Postat 26 January 2014 - 02:13 PM
Google translate; Doar pentru a ne face o idee:
"Comisia siguranță AISM
Dl M. Semoli , Dr. G. Răbdare , domnul L. Falivena
AISM - Legalitatea și siguranță
Fiam a fost fondată în 1995 și este certificat în conformitate cu sistemul de management al calitatii ISO
9001:2008 de peste 10 ani și funcționează în strânsă legătură cu dictatele care
certificare .
Fiam fost întotdeauna angajamentul de a practica de model de avion , în deplină conformitate cu
legalitate , 1996-2010 a contribuit , în colaborare cu Ministerul
Comunicații , pentru legalizarea completă de frecvențe , de la 40 și până la 35MHz
cele mai recente de 2,4 GHz , precum și pentru alocarea de certificare a conformității cu
Standardele europene pentru echipamentele utilizate în modele de avioane de control radio.
ÃŽn 2012 ,Fiam a dat startul campaniei " piste de aprobare ", care
certifică, pe de management foarte rigid și în condiții de siguranță a aeronavelor pe piste adecvate
scop .
SCOP :
• contribuie la definirea unui regulament funcțional în așa fel încât :
• Stabiliți modul de a controla siguranța zborului și sol
minimizarea riscurilor ,
• Evitați stimulente , care sunt activitățile efectueaza aeromodellistica
clandestine și ilegale și , prin urmare, extrem de periculos ,
• Permiteți și să încurajeze activitatea competitiv în conformitate cu
Reglementelor Internaționale ( FAI ) ,
• Au coexista în activitățile de siguranță cu alte aeromodellistica
aer activitate atât în ​​termeni de spațiu aerian care suprafețele
decolare și aterizare ,
• Permiteți și să încurajeze desfășurarea normală a
aeromodellistiche evenimente cu cel mai înalt grad de siguranță
la sol și în zbor
Cerințele de bază pentru siguranța aviației și
definește gradul de siguranță în timpul
aeromodellistica
• " vedea și a evita "
• " A se vedea și pentru a evita " : în fiecare stare , aeronava modelul trebuie să fie
posibilitatea de a evita coliziunea , atât în spațiul aerian cu
oameni și lucruri de pe pământ prin vizibilitate directă a zborului
aeronava
• Clasificarea aeronava
• Ca și în cazul aeronavelor ,clasificarea pe baza greutății
și dinamica de putere dă gradul de pericol .
Trimiterile la o analiză care ia în considerare
experiență și cunoștințe
• Regulamentele în vigoare în principalele țări aflate sub control EASA
• Marea Britanie , Franța , Germania , Elveția
• Regulamentul pentru activitățile organizațiilor internaționale
agonal
• FAI IJMC ( F4J )
• Pentru Italia
• Regulament ENAC , Regulamentul VDS ( ULM ) , experiență AISM ( 17
ani , 18.000 de membri , 300 de aeroporturi ) , răspunsurile referendum AISM
( 1500 coli) , susține statistici din 1995 , management de experiență
campionate europene sau mondiale competitive , experiență și producătorii
importul de produse aeromodellistici
Definirea unui model de avion
• vehicule aeriene fără pilot la bord de agrement și competitive
• Persoana responsabilă trebuie să păstreze un control cu privire la modelul de
contact direct cu și fără repere vizuale , la fel ,
suficiente pentru a monitoriza zborul său în raport cu alte aeronave ,
oameni, vehicule și structuri cu scopul de a evita coliziunile .
• NOTĂ :
• Trebuie remarcat faptul căîn zborul FPV este permisă numai în cazul în care un pilot
suplimentar , în calitate de căpitan , pentru a menține în permanență un control vizual
direcționeze aeronava și să fie capabil de a interveni imediat în caz de
pericol , așa cum este reglementat în alte țări AESA sub control .
Clasificarea unei aeronave
• Greutate la decolare dincolo de care este necesară autorizarea pentru navigabilitate
• Cerința de Autoritatea Aviației Civile de 20 kg este restrictivă și nu deosebit de fezabil de a exercita activitatea de agonist ( a se vedea
reguli FAI și IJMC )
• Se propune să ridice limita superioară a 25 kg de decolare .
• Din statisticile de carduri primite de la aeromodellers 95% din modelele folosite o parte din greutatea de 25 kg
• NOTĂ : Aeronava cu o greutate mai mică de 25 kg , nu sunt luate în considerare de această analiză , cu excepția de a propune
instalarea unui dell'aeromodellista plăcuță și aeronavă .
• Cerințe pentru sistemul de propulsie pe care este solicitată autorizația de
navigabilitate
• Cerința de Autoritatea Aviației Civile este în conformitate cu reglementările din alte națiuni și este posibil pentru a duce mai departe de afaceri competitiv
( A se vedea normele și IJMC FAI ) :
• Motoare cu piston, cu o capacitate cilindrică mai mică de 250 cm3
• Motoare electrice pentru o putere maximă mai mică sau egală cu 15KW
• motoare turbopropulsoare cu o putere maximă mai mică sau egală cu 15KW
• totalul motoare turbojet tracțiune mai mică sau egală cu 30 daN raport tracțiune -greutate și vid mai mic sau egal cu 1,3
• Pentru aer cald cu greutatea totală a rezervorului de gaz transportat de maximum 5 kg
• Se propune introducerealimitei de 72 de volți la tensiunea maximă a motoarelor electrice . Este o măsură
măsurat direct de la baterie și este un linita de maxima securitate , de asemenea, menționate în Regulamentul
FAI .
• Se propune să se ia în considerare pulsogetti , împreună cu turboreactoare , cu aceeași limită de împingere și raport tracțiune -greutate .
• 95 % din aeronava , folosit de Fiam de membri și după cum arată statisticile de carduri au primit , în aceste
cerințe.
Citat de zbor a aeronavei
• Cerința de ENAC " domeniile de activitate ale aeronavei nu este în exces de 50 " :
• Nici una dintre țările considerate a introdus o cerință atât de restrictiv.
• Nu este posibil de a exercita activitatea de agonist ( vezi regulile FAI și IJMC ) și
activitatea de formare necesare
• Nu este posibil pentru aeromodellistica normală și ar conduce la stimulente
exercitarea aeromodellistica activități ilegale și ilegale și , prin urmare, extrem de periculoase
• În cazul particular al aeronavei model pentru zborul lor ar trebui să fie verificate nu numai pentru unitățile de
dar nu trebuie să depășească chiar și cotele sau distanța de mai jos pe care tu nu ar trebui sa zboare
sau în cazul în care este interzis să zboare în condiții speciale ( zone populate , mulțimile ,
orașe , etc . ) . Unele țări au introdus aceste cerințe .
• Noi propunem următoarele limitări :
• Până la 5 kg altitudine maximă de 50 de metri de zbor zone controlate din afara ( câmpurile
zbor AISM , domenii de zbor nu AISM , Aero Club , aerodromuri )
• 5 la 25 kg de zbor nu este permisă fără permisiunea în afara zonelor controlate
( aerodromuri AISM , aerodromuri nu AISM , Aero Club , aerodromuri )
• Până la 25 de zone Kg controlate , cum ar fi: aeroporturi AISM , aerodromuri nu AISM , Aero
Club, aerodromuri , altitudine maximă de 300 de metri permise
• Statisticile de carduri primit confirmarea cererii pentru o mai mare pondere în zonele controlate și
o mai mare libertate de a împărtăși scade greutatea .
Citat de zbor a aeronavei ( continuare )
• NOTAM
• În cazul în care CAA a vrut să dea prioritate acele piste cu emiterea de NOTAM este bine
observă că , în trecut, s-au constatat, de asemenea dificultăți considerabile în obținerea
din același.
• Autoritatea Aviației Civile ar trebui să confirme posibilitatea de a obține durate subvenționate și anuale ale
NOTAM .
• Activitati competitive
• Regulamentul FAI este aceeași pentru toate națiunile membre și , prin urmare, trebuie , de asemenea, Italia
menține o șansă reală de a concura cu sportivii lor, aceeași șansă de
colegi străini .
• Prin urmare , orice aeronavă în categoriile de FAI , deși sunt supuse viitor
regulament ENAC , trebuie să permită formarea în curs de pregătire pentru curse naționale și
internațional organizat în conformitate cu reglementările FAI , aceasta a oferit se desfășoară în domenii
filiale și anume piste AISM , piste nu AISM , piste operate de Aero
Cluburi locale , de aerodromuri
Unități de pantă planoare creșterea
• Cerințele de autoritatea aeronautică civilă nu specifică acest tip de activitate pentru care aceasta poate fi considerată cerință valabilă
generale " domeniile de activitate ale aeronavei nu este în exces de 50 " :
• Cerința de Autoritatea Aviației Civile este restrictivă și nu este posibil pentru activitatea de pantă în creștere în zonele de deal sau de munte .
Cerințe • Nici una dintre țările considerate a introdus pentru acest tip de activitate se datorează faptului că
mai ales dificil de definit și de control . Cele mai multe țări oferă instrucțiuni și
recomandări pentru controlul zborul aeronavelor în siguranța zborului , inclusiv VMC ( meterological Visual
Condiții ) .
• Nu este posibil de a exercita activitatea de agonist ( a se vedea Regulamentul FAI ) , concursurile și activitățile internaționale
cursuri de formare necesare
• Nu este posibil pentru aeromodellistica normală și ar duce la încuraja desfășurarea activităților de
aeromodellistica clandestine și ilegale și , prin urmare, extrem de periculoasă
• Noi propunem următoarele limitări :
• până la 5 kg nu altitudine constrângere și distanța de la punctul de lansare
• cota de 5 la 25 kg maxim permis de 150 de metri determinate cu referire la obstacol mai mare în
rază de 500 de metri . din punct de conducere . Acest procent este ridicat la Mt . 300 în zilele de sâmbătă și duminică și
sărbători naționale . Distanța maximă în plan orizontal, de 500 m .
• Alternativ , s-ar putea să vi se solicite să tastați NOTAM facilitat
• ar trebui să fie remarcat Statistici privind accidentele care siguranța îmbunătățită pentru vehicule , oameni și lucruri în
sol . Din acest motiv , zborul aeronavei ar trebui să fie verificate nu numai pentru partea care nu
dar, de asemenea, pentru a depăși distanța de la sol la sub care nu ar trebui să zboare la fel de necesar
AISM .
• Se propune introducerea unei etichete care conține datele de identificare instalată pe modelul dvs.
persoana responsabilă pentru aeronava .
evenimente
•ENAC cerință " aeromodellistiche Demonstrațiile pot fi efectuate numai în zonele
separate desemnat de către Autoritatea Aeronautică Civilă " :
• Țările considerate a identifica recomandări și instrucțiuni de a organiza demonstrații în siguranță . mare
Marea Britanie identifică greutatea aeronavei folosite și altitudinea de zbor dincolo de care trebuie să se ia
permisiunea de control al traficului aerian .
• Cerința de Autoritatea Aviației Civile este prea restrictiv și practic mai ales pentru organizarea de ligi , competiții
sport sau adunări simple.
• De asemenea, ar împiedica participarea aero străine cu leziuni severe la activitățile de afaceri
referitoare la evenimente
• Aceasta ar reduce schimbul de experiență și de cunoștințe tehnice
• Noi propunem următoarele cerințe :
• Evenimente cu utilizarea de modele de până la 5 kg, pot fi , de asemenea, efectuată de către zonele controlate , cu condiția
limitele cotelor rămase și putere din punctele de mai sus .
• 5 la 25 kg numai în zonele controlate ( piese AISM , nu urmărește AISM , Aero Club , aeroporturi ), precum și zone de
identificate de către Autoritatea Aeronautică Civilă , sub rezerva limitelor de cote și puterea de punctele de mai sus .
asigurare
•ENAC cerință " Aeronava pentru a fi utilizate , acestea trebuie să fie acoperite de către corespunzătoare
asigurare împotriva daunelor persoanelor și a bunurilor " :
• La nivel internațional , asigurarea cu răspundere civilă variază în funcție de greutatea
aeronavei și cu limite specifice de acoperire .
• Se consideră RCT acoperire de asigurare necesare răspunde de zbor a aeronavei
că , în plus față de protejarea părților terțe vătămate , constituie un element capabil să contribuie
indirect la siguranța muncii , folosind asumarea răspunderii de către
dell'aeromodellista .
• Asigurarea ar trebui să prevadă o limită unică combinată de cel puțin 2.500.000 € pentru
evenimente.
Asociațiile Aeromodellistiche
• Aproape toate țările au considerat aeromodellistiche asociații independente de CNA care
implicat în aeronava model de management . Ne referim la aceste grupuri , în regulamentele de
sugerează zonele în care aeromodellistica desfășoară activitatea și recomandările sale să funcționeze în
securitate .
• Utilizarea de asociere dedicat în mod special pentru a sprijini aeromodellistica de activitate , nu numai
competitiv , oferă o contribuție fundamentală la securitate :
• Acestea vă permit să aibă un model de control de avion distribuite pe teritoriul național și a lor de afaceri .
• Utilizarea și organizarea de aeromodellistici club cu statut depuse , contribuie la
reglementa și de a controla activitatea de fiecare dintre ele .
• Recensământul și aprobarea de aerodromuri vă permite să identifice și localizarea zonelor de
aeromodellistica activitate .
•Fiam gestionează în prezent 6.000 de membri , 170 de cluburi si domenii conexe de zbor de către delegații regionale , care
permit un control capilar asupra teritoriului național .
• În 2012 a început activitatea de aprobare a aerodromurile care identifică bazele rigide ale managementului în
de siguranță a aeronavelor pe piste potrivite pentru acest scop.
Regulamentul de model de avion
• În conformitate cu Regulamentul de Autoritatea Aviației Civile , nici una dintre țările europene considerate implică
o licență, un certificat sau un certificat pentru a practica activitatea aeronavei cu aeromodellistica
sub greutatea de 20 sau 25 kg
• În cazul aeromodellistica pentru modele cu o greutate mai mică de 20 kg sau 25 , eficacitate și
contribuție a unui document de acest tip nu este decisiv pentru conformitatea cu cerințele de
securitate . Ar fi , de asemenea, un factor de descurajare important și eficient pentru promovarea
aeromodellistica cu efectele sale comerciale și economice .
•problema , gestionarea, controlul , reînnoirea documentului implică identificarea
și punerea în aplicare a unei structuri de organizare complexă , eficientă și costisitoare . Chiar mai mult, dacă
se estimează că , în funcție de limita de greutate dincolo de care este necesară licență sau certificat , cum ar
organizație poate avea să se ocupe de aproximativ 10.000 aero .
• În trecut , pentru un număr mult mai mic de certificate , am procedat la emiterea valabil
aeromodellistici nelimitat de certificate atunci când evidențiat incapacitatea de a le gestiona
în mod adecvat . Contribuția lor la siguranță s-ar fi pierdut .
• Contribuția la o mai mare siguranță se controlează cu siguranta aeromodellistica activitate
direct pe domeniile de zbor prin aeromodellistici de club , a organizat deja în acest sens .
• Orice dell'aeromodellista de asigurare , precum și pentru a proteja părțile terțe , ajută , atunci când
necesare pentru identificarea și recrutarea acestuia de responsabilitățile sale ."
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS