TWISTER SHORT-COURSE ENDURANCE 6 ORE 30 NOIEMBRIE RC GRAND ARENA TRACK
#1
Postat 17 October 2013 - 11:19 AM
La data de 30.11.2013 in Bucuresti Pista RC Grand Arena se va desfasura TWISTER SHORT-COURSE ENDURANCE
Sistem de Cronometrare AMB
Organizatori: AutoRC, Speed RC, Hpi Racing Romania
Regulament baza concurs anduranta:
Echipe: Minim 3 Membri - Maxim 6 Membri
Masina: Twister S10 Short Course 2wd (kitul este ansamblat)
Motor: LRP INCLUS SI OBLIGATORIU
Pinion: Inclus si obligatoriu
Taxa participare: 400 LEI / ECHIPA
In schimbul taxei de participare se ofera un automodel LRP S10 TWISTER SHORT COURSE 2WD+ motor+ pinion care va ramane echipei dvs. si dreptul de participare la concurs.
Regulament Tehnic:
Motoarul este impus si este identic pentru toti participantii- Capsulat - pinion impus. Taxa de participare include un singur motor. In cazul uzarii perilor se vor putea achizitiona la fata locului motoare de schimb identice cu cele oferite in pachet.
Electronica:
Regulatoare doar brushed, modele standard, promovate si vandute de magazine ca si produse hobby. NU REGULATOARE DE COMPETITII - si NON PROGRAMABILE - doar cu setup automat
Servo si radiocomenzile, no limit.
Acumulatori: NIMH 6Cell , LIPO (2s) - fara limita de descarcare - INTERZIS LIPO 3S. OBLIGATORIU se vor folosi doar acumulatori HARDCASE
Se permite setarea individuala si la alegere a subansamblelor suspensie/diferential, nu este nevoie sa folositi uleiurile oferite in pachet.
Upgrade-urile sunt interzise, masinile trebuie sa ruleze in dotarea standard OUT OF THE BOX. NU SE PERMITE scoaterea pieselor subansamblelor de pe model
Nu se permite schimbarea completa a subansamblelor, doar piesele stricate singular. Sasiurile si rotile vor fi etichetate (nu este voie sa le schimbati pe perioada mansei)
Se ruleaza doar cu rotile oferite in KIT, nu se permite schimbarea cauciucurilor.
Regulament explicativ:
La startul concursului fiecare echipa isi va prelua kit-ul de model sigilat, de la organizator si vor avea un timp limitat de 6 ore pentru a asambla masina si pentru a concura cu aceasta pe pista. Echipa care reuseste in 6h sa finalizeze cat mai multe ture de circuit, castiga.
Dupa finalizarea kitului, un reprezentant al echipei va trebui sa duca masina pregatita de rulare la masa de inspectie tehnica unde va fi marcat sasiul si rotile si de asemenea pentru ca arbitri sa verifice daca masina indeplineste cerintele regulamentului de concurs.
Fiecare membru al echipei va trebui prin rocada sa indeplineasca urmatoarele obligatii: pilotaj/ridicare masini/service/asamblare. In cadrul cursei va fi dispus un cronometru care va anunta arbitrul ca din 15 in 15 minute sa anunte rocada membrilor si anume: se schimba pilotul,reprezentantul echipei care sta la ridicat. Cei care nu vor face aceasta rocada la anuntul arbitrului vor fi penalizati cu 5 ture de circuit in minus.
La schimbarea pilotului, masinile trebuie sa fie conduse si parcate in zona de SAFE ZONE / PIT STOP care va fi marcata corespunzator. In momentul in care masina este stationara, pilotul de pe standul de pilotaj, este obligat sa coboare si sa inmaneze radiocomanda, inlocuitorului acestuia, fara ca acestia sa disturbe ceilalti participanti la concurs/pilotaj. In cazul disturbarilor la 2 avertismente verbale, se acorda o penalizare de 5 ture de circuit in minus.
In acest fel, toti membri echipelor vor avea sansa si obligatia sa piloteze un termen egal, de asemenea si sa petreaca un termen egal la ridicat masinile.
Caroseriile incluse in pachet sunt prevopsite in culoarea alba, este interzis ca echipele sa foloseasca aceasta culoare pentru personalizarea masinii. Toate caroseriile trebuie sa fie vopsite/colantate independent, pentru diversitatea pe pista si eliminarea riscului de a fi incurcate de catre arbitri/concurenti,etc.
In cazul unei defectiuni tehnice minore, masinile trebuie obligatoriu conduse in zona PIT STOP / SAFE ZONE, unde va fi preluata de catre unul dintre membri echipei care se afla la zona service. Concurentilor care piloteaza le este interzis sa strige pentru a-si anunta colegii ca intra in zona de pit, pentru a nu deranja ceilalti participanti in cursa. In cazul in care nu se respecta acest lucru, la 2 avertismente verbale se penalizeaza cu 5 ture de circuit in minus.
Arbitri au dreptul de a cere inspectie tehnica oricarei echipe in timpul mansei de concurs. In acest caz,masinile trebuie oprite in zona de PIT pentru ca arbitri sa poata efectua o inspectie suplimentara a modelului.
SCHIMBAREA ACUMULATORILOR:
Acumulatorii se vor schimba in functie de necesitatea fiecarei echipe, fara restrictii, pilotul avand obligatia de a aduce masina in zona dedicata SAFE ZONE / PIT STOP, pentru a putea fi ridicata de catre un coleg de echipa si transportata la zona service pentru schimbarea acumulatorului. Dupa efectuarea schimbarii, masina se va pozitiona din nou in zona Safe Zone, masina pornind din aceasta zona!
Este permisa montarea de greutati pentru echilibrarea masinii.
La terminarea celor 6 ore de concurs, fiecare echipa trebuie sa prezinte masina la masa arbitrilor pentru a trece de o ultima inspectie tehnica. Daca au fost aduse modificari nepermise masinii, echipa va fi descalificata la finele concursului.
Piesele de schimb sunt disponibile doar in cazul defectarii acestora, nu este permisa achizitionarea de piese de rezerva inainte de inceperea concursului. Orice defectiune,trebuie raportata la arbitri iar piesele oferite vor fi notate intr-un tabel separat.
Organizatorul nu isi asuma nici o raspundere in cazul in care piesele dedicate servisarii modelelor se epuizeaza,iar o masina nu mai poate fi reparata pentru finalizarea concursului. Vina va apartine in totalitate pentru defectarea modelului.
Va rugam sa conduceti in limitele dvs si sa evitati accidentele pe cat posibil. Piesele de schimb vor fi disponibile in volum limitat, este interzisa schimbarea SASIULUI sau a cauciucurilor de rulare sau imbunatatirea cu upgrade-uri a modelului dvs.
Limita data inscrieri:
18.11.2013
Taxa de participare se achita in avans Magazinul AUTORC din strada Jean Louis Calderon nr 58 sau prin virament bancar in contul pe care vi-l putem furniza DOAR TELEFONIC la 0723030573 .
In cazul achitarii taxei de concurs si renuntarea la participare, suma NU SE RETURNEAZA, masina dvs. achizitionata va fi oferita cadou primilor doritori de participare (bucuria lor).
Acest lucru este necesar pentru a sti cate kituri si volum de piese sa fie disponibile in cadrul concursului. Va rugam, dupa posibilitate sa ne confirmati participarea in cel mai scurt timp si achitarea taxei de concurs cat mai repede.
Nu se vor efectua inscrieri la fata locului!
#2
Postat 17 October 2013 - 11:28 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#5
Postat 17 October 2013 - 12:56 PM
Si aceasta versiune de anduranta este experimentala si dupa aceassta vom pune in balanta sa vedem care ramane formatul final de concurs pe viitor (full build sau semi build)
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 17 October 2013 - 12:56 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#6
Postat 17 October 2013 - 01:12 PM
#12
Postat 21 October 2013 - 09:40 PM
1. Mutu Gabriel
2. Trocan Dorel
3. Manescu Vlad
4. Ionescu Bogdan
Echipa MRT
1 Ungurelu Razvan
2 Popescu Florin
3 Serban Mircea
4 Neagu Radu
5 Apostol Mircea
Echipa MOS CRACIUN
1. Shahin Ciobotea
2. Radu Rambet
3. Mihai Sulea
4. Cristian Ionescu
#13
Postat 22 October 2013 - 09:23 PM
1. Andrei Suciu
2. Deusan Cristian
3. Cicalo Oswald
4. Blandu Marius
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#14
Postat 23 October 2013 - 09:14 AM
1. Mutu Gabriel
2. Trocan Dorel
3. Manescu Vlad
4. Ionescu Bogdan
Echipa MRT
1 Ungurelu Razvan
2 Popescu Florin
3 Serban Mircea
4 Neagu Radu
5 Apostol Mircea
Echipa MOS CRACIUN
1. Shahin Ciobotea
2. Radu Rambet
3. Mihai Sulea
4. Cristian Ionescu
Echipa Forta Cluj
1. Andrei Suciu
2. Deusan Cristian
3. Cicalo Oswald
4. Blandu Marius
#15
Postat 24 October 2013 - 11:15 AM
1. Mutu Gabriel
2. Trocan Dorel
3. Manescu Vlad
4. Ionescu Bogdan
Echipa MRT
1 Ungurelu Razvan
2 Popescu Florin
3 Serban Mircea
4 Neagu Radu
5 Apostol Mircea
Echipa MOS CRACIUN
1. Shahin Ciobotea
2. Radu Rambet
3. Mihai Sulea
4. Cristian Ionescu
Echipa Forta Cluj
1. Andrei Suciu
2. Deusan Cristian
3. Cicalo Oswald
4. Blandu Marius
Echipa TINERETULUI
1. Albu Aurelian
2. Scurtu Sergiu
3. Busegeanu Dinu
4. Giger Ioel
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#16
Postat 12 November 2013 - 11:04 AM
1. Mutu Gabriel
2. Trocan Dorel
3. Manescu Vlad
4. Ionescu Bogdan
Echipa MRT TAXA ACHITATA
1 Ungurelu Razvan
2 Popescu Florin
3 Serban Mircea
4 Neagu Radu
5 Apostol Mircea
Echipa MOS CRACIUN
1. Shahin Ciobotea
2. Radu Rambet
3. Mihai Sulea
4. Cristian Ionescu
Echipa Forta Cluj
1. Andrei Suciu
2. Deusan Cristian
3. Cicalo Oswald
4. Blandu Marius
Echipa TINERETULUI
1. Albu Aurelian
2. Scurtu Sergiu
3. Busegeanu Dinu
4. Giger Ioel
#18
Postat 09 March 2014 - 01:44 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#21
Postat 10 March 2014 - 03:23 PM
#23
Postat 10 March 2014 - 03:52 PM
Acum ca fiecare vrea un kit asamblat neasamblat, este alta chestie.
Eu raman de parere ca e mai ok asa cum a fost si "inventat", cu kit neasamblat.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#24
Postat 10 March 2014 - 03:53 PM
Dupa parere mea partea de montaj este una din diferentele mari fata de o etapa normala de concurs, si cum romanul mai vrea din cand in cand "altceva", pe mine ma incanta treaba asta cu montajul :)
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#27
Postat 10 March 2014 - 11:20 PM
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.