Vine iarna... De acum vine iarna.. ce facem .. le punem bibelou?
#1
Postat 24 November 2013 - 12:23 AM
P.s. Am curatat-o..si e pregatita de bibelou..desi...mi-ar surade ideea sa ies cu ea prin zapada...acusi.. asteptam sfaturi de la cei care..deja sunt patiti..:))
#3
Postat 27 November 2013 - 08:31 PM
deci daca vrei sa te dai cu masinutele iarna, pe zapada, sau umezeala, ar fi bine sa desfaci tot ce este electronica si sa ii dai macar doua straturi de lac, sau sa ii torni epoxy peste componente..
hai sa iti spun cum am facut eu:
1. luat si desfacut tot ce e servo/receptor/esc, dat 3 straturi de lac peste toate componentele electronice. am unele esc-uri facute si cu epoxy, ambele variante functioneaza impecabil.
producatorii de esc-uri WT folosesc epoxy(HPI/Traxxas)
2.motorul l-am sigilat cu silicon la baza, unde ies firele si am acoperit cu banda rulmentul care era expus.
3. bateriile le-am desfacut si pus silicon transparent/negru peste fire si placa ce compune pack-ul.
4. inainte de fiecare rulare dau peste toti rulmentii cu WD-40.
5. dupa rulare pus masina in fata la pasagerul din dreapta si dat caldura la max la picioare, in 10 15 min e uscata, si pregatita pt o noua tura..
hai cu zapada.
#4
Postat 28 November 2013 - 02:56 PM
e.cata, la 27 November 2013 - 08:31 PM, a spus:
deci daca vrei sa te dai cu masinutele iarna, pe zapada, sau umezeala, ar fi bine sa desfaci tot ce este electronica si sa ii dai macar doua straturi de lac, sau sa ii torni epoxy peste componente..
hai sa iti spun cum am facut eu:
1. luat si desfacut tot ce e servo/receptor/esc, dat 3 straturi de lac peste toate componentele electronice. am unele esc-uri facute si cu epoxy, ambele variante functioneaza impecabil.
producatorii de esc-uri WT folosesc epoxy(HPI/Traxxas)
2.motorul l-am sigilat cu silicon la baza, unde ies firele si am acoperit cu banda rulmentul care era expus.
3. bateriile le-am desfacut si pus silicon transparent/negru peste fire si placa ce compune pack-ul.
4. inainte de fiecare rulare dau peste toti rulmentii cu WD-40.
5. dupa rulare pus masina in fata la pasagerul din dreapta si dat caldura la max la picioare, in 10 15 min e uscata, si pregatita pt o noua tura..
hai cu zapada.
Poate gresesc eu , dar wd-40 nu e indicat sa fie lasat in rulmenti. Nu e lubrifiant , ajuta la eliminarea apei ''water displacement #40'' si atat , plus ca atrage foarta mula mizerie. Cat despre baterii , ai gasit o solutie buna si practica de izolat mufa de egalizare?
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#5
Postat 28 November 2013 - 03:30 PM
hamsterik, la 28 November 2013 - 02:56 PM, a spus:
balonul!
hamsterik, la 28 November 2013 - 02:56 PM, a spus:
vb de rulat pe zapada.. nu exista mizerie..
#6
Postat 28 November 2013 - 03:39 PM
hamsterik, la 28 November 2013 - 02:56 PM, a spus:
WD-40 is the trademark name of a lubricant, penetrating oil and water-displacing spray.
http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40
#7
Postat 28 November 2013 - 04:21 PM
babanel, la 24 November 2013 - 12:23 AM, a spus:
Daca esti din Bucuresti, o solutie ar fi si pistele indoor:
- concursurile indoor pentru modelele 1/10 electrice, organizate regulat in mall-ul Grand Arena
- concursurile pentru modelele Mini-Z si similare, la scara 1/28, anuntate de Palatul Copiilor (PNC)
#8
Postat 30 November 2013 - 02:56 AM
e.cata, la 28 November 2013 - 03:39 PM, a spus:
http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40
Exact ceea ce ai subliniat iti indica contrariul. Nu se refera la faptul ca e un ulei , suna cam asa , numele unui lubrifiant, un spray ce penetreaza uleiul si elimina apa. Da-ti un puf pe degete , si freaca-le 2-3 minute , va ramane oarecum lipicios, baza e un ulei de ''peste'' care nu se mentine pe zona de contact ci intra pe sub vaselina etc.
Si da , nu mai crede chiar asa tot ce postat pe wiki , si tu poti edita pe acolo. In plus chiar pe wiki am citit ca expunerea cauciucului la wd-40 il deterioreaza , deci garniturile de la rulmenti..asta daca nu sunt flanse de metal.
Aceasta postare a fost editata de hamsterik: 30 November 2013 - 02:59 AM
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#9
Postat 30 November 2013 - 05:33 PM
hamsterik, la 28 November 2013 - 02:56 PM, a spus:
probat de mine,rulat cu automodel in zapada,neizolata bateria,decat servoul bagat in plastidip,am rulat fara probleme
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#10
Postat 30 November 2013 - 05:42 PM
hamsterik, la 30 November 2013 - 02:56 AM, a spus:
nu zau!
http://en.wikipedia....Penetrating_oil
Penetrating oil, also known as penetrating fluid, is very low-viscosity oil. It can be used to free rusted mechanical parts (such as nuts and bolts) so that they can be removed, because it can penetrate into the narrow space between the threads of two parts. It can also be used as a general-purpose lubricant, a cleaner, or a corrosion stopper. Using penetrating fluids as general-purpose lubricants is not advisable, because such oils are relatively volatile. As a result, much of the penetrating oil will evaporate in a short amount of time, leaving little residual lubricant. To ensure long-term lubrication, some penetrating oil formulations, such as WD-40, contain a non-volatile lubricating component.
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 30 November 2013 - 05:46 PM
#11
Postat 30 November 2013 - 05:53 PM
Cred ca se aplica proverbul nu poti sa le ai pe toate
Probabil cel mai util ar fi un mini compresor, dupa spalare suflat masina prin toate incheieturile pina nu mai ramine strop de apa.
Desfacut masina pina la ultimul surub nu mi se pare o solutie la masinile de bashing, nu toate se desfac in timp ce bei o cafea, si nu-s doar carbon si aluminiu, ci gramada de filete in plastic.
Asa, am si eu o intrebare - cum protejati motoarele care-s pline de orificii (cele brushed rebuildable, sau unele brushless cu multe gauri), chiar si vara la soare intra praful si nu cred ca le face bin
#12
Postat 01 December 2013 - 09:53 AM
Lanturile sunt de incercare inca. Abia astept sa mai ies :D
#13
Postat 01 December 2013 - 01:06 PM
DanB, la 30 November 2013 - 05:53 PM, a spus:
si manualul pt HPI Savage X recomanda WD 40.
#14
Postat 01 December 2013 - 01:30 PM
O filmare cu ea pe plaja si niste poze cum arata dupa.
https://www.youtube....h?v=XFYgOtwonPc
#16
Postat 02 December 2013 - 12:56 AM
e.cata, la 01 December 2013 - 01:06 PM, a spus:
Cum spui tu , ai castigat . Probabil uiti de faptul ca mai toti producatorii urmaresc solutii bune pe termen scurt care sa le aduca profit in continuare prin inlocuirea pieselor care cedeaza. Sa cureti ceva cu el e una , dar sa lasi doar lubrifiantul care inca nu iti dai seama ca e acolo pentru a penetra in filetele suruburilor si a le ajuta sa se invarta e alta. Nu ala e rolul lubrifiantului , ca daca e asa , ce zici ,niste durex strica? Tot lubrifiant scrie... Acum , tu stii cum iti tratezi masinile.
Aceasta postare a fost editata de hamsterik: 02 December 2013 - 12:57 AM
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#17
Postat 02 December 2013 - 03:15 AM