Ehawk-1500 de la Thunder Tiger
#1
Postat 17 December 2013 - 04:09 PM
O alta modificare pe care am vazut-o a fost taierea flapsurilor. Vezi aici: http://www.rcgroups....780835&page=41.
Acum tinand cond ca anvergura este de doar 1500 mm credeti ca este necesar sa fac aceasta modificare, mai ales ca la mine este kit si l-as face din start asa,sau pot sa ma limitez doar la eleroane.
O alta nedumerire a fost ca in manual pentru coada are doar un servo, si nu am inteles cum se poate comanda "directia si elevatorul" doar cu un servo.
In specificatiile de pe site scrie ca are comenzi pt motor, eleroane, directie si elevator.
Asta e prima impresie, pe masura ce ma apuc de el o sa pun poze si astept comentarii de la cei pasionati de planoare. :drinks: :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#2
Postat 17 December 2013 - 08:17 PM
Daca te ajuta studiaza un pic site-ul de mai jos, e un kit modificat si imbunatatit. Exista si o mica eroare in plan de care trebuie sa tii cont.
http://inc.wz.cz/rub...18-e-Hawk-1500/
Succes si asteptam foto cu etapele de lucru.
#3
Postat 29 December 2013 - 11:52 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#4
Postat 26 January 2014 - 06:31 PM
Practic profilele de la capatul aripii nu se potrivesc.Pun niste poze poate imi da cineva niste sugestii despre cum as putea sa fac.Daca pastrez fixa partea dinspre eleron si/ sau flaps, inca nu m-am decis daa sa ii fac, primele profile incap intre cele doua ok, dar spre varf acestea nu mai incap si ar trebui pilite.Acum intrebarea este de unde as face asta? Eu asa face la profilele de la varf, ca ar fi mai putine?Voi?
Sper sa intelegeti despre ce e vorba?
..
..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#5
Postat 27 January 2014 - 09:15 AM
#6
Postat 29 May 2014 - 03:26 PM
Acum asteptam maidenul sa vedem cum zboara.
si doua poze cu el.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#7
Postat 29 May 2014 - 04:16 PM
Este zburat deja de peste o luna, daca am retinut bine a iesit la 560 grame cu 1300mAh si un motor de 40 grame.
Cu aceasta echipare cere 7 grame de plumb in coada ca sa sa zboare bine, initial venea in jos ca sulita cand taia motorul.
Si e vitezist rau... comportament de hotliner total.
Se angajeaza usor, vii la aterizare in viteza, cu elicea mergand la sfert, o tai cand esti la 1m de sol, altfel o sa ai aterizari tot intr-o aripa.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 29 May 2014 - 04:18 PM
#8
Postat 29 May 2014 - 04:48 PM
renatoa, la 29 May 2014 - 04:16 PM, a spus:
Este zburat deja de peste o luna, daca am retinut bine a iesit la 560 grame cu 1300mAh si un motor de 40 grame.
Cu aceasta echipare cere 7 grame de plumb in coada ca sa sa zboare bine, initial venea in jos ca sulita cand taia motorul.
Si e vitezist rau... comportament de hotliner total.
Se angajeaza usor, vii la aterizare in viteza, cu elicea mergand la sfert, o tai cand esti la 1m de sol, altfel o sa ai aterizari tot intr-o aripa.
L-am cantarit: 574 g. Cu acelasi acc de 1300 mAh.La mine motorul are 56 g. :pardon:
O sa vad daca se echilibreaza asa cum e el.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#9
Postat 13 July 2014 - 08:18 PM
Ca atare imi trebuie un motor inrunner care sa aiba cablurile in spate si sa evit astfel frecarea cu motorul in miscare.
Cerintele necesare sunt: diam ax de 3.17mm obligatoriu, diam ext al motorului de 28 mm si sa fie si ok cu esc de 20A, greutate intre 50 si 60 g :pardon: .
Gasesc oare asa ceva?
La noi sigur nu gasim, dar pe HK probabil.
Sau poate imi sugerati o solutie sa elimin problema.Mai e si spatiul super stramt in care trebuie sa ma incadrez.
:drinks: :drinks: :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#10
Postat 13 July 2014 - 09:29 PM
Nu gasesti asa inrunnere la un kv decent, sunt pe la 1100kv, dar au spre 100 grame. Cam asa ceva:
http://www.giantshar...shless-inrunner
Cauti degeba la HK, nu au avut combinatia asta niciodata.
#11
Postat 14 July 2014 - 07:37 PM
renatoa, la 13 July 2014 - 09:29 PM, a spus:
Nu gasesti asa inrunnere la un kv decent, sunt pe la 1100kv, dar au spre 100 grame. Cam asa ceva:
http://www.giantshar...shless-inrunner
Cauti degeba la HK, nu au avut combinatia asta niciodata.
Renato,
poti sa imi spui ce motor foloseste cel de la Craiova?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#13
Postat 14 July 2014 - 08:54 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#15
Postat 14 July 2014 - 09:56 PM
renatoa, la 14 July 2014 - 09:06 PM, a spus:
Nu vad unde sa loveasca daca ar fi 4 mm mai lung :unsure:...
Pai eu vorbeam de cel de 2830 pe care il am si crede-ma ca loveste.Exact aia 4 mm fac ca el sa nu intre fix sub partea din fata fuselajului.Cel de 2826 ca am gasit unul prin cutie se potriveste perfect, numai ca trebuie sa ii lipesc un fir. :pardon:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#16
Postat 14 July 2014 - 10:48 PM
oachidori, la 14 July 2014 - 09:56 PM, a spus:
da, acum vad, dupa umbra aia pe clopot... nu poti lua acolo in zona aia putin cu un dremel din fuselaj, crezi ca il slabeste ?
#17
Postat 04 August 2014 - 08:15 AM
Sau poate gasesc pe undeva un fuselaj de rezerva si sa il intaresc din prima inainte de zbor.
Astept idei!! :drinks: :drinks:
Aceasta postare a fost editata de oachidori: 04 August 2014 - 08:17 AM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#18
Postat 04 August 2014 - 09:39 AM
Nu stiu cum se numeste acel solvent, desi mirosul mi-e cunoscut... poti incerca cu acetona... :unsure:
CA nu cred ca merge :unsure:
#19
Postat 04 August 2014 - 06:53 PM
Aceasta postare a fost editata de catamures: 04 August 2014 - 06:54 PM
#21
Postat 05 August 2014 - 10:52 AM
Ca planorul zboara tare misto, si nu as vrea sa il stric mai rau...
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#22
Postat 05 August 2014 - 11:33 AM
Sincer inca nu sunt lamurit ce s-a intamplat... daca nu vii cu pozele alea... :angry: daca imi povestea cineva asta ziceam ca e defect de fabricatie :unsure:
#23
Postat 06 August 2014 - 07:44 AM
de precizat ca se vad fisurile inclusiv in zona gaurilor de prindere a motorului. Trei din patru au crapat.
Grosimea maxima a acestui panou de foc este de 1mm.
Deci am avut eu un defect de material la fuselaj? Ca alta greseala care sa imi apartina nu vad.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#24
Postat 06 August 2014 - 08:42 AM
Solutia propusa anterior se mentine: rondea placaj de 3, lipita cu epoxy pe rotund.
Acum, vazand subtirimea fuselajului, as zice si un bandaj interior cu fibra de sticla de 48 grame.
#25
Postat 14 August 2014 - 01:10 PM
Acum are si fibra pe interior asa cum ai zis!!
Aceasta postare a fost editata de oachidori: 14 August 2014 - 01:11 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#27
Postat 15 September 2014 - 09:49 PM
Ca sa nu deschid un topic nou, ma voi folosi de cel existent. De cateva zile, sunt posesorul acestui kit, pe care l-am ales din dorinta de a construi ceva. Am si inceput asanblarea aripilor, si pot sa afirm pentru incurajarea incepatorilor in domeniul kiturilor de asanblat, ca merge destul de repede, si este destul de simplu, desi m-am impotmolit pe la inceput, deoarece am sarit peste pozele din prospectul de montaj.
Rugamintea mea ar fi catre persoanele care detin acest model sa ma sfatuiasca in privinta motorului, deoarece nu stiu ce motor sa-i aleg. Dupa cum am vazut kitul vine cu o elice de 10*6. Ce as dori de la acest model ar fi, ca la full throttle sa urce perpendicular cu o baterie de 3s- 1000 (1300)mA, in ideea de a simula un zbor stil F5J.
Cu respect
Robert
#28
Postat 15 September 2014 - 10:11 PM
Turnigy2836 brushless Outrunner 1200kv
https://www.hobbykin...ner_1200kv.html
Cred ca il am cu elice 10x6 pe un planor de 1800 si 700g si urca aproape vertical. E adevarat ca si suge vreo 24A din pak 3s. Posibil sa fie cam greu pentru Ehawk.
Cred ca ar urca rezonabil si cu un motor de 40-50g care trage 12-15A, ar fi mai potrivit pentru marimea lui.
La F5J trebuie sa poti urca 200m in 30s, regulile sunt asa facute incat sa nu favorizeze supramotorizarea.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#29
Postat 15 September 2014 - 10:18 PM
Good: Hyperion Gs2213-16, 10x6 folding
Better: Hacker A20 22L, 10x6 folding
Au la HK destule asemanatoare.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#30
Postat 15 September 2014 - 10:38 PM
Am acest motor: http://phoenixmodels...400-p-2004.html si o sa-l incerc cu elicea de 10*6, desi mi se pare kv-ul cam mare pentru aceasta dimensiune. In manualul lui original da un motor cu kv sub 1000 (780 sau 950, ceva de genul).
Ideea de F5J mi-a facut cu ochiul asta vara la un mic concurs tinut la Prejmer unde eram pe post de arbitru, si s-a nascut dorinta de a face ceva in acest sens, caci dupa elicoptere este binevenit si un "pescuit" odihnitor cu planorul.