Cafenea multicoptere
#1891
Postat 22 May 2016 - 11:08 PM
Ce e aia interferenta in pustietatea aia... nu aveai failsafe setat pe Rx ? :unsure:
#1892
Postat 22 May 2016 - 11:30 PM
#1893
Postat 23 May 2016 - 06:46 PM
A intrat în land, m-am ridicat cu tot cu antena tx-ului și am re-dobândit link-ul.
Am întors spre mine, i-am dat oleacă cam mult throttle dar și 45 de grade spre mine și iar am pierdut link-ul.
Când a ajuns pe la 80m de sol și indiferent cum țineam stația nu mai răspundea, am lăsat throttle la 0 și am apăsat butonul magic (throttle_cut) să re-activez filesafe-ul și să intre din nou în modul land. N-a mai apucat pentru că s-a întors cu verdele în jos și... a aterizat cu verdele în jos.
Dacă schimbam din stab în acro, puteam s-o întorc și recuperam.
Dacă o lăsam în pace, ateriza singurică la 100m de mine.
Dacă opream radiocomanda când am recuperat legătura, intra în mod land și ateriza singurică la 80m de mine.
Dacă nu acumulam karma... :D
Dacă, dacă, dacă... dacă nu era mlaștina și iarba aia mare și faină, adunam bâzâitoarea cu penseta.
Așa am rupt elicile, am zgâriat oleacă montura camerei, camera n-are nimic și
am mai învățat ceva - adios baterie montată deasupra. O pun pe burtă, înapoi, unde i-e locul! :D
Altceva n-avea ce să se întâmple. Zbor numai în zone cu 1-2 oameni până la orizont și unul din ei sunt eu.
Tre să reglez bine auto-land-ul și să-i fac niște probe. Nu l-am probat decât accidental, o dată. Asta după ce mut bateria, desigur.
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1894
Postat 23 May 2016 - 06:52 PM
Săndel, la 23 May 2016 - 06:46 PM, a spus:
A intrat în land, m-am ridicat cu tot cu antena tx-ului și am re-dobândit link-ul.
Am întors spre mine, i-am dat oleacă cam mult throttle dar și 45 de grade spre mine și iar am pierdut link-ul.
Când a ajuns pe la 80m de sol și indiferent cum țineam stația nu mai răspundea, am lăsat throttle la 0 și am apăsat butonul magic (throttle_cut) să re-activez filesafe-ul și să intre din nou în modul land. N-a mai apucat pentru că s-a întors cu verdele în jos și... a aterizat cu verdele în jos.
Dacă schimbam din stab în acro, puteam s-o întorc și recuperam.
Dacă o lăsam în pace, ateriza singurică la 100m de mine.
Dacă opream radiocomanda când am recuperat legătura, intra în mod land și ateriza singurică la 80m de mine.
Dacă nu acumulam karma... :D
Dacă, dacă, dacă... dacă nu era mlaștina și iarba aia mare și faină, adunam bâzâitoarea cu penseta.
Așa am rupt elicile, am zgâriat oleacă montura camerei, camera n-are nimic și
am mai învățat ceva - adios baterie montată deasupra. O pun pe burtă, înapoi, unde i-e locul! :D
Altceva n-avea ce să se întâmple. Zbor numai în zone cu 1-2 oameni până la orizont și unul din ei sunt eu.
Tre să reglez bine auto-land-ul și să-i fac niște probe. Nu l-am probat decât accidental, o dată. Asta după ce mut bateria, desigur.
Poate ai si probleme cu telecomanda sau receptorul dacă pierde asa ușor și aproape semnalul...antenele stau bine? Departe de fire,ESC sau carbon...
#1895
Postat 23 May 2016 - 06:58 PM
De fapt, nu stiu de ce frame vorbesti, dar karma zice clar: fa sa fie CG in planul elicilor !
In felul asta, la o dezechillibrare motoarele muncesc minimal sa refaca level, doar ca sa faca o rotire, nu sa mai si munceasca sa mentina bateria atarnanda off CG.
E doar o iluzie ca daca dai CG mai jos ai fi mai stabil, ca la un trainer, e o stabilitate "pendulatorie" :D Esti stabil cat stai, cum te-ai miscat incepe balanganeala ;)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 23 May 2016 - 07:00 PM
#1896
Postat 23 May 2016 - 06:59 PM
Când o să am niște timp o să fac un test la sol, în zona aia. Un servo pe rx și îl pun să dea din coadă în fața camerei. Las pe cineva cu grija rx-ului și a camerei și eu o iau creanga până pierd semnalul.
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1897
Postat 23 May 2016 - 07:05 PM
renatoa, la 23 May 2016 - 06:58 PM, a spus:
De fapt, nu stiu de ce frame vorbesti, dar karma zice clar: fa sa fie CG in planul elicilor !
In felul asta, la o dezechillibrare motoarele muncesc minimal sa refaca level, doar ca sa faca doar o rotatie, nu sa mai si mentina bateria atarnanda off CG.
E doar o iluzie ca daca dai CG mai jos ai fi mai stabil, ca la un trainer, e o stabilitate "pendulatorie" :D
Iluzie sau nu, nu-mi place cum se întoarce la un free-fall că doar în acro o mai redresez. Și am cam 1-2s să până la impact.
Iar cât am avut CG un pic sub motoare, a fost o stâncă în zbor. :D
Acuma așa îmi creează o senzație că alunecă în față și se chinuie să revină la orizontală...
Adică la o înclinare de câteva grade e totul ok, cum trec de vreo 25... cum aud D-ul că latră.
Parcă e exagerat de sus...
https://goo.gl/photo...agV5C1hBr2GEZM8
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1898
Postat 23 May 2016 - 07:15 PM
#1899
Postat 23 May 2016 - 07:22 PM
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1900
Postat 23 May 2016 - 07:35 PM
Referitor la pierdere semnal... in zbor nu prea simtim pana nu intra in failsafe, asta inseamna 1.5 sec la frsky, deja prea mult... in tot timpul asta el poate sta pe hold ultima comanda, care cine stie ce pirueta a fost..
Se pare ca valul care vine, de transmisie video HD digitala, ne va ajuta sa intelegem mai bine cum e zburatul prin tufis...
Vezi clipul asta la 3:32, cat de clar se vede ca a pierdut link-ul la trecerea prin dreptul copacului ala, la RC nu simti asa ceva, ca ti-au inghetzat comenzile fractiunea aia, dar la ochi se vede... figura buffering, cea mai excitanta cant te uiti pe site-uri XXL :D
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 23 May 2016 - 07:35 PM
#1901
Postat 23 May 2016 - 07:57 PM
Trebuie oleacă de auto-educație. SHTF? Oprit transmitter-ul și plecat agale spre locul de aterizare.
Aceasta postare a fost editata de Săndel: 23 May 2016 - 07:58 PM
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1902
Postat 23 May 2016 - 08:29 PM
#1903
Postat 23 May 2016 - 09:27 PM
2-3 sute de metri am probat şi eu. 280 mai precis, fără nici un sughiţ şi cu un dongle Bluetooth activ. (ieri nu era activ)
O fi vreun turn de telecomunicaţii în apropiere, ceva de forţă, sau WiFi-ul vreunei stâne... :))
Eh, a trecut. Mă tentează să încerc o antenă cloverleaf pe Rx-ul RC :D
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1904
Postat 23 May 2016 - 09:54 PM
Decat alt aeromodelist poate :D
Doar pe Rx nu rezolvi nimic, trebuie ca si transmisia sa fie CP
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 23 May 2016 - 09:55 PM
#1905
Postat 24 May 2016 - 02:51 PM
http://www.capital.r...l-romaniei.html
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 24 May 2016 - 02:52 PM
#1906
Postat 24 May 2016 - 03:59 PM
Ca să nu zic altceva...
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1907
Postat 24 May 2016 - 04:38 PM
renatoa, la 24 May 2016 - 02:51 PM, a spus:
http://www.capital.r...l-romaniei.html
Pai jucarelele astea sunt accesibile tuturor si fac traznai :rofl:
#1908
Postat 24 May 2016 - 04:44 PM
Altitudinea e limitata la 150m, sunt mici si usoare.
Cat de tare trebuie sa se loveasca de ceva sa faca daune reale?
#1909
Postat 24 May 2016 - 05:31 PM
Acolo le-a rezultat ca 250g cazute de la 150m pot produce fatalitate. Deci 4-500g Parrot... doi dintr-o lovitura :D
#1910
Postat 24 May 2016 - 05:40 PM
#1912
Postat 24 May 2016 - 09:48 PM
Citeaza
Li s-au terminat bateriile până a ajuns motorul elicopterului la turaţia nominală :rofl:
Mai bine trimiteau drone în inspecţie.
Bacsi ăsta, la fel ca 99.9% din piţolii... piliţii... piloţii (afurisită dislexie) de linie, au unul sau mai multe GoPro-ace, agăţate prin carlingă, prin vestibul şi numai stewardesa mai ştie pe unde.
Unde-i filmarea?
Una... ca asta, de exemplu, în care o dronă... asta, barză, n-a mai apucat să livreze un bebe:
https://www.youtube....h?v=--XhLJMzRB4
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1914
Postat 24 May 2016 - 10:08 PM
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1915
Postat 25 May 2016 - 08:11 AM
#1918
Postat 25 May 2016 - 05:58 PM
renatoa, la 17 May 2016 - 06:29 PM, a spus:
Eu vad viitorul ca un mix de electrice/hibride pentru necesitati familiale intravilan, job/shopping, unde range-ul nu e critic ca sa nu o poti incarca peste noapte, si un parc comunitar, privat sau de ce nu de stat, de masini clasice long range, de unde iti inchiriezi pentru concediu sau alte deplasari lungi, dar rare.
E mai economic si mai curat decat sa folosesti acelasi vagon familial la ambele scopuri.
Ce va spuneam... nu numai eu utopizez...
"Cei mai mari doi constructori auto investesc in aplicatii care incurajeaza oamenii sa NU-si mai cumpere masini personale" !
http://economie.hotn...i-personale.htm
Pentru cineva care merge sub medie, nu zic rar, costa mai putin si batai de cap infinit mici sa mergi cu taxiul decat sa posezi masina...
Sa luam o cifra rotunda, 1000 euro pe an costuri doar de posesie ! adica ai luat o masina cu 10.000 euro si tragi de ea 10 ani. Nu pun asigurari, revizii, benzina, care dubleaza cifra...
Din banii astia rezulta ca am 20 euro pe saptamana de cheltuit pe taxi, sa zicem un shopping in weekend. Sau 40 zile pe an iesiri din localitate, inchiriat masina cu 25 pe zi.
In rest la birou si magazinele de proximitate le fac oricum si acum cu bicicleta.
#1919
Postat 25 May 2016 - 08:02 PM
renatoa, la 25 May 2016 - 05:58 PM, a spus:
Iar restul crezi că se lasă la faliment, muritori de foame? :D
În veci!
Toţi cei ce produc* caută să încurajeze consumul. Nu sustenabil ci din ce în ce mai mare, mai agresiv, pentru ca activele, cotele, profiturile, banii să meargă numai în sus.
Dacă profiturile stagnează sau scad într-o firmă, toţi se crizează şi declară că sunt în pierdere. Gheena pe pământ.
-----
Indiferent de industrie, s-a lipit ceva de consumatori? Şi legea se îndoaie.
Probabil Parrot au în plan o variantă nano...
Şi o mare parte din isterie e produsă de, sau cu ajutorul piloţilor 1:1. Plătiţi sau voluntari la minciuni. Măcar acum nu mai au de ce să fie ridiculizaţi pe cazuri OZN :rofl: tot ce li se pare sau au fost stimulaţi să li se pară e, acum, dronă.
Scopul e simplu: banii serioşi obţinuţi din diverse servicii de imagistică aeriană, supraveghere şi situaţii de urgenţă, executate până de curând exclusiv cu aeronave cu pilot (echipaj), ale căror remuneraţii nu erau deloc mici.
Când au realizat, băieţii, că scoţi o căcărează dintr-o valiză şi, bâşti, e în aer şi transmite imagini live, poziţia pe GPS, sute de metri (sau kilometri, după caz) şi dacă pică, e fix pix, la calculul final că nici dacă pică în capul cuiva, tot nu se compară cu o juma de kil de rahat congelat picat dintr-un 747 (nu demult) că au apăsat pe butonul de vidanjare, din greşeală.
(*de fapt nimeni nu produce nimic. poate afară de pagube...)
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1920
Postat 25 May 2016 - 08:07 PM