Iulie 2005 luna vacantelor?
#1
Postat 10 July 2005 - 09:17 AM
Dragi prieteni,
Observ cu parere de rau ca activitatea de zbor pe forum este redusa la minimum.Desi realitatea cred ca este cu totul alta si se zboara in draci pe toate coclaurile dar in grupuri individuale!A disparut marea familie a zburatorilor de radiocomanda? Dau vina pe agitatia vacantelor si sper ca in curand vor veni si evenimente.
Despre intalnirea de la BRASOV nu se mai spune sau nu se mai stie nimic?
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif :D :D
Observ cu parere de rau ca activitatea de zbor pe forum este redusa la minimum.Desi realitatea cred ca este cu totul alta si se zboara in draci pe toate coclaurile dar in grupuri individuale!A disparut marea familie a zburatorilor de radiocomanda? Dau vina pe agitatia vacantelor si sper ca in curand vor veni si evenimente.
Despre intalnirea de la BRASOV nu se mai spune sau nu se mai stie nimic?
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif :D :D
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#2
Postat 10 July 2005 - 10:11 AM
Just, Dom'Profesor!
Fiecare cu a lui sau in grupuri mici. Deci un anunt ar putea suna cam asa: " Incepator, cu model relativ simplu, caut sa ma atasez la grup cu posibilitati similare."
Daca inlocuim anumite cuvinte, vom vedea ca cei mai incepatori nu vor mai avea posibilitatea de a vedea la lucru pe cei care stiu cu adevarat. Adica maestrii, cum trebuie pe buna dreptate numiti!
Trist, intr-un fel.
Cu stima,
Costel
Fiecare cu a lui sau in grupuri mici. Deci un anunt ar putea suna cam asa: " Incepator, cu model relativ simplu, caut sa ma atasez la grup cu posibilitati similare."
Daca inlocuim anumite cuvinte, vom vedea ca cei mai incepatori nu vor mai avea posibilitatea de a vedea la lucru pe cei care stiu cu adevarat. Adica maestrii, cum trebuie pe buna dreptate numiti!
Trist, intr-un fel.
Cu stima,
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
#4
Postat 16 July 2005 - 04:39 PM
azi am dat cessna la aer.de fapt mai corect ar fi spus ca John a dat-o la aer.dupa ce i-am dat jos papucii ca nu lua viteza,capota ca nu se racea motorul destul si inca cateva retusuri ad-hoc cu chinuri cumplite s-a reusit o prima decolare de pe drum (nu iarba).
model greu cu incarcare alara mare 82g/dm2 ,are nevoie de viteza,dar cand o are este extrem de nervos.tonouri la rand ca un acrobat pur-sange(e adevarat ca aveam eleroanele pe 100%).
nu stie sa planeze DELOC.
aterizarea se face(acum stiu) cu motor minim 50% si filat luuuung.daca incerci o planare cade ca un bolovan.la prima aterizare a capotat,l-a a doua (cred ca) l-am angajat la 0,5 m de sol si am rupt un capat de semiplan.foarte 5rapid ,foarte nervos nu-l recomand decat pilotilor experimentati (de fapt scrie si pe cutie da io am zis ca nu e draq chiar asa de negru)
aici in poza se vede damage-ul aripii dupa al doilea zbor.
model greu cu incarcare alara mare 82g/dm2 ,are nevoie de viteza,dar cand o are este extrem de nervos.tonouri la rand ca un acrobat pur-sange(e adevarat ca aveam eleroanele pe 100%).
nu stie sa planeze DELOC.
aterizarea se face(acum stiu) cu motor minim 50% si filat luuuung.daca incerci o planare cade ca un bolovan.la prima aterizare a capotat,l-a a doua (cred ca) l-am angajat la 0,5 m de sol si am rupt un capat de semiplan.foarte 5rapid ,foarte nervos nu-l recomand decat pilotilor experimentati (de fapt scrie si pe cutie da io am zis ca nu e draq chiar asa de negru)
aici in poza se vede damage-ul aripii dupa al doilea zbor.
Imagini atasate
flying is my life...
#5
Postat 16 July 2005 - 04:44 PM
si o parte din gasca de azi. in planul doi monstrul galben a lui stefan care decoleaza extraordinar de frumos,dar e neasteptat de cuminte.chiar ma avant sa afirm ca zboara mai incet decat cessna al meu (monstrul are motor de 35 cm3),si mi se pare extrem de stabil.
Imagini atasate
flying is my life...
#8
Postat 23 July 2005 - 03:58 PM
continua ciclul "ASA NU !" adica sa nu faceti ca mine.
dupa ce am schimbat elicea (10x6 cu 11x6) ,rotile (55 cu 75) refacuta aripa si sistemul de directie,am plecat azi voios nevoie mare catre clinceni.
dupa 7-8 incercari nereusite de decolare (cu tot cu asistenti ) ,pompa de la bogdan,roata de la gicosu' (intre timp am constatat ca rotile pe care le-am cumparat sunt prea moi!!),cu roata aia tare de la gicos montata pe fata am reusit sa iau viteza pe iarba si sa ridic dupa cativa metrii modelul.problema (se pare nu-s foarte sigur ) a fost ca nu am lasat sa ruleze modelul destul sa-si ia viteza bine (in primul rand mi-a fost frica ca se duce iar in balarii) probabil ca am tras ceva mai tare de profundor.
modelul a urcat frumos pana pe la 1,5 m dupa care brusc a cazut fix in bot!!! probabil angajare in limita de viteza dar totusi mie nu mi s-a parut ca nu ar avea viteza.
oricum alta explicatie in afara de pilot dashtept nu exista.si dupa crash comenzile functionau normal motorul la fel,etc.
in halul asta a ajuns trenul de asa zis otel (io cred ca e cupru-deci nu mai folositi aceste tipuri de tren decat pe beton)
dupa ce am schimbat elicea (10x6 cu 11x6) ,rotile (55 cu 75) refacuta aripa si sistemul de directie,am plecat azi voios nevoie mare catre clinceni.
dupa 7-8 incercari nereusite de decolare (cu tot cu asistenti ) ,pompa de la bogdan,roata de la gicosu' (intre timp am constatat ca rotile pe care le-am cumparat sunt prea moi!!),cu roata aia tare de la gicos montata pe fata am reusit sa iau viteza pe iarba si sa ridic dupa cativa metrii modelul.problema (se pare nu-s foarte sigur ) a fost ca nu am lasat sa ruleze modelul destul sa-si ia viteza bine (in primul rand mi-a fost frica ca se duce iar in balarii) probabil ca am tras ceva mai tare de profundor.
modelul a urcat frumos pana pe la 1,5 m dupa care brusc a cazut fix in bot!!! probabil angajare in limita de viteza dar totusi mie nu mi s-a parut ca nu ar avea viteza.
oricum alta explicatie in afara de pilot dashtept nu exista.si dupa crash comenzile functionau normal motorul la fel,etc.
in halul asta a ajuns trenul de asa zis otel (io cred ca e cupru-deci nu mai folositi aceste tipuri de tren decat pe beton)
Imagini atasate
flying is my life...
#9
Postat 23 July 2005 - 04:01 PM
si cam asa arata panoul de foc,care nu a dorit sa reziste solicitarii pe care i-am indus-o B)
oricum reparabil ,oricum pe cat de frumos e pe atat de greu e de zburat.de fapt de decolat.
acu ca v-am aratat m-am mai racorit ca mapucase nervii pa el sa-l arunc pa geam.... :D :rolleyes:
oricum reparabil ,oricum pe cat de frumos e pe atat de greu e de zburat.de fapt de decolat.
acu ca v-am aratat m-am mai racorit ca mapucase nervii pa el sa-l arunc pa geam.... :D :rolleyes:
Imagini atasate
flying is my life...
#10
Postat 23 July 2005 - 11:39 PM
Salut Domnilor,
activitate aeromodelistica RC se desfashoara in continuare chiar daca nu mai apar rapoarte de zbor.
Citeve imagini de la primul zbor, efectuat la 9 iulie 05, cu un Kyosho Calmato Sports. Aparatul zboara, raportat la pretz, exceptional.
Anvergura 1550 mm, Motor OS .46 FXi, APC 12x6, Enya 4, 270 ml, 4xNiMN 2500 mAh, 3xRobbe FS 251 T Digital + 1x Robbe 3001, Futaba F PCM 148 DP.
Motorul original este un Kyosho K .40 care pare a fi de fapt un OS si care merge, montat pe un Koyosho Spitfire MK II, foarte bine.
activitate aeromodelistica RC se desfashoara in continuare chiar daca nu mai apar rapoarte de zbor.
Citeve imagini de la primul zbor, efectuat la 9 iulie 05, cu un Kyosho Calmato Sports. Aparatul zboara, raportat la pretz, exceptional.
Anvergura 1550 mm, Motor OS .46 FXi, APC 12x6, Enya 4, 270 ml, 4xNiMN 2500 mAh, 3xRobbe FS 251 T Digital + 1x Robbe 3001, Futaba F PCM 148 DP.
Motorul original este un Kyosho K .40 care pare a fi de fapt un OS si care merge, montat pe un Koyosho Spitfire MK II, foarte bine.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 23 July 2005 - 11:57 PM
Mesterica, pe ce pune mina strica.