Ehawk-1500 de la Thunder Tiger
#63
Postat 19 January 2016 - 09:56 PM
https://www.youtube....h?v=XtMbYxEqgiw
interesant cum face, deci merge si un fier de calcat, dar cu ce fel de solutie da pe folie, sau pe lemn.... ca nu cred ca e apa
#64
Postat 19 January 2016 - 09:56 PM
Zeus, la 19 January 2016 - 09:47 PM, a spus:
Merge si cu fier de calcat rufe, asa am facut un avion intreg, faci teste pe o bucata de folie, pleci de la minim si vezi unde se strange tare. Teoretic cam 150 grade e ok, dar testezi si vezi.
#65
Postat 19 January 2016 - 10:37 PM
Cam acolo ar trebui sa inceapa sa lipeasca, dar fara sa contracte folia.
Contactarea incepe la vreo 30 grade mai sus, peste 120 grade, ar fi bun un termometru...
#66
Postat 20 January 2016 - 01:27 PM
Ce nu se vede acolo și e foarte important, e pregătirea suprafeței și calitatea materialelor.
Mai ales la balsa trebuie să faci o șlefuire fină și apoi să indepărtezi foarte bine praful. Dacă foliezi peste balsa nepregătită, folia se va dezlipi. Cea mai bună metodă este șlefuirea și impregnarea lemnului cu o soluție special pentru asta (se găsește în magazinele de modelism). Nu se folosește apă. Folia are un adeziv care se activează la căldură.
Nu faci impregnare cu lac, sau emaite. Când pui fierul vor forma gaze sub folie.
Temperatura spusă de băieți e foarte importantă. S-ar putea să-ți pară mai ușor să foliezi cu teperatură mai mare, dar se va torsiona structura.
Unii modeliști folosesc CA la marginile de pe muchii, dar se albește. Eu folosesc prenadez la tub. E subțire și se întinde ușor. Trebuie eliminat excesul că iese pe lângă când treci cu fierul.
Prenadez de la Dedeman, Baumax, ... .
Spor la meșterit.
#67
Postat 22 January 2016 - 12:17 AM
renatoa, la 18 January 2016 - 03:15 PM, a spus:
Dar mai bun ca toate este marele clasic al lipirii balsa, UHU hart, 11 lei la kaufland, imaginea ambalajului spune tot, din anii 70 pana azi doar asta folosesc.
http://www.uhu.com/uploads/tx_uhuproducts/45495_blister_hart_02.png
Daaa, un lipici super, facut proba, intarire rapida. Il declar cel mai bun momentan.
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 22 January 2016 - 12:18 AM
#70
Postat 23 January 2016 - 11:39 AM
Zeus, la 23 January 2016 - 09:54 AM, a spus:
Cu ce granulatie se poate slefui balsa pentru infoliere?
Am scris și eu despre asta.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#72
Postat 02 February 2016 - 01:24 PM
Zeus, la 02 February 2016 - 01:13 PM, a spus:
Nu recomand. Adaugi greutate suplimentara si in plus aeromodelul tinde catre un hotliner decat spre un planor.Am vazut modificate cu flapsuri, dar eu nu am facut-o din motivele enuntate mai sus.
Practic mai adaugi 2 servo, elemente de comanda, etc .. Pentru ce?
Eu folosesc pentru aterizare eleroanele in sus si e suficient.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#73
Postat 02 February 2016 - 01:34 PM
#77
Postat 02 February 2016 - 02:07 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#78
Postat 02 February 2016 - 11:50 PM
2. Se indeparteaza straturi successive cu o rindea sau cutter pana cand se ajunge la un profil care il depaseste foarte putin pe contur pe cel al aripii.
3. Se smirgheluieste diferenta ramasa urmand profilul aripii, si se finiseaza simetric la fiecare dintre capete.
#80
Postat 08 February 2016 - 08:50 AM
Zeus, la 08 February 2016 - 12:58 AM, a spus:
Urmatorul pas, incadrarea servourilor in aripi.
Frumos! din experienta, daca nu ai niste servo-uri slim treubuie sa le pui cat mai aproape de incastrarea aripii, ca altfel nu iti incap, de fapt o sa vezi si singur. :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#81
Postat 13 February 2016 - 04:27 PM
oachidori, la 08 February 2016 - 08:50 AM, a spus:
Legat de servouri, am gasit alta modalitate, nu stiu cat de buna e, problema e la defectare, scoatere, repunere, dar gasesc eu o variant.
Problema este alta, la infoliere, nu imi iese cum trebuie, si nu stiu daca e de la mana mea " cu experienta" sau de la folie, sau de la minifierul de calcat.
#82
Postat 13 February 2016 - 04:30 PM
Ma gandesc ca daca la gaurelele alea mici s-a incretit putin, nu vreau sa ma gandesc ce se intampla la coaste, la toata aripa.
Sau poate fi si de la folia chinezeasca?
Din asta am luat
http://www.hobbyking...C_5mtr_206.html
#85
Postat 13 February 2016 - 05:02 PM
Legat de temperatura fierului de calcat, am sa incerc pe alte bucati de balsa, pana acum am facut direct pe eleroane.
Problema e ca nu are reglaj, se duce undeva la 160-180 de grade, asa zice el, dar eu nu cred, doar ca eu ii pun o panza de Teflon pe talpa si reduce din temperature pe suprafata foliei, am sa ma mai chinui pe alte bucati de balsa sa vad poate se da mana cu fierul asta de voiaj.
Asa am vrut sa fac si eu Reddevil, dar... variant aleasa de mine, a fost mai simpla, daca o sa vad ceva problem, schimb varianta. Mai e si chestia ca nu voiam sa achizitionez alte servouri mai plate, ca am o punga din astea TG9E noi, trebuiesc folosite si astea.
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 13 February 2016 - 05:05 PM
#87
Postat 13 February 2016 - 06:13 PM
RedDevil, la 13 February 2016 - 04:57 PM, a spus:
https://lh3.googleusercontent.com/-uzj3ghynDas/Vr9C7aOhmAI/AAAAAAAAArc/HRGO8vfIX5M/s800-Ic42/20160213_164829.jpg
Si eu am folosit aceeași metoda. E cea mai buna si daca vrei sau ești nevoit sa schimbi servo ul.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#88
Postat 13 March 2016 - 02:34 PM
oachidori, la 13 February 2016 - 06:13 PM, a spus:
Totusi aici nu inteleg unde iese parghia de la servo, pe aripa sau sub aripa?
Cam asa arata modelul, gramajul este fara baterie, receptor si stabilizator, senzori...
Bateria o sa fie de 3s 1300 nano 25-50c, are cam 110 gr, stabilizatorul cam 10-12gr, receptorul 15-18 gr.
Sa spunem undeva la 570-580 gr incarcat. Nu stiu cat ar trebui sa aibe, am sa vad cat de repede il atrage pamantul.
De acum incepe nebuneala cu setatul in V-tail, nu cunosc nimic, asa ca am sa intreb pe nea gogu.
O alta problema ar fi acest stabilizator http://www.hobbyking...Warehouse_.html
nici nu stiu cum sa il setez.
Si inca o intrebare, unde este CG-ul?
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 13 March 2016 - 02:38 PM
#90
Postat 13 March 2016 - 02:48 PM
CG-ul am aflat de pe net ca e la 53mm de bordul aripii, sau bordul de foc ... de atac, cum se mai cheama....
Pana acum am zburat planoare si avioane fara ajutor din partea stabilizatorului, ma gandesc ca daca tot il am, sa il si probez. Am vazut ca se poate da on/off direct dintr-un canal auxiliary din statie
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 13 March 2016 - 02:49 PM