Modelism - RHC Forum: Tarot hexa - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tarot hexa ...am luat-o si eu cu capu`

#61 Useril este offline   tibko 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 10 January 2014 - 04:44 PM

Oameni buni,

Am venit cu intentii pasnice. Am intrat si am intrebat. Apoi, a inceput dezastrul.

Pur si simplu, am gasit pe rcgroups un thread dedicat FY690S. Bazat pe acel thread + alte cateva, am ajuns la setup-ul pe care il desfiintati.
Pe Google, nici poveste de acest forum. Trebuia sa-l ghicesc?!

Singurul raspuns competent a fost al lui Para - cel legat de bancul de probe si de testele de sync.
Dar, forumurile spun ca s-ar fi rezolvat problemele de compatibilitate intre acel motor si acel esc. Comanda deja a fost lansata, deci voi vedea rezultatele.
Restul............puteai sa, trebuia sa...........

Pe de alta parte, observ ca va cunoasteti si personal. Eu de unde china sa ghicesc cat e sarcasm si cat e adevar?


Week-end placut!
0

#62 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 10 January 2014 - 05:40 PM

An luat SiLabs, l-am BLHelizat, am frecat un ESC pana a iesit norisorul magic de fum, am revenit la F-30, am incarcat un beta cu timing usor relaxat plus comp_pwm=true si l-am stresat un pack intreg fara sa reusesc vreo desincronizare.
Conteaza mult si calitatea FET-ilor dpdv al timpilor de deschidere/inchidere.

K-Force-ul de 40A sta bine la capitolul asta, dar e greu din cauza BEC-ului in comutatie. Revizia noua de Plush (18/25/30A) hw1.2 doar cu N-uri sta la fel de bine.
0

#63 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 10 January 2014 - 09:39 PM

Mamaaaa ce s-a mai postat pe aici.

Va prezint si eu setupul meu, a plecat ieri din china :
- motoare Sunnysky V3508-16 700kv moto ( http://www.foxtechfp...otor-p-860.html )
- regulatoare Hobbywing 30A ESC ( http://www.foxtechfp...-esc-p-440.html )
- elici 12x3.8 ( http://www.foxtechfp...wccw-p-446.html )
- naza m lite
- gimbalul de la tarot TL68A00 ( http://www.foxtechfp...yro-p-1096.html )
- packuri 3s 5000 (cred, nu le-am luat inca ...dar sigur pe 3s merg)
- gopro hero 3 black

Regula din cate am inteles spune ca aflu thrustul fiecarui motor daca inmultesc greutatea dronei, complet echipate, cu 2 si o impart la 6 (pentru hexacoptere ) . Motoarele imi trag la 3 celule , 15A in full thrust , cu 12x3.8, si imi ridica 1100 de grame ...cred ca e deajuns.
0

#64 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 11 January 2014 - 11:46 AM

Tractiunea maxima a unui motor n-o s-o vezi niciodata in aer, pilotat fiind de un FC. Intotdeauna FC-ul va pastra un 20-25% pentru manevra si compensarea dezechilibrelor. Plus ca iti scade odata cu tensiunea packului. La 11V e alta decat la 12.6V.

S-ar putea sa fie OK, la 2Kg, s-ar putea sa fie cam moale cand il aduci la aterizare, pe final de pack.

Eu "vad" 4S la ce ai tu acolo.
0

#65 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 11 January 2014 - 12:45 PM

Pai ideea era sa nu il aduc pe final de pack la aterizare. Vreau un maxim de 10 minute/pack ca si timp de zbor.D-asta am si mers pe 5000 in prima faza.

"FC" -ul ?

...calculele ar spune ca, daca l-as scoate in 2000g , as mai avea o rezerva de putere de 2600 de grame ( teoretic ).25% din 6600g (turatia tuturor motoarelor ) inseamna 1650g . Ok, nu ar fi asta turatia reala, deci o marja de eroare trebuie luata. Dar, de la 1650g la 2,6kg e ceva pentru orice marja si asta pe 3S . Gresesc ?

...edit, gresisem calculele.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 11 January 2014 - 12:56 PM

0

#66 Useril este offline   worms 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1345
  • Inregistrat: 20-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 11 January 2014 - 12:48 PM

FC= flight controller, NAZA in cazul tau :) .
0

#67 Useril este offline   quadrocopter 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Gender:Male

Postat 11 January 2014 - 10:57 PM

Vezi postareaLaur73, la 14 December 2013 - 06:27 PM, a spus:

Am achizitionat si eu un frame Tarot 690S
L-am echipat cu:
-Modul DJI NAZA-M V2 cu GPS
-Motoare HL W42-25 610KV Outrunner Brushless
-Regulator Brushless multicopter DJI 30A OPTO
-elicii TMotor 12x4.5
-acumulator 14.8 5000mAh
timp zbor 18 min la o greutate de 2200g.

Urmeaza sa-l testez si cu camera si rig brushless.


Salut. Datorita lungimii un pic cam mari a bratelor, ai vazut ceva fenomen de vibratie orizontala a lor, mai ales la plecare?
Niste brate mai lungi ce zici, ar merge sau deja este in limita? Ma gandesc sa pun niste brate cu 4cm mai lungi.
0

#68 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 12 January 2014 - 10:01 AM

Vezi postareaquadrocopter, la 11 January 2014 - 10:57 PM, a spus:

Salut. Datorita lungimii un pic cam mari a bratelor, ai vazut ceva fenomen de vibratie orizontala a lor, mai ales la plecare?
Niste brate mai lungi ce zici, ar merge sau deja este in limita? Ma gandesc sa pun niste brate cu 4cm mai lungi.

Nu am observat nici o vibratie pe brate .Doar ce am reusit sa rup doua cleme de fixare a bratelor in timp ce-l pliam, slabut materialul.
Fotografie Aeriana
0

#69 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 12 January 2014 - 11:49 PM

Vezi postareaLaur73, la 12 January 2014 - 10:01 AM, a spus:

Nu am observat nici o vibratie pe brate .Doar ce am reusit sa rup doua cleme de fixare a bratelor in timp ce-l pliam, slabut materialul.


Le vrei in polipropilena ? E ce i-am dat lui Tomy sa-si faca diverse piese.
Mi-am refacut de vreo 4 ori un quad pliabil dupa niste experiente mai extreme, iar piesele alea chiar n-au avut nevoie sa fie inlocuite :)
0

#70 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 13 January 2014 - 12:20 AM

Vezi postareaPara, la 12 January 2014 - 11:49 PM, a spus:

Le vrei in polipropilena ? E ce i-am dat lui Tomy sa-si faca diverse piese.
Mi-am refacut de vreo 4 ori un quad pliabil dupa niste experiente mai extreme, iar piesele alea chiar n-au avut nevoie sa fie inlocuite :)


Da ma, ce misto era placa aia, am mai cautat dar nu mai gasesc polipropilena d'aia pe niciunde.
0

#71 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 January 2014 - 11:11 PM

Asa talent in chinezii astia ...n-am pomenit. Joi am dat comanda, azi a ajuns ( uuuopa DHL style ).M-am apucat de mesterit.Am pus gimbalul, motoarele, am tras cablurile, si am montat regulatoarele. Intrebarea mea, pentru ca am vazut ca parerile sunt impartite, este mai ok ca pozitia ESC-urilor sa fie cat mai aproape sau cat mai indepartate de motoare ? In poze o sa vedeti si pozitia aleasa insa le pot da jos fara probleme. O sa folosesc bulleturile alea 8 in 1 pentru mufarea lor....nu cred ca e vreo problema in asta. Nu ? :D

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de shogi: 13 January 2014 - 11:18 PM

0

#72 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 14 January 2014 - 01:05 AM

Sunt OK acolo, ESC-urile. Cu bulett-urile ai grija, ca-s punct vulnerabil. Prea multe strica.
Io-s adeptul letconului: singurele bulett-uri sunt catre pack.
0

#73 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 14 January 2014 - 11:08 AM

Pai mă gândeam să nu pun bulleturi pe cablurile de alimentare ale esc-urilor.Vreau să lipesc cablurile de bulletul mare şi doar din pack să plec cu bullet...bullet bullet bullllleeeettt
0

#74 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 14 January 2014 - 08:32 PM

Am mai mesterit oleaca si azi.Mai am de definitivat alimentarile, pus bulleturi la motoare , pus elicile ( aici inca ma mai gandesc daca sa merg pe prindere in 3 puncte sau cea normala pe ax ) , ales packul si centrat. L-am si cantarit cu ocazia asta si am ajuns la fix 2190 de grame (fara pack) si inca mai am de transat niste cabluri la motoare. Am o alta nelamurire insa ... alimentarea la packul principal este fix sub o placa de carbon pe care sta controlerul. Ideea e ca, din bulleturile alea de 4 care le vedeti si in poze, vreau sa plec cu doua cabluri mai solide catre pack. Intrebarea era : influenteaza pozitia cablurilor in vreun fel modulul naza de deasupra lor ?

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de shogi: 14 January 2014 - 08:33 PM

0

#75 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 14 January 2014 - 10:06 PM

Nu. Manetometrul e-n palaria din varful batzului.
0

#76 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1170
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 15 January 2014 - 07:45 PM

Vezi postareashogi, la 14 January 2014 - 08:32 PM, a spus:

Am mai mesterit oleaca si azi.Mai am de definitivat alimentarile, pus bulleturi la motoare , pus elicile ( aici inca ma mai gandesc daca sa merg pe prindere in 3 puncte sau cea normala pe ax ) , ales packul si centrat. L-am si cantarit cu ocazia asta si am ajuns la fix 2190 de grame (fara pack) si inca mai am de transat niste cabluri la motoare. Am o alta nelamurire insa ... alimentarea la packul principal este fix sub o placa de carbon pe care sta controlerul. Ideea e ca, din bulleturile alea de 4 care le vedeti si in poze, vreau sa plec cu doua cabluri mai solide catre pack. Intrebarea era : influenteaza pozitia cablurilor in vreun fel modulul naza de deasupra lor ?

am si eu un Tarot hexa si dupa cum vad eu in poza asta a ta se vor vedea 100 % pe filmare bratele si elicile
Trebuie musai sa o dai mai jos!
Am eu solutia daca esti interesat
www.fotofilmaerian.ro
0

#77 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 15 January 2014 - 08:58 PM

O sa fac diferite probe si te anunt la ce rezultat ajung. In alta ordine de idei , am o nelamurire cu ESC-urile. Mi s-a spus ca, din cauza ca au BEC , trebuie sa scot cablul rosu care intra in naza si sa il las afara. Nu am inteles care-i ideea . Are vreo legatura cu BEC-ul de pe naza ? ...daca ma poate lamuri cineva ar fi ideal. Nu stiu daca sa le scot sau nu.
0

#78 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 15 January 2014 - 10:05 PM

Ba, a iesit bine nebunia...azi am terminat de montat tot ce mai aveam pe ea. Fara pack si rx are 2010 grame.Mentionez ca nu am facut rabat la cabluri sau mai stiu eu ce, deci se poate scoate si mai usoara de atat. Ramane in picioare intrebarea despre ESC-uri !!!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de shogi: 15 January 2014 - 10:14 PM

0

#79 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 16 January 2014 - 05:22 PM

Foarte aratoasa jucaria. Acum pune mana pe un dremel sau un fierastrau, si tunde prelungirile de la suportii motor, caci stau in calea curgerii fluente a aerului :)

Cat despre ESC-uri, railul de +5V (centru) e comun, asa ca pui in paralel 6 BECuri liniare si 1 in comutatie (PMU). Nu-i deloc sanatos.
0

#80 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 January 2014 - 05:42 PM

mai pe româneşte e bine dacă le-am scos şi merg pe becul nazaului . Corect ?
0

#81 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 31 January 2014 - 04:16 PM

am o aaaalta problema.am vrut să fac un test să văd dacă am conectat toate draciile cum trebuie şi nu înţeleg ceva.l-am testat cu un 4s 25c 1800.problema e ca mi-a decolat abia pe la 60% din turatie ceea ce nu mi se pare normal.să fie din cauza curentului care mi-l trage fiecare motor şi să nu-mi fi făcut fata packul ? O alta problema e ca nazaul, setat pe manual , mi-a dat semnal pe led doar roşu, gen 3 flashuri roşi urmate de încă unul urmând ca după 1 minut maxim să îmi falfaie roşu repetitiv gen baterie descărcată .măsurat packul avea 15,8v iar primul prag de anuntare era pe la 14v .asta e din cauza ca atunci când sunt pornite motoarele voltajul packului scade sub 14v ?
0

#82 Useril este offline   EBA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 09-April 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI,Balta Alba,
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 31 January 2014 - 04:48 PM

Vezi postareashogi, la 31 January 2014 - 04:16 PM, a spus:

am o aaaalta problema.am vrut să fac un test să văd dacă am conectat toate draciile cum trebuie şi nu înţeleg ceva.l-am testat cu un 4s 25c 1800.problema e ca mi-a decolat abia pe la 60% din turatie ceea ce nu mi se pare normal.să fie din cauza curentului care mi-l trage fiecare motor şi să nu-mi fi făcut fata packul ? O alta problema e ca nazaul, setat pe manual , mi-a dat semnal pe led doar roşu, gen 3 flashuri roşi urmate de încă unul urmând ca după 1 minut maxim să îmi falfaie roşu repetitiv gen baterie descărcată .măsurat packul avea 15,8v iar primul prag de anuntare era pe la 14v .asta e din cauza ca atunci când sunt pornite motoarele voltajul packului scade sub 14v ?


Cele 3 flashuri erau de la gps nu ai avut in momentul respectiv sateliti.Urmatorul flash rosu era probabil de la primul nivel de protectie baterie.E posibil ca packul tau sa nu faca fata in curent.
SUNTEM FUDULI
0

#83 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 31 January 2014 - 04:52 PM

Vezi postareaEBA, la 31 January 2014 - 04:48 PM, a spus:

Cele 3 flashuri erau de la gps nu ai avut in momentul respectiv sateliti.Urmatorul flash rosu era probabil de la primul nivel de protectie baterie.E posibil ca packul tau sa nu faca fata in curent.


Aha.La asta ma gandeam si eu . Trebuia sa fac calibrarea aia inainte ? Sa ma invart la 360 cu ea pe orizontala si verticala ? ...repet,eram pe manual ..nu pe gps.
0

#84 Useril este offline   EBA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 09-April 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI,Balta Alba,
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 31 January 2014 - 05:00 PM

Nu ai nici o treaba cu calibrarea nu conteaza in ce mod esti.Daca ai 3 flashuri rosii inseamna ca nu ai sateliti prinsi de GPS daca ai 2 flashuri rosii ,ai prins sub 5 sateliti parca daca ai numai 1 flash rosu,ai peste 6 sateliti prinsi daca se opreste din flash,ai toti satelitii prinsi,sau peste 7 parca .Nu stiu exact treaba dar cam asta e ideea.La baterie lucrurile stau in altfel.In zbor cand ajungi in prima treapta de avertizare,palpaie ledul rosu la a doua treapta ledul rosu ramane aprins continuu de aici,incepe operatiunea aterizare.

Aceasta postare a fost editata de EBA: 31 January 2014 - 05:02 PM

SUNTEM FUDULI
0

#85 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 31 January 2014 - 05:10 PM

La mine cand am crezut ca e problema de voltaj imi dadea cam 5 flashuri pe secunda, non stop, rosi ...deci nu ramanea aprins .In manual spun ca eroarea asta ti-o da ori cand ai voltajul scazut, ori cand ai eroare la calibrare ori pentru alte probleme ( Other ). O sa incerc cu un pack mai mare sa vedem ce se intampla. Problema e ca testele astea le fac la interior si mi s-a parut greu de controlat in manual. Este posibil, din cauza packului micut, sa nu imi fi facut compensarile cum trebuie si d-aia sa mi se fi parut asa dubios de pilotat ? Sau din cauza ca incaperea e destul de mica si curentii dati de motor influentau zborul ? Sa incerc sa o testez pe gps acum ( la interior) ?
0

#86 Useril este offline   EBA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 09-April 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI,Balta Alba,
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 31 January 2014 - 05:31 PM

Ai 3 moduri de zbor.Manual,automat,gps.Manual e groaznic.nu incerca mai ales in interior.Pentru interior zbori in modul automat unde ai toti senzorii activi mai putin gps.Nu zbura cu gps in interior, decat numai daca prinzi ceva sateliti.

Aceasta postare a fost editata de EBA: 31 January 2014 - 05:31 PM

SUNTEM FUDULI
0

#87 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 31 January 2014 - 05:34 PM

automat adica atti mode zici tu ? secventa de la mijlocul switchului cu 3 pozitii pe care am setat modurile de zbor.
0

#88 Useril este offline   EBA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 09-April 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI,Balta Alba,
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 31 January 2014 - 05:45 PM

Vezi postareashogi, la 31 January 2014 - 05:34 PM, a spus:

automat adica atti mode zici tu ? secventa de la mijlocul switchului cu 3 pozitii pe care am setat modurile de zbor.


Exact.
SUNTEM FUDULI
0

#89 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 31 January 2014 - 05:48 PM

Pentru zbor in modul asta banuiesc ca trebuie facuta calibrarea aia la 360 pe orizontala si verticala.Am dreptate ?
0

#90 Useril este offline   EBA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 09-April 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI,Balta Alba,
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 31 January 2014 - 05:53 PM

Vezi postareashogi, la 31 January 2014 - 05:48 PM, a spus:

Pentru zbor in modul asta banuiesc ca trebuie facuta calibrarea aia la 360 pe orizontala si verticala.Am dreptate ?


Da :pardon:
SUNTEM FUDULI
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro