Dracula jet Un sport jet Romanesc
#32
Postat 29 November 2013 - 04:03 PM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#33
Postat 29 November 2013 - 04:13 PM
o simetrie doar din manuta si privire sigur as avea doua semifuselaje de la doua modele diferite - pe stanga jet si pe dreapta trainer .
Spor la treaba ..
#34
Postat 29 November 2013 - 09:28 PM
#35
Postat 29 November 2013 - 09:31 PM
Fisiere atasate
#39
Postat 01 December 2013 - 10:08 AM
Fisiere atasate
-
image.jpg (101.68K)
Number of downloads: 69
#41
Postat 01 December 2013 - 06:57 PM
spor in continuare. mai e o gramada de lucru!
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#42
Postat 02 December 2013 - 04:37 PM
Fisiere atasate
#45
Postat 03 December 2013 - 02:50 PM
#48
Postat 05 December 2013 - 11:55 AM
#50
Postat 06 December 2013 - 12:23 PM
Si am mai lucrat putin la aripa .
Si pregatir placaj cu carbon pentru panourile din fuselaj :yahoo:
Fisiere atasate
#52
Postat 06 December 2013 - 04:05 PM
Doar ca pun carbon in loc de fibra de sticla
#53
Postat 06 December 2013 - 04:50 PM
#56
Postat 07 December 2013 - 09:08 AM
#59
Postat 07 December 2013 - 12:20 PM
fly, la 07 December 2013 - 09:17 AM, a spus:
PowerBox, este un sistem ( o centrala ) care gestioneaza instalatia electronica de bord, marind eficacitatea si siguranta acesteia. Firma Germana " PowerBox-Sistem ", specializata pe astfel de sisteme, produce o gama variata de articole, destinate in special modelelor maxi.
O astfel de centrala poate gestiona :
-doua baterii.
-doua RX.
-5 canale / 20 servo (PowerBox Royal)-pentru fiecare canal se pot folosi max. 4 servo.
-tensiunea de alimentare a servo-urilor.
-pompa pentru lichidul fumigen
-etc.
Are un sistem de filtre antiinterferente, pe toate canalele. Folosirea toroidelor ne mai fiind necesara, pentru conexiuni mai mari de 1000 mm.
Eu, folosesc un PowerBox Evolution ver. 2 - la fel ca art. de la " Phoenixmodels " si a costat 100 EUR.
Imi este foarte utila, functioneaza perfect, nu am avut probleme.
O zi buna !
Aceasta postare a fost editata de aeromax: 07 December 2013 - 12:21 PM
#60
Postat 07 December 2013 - 12:41 PM
Pentru a nu ne incerca norocul vis avis de cati amperi pot supora fara sa se topeasca circuitele imprimate din receptor apelam la Power Box partea de " forta " fiind preluata de Power Box , din receptor venind doar semnalul .. nu mai luam in calcul un eventual scurt intr-un servo care in lipsa Power Box-ului cred ca duce la incetarea functionarii receptorului .. Power Box-ul izoleaza acel scurt de pe un canal cu probleme .. ramane de vazut cum poate ateriza pilotul fara o comanda functionala sau functionala partial .. dar oricum iti mai da o sansa ..
Au si alte functii .. de programare servouri, capete de cursa etc .. la modele mai complicate .. am vazut unul cu afisaj si telecomanda la colegii nostrii de zbor ..
P.S.
Sunt scumpe si unele exagerat de scumpe .. unul din colegii nostrii a construit ca sa spun asa un Power Box conceptie proprie care a fost montat pe un Sbach de 2,7 m .. si a functionat perfectin ciuda tuturor suspiciunilor ..
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 December 2013 - 12:45 PM