Tepar userul ol1 feriti-va !
#1
Postat 15 November 2013 - 08:59 AM
Am fost contactat de el si mi-a oferit pt crawlerul meu un Revo nitro. A spus ca e in perfecta stare de functionare, cu uzuri normale si CA NU VA MAI TREBUI SA BAG BANI IN PIESE in viitorul apropiat, intrucat totul e ok cu masina lui.
Dupa ce am primit masina, am verificat-o , pare ok, cu uzuri mari dar normale pt un basher nitro. Am decis sa ii trimit si eu Crawlerul la schimb.
Ulterior dupa numeroase incercari de a o porni si regla, Revo ul s-a dovedit a fi ,,prastie", adica motorul era distrus complet : compresie foarte slaba, rulmenti ambielaj cu joc de aprox 0,5mm, tragea aer fals pe la toate cele, rulmenti ambreiaj cu joc montruos, ambielajul era zgariat de nisip
de la admisie la modul monstruos, backplate ul decalibrat, arunca nitro pe afara, carburatorul cu jocuri si aer fals la greu.
Vazand acestea, prima data am contactat un seller din RO, sa vad daca pot repara stricaciunuile insa pretul cerut m-i s-a parut monstruos.
Dupa aia l-am contactat pep teparul ol1, care NU AM MAI RASPUNS deloc, fapt ce arata ca stia despre ce era vorba.
PS initial l-am intrebat cati ani are, sa nu fie vren copil incosntient si a zis ca are 27 ani. Vorbea si pe mess si la telefon cu un ton foarte convingator cand is lauda marfa.
Am comandat din afara un motor complet la pret decent si i-am transmis lui ol1 sa impartim suma de bani (decenta) intrucat era vorba de o TEAPA clara, bineinteles ca nu a raspuns...
Sper ca forumul sa se fereasca de acest user si poate chiar colegii lui automodelisti din Iasi sa afle cu cine ies afara la bashing.......
#2
Postat 15 November 2013 - 10:05 AM
Aceasta postare a fost editata de hassel: 15 November 2013 - 10:06 AM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#3
Postat 15 November 2013 - 10:13 AM
De aceea am desfacut motorul si am constatat dezastrul dinauntru.
Daca e nevoie de expertiza, ma pot duce la un specialist care sa atesteze starea pieselor din motor, cu masuratori micrometrice.
Repet, i-am scris de mai multe ori ca sunt probleme cu motorul dar nu a mai raspuns deloc.
Nu acuz pe nimeni, el s-a acuzat singur.
#4
Postat 15 November 2013 - 10:30 AM
hai sa clarificam situatia putin .... eu te-am contactat ca sa facem schimb , ai spus sa trimit eu primu ca nu ai incredere ( am si trimis pachetul primu cu tot ce aveam la el , automodelu in cauza fiin revo 3,3 care era RTR ) , ai ridicat pachetul ai facut proba iar dupa 2 zile ai trimis masina ta ... acuma ... tu ai trimis masina fara baterie fara leduri cum era in anuntul tau , cu ambele servouri defecte , dar sa revenim la acuzatiile tale ti-am spus ca nu e nevoie sa investesti bani in masina pentru ca functiona perfect in momentul in care am trimis-o ... chiar cu 2 zile inainte de a o trimite am iesit cu ea ... mai erai 3 useri de pe forum in prezenta mea , singura problema care a fost atunci era ca s-a desfiletat piulita de la spur si nimic altceva .... eu nu stiu cine te crezi dar mi se pare mare nesimtire din partea ta sa-mi ceri sa-ti platesc un motor nou ... ca ai dat comanda de pe ebay sau nu stiu unde ... nu neg ca nu prezenta uzura masina fiind un produs la mana a doua si nu nou
Nu mai am nimic de spus mai ales ca ai avut timp sa verifici masina inainte de a face schimbul si aveai posibilitatea sa refuzi schimbul dar nu ai facut asta ci in schimb ai asteptat 1 saptamana sa ma numesti tepar si copchil , avand in vedere ca nu stiu ce ai facut cu masina sau cum ai folosit-o
---===|Carisma f14 1:18 |===---
---===|Robitronic Smasher 1:10 |===---
#5
Postat 15 November 2013 - 10:41 AM
Tipic teparilor, cea mai buna aparare e atacul, servo defecte, bateria lipsa, minciuni ordinare.
Aveai timp sa imi raspunzi la mesaje dupa ce ti-am scris ca nu e in regula motorul de Revo si sa vedem cum rezolvam situatia.
Am fost convins ca nu vei raspunde intrucat stiai clar ce teapa ai tras, acum ai aparut cu minciuni.
De aceea, convins ca oricum nu mai urma sa iei Revo ul inapoi, am comandat un motor de le ebay si ti-am scris sa impartim suma (decenta) intrucat ce ai facut a fost cu buna stiinta.
Deja am trecut peste subiect, m-am invatat minte sa nu mai fac schimburi pe forum, vroiam doar sa stie lumea cine esti si cu ce te ocupi.
Legat de onoarea si caracterul meu, sincer o pot atesta destui membri de pe acest forum si altele, asa ca stau linistit, eu doar am scris ceea ce am crezut necesar.
Spor la tepe si minciuni !
REPET, daca cineva insista si crede necesar, pot duce motorul la specialist sa atesteze starea lui tehnica.
Aceasta postare a fost editata de SerjuRO: 15 November 2013 - 10:44 AM
#6
Postat 15 November 2013 - 10:52 AM
Nu pot sa spun ca ma cunosc cu ol1 , pot doar sa spun ca eu i-am vandut masina si din punctu meu de vedere tranzactia pentru revo asta a fost mai mult decat ok.
Ce a facut el cu masina ulterior nu pot sa stiu , dar pot sa iti zic ca era cam greu sa distrugi motorul 3.3 mai ales ca pornea la primul contact si chiar nu avea nevoie decat de nitro si atat.
Acum sa zici ca e "prastie" motoru mi se pare un pic deplasat...
Eu vreau sa zic ca pentru mine ol1 a fost ok!
Vezi la cat e un motor revo 3.3 la baieti de la Traxxas din Ro cu motorul vechi la schimb ! era undeva pana in maxim 500 Ron (motor nou nout !)
Aceasta postare a fost editata de Sere4uall: 15 November 2013 - 10:53 AM
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#7
Postat 15 November 2013 - 10:54 AM
Ce baterie mi-ai trimis tu ???si pot sa-ti trimit pozele cu un servo ars si celalalt avea angrenajele blocate si bineinteles partea superioara rupt ... clar flamand dupa bani mai esti
---===|Carisma f14 1:18 |===---
---===|Robitronic Smasher 1:10 |===---
#8
Postat 15 November 2013 - 11:03 AM
Baterie NU am spus ca iti dau, ti-am spus doar ca foloseam si am 1 Lipo 2s de 2100mAh vechi.
Legat de servo uri, RUSINE, am probat totul cu 1 zi inainte de a trimite coletul si ti-am aratat si filmul de atunci.
Ca sa terminam sarada, repet, fiecare de pe acest forum are libertatea sa decida cine e teparul in acest caz si sa ia sau sa nu ia masuri.
O zi buna tuturor !
PS OL1, sa fii fericit si sa ai ,,noroc" de crawler, ai reusit sa inseli un om naiv.
#9
Postat 15 November 2013 - 11:07 AM
REPET : daca cineva chiar crede necesar, pot duce motorul la un expert.
#10
Postat 15 November 2013 - 11:13 AM
SerjuRO, la 15 November 2013 - 11:03 AM, a spus:
Baterie NU am spus ca iti dau, ti-am spus doar ca foloseam si am 1 Lipo 2s de 2100mAh vechi.
Legat de servo uri, RUSINE, am probat totul cu 1 zi inainte de a trimite coletul si ti-am aratat si filmul de atunci.
Ca sa terminam sarada, repet, fiecare de pe acest forum are libertatea sa decida cine e teparul in acest caz si sa ia sau sa nu ia masuri.
O zi buna tuturor !
PS OL1, sa fii fericit si sa ai ,,noroc" de crawler, ai reusit sa inseli un om naiv.
Si ca sa completez cu 2 zile inainte de a trimite masina la tine am iesit cu ea de fata cu alti membrii ai forumului cu mai multa vechime ca si tine , iar masina mergea fara nici o problme , iar in momentul in care eram in fata la fancourier iasi am facut un filmulet cu masina ( care il ai si tu pe mail ), ia orice masura vrei tu din orice punct de vedere , legel sau ilegal dar sa tii minte un lucru minciuna are picioare scurte , iar la o persoana cu varsta ta mi se pare penibil sa vii cu astfel de minciuni.
---===|Carisma f14 1:18 |===---
---===|Robitronic Smasher 1:10 |===---
#11
Postat 15 November 2013 - 11:20 AM
SerjuRO, la 15 November 2013 - 11:07 AM, a spus:
REPET : daca cineva chiar crede necesar, pot duce motorul la un expert.
Daca nu ar fi ridicat coletul , daca nu mai raspundea la telefon dupa ce am trimis masina , daca ma incurca cu ceva ATUNCI il consideram TEPAR !
Restul tine de datoria noastra a cumparatorilor sa incercam sa ne dam seama de cat mai multe inainte sa platim.
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#12
Postat 15 November 2013 - 11:22 AM
Pt. ca tot am comandat un motor , voi tine piesele vechi si le voi prezenta cui va vrea sa le vada, la vreo intalnire, concurs, etc., sa nu fie dubii.
PS TEPAR il consider pt ca mi-a spus ca totul e ok, cu uzuri normale si ca nu va trebui sa bag bani in masina in viitorul apropiat.
Aceasta postare a fost editata de SerjuRO: 15 November 2013 - 11:23 AM
#13
Postat 15 November 2013 - 12:24 PM
Daca faceati invers schimbul sau in acelasi timp, atunci era tepar daca nu functiona motorul, dar asa...
Nici eu nu as fi pus nici 10% din suma motorului nou daca dupa cateva zile ti-ai lua altu'. (ca orice om normal, daca eu ti-as da un produs care stiu ca functioneaza si l-am folosit in ziua trimiterii lui catre tine, iar la tine dupa doua zile spui ca s-a stricat... m-as gandi clar ca l-ai stricat intr-un fel sau altul)
Asta este partea rea cu second handurile... si se poate intampla chiar si la motoare termice noi sa cedeze relativ repede.
#14
Postat 15 November 2013 - 12:50 PM
Spor la afaceri cu Ol1.
#16
Postat 15 November 2013 - 02:10 PM
ai tinut masina 2-a zile si i-ai facut ce ai vrut tu, apoi ai decis sa mergi mai departe cu schimbul..
masina si OL1 a fost prezent la majoritatea intalnirilor si de fiecare data masina a functionat f bine.
acuma ca nu stii tu sa reglezi un motor termic nu e vina noastra.
prin actiunea TA, si atacul nejustificat cred ca ai demonstrat tuturor ce fel de om esti.
bafta si minuni!
#17
Postat 15 November 2013 - 02:19 PM
pune mana si schimba Bujia cu una noua, sigileaza motorul ala vechi cu silicon rosu RTV si ai sa vezi ce bine functioneaza masina..
orice masina pe nitro in mana unui necunoscator e STRICATA.
exemple sunt nenumarate.
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 15 November 2013 - 02:22 PM
#18
Postat 15 November 2013 - 02:47 PM
Repet faptele :
- nu am tinut masina 2 zile, am primit-o dupa masa , seara am iesit afara , am pornit-o cu greu. Dupa 2 minute de mers cu chiu cu vai s-a destrans piulita de la slipper, l-am sunat pe OL1 , mi-a dat sfatul.A 2a zi dimineata am reusit cu greu sa pornesc iar motorul, a mers dar cu greu.
- vazand ca ,,pare ok", am hotarat sa fac schimbul
- in aceeasi zi am pus la posta Crawlerul (deci in ziua urmatoare primirii REVO ului), ca sa nu creada ca e vreo fenta.
- dupa 2 zile, sambata, am iesit iar la teste. Aici am constatat ca dupa ce ca pornea greu la rece, la cald nu mai vroia nici moarta. Am facut reglajele cu cartea in mana si am mai cerut si sfatul altora.Mai mult, relantiul oscila mult, semn clar de aer fals.
- am desfacut motorul si am constatat urmatoarele (verificabile de catre oricine) : rulmentii fata-spate motor aveau joc incredibil de, chiar nesimtit, clar tragea si aer fals prin fata;setul motor era uzat mult pt ca invarteam cu mana extrem de usor peste TDC;
ansamblul ax starter-bucsa din backplate avea joc mare, cutia de la EZ starter era plina de fuel scuipat afara ; amandoi rulmentii de ambreiaj balanganeau si in carcasa si pe ax, muscand astfel din spur inegal.
- i-am scris lui OL1 si i-am spus cele constatate, nu a raspuns.
- m-am interesat in Ro si in afara ca sa vad cat costa piesele. Ca sa pot umbla cu masina, vroiam sa schimb doar rulmentii motor, cei din ambreiaj si axul starter plus backpalte ul, gandind ca ies mai ieftin si ma voi descurca cumva cu compresia slaba si restul.........Cand am vazut costul acestor piese minim necesare, am cautat in afara si am luat un motor complet aprox la valoarea acestor piese........
Asta este adevarul. Daca unora v-i se pare ca prin sigilare scoti jocurile monstruoase din rulmenti si uzura din setul motor, nu mai am ce zice...
De Google am auzit, am dat jos mai tot ce am gasit despre Revo, invatat reglaje, etc.
Necunoscator cu ale nitro nu sunt, am lucrat pe aero cu ele. Bujii am schimbat 3 deja.etc.
Repet, voi tine piesele respective pentru dovada oricand si oricui.
#19
Postat 15 November 2013 - 05:11 PM
Imi pare rau sa aud cele spuse despre ol1, dar tepar nu este ol1, eu sunt sigur ca nu stia in ce stare se afla mashina, la el a functionat foarte bine, iti spun din ce am vazut.
Nestiind in ce stare se afla mashina, din moment ce la el a pornit foarte bine, s-a jucat cu ea de fata cu noi fara probleme, defapt singura prb la ea era ca se desfacea piulita de la sliper, .. totusi omul "tepar" fiind, ti-a trimis mashina inainte sa o poti verifica.
Intrebare: Chiar este ol1 tepar?
Dar de cele doua servo bushite de pe crawler? Asta e tzeapa?
Sincer dle serjuro, ai cam aruncat cu pietre de pomana. Consider ca greseala este a ta pt ca ai avut doua zile drept de refuz, pt ca teparul ol1 ti-a trimis mashina inainte.
Toata treaba asta, se cheama injoseala.
Imi este coleg ol1, dar din ce am vazut, tzeapa si-a luat el, el nu a avut timp de refuz, chiar daca a venit defecta la servouri.
#20
Postat 15 November 2013 - 06:15 PM
#21
Postat 15 November 2013 - 09:59 PM
SerjuRO, la 15 November 2013 - 02:47 PM, a spus:
Rulmentii aia au joc mic si dupa 3 litri de nitro....daca au joc mare ,ii schimbi (ala din fata e cam 5-6ron pe EZO sau SKF) iar ala din spatele lui(de pe arbore) cam 20 ron,nu te pune nimeni sa iei pe brand TRX,e acelasi lucru doar ca dai banu' pe brand....TRX nu face rulmenti si nici HPI si nici macar Tamiya sau altii!
Pana la urma nu e nimic anormal in asta,un pic de joc axial trebuie sa existe in ambielaj....iar compresia : asta nu se masoara la mana dar daca tot ai facut asa puteai sa pui un strop mic de nitro ca sa fie relevant.....pe uscat e normal sa nu aiba deloc compresie sau sa fie putin,dar contraindicat la un motor pe nitro sa-l invarti in gol si pe uscat....logic ca n-ai segment,practic pistonul ala sta intr-un fel de "imersie" atat timp cat e pornit motorul....
TDC insemana PMS ...unii p-aci nu stiu,noi suntem romani nu englezi :lol:
Eu am facut multe afaceri pe aici iar daca HASSEL si ECATA au vazut "dihania" mergand rezulta ca totul era ok....masina second-hand dar functionala....acuma daca omu' ascundea ceva ,cum spui tu, te punea pe tine sa trimiti inainte ....oricum e urata treaba mai ales ca ai feed-back din cealalta parte ca ai avut servo-uri "crapate" si alte celea,cine citeste nu intelege o iota :lol: ....era ok sa le schimbati face-to-face si gata,nu mai era atat tam-tam inutil....
Spor la afaceri !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 15 November 2013 - 10:03 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#22
Postat 16 November 2013 - 06:45 AM
-am cautat online rulmenti si sincer nu am gasit asa mici
-daca citeai vedeai ca era vorba de joc urias la rulmenti, nu un pic
- afirmatie falsa, niciodata nu las un nitro uscat, pun ulei de dupa mers ( nu zic after run oil, in
engleza)
- servourile de pe crawler mergeau, nu mai aberati
- ma gandesc serios sa trimit la expertii care m-au contrazis faravsa aiba habar motorul , sa il etanseze, regleze, sa vada compresie in emulsie, sa cumpere ei rulm de 5lei, sa vada jocul mic si uzura din toate componentele si dupa aia oi voi intreba cati bani imi vor da pe el...
#23
Postat 16 November 2013 - 08:01 AM
Acum o saptamana l-am invitat pe ol1 la o iesire cu crawlerele si mi-a spus ca nu poate iesi din doua motive:
1- serviciul
2- i-a venit crawlerul cu servourile busite si acum e in cautare de servouri.
Asa ca ii dau dreptate lui ol1 pt servouri.
Si inca ceva, ai luat un sh, ai trimis un sh, aveai pretentia sa primesti ceva nou? Am facut n tranzactii pe rhc si mai toti isi laudau marfa si cand ajungea produsul, de multe ori imi puneam mana in cap, dar nu am injosit pe nimeni spunandu-i ca e tzepar.
Am trimis zilele trecute o mashina la cineva in care mai trebuia investit 40 de dolari pt a face mashina sa fie perfect functionala, noul proprietar a investit defapt 125 de dolari in ea, si fara mofturi, si sincer nu m-a facut tzepar, atat m-am priceput.
Deci, de la o afacere proasta la tzepar, e cale lunga.
Dar tu serjuro, cum ar trebui sa te numesti pt servouri, ptr baterie, trebuia sa faceti un schimb rtr, tu serjuro, ai primit pack la receptie si la ezstart?
Nu te-a pus nimeni sa cumperi motor nou de trx, si asta tot moft se cheama, trebuia sa il repari.
Si cand ai sa vrei sa vinzi motorul defect, in caz ca are si ezstart pe el, ma anunti ca il cumpar eu asa defect.
Concluzia, cum preferati:
Ati facut o afacere proasta.
sau
Sunteti amandoi tzepari.
Radem, glumim, dar nu ne injosim.
Sanatate si voie buna, si sa va distrati cu noile achizitii.
#24
Postat 16 November 2013 - 08:57 AM
SerjuRO, la 16 November 2013 - 06:45 AM, a spus:
Ma iei la misto,mai bine imi vedeam de treaba si nu scriam....ideea e ca ai luat SH si trebuia sa fii constient de asta.
Daca tot ai facut scandal ia spune dumneata ai trimis bateria omului sau nu ? sau dumneata esti ca motanu' ,el phooote# si tot el face scandal pe casa ? :lol:
Zeus, la 16 November 2013 - 08:01 AM, a spus:
Ati facut o afacere proasta.
sau
Sunteti amandoi tzepari.
:lol: :lol: :lol:
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#25
Postat 16 November 2013 - 10:05 AM
SerjuRO, la 16 November 2013 - 06:45 AM, a spus:
- servourile de pe crawler mergeau, nu mai aberati
- ma gandesc serios sa trimit la expertii care m-au contrazis faravsa aiba habar motorul , sa il etanseze, regleze, sa vada compresie in emulsie, sa cumpere ei rulm de 5lei, sa vada jocul mic si uzura din toate componentele si dupa aia oi voi intreba cati bani imi vor da pe el...
fara nici un fel de atac la nimeni revin si eu ca nu am putut sa ma abtin:
-rulmenti gasesti garanta, daca vrei se pot gasi in Iasi si cred ca acel "tepar" cum ii zici te poate ajuta sa caute daca vrei
-servourile erau ambele muci, au ajuns la mine impreuna si am reusit sa fac din 2 unul, hx era ars carbonizat, si mg era blocat, doi dinti de pe mecanica fiind rupti. Din 2 am reusit sa fac unul functional.
-motorul acela, asa cum zici tu ca este varza mai merge mult si bine dupa ce il sigilezi ... este un motor foarte bun ca si constructie, daca tot l-ai desfacut trebuia sa faci un test simplu care iti certifica faptul ca nu mai exista compresie, si anume impingi pistonul in cilindru, daca acesta iese prin partea de sus, ai perfecta dreptate, daca ramane in interior si opune rezistenta la inaintare nu ai dreptate legat de compresie! Ultima data cand am vazut masina eu am reglat si pornit initail motorul deci nu se putea sa fie defect atunci!
Aceasta postare a fost editata de hassel: 16 November 2013 - 10:08 AM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#26
Postat 16 November 2013 - 11:29 AM
hassel, la 16 November 2013 - 10:05 AM, a spus:
-rulmenti gasesti garanta, daca vrei se pot gasi in Iasi si cred ca acel "tepar" cum ii zici te poate ajuta sa caute daca vrei
-servourile erau ambele muci, au ajuns la mine impreuna si am reusit sa fac din 2 unul, hx era ars carbonizat, si mg era blocat, doi dinti de pe mecanica fiind rupti. Din 2 am reusit sa fac unul functional.
-motorul acela, asa cum zici tu ca este varza mai merge mult si bine dupa ce il sigilezi ... este un motor foarte bun ca si constructie, daca tot l-ai desfacut trebuia sa faci un test simplu care iti certifica faptul ca nu mai exista compresie, si anume impingi pistonul in cilindru, daca acesta iese prin partea de sus, ai perfecta dreptate, daca ramane in interior si opune rezistenta la inaintare nu ai dreptate legat de compresie! Ultima data cand am vazut masina eu am reglat si pornit initail motorul deci nu se putea sa fie defect atunci!
Imi pare rau ca s-a ajuns pana aici , dar nu vad alta alternativa ..la mesaje nu ti-am mai raspuns domnule serjur din singurul motiv ca am considerat ca vrei sa ma fraieresti ca sa-ti mai trimit niste bani in plus lucru care nu se va intampla ,cum a spus si hassel sunt dispus sa te ajunt in gasirea rulmentilor respectivi.
Legat cu servouri , cand a ajuns masina la mine nu am avut baterie cu ce sa fac proba , iar dupa 3 zile cand am facut rost de baterie a mers pentru putin timp cand a cedat cel de pe fata , l-am pus cel din spate pe fata si dupa 10-15 minute mirosea a ars foarte tare , i-am servourile lui hassel iar acesta mi-a spus ca unul este prajit iar celalalt avea capacul de la angrenaje rupt , iar alt lucru care era ciudat erau firele de la baterie/esc care avea 2 trasee lipite balarite orice ar fi , am considerat ca a trecut prea mult timp de cand am facut schimbu si nu mai aveam ce face ....
Inca o daca subliniez faptul ca masina a plecat de la mine perfect functionala ,iar daca aveam ceva de ascuns legat de ea NU trimiteam eu primu masina.
---===|Carisma f14 1:18 |===---
---===|Robitronic Smasher 1:10 |===---
#27
Postat 16 November 2013 - 04:29 PM
sunt perfect sanatos.....mi-au spus vocile
#28
Postat 16 November 2013 - 06:27 PM
Cu toate acestea, declar solemn ca nu voi mai face tepar pe nimeni de pe acest forum intrucat nu voi mai face schimburi.Partea jenanta este ca prea putini din cei care au scris aici s-a dovedit echilibrati si echidistanti.Este inutila continuarea discutiei, adevarul este vazut de cine trebuie.
#29
Postat 16 November 2013 - 09:30 PM
hassel, la 16 November 2013 - 10:05 AM, a spus:
confirm....TRX-ul e the best la nitro engines...mai ales daca ai zis si tu si cata ca e ok si l-ati vazut mergand atunci e lege,cel putin pentru mine,amin !
stamate, la 16 November 2013 - 04:29 PM, a spus:
Incercam sa inteleg ce si cum si asta i-am zis si eu ! degeaba,BATMAN...laser,etc....
SerjuRO, la 16 November 2013 - 06:27 PM, a spus:
Personal n-am nimic cu nimeni,nu am nimic de impartit aici,incercam sa inteleg si am inteles,mi-am format parerea mea....colegi suntem toti aici....coforumisti ,ok,nu,si ar trebui sa ne intelegem,nu?
Sfatul meu e s-o incheiem aici,eu ma retrag ....masa , dansul si felicitarile in alt loc :lol:
Aceasta postare a fost editata de soarece: 16 November 2013 - 09:34 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#30
Postat 16 November 2013 - 09:57 PM
Ma gandesc ce o zice unul care nu stie pe nici una din partile implicate si citeste ce s-a scris aici, ce parere si-o face de bietul serju... adevaratul perdant din povestea de fata.
Eu sunt echidistant fata de ambele parti, geografic ma refer, fiind din Craiova, si fara sa fi stat cu serju in banca la scoala, mi-a ajuns cat l-am cunoscut la RR2011 si ulterior online, pe felia noastra de pasiune, aero, FPV si coptere, ca sa fiu bagat acum in afacere asta cu ceva bani, eu fiind cel care i-am cumparat din state toate piesele defecte, si deocamdata nu m-am decontat cu el.
Credeti ca am vreo emotie dupa ce am citit toata panarama de aici? Nici cea mai mica ! Oi lua si eu vreo tzapa, mai stii... desi ma indoiesc.
La mai multe afaceri de succes similare baieti ! Prost o fi care o mai lua second-uri fara sa le aiba in mana si sa probeze personal...