trage) poate accepta distanța stabilita de tragere sau mutarea sa
cu cinci (5) poziții în ordinea de tragere. Trăgătorul de test poate scădea până la
ultimul loc din motive tehnice, dacă sint constatate defectiuni la linia de sosire de
catre oficiali. Trăgătorul de test trebuie să informeze oficial cu privire la decizia lui
înainte de a părăsi pista dupa tragere.
13) La sesiune pull-off se foloseste o linie de finis mobila care va fi utilizata pentru
toți concurenții.
14) Oficialul de cursa poate modifica greutatea saniei pentru eficiență (adugare sau
scădere în greutate) Greutatea finala asaniei trebuie să fie stabilita după a treia
tragere.
6. Manevrarea remorcii :
Proba consta in tractarea remorcii pe un traseu delimitat cu porti inclusiv cu porti la
care se impune manevrarea cu spatele.
Revers + 1 punct la portile celor care manevra trebuie facuta mergind inainte si
invers la manevrarea cu spatele.
Gate – atingere poarta + 5 puncte
Atingeri vehicul de catre pilot sau alta persoana + 5 puncte
Repozitionare + 10 puncte
Timp : - 5 puncte
DNF + 40 de puncte + 5 puncte pe fiecare care poarta nu a fost finalizată.
Revers : Folosire cu intentie a reversului. Rularea in revers fara folosirea motorului
este permisa. În timpul concursului fiecare pilot poate folosi revers-ul o data la
fiecare poartă , fără penalizare .
Poarta : Imposibilitatea de a trece toate rotile printr-o poarta sau atingerea uneia cu
orice parte a vehiculului .
Atingeri : Orice contact fizic cu vehiculul în timp ce în cursei. În cazul în care se
solicita o reparatie vehiculul poate fi atins, cu toate acestea, vehiculul trebuie să fie
plasat înapoi în pozitia unde a fost în înainte de reparatie. Nici o penalizare de
atingere nu va fi acordata la folosirea unui troliu sau curele de remorcare , atâta timp
cât vehiculul nu este repozitionat sau mutat.
Repozitionare : Penalizarile sunt suportate atunci când vehiculul trebuie să fie mutat
fizic .
Aceasta include ridicarea vehiculului sau o salvare de către un alt vehicul . În cazul
în care o repozitionare cere soferului să atingă vehiculului o penalizare atingere este
acordata.
DNF : În cazul în care un vehicul este în imposibilitatea de a finaliza traseul,
indiferent de motiv, un DNF va fi acordat. În cazul în care un DNF este acordat. ,
atunci acestea vor fi marcate cu 40 de puncte se adaugă la punctajul total de traseu,
plus 5 puncte pentru fiecare poarta nu a fost parcursa.
Aspect scară:
Puncte aspect scară vor fi scăzute din punctajul final al fiecărui eveniment . Aspect
puncte sunt enumerate mai jos .
-5 puncte
• corp Hard (constructie rigidă , de obicei, abs sau polistiren : în esentă, orice
caroserie care nu este Lexan)
• platforma camion (de exemplu, construirea unei platforme pline din stiren pe
caroseria)
• detaliu interior (trebuie să aibă cel putin sofer si scaunul pasagerului, bord si volan)
-3 puncte
• Suport pentru portbagaj exterior cu element de mari dimensiuni ( canoe sau similar
, elementel trebuie să fie asigurate la portbagaj cu chingi, Velcro nu va fi permis)
• bare de protectie forma adevarata instalat pe caroserie de Lexan . ( de exemplu,
instalarea unui bullbar sau bara de protectie pe o caroserie de Lexan ) * Se aplică
numai pentru caroseriile de Lexan ,punctajele se acorda pentru fiecare bara de
protectie .
• Arcuri lamelare fată si elicoidale spate .
• motor Scala ( adică Parma hemi )
• sasiu tubular .
-1 punct
• Lumini
• figura soferului ( ar trebui să fie la scară în dimensiune , cu alte cuvinte, un 4 inch
GI Joe figura într-un camion 1/6 scară nu se permite)
• arcuri doar pe fată sau spate .
• roată de rezervă ( trebuie sa fie functionala )
• Winch
• accesorii Scale ( bidoane , cooler , curele , etc { multipli de un anumit element va fi
punctate numai o dată:
de exemplu, dacă aveti două canistre va fi punctata 1 } )
Cerinte scară Clasa :
1.9 " Clasa - Model al vehiculelor off-road legale de stradă. Model RC scale 1/10.
• sasiu trebuie să fie de OEM stoc sau la comandă, model cadru tip scara care
trebuie să se extindă peste axe . Suspensie OEM poate fi modificate în orice fel .
Materiale de constructie nu sint restrictionate.
• Anvelopele sunt limitate la un diametru exterior de ansamblu se nu depaseasca 4 "
si o lătime nu mai mare de 1,75 " . Pneurile trebuie să se potrivească pe un standard
de 1.9 " diametru jantă . Jante tip volanta si anvelopele de scară 1/18 Nylint sint
permise
• Trebuie folosita caroserie completa cu bare de protectie, aripi , portiere si haion.
Garniturile amortizor sint permise, dar cu pastrarea formei de bază. Un Sasiu scurtat
sau prelungit este permis. Un sasiu tubular trebuie să aibă o suprafată plana
(platforma) functională , capabilă să ducă o roata de rezervă full -size ( aripa spate si
hayon nu sint necesare la sasiurile tubulare) .
• Nu se permit 4 sau 6 roți de directie .
• Nu se permit dispozitive " dig "
• Ampatamentul si lătimea sint limitate doar de caroserie, si trebuie să se încadreze
în golurile aripilor caroseriei. O caroserie scurtata sau lungita este admisa
• Bateria trebuie să fie plasata în sasiu .
Probe :
Probele pot vor varia de la o locatie la alta . Mai jos este o compilatie de evenimente
aprobate cu linii directoare pe scurt. O limită de timp de 5:00 minute per curs poate fi
pusa în aplicare , dacă se doreste .
1 - Traseu cu porti :
Fiecare traseu va varia în lungime , dar va fi de obicei între 5 si 10 porti . Lătimea de
fiecare poartă va varia în functie de locatie , dar , în general, lătimea trebuie să fie nu
mai mica de 12 de centimetri .
Punctaj traseu porti :
Scară clasa :
Toate punctajele din clasa vor începe cu 0 puncte si puncte vor fi scăzute în timpul
competitiilor . Obiectivul este de a finaliza cursul , fara a primi puncte penalizare.
Motivele de acordarea de puncte sunt enumerate mai jos . Nu există nici o limită de
timp si nici o limită maximă puncte. Viteza este recompensata.
Revers + 1 punct
Rollover + 5 puncte
Gate – atingere poarta + 5 puncte
Atingeri vehicul de catre pilot sau alta persoana + 5 puncte
Repozitionare + 10 puncte
Salvare recuperare de catre alt vehicul - 5 puncte
Timp : - 5 puncte
DNF + 40 de puncte + 5 puncte pe fiecare care poarta nu a fost finalizată.
Revers : Folosire cu intentie a reversului. Rularea in revers fara folosirea motorului
este permisa. În timpul concursului fiecare pilot poate folosi revers-ul o data la
fiecare poartă , fără penalizare .
Rollover : Puncte sunt evaluate atunci când un vehicul rostogoleste si nu poate
continua traseul fara a fi atins. Troliului este permis fără a suporta o penalizare .
Odată ce este repus roti vehiculul trebuie condus înapoi în pozitie.
Poarta : Imposibilitatea de a trece toate cele 4 roti printr-o poarta sau atingerea
uneia cu orice parte a vehiculului . Folosirea troliului printr-o poarta este permisa, cu
exceptia atingerii portii cu cablul troliului.
Atingeri : Orice contact fizic cu vehiculul în timp ce în cursei. În cazul în care se
solicita o reparatie vehiculul poate fi atins, cu toate acestea, vehiculul trebuie să fie
plasat înapoi în pozitia unde a fost în înainte de reparatie. Nici o penalizare de
atingere nu va fi acordata la folosirea unui troliu sau curele de remorcare , atâta timp
cât vehiculul nu este repozitionat sau mutat.
Repozitionare : Penalizarile sunt suportate atunci când vehiculul trebuie să fie mutat
fizic .
Aceasta include ridicarea vehiculului sau o salvare de către un alt vehicul . În cazul
în care o repozitionare cere soferului să atingă vehiculului o penalizare atingere este
acordata.
Salvare : Folosind un alt vehicul pentru a elibera un vehicul pe traseu. Vehiculul de
salvare va fi permis numai în timpul parcurgerii traseului în sistemul Buddy.
Salvatorul va primi puncte bonus, pilotu salvat va suporta o penalizare repozitionare.
Timp : O limită de timp 05:00 minute pot fi acordata pe a parcurge traseul, acest
lucru nu este necesar si va fi lasat la latitudinea arbitrului.
DNF : În cazul în care un vehicul este în imposibilitatea de a finaliza traseul,
indiferent de motiv, un DNF va fi acordat. În cazul în care un DNF este acordat. ,
atunci acestea vor fi marcate cu 40 de puncte se adaugă la punctajul total de traseu,
plus 5 puncte pentru fiecare poarta nu a fost parcursa.
Sistemul de prieteni (buddy): Când sistemul buddy este în uz 2 vehicule vor rula pe
traseu , vehiculul de conducere este cel care este punctat în timpul care se traseului.
" buddy " este insotitor si nu vor fi punctat dacă nu se solicită o salvare. După ce
traseu a fost finalizat soferii vor inversa ordinea si " amicul " devine acum lider .
Ordinea de plecare se trage la sorti. Alegerea partenerului se face in mod aleatoriu
la momentul inscrierii in concurs.
2 - Hill Climb – Urcare deal :
Încă o dată, aceasta este o catarare pe un traseu rectiliniu. Câstigă cel mai rapid
timp ; în cazul în care nimeni nu o parcurge cel ce parcurege cea mai mare distantă
câsigă .
3 - Time Trial – traseu cronometrat:
Acest eveniment va fi determinat de teren . Acest lucru va fi un eveniment multiteren
. Acesta ar trebui să contină cel putin următoarele 3 diferite tipuri de teren . De
exemplu, un traseu poate începe cu o sectiune de crawl stâncă , se trece la o
sectiune deal urcare si apoi termina cu o sectiune de drum de pământ de mare
viteză . Cel mai rapid timp va fi câstigătorul . * Portile pot fi adăugate la acest
eveniment .
4 - Trail Ride - Drumetie:
Acest lucru nu este un eveniment competitiv , este destinat să fie doar pentru
distractie . Un sofer conduce grupul prin orice teren si obstacole el / ea alege . Acest
eveniment este totul despre distractie , camaraderie , si testarea performantelor
masinilor.
* În cazul în care se adaugă porti la orice traseu , atunci sistemul de puncte standard
se aplică si conducătorului auto cu cel mai rapid timp se acordă bonusul de timp .
Conducătorul auto cu cele mai putine puncte atunci este câstigătorul .
5 -Sled pulling – tras sania
Clase
Super stoc:
Va rula strict orice tip de motor (Castelul, Traxxas, Redline) până la un 3800kv cu un
maxim de un singur acumulator lipo 2s, cu o tensiune maximă de 7,4. Orice sistem
periat, motorul trebuie să fie un motor de 540 dimensiune si 15T max. Trebuie sa
cântăreasca nu mai mult de 4.5kg si au un maxim de 2,5 " – 63.5 mm înălțimea
cirligului de remorcare. Anvelopele trebuie să fie tip stradă. Stilul de anvelope, far
desene tip v ale bezii de rulare. Lungimea totală maximă este de 24 " – 609.6 mm.
Reguli tractat
1) O tragere va fi luata în considerare atunci când mișcarea de înaintare se oprește.
Pilotul trebuie să opreasca imediat ce este semnalizat sau va fi descalificat. Pilotul
trebuie să găsească o pozitie buna la fața locului pentru a avea vizibilitate buna
asupra masinii pilotate. Pilotii care nu concureaza nu trebuie să plimbe pe pista în
timp ce camionul este în mișcare, altfel vor fi fi descalificati.
2) Orice restart al tragerii cauzat de funcționarea necorespunzătoare, pilotul poate
scădea cinci (5) locuri poziții in clasamentul mansei sau la sfârșitul clasamentului.
Piotul al carui vehicul nu poate mișca sania ei va fi descalificat.
3) Un restart se poate executa cu condiția ca acestea să nu fi trecut de marcajul de
10 picioare – 3 metri. Acest lucru poate fi pentru orice problema mecanica,
interferențe exterioare, sau reglare greutăți.
4) Toate vehiculele de tracțiune trebuie să treacă o inspecție de preliminara la
momentul de conectare la sanie, și să îndeplinească toate cerințele înainte incepe
tragerea, moment în care vehiculul va primi un autocolant de inspecție technica.
Toate vehiculele vor fi cântărite înainte de fiecare tragere. Organizatorul își rezervă
dreptul de a inspecta orice vehicul oricand.
5) Deciziile judecătorilor sunt definitive. Nu se admit contestatii la decizii. Dezacordul
in raport cu deciziile duce la descalificare.
6) Pilotul poate observa sania oriunde în limitele și în spatele liniei de start în cazul
în care doreste. Acest lucru trebuie să fie făcut în timp ce sania se întoarce la start.
Doar o inspectie a saniei este permisă.
7) Din motive mecanice, orice pilot poate ajunge la ultima poziție în clasă.
8) Dacă echipamentul camionului / tractorului iese în afara limitelor pistei sesiunea
de tractiune se incheie. Va fi măsurat pina la locul depasiri limitei pistei.
9) Într-o sesiune pull-off (tragere fara linie de finis, se masoara distanta trasa) fiecare
pilot va trage în ordinea initiala stabilita pentru fiecare clasa. In sesiune pull-off nu
este permisa retrogadarea in pozitie.
10) structura punctaj:
1 50
2-48
3-46
4-44
5-42
6-40
7-38
8-36
9-34
10-32
11 30
12 28
13 26
11) Orice pilot care nu trage într-o clasă trebuie să ajute la desfasurarea concursului.
12) Primul tragator din clasa va avea opțiunea de tragator de test. Tragatorul de test
(primul pilot care trage) poate accepta distanța stabilita de tragere sau mutarea sa
cu cinci (5) poziții în ordinea de tragere. Trăgătorul de test poate scădea până la
ultimul loc din motive tehnice, dacă sint constatate defectiuni la linia de sosire de
catre oficiali. Trăgătorul de test trebuie să informeze oficial cu privire la decizia lui
înainte de a părăsi pista dupa tragere.
13) La sesiune pull-off se foloseste o linie de finis mobila care va fi utilizata pentru
toți concurenții.
14) Oficialul de cursa poate modifica greutatea saniei pentru eficiență (adugare sau
scădere în greutate) Greutatea finala asaniei trebuie să fie stabilita după a treia
tragere.
6. Manevrarea remorcii :
Proba consta in tractarea remorcii pe un traseu delimitat cu porti inclusiv cu porti la
care se impune manevrarea cu spatele.
Revers + 1 punct la portile celor care manevra trebuie facuta mergind inainte si
invers la manevrarea cu spatele.
Gate – atingere poarta + 5 puncte
Atingeri vehicul de catre pilot sau alta persoana + 5 puncte
Repozitionare + 10 puncte
Timp : - 5 puncte
DNF + 40 de puncte + 5 puncte pe fiecare care poarta nu a fost finalizată.
Revers : Folosire cu intentie a reversului. Rularea in revers fara folosirea motorului
este permisa. În timpul concursului fiecare pilot poate folosi revers-ul o data la
fiecare poartă , fără penalizare .
Poarta : Imposibilitatea de a trece toate rotile printr-o poarta sau atingerea uneia cu
orice parte a vehiculului .
Atingeri : Orice contact fizic cu vehiculul în timp ce în cursei. În cazul în care se
solicita o reparatie vehiculul poate fi atins, cu toate acestea, vehiculul trebuie să fie
plasat înapoi în pozitia unde a fost în înainte de reparatie. Nici o penalizare de
atingere nu va fi acordata la folosirea unui troliu sau curele de remorcare , atâta timp
cât vehiculul nu este repozitionat sau mutat.
Repozitionare : Penalizarile sunt suportate atunci când vehiculul trebuie să fie mutat
fizic .
Aceasta include ridicarea vehiculului sau o salvare de către un alt vehicul . În cazul
în care o repozitionare cere soferului să atingă vehiculului o penalizare atingere este
acordata.
DNF : În cazul în care un vehicul este în imposibilitatea de a finaliza traseul,
indiferent de motiv, un DNF va fi acordat. În cazul în care un DNF este acordat. ,
atunci acestea vor fi marcate cu 40 de puncte se adaugă la punctajul total de traseu,
plus 5 puncte pentru fiecare poarta nu a fost parcursa.
Aspect scară:
Puncte aspect scară vor fi scăzute din punctajul final al fiecărui eveniment . Aspect
puncte sunt enumerate mai jos .
-5 puncte
• corp Hard (constructie rigidă , de obicei, abs sau polistiren : în esentă, orice
caroserie care nu este Lexan)
• platforma camion (de exemplu, construirea unei platforme pline din stiren pe
caroseria)
• detaliu interior (trebuie să aibă cel putin sofer si scaunul pasagerului, bord si volan)
-3 puncte
• Suport pentru portbagaj exterior cu element de mari dimensiuni ( canoe sau similar
, elementel trebuie să fie asigurate la portbagaj cu chingi, Velcro nu va fi permis)
• bare de protectie forma adevarata instalat pe caroserie de Lexan . ( de exemplu,
instalarea unui bullbar sau bara de protectie pe o caroserie de Lexan ) * Se aplică
numai pentru caroseriile de Lexan ,punctajele se acorda pentru fiecare bara de
protectie .
• Arcuri lamelare fată si elicoidale spate .
• motor Scala ( adică Parma hemi )
• sasiu tubular .
-1 punct
• Lumini
• figura soferului ( ar trebui să fie la scară în dimensiune , cu alte cuvinte, un 4 inch
GI Joe figura într-un camion 1/6 scară nu se permite)
• arcuri doar pe fată sau spate .
• roată de rezervă ( trebuie sa fie functionala )
• Winch
• accesorii Scale ( bidoane , cooler , curele , etc { multipli de un anumit element va fi
punctate numai o dată:
de exemplu, dacă aveti două canistre va fi punctata 1 } )
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#141
Postat 11 July 2017 - 11:01 AM
Tzicul, la 11 July 2017 - 10:51 AM, a spus:
Tocmai la mine? :lol::good: Da si tu detalii despre pagina FB, please.
https://www.facebook...istory%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22dashboard%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22main_list%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A[]%7D]%22%7D
#142
Postat 11 July 2017 - 11:09 AM
He he he, e la vreo 5 km de casa mea. Daca vin acest weekend la Doftana (nu stiu inca, e ziua maica-mii), vin si eu ca sa ma bag in seama, avand in vedere ca nu am inca niciun scaler. Pot cel mult sa va remorchez cu al meu Yeti XL :) Si asta doar dupa ce ii schimb diferentialul fata, care, din fericire, pare-se ca a plecat din BSI. Oricum, daca sunt acolo, poate va pot ajuta cu una-alta, o scula, un generator, o galeata cu apa, ceva.
Axial Yeti XL
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#146
Postat 19 July 2017 - 11:18 AM