Etapă F3P şi CN Bacău Anunţuri şi dezbateri pe marginea subiectului
#1
Postat 11 February 2015 - 11:48 AM
Prin urmare concursurile vor avea loc tot în Sala de Atletism, cea cu care sunteţi deja obişnuiţi.
Datele stabilite, la care este sala disponibilă : 21 - 22 Martie, cu o săptămână devansare faţă de data iniţială. Mai sunt 37 de zile (fără azi şi 21), deci se îndeplineşte şi condiţia regulamentară pentru anunţarea modificărilor.
Vom trimite mail şi la federaţie pentru înregistrarea modificării.
Sâmbătă 21 Martie : "Cupa AEROSTAR II" -etapă CN - va începe cu o sesiune de antrenament pentru acomodarea cu sala.
Duminică 22 Martie : "Campionatul Naţional F3P - ediţia 2015" - va avea o sesiune de antrenament, dar scurtă, doar pentru cei care nu au venit la etapa de Sâmbătă. Nu vom mai accepta să ţinem în loc concursul.
Totul se va desfăşura după program, cronometrat. Fiecare participant va avea la dispoziţie 5 minute de evoluţie per sesiune de antrenament. Va exista un "Conducător de zbor" dotat cu cronometru. Din momentul în care este anunţat concurentul că poate decola se porneşte cronometrul. Are la dispoziţie 1 minut să decoleze şi 4 minute pentru evoluţie. Dacă nu se înscrie în minutul acordat (modelul ar trebui să fie deja testat), se trece la următorul concurent. Dacă apar probleme în timpul evoluţiei şi concurentul nu a reuşit să încheie 50 % din figurile din program, apar daune la model şi trebuie reparat, i se va da posibiliatea ca la sfârşitul sesiunii respective să mai facă o încercare, cu condiţia să finalizeze eventualele reparaţii până atunci. Acest lucru nu este valabil decât pentru sesiunile de antrenament şi acomodare cu sala.
Vom trimite mail la conducătorii de club şi-i vom ruga să ne confirme participarea şi numărul de sportivi (seniori/juniori).
În felul acesta vom şti numărul precis de participanţi şi vom putea programa totul cum trebuie. Dacă există înscrieri în ziua de concurs, nu vor fi respinse, dar nu vor beneficia de sesiune de antrenament/acomodare.
Am un progrămel care face extrageri aleatoare. Un fel de "trage bileţelul din pălărie". Nu cred că vă deranjează dacă vom face tragerile la sorţi din timp şi o să ştiţi programarea exactă.
Programul de începere (orele) şi extrase din regulament le vom prezenta în următoarele postări. De asemenea vor fi discuţii şi pe marginea Programului de Acrobaţie F3P.
#2
Postat 11 February 2015 - 12:51 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#3
Postat 14 February 2015 - 08:18 PM
De asemenea, veţi primi invitaţiile care conţin cele două programe, preliminar şi final. Este necesar să le afişez şi aici ?
O altă rugăminte : După primirea invitaţiilor vă rog să confirmaţi cât mai repede participarea clubului şi numărul de sportivi seniori/juniori.
Din punctul nostru de vedere (al organizatorilor) singura derogare care se va face e cea cu privire la decolarea şi aterizarea din mână şi eventual o derogare privind numărul de arbitri. Informaţia privitoare la faptul că domnul Ion Brezeanu e arbitru s-a dovedit a fi nereală. Regulamentul spune că se decolează şi aterizează normal, la sol.
IMPORTANT : Vă rugăm să veniţi cu încălţăminte de schimb pentru intrarea în sală (ca de obicei)
Mulţumim.
#4
Postat 14 February 2015 - 09:39 PM
Din anii trecuti stiu ca decolarea si aterizarea nu se punctau.
Suprafata salii nu permite pentru modelele fara roti,decolarea si aterizarea normala la sol.
Am incercat dupa cum se stie cu o folie de nylon intinsa pe jos dar s-a dovedit a nu fi tocmai ok.
Aceasta postare a fost editata de dan 73: 14 February 2015 - 09:44 PM
#5
Postat 15 February 2015 - 12:03 PM
Deocamdată programul F3P Sport
Explicaţiile :
Desenate :
Aşa este Dane în privinţa aterizării şi decolării, numai că am fost "ameninţaţi" că anul ăsta mai vin şi alţi concurenţi. :rolleyes: Aşa că trebuie să ştie din start că podeaua Sălii de Atletism este extrem de aderentă şi nu permite aterizare/ decolare clasică decât modelelor dotate cu roţi mobile. Cele cu roţi artizanale (cu patină) nu au nicio şansă. Pe parchet e altă poveste.
Folia care ai pus-o a fost foarte bună. Chiar dacă nu a putut fi folosită la decolare, a ajutat la aterizări, fiind, oricum, mai alunecoasă decât cauciucul din sală. Poate o aduci cu tine şi tura asta.
Ataşamentele cu programul Master le voi pune puţin mai târziu.
#6
Postat 15 February 2015 - 05:29 PM
Cele doua programe au fost facute publice catre federatie , catre cluburile implicate si aici pe forum din luna noiembrie <parca> a anului trecut tocmai din dorinta de a lasa suficient timp pentru antrenamente. :rolleyes:
#7
Postat 15 February 2015 - 10:39 PM
bicut, la 15 February 2015 - 05:29 PM, a spus:
Cele doua programe au fost facute publice catre federatie , catre cluburile implicate si aici pe forum din luna noiembrie <parca> a anului trecut tocmai din dorinta de a lasa suficient timp pentru antrenamente. :rolleyes:
Exact. Mai mult. Se știa că preliminarul (sport) wfe :) a rămas același tocmai ca lumea să aibă un program cunoscut de la care să se dezvolte.
Totuși le mai afișăm pentru cei care tot nu le au, să nu spună cineva că nu s-au pus toate tacâmurile la masă. :)
#8
Postat 17 February 2015 - 09:25 PM
#9
Postat 17 February 2015 - 09:28 PM
Mihai_supy, la 17 February 2015 - 09:25 PM, a spus:
Şi ce dacă nu eşti competitiv ? Mulţi se consideră şi nu sunt. :rolleyes:
Lasă codeala şi treci la zbor. :good:
#10
Postat 17 February 2015 - 10:40 PM
După discuţii destul de îndelungate am reuşit să ajungem la un consens, sper.
Concursurile vor decurge după cum urmează (completare la ce s-a scris deja):
Sâmbătă 21 Martie - Cupa Aerostar II - ora de începere 10:30 - şedinţă tehnică
10:45 - sesiune de antrenament şi acomodare cu sala (3 runde)
..... - începerea concursului (5 manşe) vor fi luate în calcul 4 manşe.
Programul de acrobaţie : Numai Preliminarul (Programul Sport)
Duminică 22 Martie - Campionatul Naţional - ora de începere 9:30 - sesiune de antrenament doar pentru cei care nu au venit cu o zi înainte, dar nu se va depăşi ora 10.
10:00 - începerea concursului cu Programul Preliminar (Sport) 4 manşe şi vor fi luate în calcul cele mai bune 3.
..... - finala cu Programul Final (AP 14) - 4 manşe şi vor fi luate în calcul cele mai bune 3.
Programul detaliat îl vom prezenta după primirea confirmărilor de participare. Cu siguranţă vor exista şi pauze.
Pentru că nu postasem programul AP 14, îl postez acum.
Fisiere atasate
-
F3P 2014-2015.pdf (222.68K)
Number of downloads: 157
#11
Postat 18 February 2015 - 12:07 AM
Faptul ca sunteti organizatori anul acesta va da dreptul de modificare a regulilor in timpul jocului?
5 manse de preliminar??? de ce nu 10 ???...ca asa evoluam ...o sa-l visam programul asta nu alta!
#12
Postat 18 February 2015 - 01:15 AM
bicut, la 18 February 2015 - 12:07 AM, a spus:
Faptul ca sunteti organizatori anul acesta va da dreptul de modificare a regulilor in timpul jocului?
5 manse de preliminar??? de ce nu 10 ???...ca asa evoluam ...o sa-l visam programul asta nu alta!
Am avut destule discuţii pe tema asta Cătăline. Soluţia e rezonabilă şi nu există nicio noutate. S-au mai ţinut competiţii aşa (majoritatea). De fapt practicarea unui program preliminar şi unul final nu a apărut decât în ultimii doi ani şi era obicei pentru Campionatul Naţional. Au mai existat două programe într-o competiţie, dar nu a fost o regulă pentru tot sezonul respectiv. Numărul existent de concurenţi nu justifică două programe într-o cupă de etapă. Chiar dacă nu ne cunoşteam atunci, am fost prezent de la începuturi când au pornit cei de la Trodat (Aeropower) organizarea de întâlniri F3P, aşa că istoria probei nu-mi este necunoscută. Chiar dacă nu am fost interesat de probă şi am şi lipsit vre-o doi ani, asta nu înseamnă că nu cunosc ceea ce s-a întâmplat.
Am spus că soluţia e rezonabilă pentru că rămân cele două probe (preliminar şi final) pentru desfăşurarea CN.
Remarca cu modificarea regulilor în timpul jocului e exagerată şi nelalocul ei, să nu mai vorbesc de "cupa caa...". Asta ce a vrut să însemne ?
Numărul de manşe poate fi modificat, deşi, pentru majoritatea este o oportunitate să zboare mai mult decât o pot face acasă. Poate le rămâne ceva din reflexele de acum şi pentru următorul sezon.
Dacă nu ţi se pare destul de plauzibil că nu merită să facem două programe într-o etapă având în vedere că numărul maxim de concurenţi seniori nu depăşeşte cifra 10 (nici nu ajunge la ea), iar numărul celor care zboară AP 14 este de 2, atunci spune-mi că e plauzibil să lungim o competiţie pentru 2 din 8. De când ştiu proba asta, nu a existat evoluţie până în ultimii doi ani. Vorbesc de evoluţie calitativă. În ceea ce priveşte numărul de concurenţi a existat o puternică involuţie. De ce ? Ştim toţi motivele şi nu are sens dezbaterea lor acum, aici.
Îţi înţeleg pasiunea şi motivaţia pentru proba asta (şi nu numai) şi îţi dau dreptate până la un punct. Nu neg că e necesară o evoluţie, dar asta nu înseamnă că impunerea unei anumite direcţii cu forţa chiar duce acolo.
Un ultim aspect şi sper să pricepi ce vreau să spun (fără să-mi răspunzi iar cu "data naşterii"). Realitatea este că de 2 ani ai devenit "motorul" (locomotiva) care trage după el evoluţia probei, lucru lăudabil şi recunoscut de toată lumea. Ceea ce pierzi tu din vedere este vechimea şi calitatea vagoanelor pe care le tragi după tine, fiecare cu an de fabricaţie şi fabricant diferit. Să nu mai vorbim de calitatea şinelor. "Locomotiva" a tot mărit viteza şi puterea şi ajungem la punctul în care riscă să rămână singură pe şine până deraiază şi ea din cauza căii de rulare. La momentul actual "cuplajele" vagoanelor nu sunt în stare să susţină o asemenea solicitare. Rezultatul nu ar fi deloc evoluţia pe care afirmi că vrei s-o obţii, ci tocmai opusul. Deocamdată au mai apărut ceva "vagoane" care aruncă câte un ochi şi ar fi interesate. Dacă forţăm, nu numai că le lăsăm pe linie moartă, dar le casăm şi pe cele existente.
Îmi permit să-ţi dau un exemplu (edificator spun eu) şi închei subiectul.
În timpul celui de-al II-lea Război Mondial, tehnicii din aviaţia română s-au gândit să ia nişte motoare de Heinkel (primite în dar de la aliatul neamţ, dar fără avion) şi să le monteze pe nişte avioane ceva mai vechi, dar nu obosite, de tipul Savoia Marcheti. Prin asta se urmărea mărirea vitezei şi a încărcăturii bombardierului pe care-l folosea aviaţia noastră. Rezultatul a fost, că la probele de cale, aripa şi gondolele motoarelor au rezistat. La prima încercare de decolare cu sarcină în cală, motoarele au plecat din gondole şi au distrus prin asta tot avionul, trenul de aterizare fiind prins de gondole s-a rupt şi avionul a căzut pe pistă.
#13
Postat 18 February 2015 - 01:21 AM
ViP_Eol, la 17 February 2015 - 10:40 PM, a spus:
După discuţii destul de îndelungate am reuşit să ajungem la un consens, sper.
Concursurile vor decurge după cum urmează (completare la ce s-a scris deja):
Sâmbătă 21 Martie - Cupa Aerostar II - ora de începere 10:30 - şedinţă tehnică
10:45 - sesiune de antrenament şi acomodare cu sala (3 runde)
..... - începerea concursului (5 manşe) vor fi luate în calcul 4 manşe.
Programul de acrobaţie : Numai Preliminarul (Programul Sport)
Duminică 22 Martie - Campionatul Naţional - ora de începere 9:30 - sesiune de antrenament doar pentru cei care nu au venit cu o zi înainte, dar nu se va depăşi ora 10.
10:00 - începerea concursului cu Programul Preliminar (Sport) 4 manşe şi vor fi luate în calcul cele mai bune 3.
..... - finala cu Programul Final (AP 14) - 4 manşe şi vor fi luate în calcul cele mai bune 3.
Programul detaliat îl vom prezenta după primirea confirmărilor de participare. Cu siguranţă vor exista şi pauze.
Pentru că nu postasem programul AP 14, îl postez acum.
Acum am observat că în pdf-ul ataşat sunt două programe. Pentru cei care nu sunt lămuriţi fac precizarea că în cadrul Campionatului Naţional se va ţine finala cu programul AP 14 (primele două pagini).
#14
Postat 18 February 2015 - 06:22 AM
Va trebui sa luati in calcul week-endul 13-15.(inclusiv sa anuntati daca aveti sala disponibila)
#15
Postat 18 February 2015 - 10:30 AM
Afisarea programului final a fost intarziata in mod deliberat cu speranta ca poate reuseste ingineria.
Suntem la al 4-lea sezon in care competitiile F3P organizate IN Ro. se desfasoara dupa sistemul actual si asta se intampla nu pentru ca doresc eu sau altcineva ci doar pentru ca FRMD a adoptat sistemul FAI .
S-au desfasurat deja doua etape CR pe anul in curs dupa acest sistem si nu cred sincer ca modificarea in ultima etapa ar aduce ceva concurenti in plus doar pentru ca se renunta la programul final, in afara de asta apare si problema contorizarii rezultatelor de catre FRMD.
Nu toti membri cluburilor din tara au cont pe forum si nu toti il citesc ...va-ti gandit ca poate exista cineva care se ghideaza dupa site-ul FRMD si nu dupa ce scrie pe forum?.
Nu este vina mea sau a ta ca x sau y considera foarte greu programul final si nu mai vrea sa vina,anul acesta p13 a fost inlocuit cu p14 si s-a plecat de la zero-zero ,a fost timp gramada pentru pregatire si inca mai este .
#16
Postat 18 February 2015 - 01:44 PM
bicut, la 18 February 2015 - 10:30 AM, a spus:
Afisarea programului final a fost intarziata in mod deliberat cu speranta ca poate reuseste ingineria.
Suntem la al 4-lea sezon in care competitiile F3P organizate IN Ro. se desfasoara dupa sistemul actual si asta se intampla nu pentru ca doresc eu sau altcineva ci doar pentru ca FRMD a adoptat sistemul FAI .
S-au desfasurat deja doua etape CR pe anul in curs dupa acest sistem si nu cred sincer ca modificarea in ultima etapa ar aduce ceva concurenti in plus doar pentru ca se renunta la programul final, in afara de asta apare si problema contorizarii rezultatelor de catre FRMD.
Nu toti membri cluburilor din tara au cont pe forum si nu toti il citesc ...va-ti gandit ca poate exista cineva care se ghideaza dupa site-ul FRMD si nu dupa ce scrie pe forum?.
Nu este vina mea sau a ta ca x sau y considera foarte greu programul final si nu mai vrea sa vina,anul acesta p13 a fost inlocuit cu p14 si s-a plecat de la zero-zero ,a fost timp gramada pentru pregatire si inca mai este .
Cătăline, poţi crede ce vrei. Nimic nu a fost premeditat, iar întârzierea s-a datorat faptului că au existat păreri diferite şi am încercat o mediere între părţi chiar dacă sunt legitimat la un club. Nu ai fost ultimul sunat. Am făcut circuit telefonic şi de mesaje. Interesul nostru e să avem o competiţie la care să participe toată lumea, eventual şi alţii noi. Direct, sau indirect s-a ţinut legătura şi cu eventualii viitori participanţi.
Din păcate, dacă stai să-i numeri pe cei care participă deocamdată la probă ... sunt doar 6 seniori şi 5 juniori (de fapt 4 pentru că unul dintre ei nu este legitimat şi nici clubul afiliat).
Indiferent cum am suci-o noi, din păcate, asta e realitatea.
Am spus că ultima soluţie, cea cu eliminarea programului de final din etapă şi menţinerea la CN este rezonabilă şi ar trebui să mulţumească pe toată lumea. Nici regulamentul FRMd şi nici cel FAI nu prevăd pentru această probă obligativitatea de a se ţine preliminar şi final.
Ţi-aş spune să laşi şi tu de la tine, să ne întâlnim toţi la o înţelegere de mijloc, mai ales că nu-ţi aduce niciun prejudiciu şi nici regulamentul nu o interzice, dar e posibil ca toate discuţiile noastre să fie inutile deja (vezi răspunsul de mai sus al lui "Silviu".
Deocadată nu pot da informaţii precise, sau oficiale, dar se pare că totul se dă peste cap.
În funcţie de ce se va stabili în continuare, vom vedea şi ce anume vom avea de făcut. În orice caz, nu putem devansa data din motive pur obiective care nu ţin de noi.
Hai să trăim şi ... o cană cu vin ... :drinks:
Nu am găsit altă rimă. :pardon:
#17
Postat 18 February 2015 - 01:48 PM
#18
Postat 18 February 2015 - 05:05 PM
Se gasesc imediat persoane care sa puna umarul prompt sa nu se mai intample un campionat national.
Prin transparenta (publicarea detaliata a rezultatelor), deranjam pe multi.
Unii nu arbitreaza nimic la CN si pun din burta rezultatele la final.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#19
Postat 18 February 2015 - 11:32 PM
Lucrurile se mai schimbă.
Indiferent ce se întâmplă şi se spune, schimbarea depinde în totalitate de noi şi cum învăţăm copiii să preţuiască activitatea asta. Noi am avut nefericirea să primim multe exemple aiurea.
DAR ... :rolleyes:
Mulţumită înţelegerii celor din comisia aero şi a celorlalte persoane care decid în federaţie, am fost ajutaţi să ajungem la o soluţie bună deşi o mare parte din confuzie a fost produsă de noi.
MULŢUMIM FAIN DOMNILOR :rolleyes:
Prin urmare competiţiile vor avea loc la data comunicată : 21 - 22 Martie.
Pentru ca totul să meargă bine, de data asta, vă rog să transmiteţi la federaţie, fiecare club, înscrierea sportivilor în competiţie. În paralel, vă rugăm să ne transmiteţi şi nouă numărul de sportivi participanţi pentru a putea stabili programul orar, pregăti fişele, ... .
#21
Postat 28 February 2015 - 10:47 PM
Deci ... dacă m-a mâncat ... amu mă scarpin după ureche. Ordinea va fi aceeaşi şi la antrenament şi în concurs.
1. CREMENE COSMIN C.S. AEROSTAR
2. Z .... ........
3. ENACHE DRAGOŞ A.T. IAŞI
4. MATICA CRISTIAN C.S.U. PITEŞTI
5. DINU CĂTĂLIN C.S.U. PITEŞTI
6. X ... ........
7. COROBANĂ VLAD VALENTIN C.S. AEROSTAR
8. MIHĂILESCU ŞTEFAN C.S. AEROSTAR
9. RĂCĂŞANU ŞTEFAN C.S.U. PITEŞTI
10. ERDIC DĂNUŢ C.S. AEROSTAR
11. Y ... ........
12. SANDU IONUŢ A.T. IAŞI
13. TIEZZI VLAD P.C. IAŞI
14. PRICOP MIHAI VICTOR C.S. AEROSTAR
15. RUSU IULIAN ANDREI C.S. AEROSTAR
Asta ar fi pentru prima zi (21 Martie). Urmează să punem orele.
P.S. În program am pus numere, de la 1 la 15, care reprezentau fiecare sportivul de pe lista făcută de mine.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 28 February 2015 - 10:50 PM
#22
Postat 15 March 2015 - 12:29 AM
Fişele de arbitraj sunt tipărite pentru fiecare participant.
S-au schimbat puţin orele. Vom începe în ambele zile de la ora 10.
S-a schimbat şi sala, dar exact aceleaşi dimensiuni, mai puţin lungimea. Nu ne deranjează. E mai bine iluminată şi încălzită. Pe jos e parchet, deci cei cu tren de aterizare fără roţi vor putea decola/ateriza fără probleme.
Este vorba de sala de la Institut. Mai mult ca sigur că nu cunoaşteţi locaţia, dar e simplu de ajuns şi cu acces pentru maşini mai bun. Pentru indicaţii ne auzim la telefon. Vă preiau de la intrarea în oraş şi vă duc la sală. E cam în aceeaşi zonă cu Sala de Atletism, deci ne putem întâlni în parcarea de la stadion (McDonalds) pe care o ştiţi toţi.
Am vrut de mai multe ori să intrăm în sala asta, numai că ne costa. Acum, nu. :rolleyes:
#23
Postat 15 March 2015 - 08:33 PM
CSU si AT Pitesti vin de vineri seara.
Racasanu,Dinu si Matica de la CSU ,Siminiceanu de la AT
:clapping: :clapping: :drinks:
#24
Postat 15 March 2015 - 10:29 PM
bicut, la 15 March 2015 - 08:33 PM, a spus:
CSU si AT Pitesti vin de vineri seara.
Racasanu,Dinu si Matica de la CSU ,Siminiceanu de la AT
:clapping: :clapping: :drinks:
Super. :clapping:
E aglomeraţie din cauza campionatului de lupte. Acelaşi motiv pentru care ne-au schimbat sala.
#25
Postat 20 March 2015 - 11:44 PM
ViP_Eol, la 28 February 2015 - 10:47 PM, a spus:
Deci ... dacă m-a mâncat ... amu mă scarpin după ureche. Ordinea va fi aceeaşi şi la antrenament şi în concurs.
1. CREMENE COSMIN C.S. AEROSTAR
2. Z .... ........
3. ENACHE DRAGOŞ A.T. IAŞI
4. MATICA CRISTIAN C.S.U. PITEŞTI
5. DINU CĂTĂLIN C.S.U. PITEŞTI
6. X ... ........
7. COROBANĂ VLAD VALENTIN C.S. AEROSTAR
8. MIHĂILESCU ŞTEFAN C.S. AEROSTAR
9. RĂCĂŞANU ŞTEFAN C.S.U. PITEŞTI
10. ERDIC DĂNUŢ C.S. AEROSTAR
11. Y ... ........
12. SANDU IONUŢ A.T. IAŞI
13. TIEZZI VLAD P.C. IAŞI
14. PRICOP MIHAI VICTOR C.S. AEROSTAR
15. RUSU IULIAN ANDREI C.S. AEROSTAR
Asta ar fi pentru prima zi (21 Martie). Urmează să punem orele.
P.S. În program am pus numere, de la 1 la 15, care reprezentau fiecare sportivul de pe lista făcută de mine.
Concurentul nr. 1 este descalificat :cray: :cray: :hi: :hi: dar va urma ...
#26
Postat 20 March 2015 - 11:56 PM
cosmin xair, la 20 March 2015 - 11:44 PM, a spus:
Deci ... îndoi catargu' pe tine !!!! Dimineaţă să fii treaz. :angry:
Mergem şi terminăm ce e de terminat. Avem timp.
#28
Postat 21 March 2015 - 12:11 AM
cosmin xair, la 21 March 2015 - 12:08 AM, a spus:
succesuri multe la concurs !!
Poate nu te trezeşti dimineaţă că vezi tu fân !!!
#30
Postat 22 March 2015 - 12:09 AM
Le mulţumim tuturor celor implicaţi: celor de la federaţie care au făcut posibilă desfăşurarea competiţiilor deşi azi a fost zi de şedinţă mare, sportivilor prezenţi şi nu în ultimul rând arbitrilor. De asemenea mulţumiri şi lui Victor care ne-a scos din necaz când nu mai aveam nicio soluţie.
Rezultatele oficiale ale celor două competiţii vor fi afişate de FRMd pe site, după care le vom afişa şi aici. Deocamdată o să încerc să reconstitui prin cuvinte atmosfera de azi după care voi pune poze şi legături spre filmări înregistrate pe youtube.
Probabil şi pentru că a fost vreme bună, călduţă, cu soare, atmosfera a fost destinsă. A fost prima competiţie după terminarea căreia nu m-am simţit obosit. Nu au existat sincope, certuri, sau alte neajunsuri.
Pe toată durata desfăşurării competiţiilor a fost o atmosferă veselă, relaxată, care ne-a dat posibilitatea să ne bucurăm de spectacolul oferit de concurenţi. Pot spune că dacă vom continnua pe aceeaşi linie, în scurt timp vom avea sportivi care vor fi capabili să ne reprezinte cu succes la competiţiile internaţionale la această probă, cu condiţia să ne mai şi înmulţim puţin. De data asta au revenit în "ring" încă doi sportivi.
După festivitatea de premiere ne-am transformat şi mai mult în copii şi ne-a apucat joaca cu o mică dronă, după care ne-am pus profundoarele în maşini şi am încheiat ziua la o sticlă de bere fără alcool, apă plată, sau suc. Nu vă gândiţi că doar atât. Am stat cu toţii la masă, am mâncat, discutat, glumit, ne-am luat rămas bun de la Cătălin (pentru următoarele 6 luni) şi i-am urat toate cele bune.
Mă opresc şi pun poze că ... "vorbesc" mai expresiv decât scrisul meu.
!
!
!
!
!
!
!
!
.