strutzocamila reloaded scratchbild
#1
Postat 12 March 2014 - 05:24 PM
Componente: Coada de Giles 202 140 Alien 1,8m anvergura.Rest din prabusirea din 2012 septembrie.Directie si profundor bune.
Burta si o parte din fuselajul unui CAP232 Hangar9 2m anvergura ,prabusit la HobbyConstruct 2011
Conopy intreg de la CAP232
Aripa de 2m fosta rezerva de la Wilga si tren de aterizare de la un Bigstick de ocazie
Servouri MG996 si 994 adunate de prin sertare.Ieftine si multumitoare
Motor RCG 26 cmc cu aprindere RST
LiPo 2500mAh/ 7,4V Gens recuperat de la modificare Cessna 3m trecut pe LiFe 6,6V ,de la Botosani
UBec de 10A pentru receptor si servouri
LiFe 6,6V A123 ramas de la proiectul RAF SE5a si un Bec vechi de 3A pentru aprindere
Rezervor butelie de Hornbach 500ml luata de curiozitate,cu stuturi de la Kele
Elice 16 x 8 JXF ,habar n-am de unde o am dar e buna
Roti 68mm de la Kele,furtune benzina,folie Oracover de la Phoenix Models.
Placaj 2,2mm Kokisen nesteacan, 3,5 mmplop Holver,6mm fag,8mm mesteacan( panou de foc)
Dimensional : anvergura 2,05m,lungime 1,85,greutate estimata 4,3-4,9 kg.Categoria trainer usor de zburat cam la limita in care 2,7 CP ,cat are
Motorul,sunt suficienti.Performante: viteza max 80-90 km/h, timp de zbor 20 min.Decolare/aterizare in 30 m. Maxim.
Urmeaza poze :
#2
Postat 13 March 2014 - 06:23 AM
Taierea burtii Cap-ului in lungul lonjeroanelor
Decuparea lateralelor pe fostul profil de la Giles
Lipirea lateralelor pe coada Giles-ului si atasarea burtii
Decuparea nervurilor si atasarea panoului de foc
Atasarea casetei centrale cu rezervorul si panoul de foc.
Montajul se face pe o placa dreapta de PAL pentru aliniere perfecta cu o nivela cu laser
Si....ce a iesit. 1,38 kg
#3
Postat 13 March 2014 - 06:29 AM
Cea mai simpla metoda de fixare a mervurilor de fuselaj este incleierea intre doua baghete de balsa 5x5 cu expoxi rapid
#4
Postat 13 March 2014 - 06:37 AM
Pe profundor si directie.Pentru economie am schimbat sensul unui servo pe semiprofundor,MG 996 permit inversarea firelor pe potentiometru si pe motorul servoului.Strutzocamila da din coada :drinks:
#5
Postat 13 March 2014 - 03:12 PM
capota superioara.Aripa poate fi dreapta sau asamblata in V.Incomod este ca va fi dintr-o bucata lunga de 2 m( era mai complicat sa o fac din doua bucati montate pe tub deoarece gaura vechiului fuselaj nu mai corespundea calculului pozitionarii CG).Solutia de montare am experimentat-o pe Wilga 2,1m.Pozitionarea aripii da modelului si posibilitati acrobatice ,profilul nervurii fiind usor asimetric.
#6
Postat 13 March 2014 - 08:13 PM
#7
Postat 20 March 2014 - 10:23 AM
#8
Postat 28 March 2014 - 12:46 PM
#9
Postat 07 April 2014 - 10:02 AM
Aripa infoliata,motor montat,electronica pregatita,dispozitiv montare aripa montat,tren de aterizare facut.Mai sunt de montat eleroanele si "strutzocamila" ( tampit cuvant pentru un avion de-a dreptul frumos) e gata de zbor!
#10
Postat 07 April 2014 - 10:07 AM
#11
Postat 07 April 2014 - 12:48 PM
Ai incercat sa calculezi o incarcare alara?
Pare mica suprafata aripii.
Daca treci de 80-90 g/dm2 atunci o sa fie destul de vitezoman.
Bafta si spor la treaba
Numai bine
#12
Postat 07 April 2014 - 01:51 PM
cu prima Wilga de 2m si a fost o reusita.Vom vedea sambata! :good: Proportiile sunt de la un Kyosho Calmato si cred ca va zbura cam ca el.
#14
Postat 09 April 2014 - 07:49 PM
actiunile curate si inspirate, spiritul FlyPol, vor dainui,daca nu pentru totdeauna macar ..........
#15
Postat 09 April 2014 - 07:57 PM
Motorul e reglat si rodat; n-are carburator Walbro ci Cl-tc insa merge bine.Vedem sambata la primul zbor :clapping: Ar trebui sa stie sa zboare ,cam 70% din el a mai zburat :pardon:
#16
Postat 11 April 2014 - 08:47 AM
#17
Postat 11 April 2014 - 09:14 AM
flypol, la 11 April 2014 - 08:47 AM, a spus:
Mersi mult de tot, tocmai mi-ai rezolvat o problema, daca nu e cu suparare voi imprumuta ideea pentru eleroane :)
#18
Postat 11 April 2014 - 10:13 AM
Succes !
#19
Postat 16 April 2014 - 09:46 AM
FlyFlowerPower Sampetru 25,26,27 aprilie
#20
Postat 24 April 2014 - 08:29 AM
Cu elice 18x6 JXF ridica stacheta la 7800 rot/min,putere 2,4CP la 8000.Smulge avionul de pe pista,porneste usor se regleaza foarte simplu,consum 400 ml./14 min. La HK pretul e vreo 134USD-pomana pentru incepatorii de benzina.