flypol, la 09 April 2014 - 08:08 AM, a spus:
Cessna 182 SlyLane de 3 m si com prezenta la zbor"Scratchbilt Strutzocamila" 2m/26cmc. ca sa indemnam aeromodelistii ca,dupa crash,sa nu dea foc la modele; sa le repare( vezi Kit Review -Strutzocamila).Cessna e atat de mare si de grea incat trebuie 10 "spume fioroase hotarate si pricepute" ca sa o puna jos de pe cer :rofl: :good: Donam organizatorilor 100 roni pentru cheltuieli diverse.Daca primim un mic bine facut vom multumi frumos!
Eu am aprins modelul ala pentru ca aveam intreg bordul de atac spart (deci aripa nu se mai putea repara) :) iar fuselajul pana la mijloc era numai aschii. Daca as fi incercat sa il repar as fi pierdut mai mult timp decat daca l-as fi construit din nou :) ca sa nu mai zic de balsa imbibata cu ulei de la combustibil care nu se mai poate lipi corespunzator. Asa ca am demontat toata electronica si ce se mai putea salva de pe el si am ars structura de lemn.
Si ca sa va arat ca asa e, modelul e inceput de vreo 2 saptamani in care am lucrat cateva ore pe zi dupa munca si deja cred ca pana la sfarsitul saptamnii il fac apt de zbor. In esenta e un model simplu cu aripa dreptunghiulara si fuselaj format din 4 placi de balsa. E mai mare pacatul sa incerci sa peticesti unul crashuit.
Ghinionul meu e ca spuma m-a lovit intr-un punct sensibil care nu a fost proiectat sa loveasca alte avioane (deriva). Daca nu ma credeti, va invit sa zburati cu strutzocamila in timp ce alt avion de spuma (mai mic ca dimensiune) va loveste directia :) chiar sunt curios cat de rezistent e