Jurassic sport jet
#123
Postat 10 July 2014 - 09:04 PM
#125
Postat 19 July 2014 - 04:34 PM
#126
Postat 07 September 2014 - 04:44 PM
turbina aleasa a fost un frank 70/16 ptr ca este cea mai rapida turbina pe care o cunosc eu (si vreau ca jetul sa zboare cat mai repede)....dar a suferit anumite modificari
1) ecu hornet 3 x-power
2) turbina a fost inlocuita cu una de la jetmax tot de 70mm dar conceputa sa reziste la 130000 rpm, daca aveti nevoie acolo de componente jetmax.ch
3) camera de ardere ft-180
4) kerostart jetcat p200
5) starter simjet r400
in rest eletrovalve si alte componente am luat ce am gasit pe net mai vechituri
sa220.jpg (76.58K)
Number of downloads: 70
zgomotul pe care il face e incredibil, nu poti sta langa ea imediat de doare capu si urechile, in al doilea film cand am stat in spate simteai ca tot tremura hainele de pe
mine , telefonu , langa este o cladire si am pus mana pe ea si se simteau vibratiile ...pana acuma cea mai frumoasa turbina ptr mine deabia astept sa o aud in aer
primul start in care turbina a mers fara sa dea failuri, ia trebuit o gramada de timp sa porneasca 1:40 si a tusit pe urma destul de des
(alegeti hd si sa vedeti ce frumos ia foc prima oara la secunda 0:18 dar am decis sa nu o opresc)
http://youtu.be/MR3sVHgrXRE
al doilea start(ajustari in ecu) deja a fost reliable nu mai tuseste si a pornit mai curat, mai inca cateva probleme dar deja e flyable,(trebe sa scot filtru ala din sistem ca
vad ca la full creaza bule)
http://youtu.be/T_C0pVpWmT8
numa ca idee modificarile de la baza fata de modificarile finale cate au fost....cert e ca singur niciodata nu o faceam sa mearga, noroc cu frank si aerotehnik
20140907_161230.jpg (113.15K)
Number of downloads: 71 20140907_161217.jpg (95.54K)
Number of downloads: 70
#128
Postat 07 September 2014 - 05:10 PM
#129
Postat 07 September 2014 - 06:49 PM
#130
Postat 07 September 2014 - 06:57 PM
#131
Postat 07 September 2014 - 07:07 PM
fly, la 07 September 2014 - 06:57 PM, a spus:
ii rea ... eu am reusit sa zbor de pe ea ... cu edf roti si mai mici ;) ... dar sunt multe crapaturi in ea... :(, dar de aia poti sa vi ... faci si mie la jurassic niste borduri de atac :D
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 07 September 2014 - 07:07 PM
#132
Postat 07 September 2014 - 07:09 PM
#133
Postat 07 September 2014 - 07:29 PM
#134
Postat 07 September 2014 - 07:33 PM
Starterul da o tura inainte sa porneasca pentru ca in cazul in care este inundata turbina sufla combustibilul afara plus oxigeneaza camera de ardere ,pentru aia cred ca e asa ,la toate kerostart e asa am vazut
#135
Postat 07 September 2014 - 09:02 PM
cred ca e ptr oxigenare, oricum ii da asa un scurt sprint vreo 5 rev
#136
Postat 28 December 2014 - 03:25 PM
Am inceput cu profundorul cateva poze nimic prea dificil ..l lipit cu aracet + pu + cyan
La Multi Ani Tuturor !
20140704_191019.jpg (84.96K)
Number of downloads: 41
20140706_153448.jpg (75.93K)
Number of downloads: 34
20140709_184347.jpg (96.31K)
Number of downloads: 40
20140801_152515.jpg (104.53K)
Number of downloads: 41
20140803_121603.jpg (125.02K)
Number of downloads: 45
20141030_193618.jpg (106.07K)
Number of downloads: 44
20141104_190314.jpg (74.52K)
Number of downloads: 49
#137
Postat 29 December 2014 - 07:12 AM
La fuselaj cum stai ? Care este next step?
#138
Postat 29 December 2014 - 06:42 PM
fly, la 29 December 2014 - 07:12 AM, a spus:
La fuselaj cum stai ? Care este next step?
Fuselajul e placat 80 % am lasat locuri goale intentionat unde mai am de lucru... next step este finalizarea profundorului si atasarea lui la fuselaj
#139
Postat 29 December 2014 - 07:49 PM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#140
Postat 07 February 2015 - 08:52 AM
1.jpg (86.24K)
Number of downloads: 28
am asamblat ampenajul orizontal intre ele am folost o teava de carbon d5 si una aluminiu d16 cu perete de 1mm
2.jpg (93.45K)
Number of downloads: 28
m-am apucat de profundor
3.jpg (103.72K)
Number of downloads: 28 4.jpg (83.04K)
Number of downloads: 27
#141
Postat 07 February 2015 - 08:55 AM
5.jpg (85.99K)
Number of downloads: 48 6.jpg (77.77K)
Number of downloads: 47
urmatoarea treapta ar trebui sa fac conul de iesire .... astept de la fly sa termina modificarile la teava de evacuare(sa faca un con de intrare din carbon si sa scurteze teava ) .... intre timp ma apuc sa fac suprafete de control la aripi.... voi folosi aripile care le-am facut in prima faza deorece nu mai am timp sa refac un set nou
#143
Postat 10 February 2015 - 07:39 AM
#144
Postat 10 February 2015 - 05:19 PM
As fi interesat de rasina rezistenta la 1000C, am vazut asa ceva facut, e misto. Rasina se foloseste in constructia auto in special la placarea discurilor de frana foarte usoare dar nu gasesc de cumparat pe piata intr-o cantitate convenabila.
Daca ai o sursa de asa ceva da-mi de stire!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#145
Postat 10 February 2015 - 10:22 PM
astept sa termine fly lucrarea si testam sigur inainte de zbor
#146
Postat 11 February 2015 - 07:45 AM
Sau .... pana la urma e alegerea ta!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#147
Postat 11 February 2015 - 08:57 AM
#148
Postat 11 February 2015 - 11:29 AM
Sunt mai multe categorii de rasini (functie de temperatura) care se utilizeaza la asemenea conuri si sunt producatori pe piata.
Rasinile sunt polymide, cianatiesteri, benzoxadine sau phtolonitriti. Nu-i gluma.
Palierele de temperatura sunt in general pt cele high temperature pe la 180C (utila pe la 140C), 200C (utila pina pe la 170C), 400C ( utila pina pe la 350C), si cea mai de sus 800C (utila pana pe la 700C). Cele la peste 800C sunt rasini c ceramica.Preturile pleaca de la 50eur pe kit de 1 kg la cele cu punct de inflamabilitate scazut pana pe la 1000 de euro la cele cu punct de inflamabilitate pe la 800C. Produsele in general sunt accesibile industriei , mai putin cele rezistente la temperaturi mai scazute care se gasesc relativ usor pe piata. Pentru cele rezistente de la 200C in sus autoclvarea si coacerea sunt obligatorii iar tehnologia nu este chiar accesibila oricui altfel s-ar apuca tot modelistul sa-si faca pe-acasa raptoare si mirajuri.... :yahoo:
Nu-i pacat sa folosesti o epoxidica sau mai rau o poliesterica de tot rasul numai pentru a da foc aeroplanului daca tot stai cu extinctorul la picior. Ori poate e distractia mai mare?
Oricum e alegerea voastra, stiti voi mai bine ce va doriti!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#149
Postat 11 February 2015 - 08:19 PM
" E " de firma baietii !
Heavy si Light avem baietii !( Adica pline si goale ! .. )
Extinctoare Baietii !
#150
Postat 11 February 2015 - 10:16 PM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION