Barci de Oltenita 2 abordari diferite
#61
Postat 04 March 2014 - 10:49 AM
SSL22528.JPG (85.49K)
Number of downloads: 335 SSL22529.JPG (91.97K)
Number of downloads: 329
Si zona motoarelor schimbate de proprietar,avind nevoie de barca cu vechea electronica si telecomanda.
SSL22525.JPG (93.66K)
Number of downloads: 364
Destul de greu ,tinind cont ca spatiul de manevra este limitat am reusit sa scot motoarele si suportii vechi:
SSL22577.JPG (61.21K)
Number of downloads: 371
Tel. 0744915775
#62
Postat 05 March 2014 - 09:13 AM
SSL22500.JPG (80.44K)
Number of downloads: 307
Si asa arata pregatite de montaj cu fire si conectoare:
SSL22580.JPG (98.37K)
Number of downloads: 315
Montate in barca cu chit de fibra de sticla ,plus "cuplajele" originale din furtun:
SSL22695.JPG (94.14K)
Number of downloads: 338
Tel. 0744915775
#63
Postat 05 March 2014 - 10:21 AM
"Electronica" o lasi la fel?
#64
Postat 05 March 2014 - 12:05 PM
Tel. 0744915775
#65
Postat 06 March 2014 - 01:25 PM
#66
Postat 06 March 2014 - 10:24 PM
Poate im viitorul apropiat voi crea o electronica specifica barcilor de oltenita ce va include un regulator dublu cu reglaj de turatie al motoarelor.
Tel. 0744915775
#67
Postat 06 March 2014 - 11:26 PM
csd, la 06 March 2014 - 01:25 PM, a spus:
#68
Postat 07 March 2014 - 08:11 AM
#69
Postat 07 March 2014 - 11:19 AM
Tel. 0744915775
#70
Postat 07 March 2014 - 12:53 PM
#71
Postat 07 March 2014 - 01:18 PM
SSL22707.JPG (63.58K)
Number of downloads: 360
Compusa din 2 regulatoare ,sw de lumini cu memorie si semnalizarea pierderii semnalului,sw special ptr aquatoare cu protectie soft si diode,pornire magnetica de 20A ,voltmetru digital verde,conectoare CT-4 aurite ,asa mai subtireanu eu nu imi permit sa iau piese de la mivarom si iau de la farnel.
Citeva poze cu montajul lor:
SSL22694.JPG (75.45K)
Number of downloads: 315 SSL22700.JPG (101.45K)
Number of downloads: 305 SSL22701.JPG (75.42K)
Number of downloads: 342
Si barca la final:
SSL22702.JPG (114.58K)
Number of downloads: 383
Cind vremea o va permite vor urma probele pe apa.
Ca incheiere ,recomand schimbarea capacului,daca va fi cineva dipus sa le confectioneze,cuve cu revenire pentru contracararea efectului de "vela" cum este la modelului actual si schimbarea axelor port elice si alinierea lor si un acumulator pb 12V-9Ah.
Tel. 0744915775
#72
Postat 16 March 2014 - 11:30 PM
csd, la 07 March 2014 - 08:11 AM, a spus:
#73
Postat 18 March 2014 - 08:10 PM
ipsihi, la 16 March 2014 - 11:30 PM, a spus:
Suna cumva cunoscut denumirea de: letcon Weller_SI251_Let_4ec5e310c84b5.jpg (17.22K)
Number of downloads: 21 electric pentru tinichigerie? este nevoie de doua asfel de unelte, si doua maini care sa le foloseasca,simplu nu!
Aceasta postare a fost editata de csd: 18 March 2014 - 08:11 PM
#74
Postat 18 March 2014 - 09:56 PM
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 18 March 2014 - 09:57 PM
#75
Postat 18 March 2014 - 11:10 PM
#76
Postat 19 March 2014 - 04:02 PM
#77
Postat 19 March 2014 - 04:14 PM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#80
Postat 19 March 2014 - 08:28 PM
DNV, la 19 March 2014 - 04:42 PM, a spus:
Era o gluma dar adevarul este ca de multe ori mi-ar fi prins bine o a treia mana.
#81
Postat 19 March 2014 - 09:19 PM
csd, la 18 March 2014 - 11:10 PM, a spus:
#82
Postat 20 March 2014 - 09:05 AM
#83
Postat 20 March 2014 - 10:06 AM
Dar si Ipsihi are dreptate cu axele/tuburile de la Sierra (robbe) cand zice ca sunt fiabile. Bucsele de bronz grafitat sinterizat combinate cu axele de otel inox merita banii. Nu mai schimbi axul/tubul decat in cazuri de deformare prin accident.
#84
Postat 20 March 2014 - 11:27 AM
Tel. 0744915775
#85
Postat 20 March 2014 - 02:29 PM
csd, la 20 March 2014 - 09:05 AM, a spus:
#86
Postat 20 March 2014 - 07:43 PM
#87
Postat 20 March 2014 - 07:57 PM
navigator, la 20 March 2014 - 10:06 AM, a spus:
Dar si Ipsihi are dreptate cu axele/tuburile de la Sierra (robbe) cand zice ca sunt fiabile. Bucsele de bronz grafitat sinterizat combinate cu axele de otel inox merita banii. Nu mai schimbi axul/tubul decat in cazuri de deformare prin accident.
Intradevat axele sunt excelente, dar au m-ai fost cateva probleme cand s-au spart bucsele s-au cand cineva a m-ai strans cu patentul de tub si binenteles ca l-a defornat,atunci trebuie schimbat axul pentru a rezolva problema cat mai bine si m-ai eficient.De aici si necesitatea montari unui alt tub suplimentar.Este mult mai greu sa gauresti coca apoi sa bagi noul ax pe care va trebui sa al rigidizezi, plus ca pentru o asfel de operatie ar trebui clientul sa lase barca si sa revina alta data, asta inseamna o chieltuiala suplimentara pentru client.
#88
Postat 20 March 2014 - 10:18 PM
#89
Postat 21 March 2014 - 07:55 PM
https://www.facebook...3/photos_stream
https://www.facebook...le.7/photos_all
Alte barcute construite , poze de pe alte meleaguri !
http://forum.rcdesig...read274739.html
0721 241 744 VODAFONE
0762 028 013 COSMOTE
[Mail stelianionascu@yahoo.com [/size]
#90
Postat 21 March 2014 - 08:14 PM