Axial EXO terra buggy build
#32
Postat 04 December 2013 - 09:45 PM
http://i1302.photobucket.com/albums/ag139/danb1974/Axial%20EXO/IMG_0496_zps3fbacdd4.jpg
http://i1302.photobucket.com/albums/ag139/danb1974/Axial%20EXO/IMG_0495_zpse4e10f86.jpg
#33
Postat 08 December 2013 - 11:22 AM
Ce am strins de acuma de pe net si din experienta montarii, asta inainte de a rula masina:
- directie: cele doua suruburi M3x12 care leaga link-urile de ansamblul de directie sint prea scurte, trebuie 14 sau 15mm. De asemenea la mine lipseste erata de la pasul 16 (deh, kit mai vechi se pare), se adauga cite o saiba de 0.5mm inainte de a pune link-ul
- suspensie: capacele de telescop sint proaste, chiar si strinse de mina (si nu sint sportiv) se poate strica filetul. Capace de aluminiu ar fi suficiente, nu trebuie schimbat tot telescopul. Atentie la rebound, prea mult strica.
- suspensie: suruburile care prind telescoapele spate in bratele de jos sint cam scurte si se duce filetul inainte sa fie strinse, ar trebui si aici suruburi cu vreo 2mm mai lungi
- motor mount: este un tutorial la axial despre cum se stringe in mod corect, altfel se rupe
- caroserie: "ecouri" de la matrita; dungi in plus pe margini, atentie la taiere, cu pozele si masina in fata va dati seama unde trebuie de fapt taiata (axial: nu e problema noastra, orice pasionat trebe sa stie el unde sa taie chiar daca noi am marcat aiurea)
- caroserie: gaurile ingropate din panourile laterale cu multa grija, acolo lexanul este surprinzator de subtire si trece scula ca prin brinza
- caroserie: atentie cit stringeti suruburile care tin capota, cele dinspre parbriz, eu mi-am fisurat-o
- transmisie: dogbone-urile din spate se plimba cam mult la liber, cineva recomanda o-ring-uri in cupele dinspre diferential
- diverse suruburi, fie cele subtiri sub m3, fie cele care nu musca in mult plastic, nu reusesc sa faca un filet bun, se duce din prima. De ex. prinderile de la led-uri trebuie insurubate doar cit sa nu joace. Asta e valabil la orice masina care nu e exclusiv aluminiu.
- doua dintre link-uri au turnbuckles prea lungi cu citiva mm, reglate ca la manual incep sa iasa in locul pt. bila
- atentie la primele ture la piulitele de la roti, sa nu se destringa
Bun.
Masina ca si scara si greutate (spre 3kg cu totul pe ea) este echivalentul unui SCT 1:10 4wd sau a unui buggy 1:8. Axial recomanda motoare brushless 540 doar in 4 poli sau motoare 550, asta ca sa nu se lase cu motoare bine prajite. La asta nu ma gindisem cind l-am comandat :) asa ca la anu' stringem buget pt. o motorizare decenta
Aceasta postare a fost editata de DanB: 08 December 2013 - 11:23 AM
#34
Postat 08 December 2013 - 12:18 PM
Diferente intre kit si rtr
- rtr are link-uri fixe
- rtr nu are interior + motor/baterie (elemtul de caroserie care imita cele reale) + radiator (idem, imitatia de sub stopuri)
- rtr nu are bara de lumini
Nu sint sigur daca la rtr sint cele citeva piese de aluminiu care vin in kit (suporti hinge pins, suport motor)
Aceasta postare a fost editata de DanB: 08 December 2013 - 12:19 PM
#36
Postat 13 December 2013 - 07:47 PM
PS: dau un regat pentru doua suruburi AXA117 M3x15mm hex socket button head negre
http://i1302.photobucket.com/albums/ag139/danb1974/Axial%20EXO/IMG_0510_zps21b5869b.jpg
#37
Postat 13 December 2013 - 07:49 PM
http://i1302.photobucket.com/albums/ag139/danb1974/Axial%20EXO/IMG_0512_zpsea825d00.jpg
Aceasta postare a fost editata de DanB: 13 December 2013 - 07:49 PM
#39
Postat 13 December 2013 - 08:05 PM
Ideal ar fi fost gri/argintiu, pentru ca in kit vin niste abtibilde care ar da un chenar negru doar in jurul motorului.
Plus ca argintiu era bun si de backing pentru restul caroseriei, eu folosind o culoare metalica
Dar... prea multe vopsele. Tre sa pun deoparte pentru motorizare.
#40
Postat 20 December 2013 - 01:36 AM
Problema este ca acest kit are foarte multe neajunsuri, as putea spune chiar defecte de fabricatie drept pentru care nu se mai fabrica de ceva timp deja... Pacat! Dar poate Axial ne pregateste o surpriza si va veni cu un V2, o versiune imbunatatita si mai bine pusa la punct.
Brushless Vaterra Glamis Fear
#41
Postat 20 December 2013 - 08:55 AM
Neajunsuri din pacate au si alte masini nu chiar ieftine, lipsa de calitate e ceva aparent normal in lumea rc
Sa fie clar, nu e un buggy de competitie dar nici nu e un plastic d-ala de se rupe la prima denivelare - am luat pietre ascunse in iarba de l-a aruncat intr-o parte, toate cele 3kg ale lui, si are doar niste zgirieturi pe brate. Desi pe net unii se pling ca se rupe la fiecare iesire desi nu-i fac nimic, altii zic ca n-au treaba. Clar daca ii pui motor de motor si tii numai talpa il rupi, dar asta patesti si cu e-revo.
Vrei sa vezi chestii horror, citeste review-urile de la conrad pentru orice masina reely, ieftina si buna.
Eu l-am luat pentru bashing mediu (nu hardcore) si pentru ca arata ca o masina.
Vrei chestii tari, ia-ti un sct 4wd de competitie si da-i in el.
#42
Postat 08 January 2014 - 08:13 PM
mamba max pro
tekin pro4 4000kv (4 poli)
gearing stock 12:52
programat cu start low, timing mic (5 grade), smart sensor
lipo 2S
Cum pentru mine e ceva nou, mi-am limitat acceleratia la 80%. Motorul are mai mult decit suficienta putere, chiar si cu bateria mea care e obosita. Iti da senzatia falsa ca masina e mult mai usoara si e foarte usor sa o faci afis intr-un obstacol prea mare.
Cred ca-i inteleg pe aia care se pling ca rup de fiecare data cite ceva, daca o tii doar in talpi si mai pui si ulei gros in diff-ul central, ti-o faci singur.
Acuma ma uitam la unul mai maniac, care cu 3S si gearing 18:52 a scos ceva de gen spre 100km/h. Ma mir ca masina nu i-a decolat de pe sosea.
#43
Postat 10 January 2014 - 07:32 PM
Pasul 19, cele doua suruburi care se dau cu thread lock, daca sint strinse prea tare cred ca piesa de plastic incepe sa frece pe exteriorul rulmentilor, asa ca a se stringe cu mila si a se verifica daca directia se misca liber. Posibil sa ajute si niste saibe bine plasate, n-am incercat.
Mai sint frecari la niste capete de link-uri (intre capat si bila), dar alea pe masura ce se uzeaza o sa cedeze
#44
Postat 10 January 2014 - 09:41 PM
DanB, la 20 December 2013 - 08:55 AM, a spus:
Neajunsuri din pacate au si alte masini nu chiar ieftine, lipsa de calitate e ceva aparent normal in lumea rc
neajunsuri au si alea mai scumpe...ia o Baja noua(care e de 2-3 ori mai scumpa) si vezi ca dupa prima iesire mers normal se rup ramforsarile la bratele fata ....e "boala " generala....dar de aia avem forum si ne putem invata de a le ramforsa extra inainte de rupere ca sa nu fie probleme...stima !
pacat oricum de telescoape,poate merg puse ceva aftermarket care is mai ok....in rest mie imi place,e un automodel ok ! :good:
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#45
Postat 23 February 2014 - 10:43 PM
Victima: rulmentul exterior din fuzeta (5x10x4, cam mic pentru ce are de indurat), bilele sint un pic mai patrate. S-a luat si vopseaua de pe hex, dar na, nu se vede. Am mers o vreme cu el asa, nu mi-am dat seama, abia pe masa in gol am auzit ca nu suna bine treaba si l-am constatat.
Comandat mai multe rezerve, pina ajung alea o sa vizitez un magazin local, poate-poate gasesc vreunul si nu de 10 ori mai scump decit pe net.
Comandat piulite cu nylon si rizuri, intre timp verific rotile mai des.
In rest, bashing cu simt de raspundere, fara decolari sau borduri, coafura rezista. Incep sa apara jocuri in capetele de link, dar te mai uiti.
#48
Postat 09 December 2014 - 03:23 PM
Pe site-ul lor apar si motoare termice, dar toate masinile sunt electrice! :unsure:
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 09 December 2014 - 03:26 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide