Modelism - RHC Forum: Barci de Oltenita - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Barci de Oltenita 2 abordari diferite

#61 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 04 March 2014 - 10:49 AM

Si a doua barca de oltenita clasica la care vechile motoare de aeroterma au "decedat" si care arata cam asa:
Fisier atasat  SSL22528.JPG (85.49K)
Number of downloads: 335 Fisier atasat  SSL22529.JPG (91.97K)
Number of downloads: 329
Si zona motoarelor schimbate de proprietar,avind nevoie de barca cu vechea electronica si telecomanda.
Fisier atasat  SSL22525.JPG (93.66K)
Number of downloads: 364
Destul de greu ,tinind cont ca spatiul de manevra este limitat am reusit sa scot motoarele si suportii vechi:
Fisier atasat  SSL22577.JPG (61.21K)
Number of downloads: 371
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#62 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 05 March 2014 - 09:13 AM

Pentru motoare am confectionat niste suporti din vestitele bride de instalatii plus niste "talpici" pentru marirea suprafetei de lipire:
Fisier atasat  SSL22500.JPG (80.44K)
Number of downloads: 307
Si asa arata pregatite de montaj cu fire si conectoare:
Fisier atasat  SSL22580.JPG (98.37K)
Number of downloads: 315
Montate in barca cu chit de fibra de sticla ,plus "cuplajele" originale din furtun:
Fisier atasat  SSL22695.JPG (94.14K)
Number of downloads: 338
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#63 Useril este offline   vasia 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1049
  • Inregistrat: 26-April 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:navomodelism

Postat 05 March 2014 - 10:21 AM

Vad ca ai devenit "fan" Oltenita... :)
"Electronica" o lasi la fel?
0

#64 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 05 March 2014 - 12:05 PM

Nu sint fan ,dar asta au adus clientii ,care electronica?!! a aruncat-o clientul ,am pus alta si o telecomanda HK-6s ,o prezint mai incolo.
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#65 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 06 March 2014 - 01:25 PM

Observ ca ai folosit Domn Manolo cuplajele originale ale barcutei, cum ai facut cuplajul intre motor si ax , stiind ca axul motorului de aeroterma are diametrul de 8mm, iar motorul 755 are diametrul de 5 mm? nemai-luand in seama ca acele cuplaje(furtune) au stat cel putin 6 ani cuplate la motoarele de aeroterma iar acum au furtunele diametrul interior mult largit fata de diametrul axului motorului 755. Clientul o sa aiba surpriza cand o va pune pe apa sa patineze axul motoarelor in interiorul cuplajului , netrazmitand miscarea de rotatie la elici.Alta observatie:axele si inplicit bucsele dupa atata timp sunt uzate, motoarele 755 au turatie mult mai mare decat batranele motoare de aeroterma,din aceasta cauza are sa apara un zgomot foarte mare la turatie maxima, cum vei elimina acest deziderat ? avand in vedere ca suporti pusi de dumneata sunt ficsi , si nu se pot regla, si binenteles cum vei aduce ambele motoare sa aiba un consum aproape identic , pentru ca barca sa mearga drept pe apa?stiind ca motorul cu un consum mai mare decat celalalt automat va scadea turatia, iar de aici barca va devia in partea cu motorul care consuma m-ai mult.Cat despre faptul ca ai prins suporti motoarelor cu chit fibra de sticla, nu cred ca va rezista!trebuia sa torni fibra peste talpile suportilor.
0

#66 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 06 March 2014 - 10:24 PM

Interesante obsevatiile si unele corecte,multe se puteau rezolva daca capacul era demontabil,acele cuplaje din furtun au fost schimbate de catre client,in poze se vede ca motoarele au fost schimbate de client cu niste improvizatii din teava de scurgere si tunci a facut si niste adaptoare.Acum care bucsi la axe?!! ca exista dar lipsec cu desavirsire,din aceasta cauza intra apa in aceste barci fiind prevazute de proprietari cu dop de golire sau pompa de evacuare,ce e mai prost ca nu se poate vizualiza ce este inauntru din cauza acelei cutii in care sta acumulatorul.Acum ca barca va merge intr-o parte se va datora greselilor din matrita ,locasurile axelor nefiind paralele si dimensiuni diferite.La aceasta barca la proba la rece clientul fiind de fata i-am aratat ca un ax este strimb si acel motor merge la viteza mica mai incet.mi-a zis ca asa mergea barca de cind a luat-o si o mai regla din acele cirme false.I-am spus clientului daca doreste sa indrept situatia trebuie sa tai capacul ca sa pot inlocui axele cu unele de la siera asa cum am facut si la celalalt model cu capacul modificat.Un capac modificat mi se pare cea mai buna solutie,pina atunci poate Domn csd va ginditi la remedierea locasurilor de axe spre binele clientilor dumneavoastra.
Poate im viitorul apropiat voi crea o electronica specifica barcilor de oltenita ce va include un regulator dublu cu reglaj de turatie al motoarelor.
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#67 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 06 March 2014 - 11:26 PM

Vezi postareacsd, la 06 March 2014 - 01:25 PM, a spus:

..... cum vei elimina acest deziderat ?
....tare asta, dilema secolului !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#68 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 07 March 2014 - 08:11 AM

Toate barcile din ultimi cinci ani au axele de la sierra trecute printro alta teava de alama si sunt cositorite apoi la ambele capete, daca este nevoie vre-odata se incalzesc ambele capete ale tubului pana la topirea cositorului, apoi se trage afara tubul original,inlocuindul cu altul.La barcuta pe care o mesteresti,se pot schimba acele bucsi!uitate atent si ai sa vezi ca acestea sunt cositorite,la fel de usor se pot dezlipi de acolo si schimba.Axul acela cum oare sa nu fie stramb cand insusi tu spui ca acest client a facut modificari la suportii de motoare precum ca ,a si schimbat furtunele de cuplaj,facand acest lucru si neavand habar a strambat axul.Cat despre capacul de deasupra nu vad rostul acestuia de-a fi demontabil,atata timp cat noi putem lucra lejer la motoare.
0

#69 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 07 March 2014 - 11:19 AM

E mai usor sa te uiti in "curtea" altuia.Dar despre suportii de axe ca unul e mai lung cu circa 10mm si altul dezacsat ne puteti spune ceva? Normal ca se monteaza usor suporti motoare cind capacul nu este lipit,poate ne aratati niste poze cu interiorul barcii,exteriorul il cunoaste toata lumea cu vestitele aquatoare de inchidere centralizata de 10 ron buc.
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#70 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 07 March 2014 - 12:53 PM

Nu ma uit in curtea nimanui!eu am comentat Strict pe o barcuta de Oltenita!nu pe alt tip de barcute!de ce oare te deranjeaza aqatoarele? sau pretul acestora?ce importanta are? sunt puse acolo pentru a rasturna momeala!un lucru simplu si eficient!Revenind la uitatul in curtea altuia:daca nu vrei a se comenta din curtea dumitale: INCHIDE POARTA! TE RUGAM ! atat cat dumneata postezi aici realizarile, este de la sine inteles ca se poate comenta!Cel m-ai bine ar fi sa faci dumneata fotografi cu interiorul barcutelor mai noi de 5 anisori, cele care au suporti din aluminiu, si alt tip de electronica, asta daca va ajunge vreuna pe la dumneata!Apropo : cand ai pus dumneata mana pe o barcuta prima oara sa o repari sau sa o construiesti la fel destept erai ca acum?, noi nu am fost! am invatat din greseli iar acum le-am rezolvat.
0

#71 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 07 March 2014 - 01:18 PM

Barca a fost echipata cu o electronica noua si o telecomanda HK-6s:
Fisier atasat  SSL22707.JPG (63.58K)
Number of downloads: 360
Compusa din 2 regulatoare ,sw de lumini cu memorie si semnalizarea pierderii semnalului,sw special ptr aquatoare cu protectie soft si diode,pornire magnetica de 20A ,voltmetru digital verde,conectoare CT-4 aurite ,asa mai subtireanu eu nu imi permit sa iau piese de la mivarom si iau de la farnel.
Citeva poze cu montajul lor:
Fisier atasat  SSL22694.JPG (75.45K)
Number of downloads: 315 Fisier atasat  SSL22700.JPG (101.45K)
Number of downloads: 305 Fisier atasat  SSL22701.JPG (75.42K)
Number of downloads: 342
Si barca la final:
Fisier atasat  SSL22702.JPG (114.58K)
Number of downloads: 383
Cind vremea o va permite vor urma probele pe apa.
Ca incheiere ,recomand schimbarea capacului,daca va fi cineva dipus sa le confectioneze,cuve cu revenire pentru contracararea efectului de "vela" cum este la modelului actual si schimbarea axelor port elice si alinierea lor si un acumulator pb 12V-9Ah.
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#72 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 16 March 2014 - 11:30 PM

Vezi postareacsd, la 07 March 2014 - 08:11 AM, a spus:

Toate barcile din ultimi cinci ani au axele de la sierra trecute printro alta teava de alama si sunt cositorite apoi la ambele capete, daca este nevoie vre-odata se incalzesc ambele capete ale tubului pana la topirea cositorului, apoi se trage afara tubul original,inlocuindul cu altul.
...si cum faci sa le incalzesti in acelasi timp ?!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#73 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 18 March 2014 - 08:10 PM

Vezi postareaipsihi, la 16 March 2014 - 11:30 PM, a spus:

...si cum faci sa le incalzesti in acelasi timp ?!!!

Suna cumva cunoscut denumirea de: letconFisier atasat  Weller_SI251_Let_4ec5e310c84b5.jpg (17.22K)
Number of downloads: 21 electric pentru tinichigerie? este nevoie de doua asfel de unelte, si doua maini care sa le foloseasca,simplu nu!

Aceasta postare a fost editata de csd: 18 March 2014 - 08:11 PM

0

#74 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 18 March 2014 - 09:56 PM

...nu, nu e simplu si total nerecomandat, alama pierde temperatura f usor, vei avea nevoie de a 3-a mana sa scoti tubul ala, in afara de asta tratamentul termic la care supui tubul pe care vrei sa il protejezi ,distruge adezivul cu care sunt solidarizate lagarele cu tubul, in alta ordine de idei nu pricep de ce ar trebui dublat, vibratia o poti scoate cu o simpla talpa intre coca si tub sau proiectand un pinten solidar cu coca, sau si mai simplu folosind axe de lungimea potrivita !!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 18 March 2014 - 09:57 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#75 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 18 March 2014 - 11:10 PM

A 3-a mana, intradevar corect pentru al trage afara, referitor la dublarea tubului : in caz cand acesta este deteriorat special lagarele, sau cand un inginer cu ghilimelele de rigoare,mai strange cu patentul de el cum sa mai intamplat, este mult mai simplu sa incalzesti capetele si sa tragi afara tubul,decat sa gauresti coca.Dealtfel tubul pe care il scot afara nu ma mai intereseaza ca se va distruge in urma tratamentului termic la care il expun, oricum el este defect.Teava suplimentara prin care este trecut tubul este mai scurta , lipiturile nu sunt in dreptul lagarelor , acestea fiind la aproximativ 2 cm.Acesta este motivul pentru care folosim aceasta teava suplimentara, si nu de a rigidiza sau scoate vre-o vibratie. Putin m-ai multa munca, dar mult mai usor depanarea.Iar ca sa completez:daca am fi facut acest sistem acum 6-7 ani nu ar m-ai fi aparut reclamatii fata de axele pe care le foloseam atunci, ar fi fost foarte usor sa le schimbam acum cu cele folosite in prezent.
0

#76 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 March 2014 - 04:02 PM

Da, mi se pare buna ideea cu al doilea tub, cel putin din punctul de vedere al depanarii. Iar cat priveste lipsa celei de-a treia maini, asta e singurul lucru ce-l pot reprosa mamei. Daca gasiti solutia anuntati-ma!


0

#77 Useril este offline   cata2 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 643
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 19 March 2014 - 04:14 PM

N-ai nevoie de a treia mana ca sa tragi tubul........poti sa-l impingi.....:)
tel . 0765940409

Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
0

#78 Useril este offline   DNV 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 09-December 12

Postat 19 March 2014 - 04:42 PM

Vezi postareanavigator, la 19 March 2014 - 04:02 PM, a spus:

Da, mi se pare buna ideea cu al doilea tub, cel putin din punctul de vedere al depanarii. Iar cat priveste lipsa celei de-a treia maini, asta e singurul lucru ce-l pot reprosa mamei. Daca gasiti solutia anuntati-ma!

cheia franceza
0

#79 Useril este offline   DNV 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 09-December 12

Postat 19 March 2014 - 04:54 PM

Vezi postareaDNV, la 19 March 2014 - 04:42 PM, a spus:

cheia franceza,scuze pentru prima postare

0

#80 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 March 2014 - 08:28 PM

Vezi postareaDNV, la 19 March 2014 - 04:42 PM, a spus:

cheia franceza

Era o gluma dar adevarul este ca de multe ori mi-ar fi prins bine o a treia mana.


0

#81 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 19 March 2014 - 09:19 PM

Vezi postareacsd, la 18 March 2014 - 11:10 PM, a spus:

.Dealtfel tubul pe care il scot afara nu ma mai intereseaza ca se va distruge in urma tratamentului termic la care il expun, oricum el este defect.
...nu ai prins ideea, prin cositorirea tubului de nou obtii exact opusul ,pt ca tratamentul termic de la lipire este egal cu cel de la dezlipire, temperatura e aceeasi in ambele cazuri, axele de sierra, recte robbe sunt cele mai bune de pe piata, remorcherele mele din Mamaia au 10 ani de functionare spartana, 5-10 ore zilnic timp de 4 luni pe an, adica sezonul estival, cu toate astea sunt in perfecta stare de functionare, am schimbat o gramada de motoare dar axelor nu am ce le reprosa ,deci din pct meu de vedere dublarea e inutila, in afara de asta tuburile tale sunt fixate in rasina, cum aderenta e partiala, o lovitura de ciocan in tubul defect e suficienta ca sa-l scoti, mai ales ca dupa 3-4 ani fibra e deja coapta si iese f usor ,asta tot din experoenta barcilor tale o spun, a trebuit sa schimb axele cand am schimbat motoarele !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#82 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 20 March 2014 - 09:05 AM

Nu doresc a te contrazice,atat timp cat nu am avut asfel de problema datorata incalziri locale a tuburilor nici pe moment ori dupa o perioada lunga de functionare presupunem ca nu apare fenomenul descris.Referitor la tratamentul termic lipire-dezlipire acesta nu este egal,la dezlipire temperatura este mult mai mare datorita incalziri in acelas timp a ambelor capete ale tubului.Cand se lipesc tuburile aceasta operatie se face separat si nu in acelas timp.
0

#83 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2014 - 10:06 AM

Alama conduce caldura mult mai prost decat cuprul. Asta e un avantaj in cazul de fata deoarece se pot folosi puteri de incalzire moderate si in plus, nu se transmite caldura spre alte locuri unde poate ar strica ceva.
Dar si Ipsihi are dreptate cu axele/tuburile de la Sierra (robbe) cand zice ca sunt fiabile. Bucsele de bronz grafitat sinterizat combinate cu axele de otel inox merita banii. Nu mai schimbi axul/tubul decat in cazuri de deformare prin accident.


0

#84 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 20 March 2014 - 11:27 AM

Mie mi se pare toata abordarea aiurea ,totul pleaca de la faptul ca nu se poate demonta partea superioara si motoarele sint cuplate cu furtun si atunci axul trebuie sa fie rigid.Acum de ce trebuie cositorit in ambele capete?!!! ,daca se doreste totusi cu protectie axul bagat intr-o teava de alama de 8mm si spatiul intre cele doua permite etansarea cu diverse "smacuri" si sint destule si bune care cu o usoara incalzire cu aer cald va permite extragerea.Nu mai spun de acel capac cu en'spe mii de suruburi, se poate concepe un alt capac mult mai ergonomic chiar cu actionari cu aquatoare dar asta e alta poveste.
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#85 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 20 March 2014 - 02:29 PM

Vezi postareacsd, la 20 March 2014 - 09:05 AM, a spus:

Nu doresc a te contrazice,atat timp cat nu am avut asfel de problema datorata incalziri locale a tuburilor nici pe moment ori dupa o perioada lunga de functionare presupunem ca nu apare fenomenul descris.Referitor la tratamentul termic lipire-dezlipire acesta nu este egal,la dezlipire temperatura este mult mai mare datorita incalziri in acelas timp a ambelor capete ale tubului.Cand se lipesc tuburile aceasta operatie se face separat si nu in acelas timp.
...cositorul are acelasi pct de topire indiferent ca lipesti sau dezlipesti, faptul ca incalzesti un capat sau ambele, efectul e acelasi, barca ta e buna, e stabila, faptul ca-i urata cu draci nu are legatura cu calitatile navigabile, , manolo are dreptate, accesul la componente e dificil, iar schimbarea motoarelor si axelor e prilej de umplut frigiderul constructorului, indeosebi la modelele vechi ,o reproiectare ar fi indicata !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#86 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 20 March 2014 - 07:43 PM

Oameni buni! barcutele sunt confectionate de noi!, sunt depanate de noi! faptul ca mai apare cate una pe la domniile voastre, ar trebui sa ne puna pe noi in situatia de a schimba radical conceptia pe care mergem de atat timp, pentru a va face munca mai usoara(atat timp cat pentru noi este usor a le depana?)trebuie sa munciti pentru bani, nu sa va vina mura in gura!Cumva clientul care a venit la dumneavoastra va obligat? NU!. DOMNULE IPSIHI sa facem inpreuna un exercitiu! : Luam o bucata de teava de alama de 15-20 centimetri si o incalzim la un capat pana putem topii cositorul pe suprafata respectiva, celalalt capat de teava va avea aceias temperatura pentru a putea topii cositorul? eu cred ca nu!DUMNEATA CE CREZI?.Fiecare face cum crede si cum este mai usor pentru el , nu pentru altul!frumusetea este relativa, daca unuia nu place altora poate place!ale tale domnule draga sunt frumoase!Domnule IPSIHI am vazut cum ati montat sonarele pe barcutele de OLTENITA , sondele mai precis pe fundul cocii cu silicon si intra apa in draci!deci lasati aerele acestea de atotstiutor!, uitativa in ograda dumneavoastra si mai apoi comentati munca, greselile altora, lucru valabil si pentru alti intelepti!. Credetima ca mi-au trecut prin mana aproape toate tipurile de barcuta care sunt acum in Romania , nu am comentat nu am dat sfaturi!nu sunt in masura sa comentez munca altuia! acelas lucru de bun simt ati puta sa faceti si voi!asa ca mai lasati versetele astea ca nu sunteti cu nimic m-ai presus.
0

#87 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 20 March 2014 - 07:57 PM

Vezi postareanavigator, la 20 March 2014 - 10:06 AM, a spus:

Alama conduce caldura mult mai prost decat cuprul. Asta e un avantaj in cazul de fata deoarece se pot folosi puteri de incalzire moderate si in plus, nu se transmite caldura spre alte locuri unde poate ar strica ceva.
Dar si Ipsihi are dreptate cu axele/tuburile de la Sierra (robbe) cand zice ca sunt fiabile. Bucsele de bronz grafitat sinterizat combinate cu axele de otel inox merita banii. Nu mai schimbi axul/tubul decat in cazuri de deformare prin accident.

Intradevat axele sunt excelente, dar au m-ai fost cateva probleme cand s-au spart bucsele s-au cand cineva a m-ai strans cu patentul de tub si binenteles ca l-a defornat,atunci trebuie schimbat axul pentru a rezolva problema cat mai bine si m-ai eficient.De aici si necesitatea montari unui alt tub suplimentar.Este mult mai greu sa gauresti coca apoi sa bagi noul ax pe care va trebui sa al rigidizezi, plus ca pentru o asfel de operatie ar trebui clientul sa lase barca si sa revina alta data, asta inseamna o chieltuiala suplimentara pentru client.
0

#88 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 20 March 2014 - 10:18 PM

...departe de mine gandul de a-ti da sfaturi, barca ta, munca ta, treaba ta, insa banuiesc ca te chinui la fel ca si noi sa desfaci un colier cand suruburile sunt ruginite la maxim, cu sonarele pe barca ta e al dreaq de dificil datorita chilei ascutite, insa toate sonarele au cam fost probate dupa montaj, in afara de siliconul de la interior si chit poliesteric la exterior nu cred ca mai puteam face si altceva, rata sonarului mai trebuie si scoasa in caz de ceva, daca axele merg trase afara cu ciocanul sau topirea cositorului, la sonar nu poti aplica acelasi tratrament !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#89 Useril este offline   stelian 

  • NAVOMODELE CNX
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2400
  • Inregistrat: 01-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti_Militari Tel 0721 241 744

Postat 21 March 2014 - 07:55 PM

Vlade da-ma dreaq, aici chiar exagerezi , chiar nu esti instare sa desfaci astfel de coliere ?! suna un prieten . La cat costa 'rata' sonarului nu cred ca se merita efortul de salvare si resuscitare a acesteia , nu mai zic de 'microkkcipu' ei . ;)
facebook
https://www.facebook...3/photos_stream

https://www.facebook...le.7/photos_all

Alte barcute construite , poze de pe alte meleaguri !
http://forum.rcdesig...read274739.html

0721 241 744 VODAFONE
0762 028 013 COSMOTE



[Mail stelianionascu@yahoo.com [/size]
0

#90 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 21 March 2014 - 08:14 PM

...eu de regula ii pun omului piesa defecta in brate, nu fac colectie de epave, unii cred in viata de apoi, altii au crescatorie de arici prin buzunare iar uneori chiar poate fi salvata, nu-i schimb rata pt o sarma rupta accidental, sau pur si simplu obosita de oxizi, de obicei le lipesc cu epoxi si apoi silicon si chit la exterior acolo unde e cazul !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

18 useri citesc topicul
0 membri, 18 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro