LRP - S10 Twister Buggy - RTR
#37
Postat 10 January 2014 - 07:25 AM
Ma gandesc sa cumpar asa ceva...
http://www.lrp.cc/fileadmin/lrp_produktbilder/_preview/124508.jpg/prv_prd_390x289_124508.jpg
Intrebarea e, cu ce e mai bun asta?
#38
Postat 10 January 2014 - 11:18 PM
#43
Postat 11 January 2014 - 01:00 PM
100000/% ca merita.
Vbm de material de 100 de ori mai puternic vs moment de torsiune prbl de doua ori mai mare....= de doua ori mai puternic.
Am avut planetare plastic exact ca astea de la lrp. Dupa doua seturi torsionate am dat 120€ pe un set de otel..... In momentul cand astea se torsioneaza, iti afecteaza si modul de lucru al amortizoarelor pt ca exista frecare.
ConcluZionand..... 100% treci pe otel daca iti propui sa upgradezi masina.
#45
Postat 11 January 2014 - 08:14 PM
mihalyn90, la 11 January 2014 - 01:43 PM, a spus:
Nu pot sa cred ca inca pui la indoiala ca plasticul ala "stoc" e mai rezistent ca niste planetare de otel! Eu nu inteleg cum de tot rupi diverse la ea! De fapt se rup cam singurele ... Nu vad rostul investitiei continue intr- o masina care se tot strica! Ori faci un upgrade general incepand de la alte plastice de preferinta rpm in zonele de impact plus fuzete portfuzete de aluminiu, spur si pinion metalic, um diferential care sa reziste unor forte mai mari, si un combo brushless ori o lasi toata stoc deoarece investitia in model nu o mai poti recupera in nici un fel! Toate cele enumerate te duc in pretul unei masini bune si mult mai rezistente!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#48
Postat 11 January 2014 - 10:33 PM
Eu cred totusi, ca si acest Twister, cu componentele adecvate, poate face fata usor in competitii stock.
Asta la bash-uri nu prea... m-am invatat minte :D
#51
Postat 11 January 2014 - 10:51 PM
Eu am acut hpi truggy trophy 4.6, prima masina.... Am adorat-o.
Vine cu cateva prbl insa nu exista masina perfecta.
Cu cat creste complexitatea si puterea cu atat prbl sunt dince in ce mai mari.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 11 January 2014 - 10:53 PM
#53
Postat 11 January 2014 - 10:59 PM
mihalyn90, la 11 January 2014 - 10:57 PM, a spus:
Sper sa fie ceva ok de ea :D oricum, piesele nu sunt deloc scumpe...
ia flux .... orice flux, si vei vedea ca nu se compara cu asta care o ai acum!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#54
Postat 11 January 2014 - 11:06 PM
Sa ne intelegem, tu ai unul entry-level care nu reflecta in nici un fel performantele unuia decent. Nu vreau sa par rau, dar e ca si cum ai zice ca masinile pe benzina sucks pentru ca ai un logan si nu te-a impresionat prea tare.
Ca tot am dat de el din intimplare. Ce zici de un buggy care trece de 100km/h.
http://shop.hpi-raci...-2013-p-46.html
http://www.hpiracing.com/assets/images/kits/101709/101709.jpg
Aceasta postare a fost editata de DanB: 11 January 2014 - 11:07 PM
#56
Postat 12 January 2014 - 11:43 AM
Eu as lua un Durango dnx 408(buggy) si cred ca iesi si mult mai bine si e o varianta mult mai profi. Evident ca pot fi subiectiv pt ca am dnx dar personal cred ca este 2 clase peste vorza.
Le. Vorza e diferit de ce ai pus tu... Trophy e sub vorza din toate punctele de vedere
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 12 January 2014 - 11:45 AM
#58
Postat 12 January 2014 - 08:44 PM
#59
Postat 13 January 2014 - 09:48 AM
Am trecut prin asta si stiu despre ce este vorba. Am inlocuit la un moment dat aproape 80% din componente cu cele de Kyosho Ultima. Apoi am constatat ca am dat aproape triplu fata de un kit Kyosho si daca tot am facut prostia asta, macar acum sa completez toate piesele si sa am un model performant, un Kyosho 100%.
Iti pot spune ca era frustrant sa merg la circuit, sa platesc accesul, sa "ma dau" 5 min, sa rup ceva la masinuta si sa plec acasa ...
Trebuie deasemenea sa te hotarasti ce vrei sa faci mai mult ... bashing/distractie sau competitii.
Pentru bashing ... recomandat este ceva 1/8, cu caroseria "ascunsa", gen buggy, truggy. Short Course sau Rally sunt mai "scale" mai frumoase, dar la bashing vei rupe multe coji ...si sunt cam scumpe.
Nu in ultimul rand, vezi de unde te hotarasti sa cumperi piese, sa aiba stocuri si preturile sa fie ok.
No amu daca esti fan LRP, e cam greu sa te convinga cineva de altceva ... but your money your choice :D
#60
Postat 13 January 2014 - 10:08 AM
pai intr-adevar, my money, my choice... dar yet still e mai cheap cate o componenta doua pe luna decat o masina intreaga, nu?
Am acum pe stock T-Plate 1 de rezerva, una montata, un shock tower spate, si un motor cover. Deci nu ma simt problematic.
Am fost in parc, este course pentru BMX-uri si pe temperaturi mici se comporta bine, nu are probleme, cu toate ca l-am trosnit de cateva ori destul de sanatos. Daca nu faci abuz excesiv (skate park, high jump), atunci rezista binisor.
E model entry level, dar cat timp rezista, nu are rost sa il arunc. Oricum la cat am bagat in el, nu mai pot sa il dau, si decat sa il dau, ramanem prieteni de nadejde :)