Sfat achizitie
#2
Postat 01 December 2013 - 08:56 AM
zburatorul dezaxat, la 30 November 2013 - 09:53 PM, a spus:
Credeti ca este vreo diferenta de comportare in zbor intre cele doua, sau sa fie vreunul mai rapid, cu toate ca specificatiile sunt asemanatoare?
Ce ai zburat altceva pana acum ?
#3
Postat 01 December 2013 - 12:01 PM
Da, stiu ca ar trebui sa incep pe un trainer, etc. Problema e ca sunt pe banii parintilor, iar sa urmez firul logic al etapelor iese din discutie. Totusi, sunt sigur ca o sa ma acomodez repede.
Inca ceva. Am gasit in Scotia un magazin de modelism cu preturi accesibile. Insa a plati 40£ transport prin TNT pt o comanda de 70 mi se pare nerentabil. Cum altfel as putea face sa ajunga produsele la mine?
#4
Postat 01 December 2013 - 12:16 PM
- transportul e moca;
- vine repede prin curier;
- sa faci poze multe dupa ce il scoti de sub brad caci e frumos si a doua zi o sa vi cu el in punga de la zbor.
Dupa ce il termini poti sa transferi electronica pe o aripa delta si sa inveti sa zbori.
zburatorul dezaxat, la 01 December 2013 - 12:01 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#5
Postat 01 December 2013 - 12:24 PM
zburatorul dezaxat, la 01 December 2013 - 12:01 PM, a spus:
Exista asa ceva si eu nu stiu ? :) Credeam ca le-am scanat toata piata... :unsure:
Am fata acolo, ti-l poate trimite prin posta normala, la 2k si max 60 cm tot ai de dat 15 lire... dar intai as fi curios sa vad ce sunt alea preturi accesibile :)
#6
Postat 01 December 2013 - 02:52 PM
renatoa, la 01 December 2013 - 12:24 PM, a spus:
Am fata acolo, ti-l poate trimite prin posta normala, la 2k si max 60 cm tot ai de dat 15 lire... dar intai as fi curios sa vad ce sunt alea preturi accesibile :)
Aceste este magazinul.
#7
Postat 01 December 2013 - 03:15 PM
stiganas, la 01 December 2013 - 12:16 PM, a spus:
- transportul e moca;
- vine repede prin curier;
- sa faci poze multe dupa ce il scoti de sub brad caci e frumos si a doua zi o sa vi cu el in punga de la zbor.
Dupa ce il termini poti sa transferi electronica pe o aripa delta si sa inveti sa zbori.
Foarte posibil. Poate ma scapa zapada moale. Desi folosirea acumulatorilor lipo si li-ion sub 0 e controversata. Am mai gasit si aici.
#8
Postat 01 December 2013 - 04:20 PM
Deci nu trebuie lasati sa sa raceasca ;)
La acrobate si heli/multicoptere este simplu, pentru ca acest gen de zburatoare trag permanent si mentin caldura prin procesul de descarcare. Deci ajunge sa ii tii langa corp sub pulover, in buzunarul camasii, pana in momentul cand ii folosesti.
La planoare este problema, dupa ce l-ai urcat sus si ai taiat motorul au timp destul sa se raceasca, si ar fi intelept sa nu incerci o urcare in forcing de la 2m de sol, te poti trezi ca ESC-ul taie motorul, si nu e bine sa te apuce cu botul in sus la 45 grade la 4-5m de pamant, iti zic din experienta proprie.
#9
Postat 02 December 2013 - 01:17 PM
zburatorul dezaxat, la 01 December 2013 - 12:01 PM, a spus:
Da, stiu ca ar trebui sa incep pe un trainer, etc. Problema e ca sunt pe banii parintilor, iar sa urmez firul logic al etapelor iese din discutie. Totusi, sunt sigur ca o sa ma acomodez repede.
Inca ceva. Am gasit in Scotia un magazin de modelism cu preturi accesibile. Insa a plati 40£ transport prin TNT pt o comanda de 70 mi se pare nerentabil. Cum altfel as putea face sa ajunga produsele la mine?
Tocmai pentru faptul ca, esti pe banii parintilor, trebuie sa urmezi cursul firesc al invatarii pilotajului. Un trainer de calitate este stabil, docil, si iertator cu anumite greseli pe care, inevitabil, ai sa le faci.
Warbird-urile, fie ele Corsair sau Me-109, nu te ajuta sa inveti. Machetele cu aripa joasa, in general, sint instabile, mai " delicate ", etc. si este nevoie ca pilotul sa aibe deja o anumita practica cu un model scoala.
Ai sa rupi modele, vei arunca banisorii la cos iar buzunarele parintilor tai - probabil- vor deveni mai usoare.
Evident, decizia te priveste !
Mult succes !
#10
Postat 02 December 2013 - 04:30 PM
Citeaza
Nu, buzunarele parintilor mei nu vor deveni mai usoare, intrucat achizitiile le fac din economiile proprii. De aici si posibilitatile reduse. Mie unul mi-e jena sa cer alor mei in clasa a 12-a bani de "jucarii", cu toate ca, financiar vorbind, n-ar fi nici o problema. :)
Aceasta postare a fost editata de zburatorul dezaxat: 02 December 2013 - 04:32 PM
#11
Postat 02 December 2013 - 04:52 PM
zburatorul dezaxat, la 30 November 2013 - 09:53 PM, a spus:
Credeti ca este vreo diferenta de comportare in zbor intre cele doua, sau sa fie vreunul mai rapid, cu toate ca specificatiile sunt asemanatoare?
Referitor la intrebare, Me-109 este mai potrivit. Daca ai posibilitati, cauta un model cu anvergura de cel putin 1000 mm ( este mai stabil ).
Mult succes !
#12
Postat 13 December 2013 - 01:03 PM
Ieri am avut o problema asemanatoare, insa eu credeam ca nu trebuie sa stea Naza in frig.
Acum inteleg de ce in magazinul local, am vazut la vanzare o valiza cu incalzire pentru Lipo, dar nu m de gand sa platesc 75€ pentru asa ceva.
Voi incerca sa tin bateriile in Lipo bag, uar bag-ul la brau.
E posibil sa apara probleme si in zbor, tot din cauza frigului, sau odata ce multikopter-ul a pornit, e in regula ?