Cafenea multicoptere
#2343
Postat 28 December 2016 - 09:33 AM
https://www.rcgroups...their-batteries
Concluzia mea este ca una din asta la noi in tara trebuie sa stea la sol 7 luni pe an !!! din oct pana in aprilie nu ai voie sa zbori, ca sunt sub 15 grade !
https://en.wikipedia...records_by_city
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 28 December 2016 - 09:36 AM
#2344
Postat 28 December 2016 - 06:32 PM
Turnigy 9x -Er9x
#2346
Postat 03 January 2017 - 02:44 AM
#2347
Postat 03 January 2017 - 08:50 AM
Helicopter Weight:505g
#2349
Postat 03 January 2017 - 09:18 AM
Mai bine iei ceva de genul http://www.ebay.co.u...ySnKnOg39LjhgvQ http://www.banggood....-p-1004657.html poate gasesti si mai ieftin alte variatii dar ai camera 1080P si GPS sa stea pe loc :)) 18-20min timp zbor cica si doar 410g cu baterie.
#2350
Postat 03 January 2017 - 09:23 AM
Daca nu stim marimea, nu avem de unde sa evaluam greutatea.
Dar chestia cu datul cracilor in sus, fara sa protejeze o camera care nu atarna... chiar e fason gratuit, de luat ochii...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 January 2017 - 09:23 AM
#2351
Postat 03 January 2017 - 09:25 AM
#2352
Postat 03 January 2017 - 03:22 PM
Number of downloads: 11Salut, vad ca au aparut celule noi pt baterii...., format nou, energie mai multa zic ei! Stie cineva ce le poate pielea?
Aceasta postare a fost editata de ronin34: 03 January 2017 - 03:23 PM
#2353
Postat 03 January 2017 - 05:14 PM
Dar comportamentul ramane acelasi de LiIon, se vede si din pdf-ul atasat, nimic deosebit care sa le faca mai avantajoase.
Vad ca sunt la vanzare:
https://www.akkupart...-Ion-Akku-Zelle
Densitatea aia de 224Wh/Kg este la 1C descarcare, la 2C adica 8A deja scade la 215Wh/Kg, iar la 3C=12A scade la 210Wh/kg. Tot e bine fata de 180-190Wh/Kg una verde de 5-10C, dar... :)
Graficul descarcarii arata o excursie de tensiune foarte mare ca sa storci din ele tot ce e stocat... chestie la care unele ESC-uri ar putea sa zica pardon.
Practic e ca si cum ai decola cu 4s si ai ateriza cu 3s...
Am povestit acum putin timp de altele, care chiar vor sa rupa, cod 21700, poti citi de ele aici:
http://www.rhcforum....post__p__866819
Pe astea trebuie sa le vanam... deocamdata nu se livreaza nicaieri decat la auto ;)
#2354
Postat 03 January 2017 - 05:49 PM
renatoa, la 03 January 2017 - 05:14 PM, a spus:
De aia e bine să configurezi ESC-urile pe NiMh-uri :D
Nu mai au nici un cut-off
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#2355
Postat 03 January 2017 - 05:52 PM
Deci practic este un 3000mAh la 189 grame, exact cat asta de aici:
https://hobbyking.co...-lipo-pack.html
... care fiind HV va avea wattaj mai mare... si costa mai putin decat 3 elemente 20700, care mai trebuie si lipite si pusa mufa de balansare.
#2356
Postat 03 January 2017 - 06:16 PM
Eu mi-am luat destule trânte că am tras de colectiv prea entuziast şi nu-mi mai trebuie ca esc-urile să-mi numere celulele. ”Am pwm, n-am frâne” e destul.
Alarmele alea pe mufa de echilibrare sunt oricum prost calibrate. Divizor şi cu tensiunea într-un port ADC pe OSD sau în FC şi sănătate bună. Buzzerul să fluiere până moare bateria dar fără auto-land-uri într-o elice.
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#2357
Postat 03 January 2017 - 06:39 PM
#2359
Postat 03 January 2017 - 11:12 PM
Densitatea energetica si mai apropiata de a unui lipo verde, 192Wh/kg
http://akkuplus.de/m...c_NCR20700A.pdf
Vezi tu ceva deosebit la ei, care mie imi scapa ? :unsure:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 January 2017 - 11:13 PM
#2360
Postat 03 January 2017 - 11:14 PM
renatoa, la 03 January 2017 - 11:12 PM, a spus:
Densitatea energetica si mai apropiata de a unui lipo verde, 192Wh/kg
http://akkuplus.de/m...c_NCR20700A.pdf
Vezi tu ceva deosebit la ei, care mie imi scapa ? :unsure:
Au rata de descarcare mai mare......
#2361
Postat 03 January 2017 - 11:16 PM
#2362
Postat 03 January 2017 - 11:19 PM
#2363
Postat 03 January 2017 - 11:40 PM
La masini, trebuie intai siguranta, ori lipo stim ca arde ;)
Si nici la frig nu ii este prea bne la lipo...
De asemenea, la masini problema cu rezistenta interna mare de la LiIon nu se simte asa rau, pentru ca din fiecare celula se trage mult sub 1C, o baterie de masina este compusa dintr-o matrice imensa formata din 444 celule 18650 de 3400 mAh aranjate 6s74p !!!
http://i.ebayimg.com...QBM/s-l1600.jpg
74 in paralel !!! Odata pentru fiabilitate... poate sa cada una, ca mai raman 73, apoi pentru ca sa traga din ele curent cat mai mic, si sa poata da tot ce stocheaza...
Din cauza curentului asta anemic care le limiteaza, in aero nu prea stiu utilizare a lor in pack-uri cu mai putin de 4s3p... adica 12 celule = 500 grame, deci nu pe chestii usurele...
Am incercat pe bebop un pack 3s, 135 grame, doar 20 mai mult ca cea originala, dar capacitate dubla, ma asteptam sa vad macar 20 min... dezolare mai mare ca alui Smaug :)
Nici 15 minute, vreo 1500mAh trasi, si a aterizat pe chestie de low batt, dunga rosie care o stii... nu ii placea voltajul mic. Iar 4s nu am avut curaj sa pun...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 January 2017 - 11:42 PM
#2364
Postat 03 January 2017 - 11:51 PM
ronin34, la 03 January 2017 - 11:14 PM, a spus:
Mai mare ca la modelul B, intr-adevar, la 10A dau mai bine ca modelul B la 8A... dar daca e sa raportezi capacitatea la greutate sunt mai slabi.
#2365
Postat 04 January 2017 - 08:35 AM
#2367
Postat 08 January 2017 - 02:33 PM
N-o să plângă prea mulți nici după Hasselblad.
Puțini realizează cât din US of A și EU dețin acum, Chinezii, cu acte în regulă...
Să zicem xie-xie că mai găsim cartofi românești.
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#2368
Postat 08 January 2017 - 06:07 PM
Face la fel și cu esc-urile comandate pwm și oneshot.
Pe Cleanflight nu pare să aibă nici o problemă...
...afară de faptul că eu am făcut confuzie între modul horizon pe *flight și stabilize pe apm :o)
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#2369
Postat 08 January 2017 - 07:09 PM
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#2370
Postat 09 January 2017 - 08:02 PM
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.