Probleme motoare brushless
#2
Postat 14 January 2014 - 09:23 PM
Pasaroiu, la 14 January 2014 - 09:21 PM, a spus:
ai incercat si cu alte esc-uri? mai poti incerca cu un multimetru il pui pe continuitate si vezi daca ai continuitate intre toate picioarele de la motoare, daca ai motoru ar trebui sa fie bun. daca era o faza intrerupta motoru mergea in zvacuri, asa deloc posibil sunt 2 faze intre rupte sau esc e defect.
#10
Postat 15 January 2014 - 08:37 AM
manolo, la 14 January 2014 - 11:52 PM, a spus:
Da motoarele nu sunt noi. Sunt mai abandonate si dupa o curatenie le-am gasit.
RedDevil, la 15 January 2014 - 12:54 AM, a spus:
O sa incerc si asta
#13
Postat 15 January 2014 - 06:39 PM
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 15 January 2014 - 06:40 PM
#14
Postat 16 January 2014 - 08:35 PM
Ciprian97, la 15 January 2014 - 06:39 PM, a spus:
Am incercat si asta si suna ca si cum ar vrea sa se invarta da nu poate. Si escul se incazeste.
#15
Postat 17 January 2014 - 12:46 PM
Pasaroiu, la 16 January 2014 - 08:35 PM, a spus:
Pai normal ca se incalzeste daca faci scurtul cu escul conectat. Si tot asa de normal are sanse sa se arda.
Testul asta se face cu motorul deconectat.
#16
Postat 17 January 2014 - 04:55 PM
In rest
- ai blocaj mecanic, care il prinzi imediat la rece, se invirte greu sau deloc axul cu mina
- ai magnetul demagnetizat, ai incalzit prea tare motorul si pa magnet
- ai spire in scurt, fie supraincalzit motorul fie a intrat ceva in el intre rotor si bobine si a facut praf bobinele
#18
Postat 18 January 2014 - 11:37 AM
REAL DESIGN, la 17 January 2014 - 06:29 PM, a spus:
Daca ati folosit o statie , ESC-ul se initializeaza , bipaie, piuie face ceva ?
Da asa am facut si bipaie.Si cand dau de mansa de la motor suna ca si cum ar merge in 2 faze da nu se misca deloc.
#22
Postat 03 June 2014 - 04:43 PM
#23
Postat 03 June 2014 - 05:05 PM
Si, ca sa fiu mai convingator, eu zbor cu saibele intentionat scoase de la motoare pe multicopterele mele, si nu am avut probleme pana acum... din contra, este mai sigur asa, la impact mai serios sare clopotul cu tot cu elice din motor, nu ax indoit, nu uzura la rulmenti. Iar sa iasa in zbor, niciodata ! si nu sunt din ala care sta in hover pana se descarca bateria.
#24
Postat 04 June 2014 - 07:04 PM
renatoa, la 03 June 2014 - 05:05 PM, a spus:
Si, ca sa fiu mai convingator, eu zbor cu saibele intentionat scoase de la motoare pe multicopterele mele, si nu am avut probleme pana acum... din contra, este mai sigur asa,
...eu zic sa-i convingi si pe producatorii de motoare cu "ideea " asta, sa nu mai puna siguranta pe ax, poate asa scad pretul si mai mult... :rofl:....urmatoarea figura ar fi sa incerci sa scoti si piulitele care fixeaza pensetele elicilor...
#25
Postat 04 June 2014 - 09:54 PM
"Ideea" se foloseste deja, dupa cum puteti vedea aici, la secunda 30:
Clema aia, este acolo pur si simplu pentru ce ii spune numele, de siguranta !
Orice motor este capabil sa mentina numai prin campul magnetic o sarcina mai mare decat tractiunea pentru care este cotat.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 04 June 2014 - 09:55 PM
#26
Postat 07 June 2014 - 08:57 AM
renatoa, la 04 June 2014 - 09:54 PM, a spus:
Orice motor este capabil sa mentina numai prin campul magnetic o sarcina mai mare decat tractiunea pentru care este cotat.
...asa e, unii tin capul in cutie, altii cred ca tot ce zboara se mananca..."ideea" nu e aplicapila la orice dimensiune de quad, hexa.etc, ci poate la cacastuturi de 300g., iar afirmatia de mai sus cred ca e din putul gandirii, adanca si profunda....
...lipseste in film proba de zbor...
#27
Postat 07 June 2014 - 09:35 AM
Si asa sunt satul de cat amatorism si lipsa de inginerie este in domeniul asta...
Daca vrei proba, intreaba-l pe eba, a avut unul cateva luni si iti poate zice la cine este acum.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 June 2014 - 09:36 AM
#28
Postat 19 June 2014 - 08:22 PM
OldMann, la 07 June 2014 - 08:57 AM, a spus:
Ba cam este, pana la un contraexemplu. Nu-i nevoie de cine stie ce calcule pentru ca factorul de siguranta e suficient de mare pe motoarele testate deja. Intuitiv, daca motorul genereaza un thrust mai mare, trebuie sa poata genera si un cuplu mai mare pentru elice, ceea ce inseamna stator/magneti mai solizi.