LRP - S10 Twister Buggy - RTR
#91
Postat 20 January 2014 - 07:28 AM
Problema e ca vreau nitro, In Tg-Mures nu prea se face concurs nitro, in apropiere defel... nu stiu ce sa mai spun... poate ar trebui sa stau pe un Truggy Electric?
HPI Trophy Flux?
Oricum,
Upgrade-urile finale au ajuns:
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20140118_115045_zpsj05jmtic.jpg
Ulei HPI, 35wt, si 45wt.
35 merge in fata, piston 2 gauri,
45 merge in spate, piston 2 gauri.
Au mai ajuns hex-uri de aluminium, clamping type de la TeamC:
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20140118_123843_zpsearhop5y.jpg
Dar a trebuit sa intru in ele cu burghiu de Ø5... se vede gulerul in interior si nu intra complet pe ax...
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20140118_124133_zpscbgk3w7v.jpg
Acum toate bune si frumoase... Ieri am observat ca o suspensie merge cam aiurea, sacadat asa... pai nu mi-a cazut e-clips-ul de jos ce tine pistonul si nu mai mergea cum trebuie? Ehhhh
S-a mai dus un T-Plate... sa speram ca in curand ajunge la mine placa de Dural...
#93
Postat 20 January 2014 - 01:38 PM
Nici un electric nu o sa-mi ia zambetul de pe moaca cand conduc un termic!!!
Repet. Trophy e o masina f buna pt bash. Daca vrei concurs analizezi tu piata si tragi o concluzie.
#95
Postat 20 January 2014 - 03:31 PM
Nitro nu e mai puternic decit electric la ora asta, deci pica argumentul puterii. Dar e mai zgomotos, poate fi o problema in parc sau in spatele blocului. Pe mine m-au gonit cu electrica de la blocul vecin.
Electric nu mai e scump de mori (ma refer la sistemele puternice, nu la silver can), hk are variante pentru toata lumea, de la ezrun la x-car la xerun. Nu trebe sa-ti iei finetzuri de gen castle, tekin etc. daca nu te lasa buzunarul. Odata sistemul si bateria in pozitie, pe termen lung n-ai greturi.
Daca-ti place mecanica, surubaritul, mirosul, zgomotul, bibilitul, nitro.
Daca-ti place sa incarci bateria si sa te dai pina rupi ceva, electric.
Poate trebuie sa subliniez chestia cu puterea, ce ai tu pe masina are probabil 20% (cu indulgenta) din puterea unui sistem brushless de pe un sct 4wd. Ca sa nu ramii cu impresia ca daca vrei putere trebe neaparat nitro.
Aceasta postare a fost editata de DanB: 20 January 2014 - 03:34 PM
#96
Postat 20 January 2014 - 10:16 PM
Sa spunem ca... ne-am apucat de lucru... nenorocit de T-plate... ii vin eu de hac... si ne-am apucat intr-o zi cu soare dar cu multa ploaie dimineata la 6 la job in loc de lucru sa schitez 30 de minute...
Cu sublerul in mana, masina pe masa, noroi in tastatura, si cafea pe mouse... a iesit un desen...
s-a creat DXF pentru masina de taiat la plazma, si un alt dxf pentru gauri.... asta fost acum 1 saptamana...
azi... vine mosul... mesaj/mail sa ma duc urgent la... hala de productie... primit in mana placuta aluminiu... ce seamana mai mult a paleta de ping pong...
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20140120_150257_zpsvhb7tyfe.jpg
deoarece marimile le-am luat cu sublerul m-am cam tras de cap cand puneam doar cote cu 0.5mm... e gaura de trecere si noi punem la XX.5mm... ciudat dar oricum, e CNC... merge el, nu?
oricum la treaba ca un adevarat inginer... pai... masa organizata este semnul unei minti perverse... sunt eu pervers asa de felul meu dar ordine la mine.. decideti voi:
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20140120_214011_zps9fesvqjm.jpg
si asta e doar jumatate... deci...
partea de intarire, lipseste, ca doar nu am facut placa dintr-un cub, si doar dintr-o placa, deci extrudari, nici vorba... mergem OBI... cumparam teava de Ø6 cu perete de 1mm... si taiem... punem saibe mari si suruburi mari sa fie sigur, nu?
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20140120_215340_zpsgpzwpicl.jpg
of si mai e si acel plastic cu capac pe sine prin care trec cabluri multe si frumoase... cumparam si 1m de acea cutie... 2 lei...
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20140120_215348_zpskoxd9pnn.jpg
si desigur produsul final:
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20140120_215401_zpswoovsqed.jpg
acuma daca se rupe... da-o naibii de treaba... ne vedem la concurs... sper ca nu vor fi probleme din cauza sasiului, deoarece e facut... home/job-made... si nu e standard de producator... dar vedem cum trecem si de astea :)
mergem pe Trophy in curand ;)
Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 20 January 2014 - 10:18 PM
#97
Postat 20 January 2014 - 11:00 PM
:drinks:
in rest ai facut o treaba misto dar sasiul ala nu va rezista unor lovituri sau sarituri.
Ai sa razi dar plasticul in cazul asta flexa si revenea la pozitia initiala.Asa, cu un aluminiu moale, eu cred ca se va indoi.
Trophy de exemplu are indoite marginile tocmai pentru a fi mai rezistent.Ai putea sa faci asa ceva pe margini sau ceva ca la Durango tip sandwich!
bafta!
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 20 January 2014 - 11:00 PM
#100
Postat 21 January 2014 - 04:06 PM
ASTA CHIAR INSEAMNA MODELISM ADEVARAT! Un om cu adevarat dedicat acestei pasiuni si toti ar trebui sa fim asa!
BRAVO INCA O DATA!
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#101
Postat 21 January 2014 - 04:30 PM
Original vs custom.
Deci?
#102
Postat 21 January 2014 - 05:08 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#103
Postat 21 January 2014 - 07:35 PM
Modelism, home made, poate fi... daca te dedici, si stai, masori, iti sufli transpiratie de pe frunte cu sublerul in mana etc.
El se referea la utilizarea pieselor de proasta calitate, ca doar, e mai ieftin :)
e o mica mare diferente.
Inca nu au ajuns patratele la mine, dar sunt pe drum. Sper ca le vom termina rapid :) va tin la curent.
Masina se comporta excelent cu noul sasiu. Are batai in lateral, nu stiu de ce. Fuge putin sau trage spatele, incerc acum sa vad de caster, toe, si etc dar parca servoul e de vina. degeaba digital, ca la unghiuri mici, toarce toarce dar nu mai trage, si se aude acel zgomot nenorocit... poate ma enervez si sar pe unul de 20kgf.
Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 21 January 2014 - 07:36 PM
#104
Postat 21 January 2014 - 08:20 PM
#107
Postat 24 January 2014 - 07:53 AM
mihalyn90, la 23 January 2014 - 03:48 PM, a spus:
hehe :))
Salut,
Ai si un sistem de montat/demomtat sau pentru a scoate lanturile largesti deschiderea la o za ?
Aceasta postare a fost editata de Radubv: 24 January 2014 - 07:54 AM
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#108
Postat 24 January 2014 - 11:11 AM
daca vrei neaparat lant... uita de el... e mai mult pentru show...
la viteze mari sare, nu rezista pe roata, daca il strangi prea tare deformeaza roata...
cauciucurile moi, de off road au aderenta foarte buna pentru zapada...
#109
Postat 24 January 2014 - 01:51 PM
mihalyn90, la 24 January 2014 - 11:11 AM, a spus:
daca vrei neaparat lant... uita de el... e mai mult pentru show...
la viteze mari sare, nu rezista pe roata, daca il strangi prea tare deformeaza roata...
cauciucurile moi, de off road au aderenta foarte buna pentru zapada...
Multam de raspuns, eram curios doar de solutia tehnica in sine, deoarece poze erau doar din fata. Eu unul nu as pune lant , ca in orice situatie "cel mai destept cedeaza", in cazul nostru plasticul rotii sau cauciucul...:)) in fata lantului metalic.Insa la partea artistica, da, e fain.
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#113
Postat 26 January 2014 - 10:50 AM
mihalyn90, la 25 January 2014 - 12:46 PM, a spus:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/999951_390104391133453_478761672_n.jpg
salut, nu ai avut probleme cu zapada pe la motor si esc?
Aceasta postare a fost editata de flomoc: 26 January 2014 - 10:51 AM
#114
Postat 26 January 2014 - 10:51 AM
nu stiu la ce fum te referi :) aia e zapada aruncata din cauza virajului si rotile in miscare :)
motorul e burshed... nu are nimic cu apa... poti sa il scufunzi chiar in apa, doar da-i cu degresant... citez ce mi s-a spus pe facebook de la LRP:
LRP electronic GmbH
The ESC is waterproof and the Receiver is splashproof. Hope this helps.
Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 26 January 2014 - 10:54 AM
#118
Postat 27 January 2014 - 07:50 AM
Daca e brushless fara gaurele si orificii, n-are nimic daca se stropeste un pic. Oricum nu sint tensiuni la care sa faca scurt, doar daca intra apa si o lasi acolo se lasa cu probleme pentru rulmenti si alte parti care pot rugini. Daca e cu senzori nu o sa fie de loc bucuroasa placuta cu senzori, se oxideaza una doua.
Eu mi-am dat cu plastic topit (hot glue) pe unde ies contactele de la motor, chiar si pe uscat intra praf si sa vezi ce mizerie se stringe in timp inauntru.
#119
Postat 27 January 2014 - 12:25 PM
Splash - poti sa il stropesti, nu are nimic.
Water - poti sa faci submarin din el ca nu are nimic.
Oricum dupa ce am observat, mi-e mi-a cam intrat apa la receptor, si nu prea lua comenzile... dar cam atat.
Tragi un balon peste si esti rezolvat.
La brushed nu ai probleme cu apa, doar ca trebuie neaparat sa sufli apa din ea, si pe urma dai cu spray de contacte.
Brushless nu situ ce sa spun, dupa cate stiu nu e waterproof.
Eu am invatat, nu ies cu masina pe apa, balta, zapada, noroi etc. Pur si simplu nu am starea nervoasa pentru a desuruba zeci de suruburi, sa sterg fiecare piesa in parte si sa o montez la loc.
#120
Postat 27 January 2014 - 02:20 PM
Iei ceva de care nu ti-e foarte mila, waterproof din fabrica (receptor in cutie etansa, toata electronica wp). De preferabil cu mult plastic in el :)
Dupa o tura (da' asa mai de-o ora, pentru 5 minute n-are rost), il bagi sub dus, il scuturi de apa, daca ai compresor e super ca-l si suflii, la sfirsit wd40 pe la incheieturi. N-am avut nici un rulment gripat nimic, doar niste urme maronii in capetele de la suruburi.