PROBLEME WEBRA 2.5 DIESEL
#1
Postat 20 November 2013 - 10:47 AM
#2
Postat 20 November 2013 - 11:30 AM
Contrapistonul trebuie sa fie ceva mai desfacut la pornire apoi se strange pe parcurs pana la turatia maxima ... regland in acelasi timp si din jugler.
Astfel de motoare se uzeaza rapid daca nu sunt utilizate cum trebuie, in special la biela unde nu prezinta bucsa din bronz.
#3
Postat 20 November 2013 - 02:20 PM
http://www.marinaru.ro/forum/index.php
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 November 2013 - 02:23 PM
#4
Postat 20 November 2013 - 03:54 PM
"Petrolul lampant, popular gaz, cunoscut și drept combustibil P[5] a fost un combustibil foarte asemănător kerosenului. Actual petrolul lampant nu se mai produce ca atare. Era definit drept fracțiunea de țiței care distilează între 175 – 280 °C. Era format din hidrocarburi parafinice și izoparafinice, aromatice, mono- și diciclice, nafteni și hidrocarburi cu structură mixtă nafteno-aromatică, compuși cu oxigen (acizi naftenici, fenoli, acizi grași superiori), compuși cu sulf (mercaptani, sulfuri, tiofani, tiofeni) și foarte mici cantități de compuși cu azot.[5][6][7]
Deși în limbaj popular era cunoscut drept gaz, este un produs cu totul diferit de „gazul” folosit la brichete sau de gazul de iluminat".
Ceea ce "suspectez" eu este lipsa concentyratiei de eter din amestec... Nu am controlul asupra concentratiei de eter din sprayurile de pornit motoare...Deci , cine si ce marca de spray a folosit pentru obtinut eter?
Nu sunt chiar novice la capitolul motoare diesel, acum peste 35 de ani am avut un RITM, un SOKOL care chiar porneau...E drept, se gasea eter la farmacie (cu un pic de noroc)
#5
Postat 20 November 2013 - 04:53 PM
Eu zic sa mai stringi un pic contra pistonul. Cu 'sprit' din mina trebuie sa porneasca indiferent de carburatie.
Poti folosi linistit kerosen-ul, pentru ca este petrol (distilatul 175) triplu distilat ulterior (fara apa si fara parafine).
Cind 'scoti' eterul din spray-ul de pornire, s-o faci mai jos de -20 grade, sa se decanteze in tub fractiile de ungere si propulsare care compun amestecul de aprindere. Chiar asa, ai un amestec de eteri, care probabil difera un pic (cifra octanica) de eterul etilic pur.
#6
Postat 20 November 2013 - 07:27 PM
http://www3.towerhob...p?&I=LXANCP&P=0
Multa, multa bafta.
#8
Postat 22 November 2013 - 02:42 PM
Eterul etilic inca se (mai) foloseste in tehnica veterinara la animale mari. Daca la noi, nu se mai gaseste, apelati la binefacerile comertului globalizat.
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 22 November 2013 - 02:46 PM
#11
Postat 02 December 2013 - 01:21 PM
fly, la 30 November 2013 - 07:21 PM, a spus:
Vorbim de "eter iodoformat"?
#13
Postat 04 December 2013 - 02:29 PM
#14
Postat 05 December 2013 - 04:02 PM
fly, la 04 December 2013 - 02:29 PM, a spus:
Stiu! Primul motor a fost un SOKOL la care dadeam la pala ore in sir...iar cand pornea deranjam un vecin , scriitor, care compunea noaptea si se odihnea ziua...dar ce mai conta, aveam un fier care se invartea si scotea fum. Placerea , pasiunea si fascinatia au ramas si nu as renunta niciodata la motoare termice pe care , de altfel , le consider singura alternativa viabila ca surse de energie cinetica (macar si pentru capacitatea de a transforma o forma de energie stocata primar (hidrocarbura) in energie utilizabila (miscare).
#15
Postat 05 December 2013 - 04:25 PM
Dar merge si cu Kerosen fara probleme dar ai grija de cativa ani buni Kerosenul e toxic, nu mai poti face gargara cu el ca inainte,sa nu-ti ajunga pe mani, pe fata, in gura, in ochi ,etc. .
Foloseam 2 amestecuri: varianta 1- 33,33% din fiecare
varianta 2- 50 % eter , 25% petrol, 25 % ulei de ricin. Ulrima data cand am facut rost de eter a fost prin 1997-1999 de la Fagaras de la un combinat chimic de acolo, cred ca mai am si acum o sticla de 1,5 litri, nu stiu daca combinatul mai lucreaza si daca mai au .Am pornit cu el un motor Rossi de 2,5 pe care il am si acum.
Daca vrei eterul si daca il mai am ti-l dau cu placere.
Ciao Sorin
#16
Postat 06 December 2013 - 10:16 AM
SORIN CAIUS, la 05 December 2013 - 04:25 PM, a spus:
Dar merge si cu Kerosen fara probleme dar ai grija de cativa ani buni Kerosenul e toxic, nu mai poti face gargara cu el ca inainte,sa nu-ti ajunga pe mani, pe fata, in gura, in ochi ,etc. .
Foloseam 2 amestecuri: varianta 1- 33,33% din fiecare
varianta 2- 50 % eter , 25% petrol, 25 % ulei de ricin. Ulrima data cand am facut rost de eter a fost prin 1997-1999 de la Fagaras de la un combinat chimic de acolo, cred ca mai am si acum o sticla de 1,5 litri, nu stiu daca combinatul mai lucreaza si daca mai au .Am pornit cu el un motor Rossi de 2,5 pe care il am si acum.
Daca vrei eterul si daca il mai am ti-l dau cu placere.
Ciao Sorin
Cu placere l-as vrea :) daca mai este; se evapora (il tineam in sticle de limonada din vremea WWII cu dop de ceramica cu
garnitura din cauciuc si armatura din sarma)...
#18
Postat 16 December 2013 - 03:31 PM