Cafenea multicoptere
#1291
Postat 14 December 2015 - 08:08 PM
#1292
Postat 14 December 2015 - 08:11 PM
renatoa, la 14 December 2015 - 08:08 PM, a spus:
Daca puneti problema asa , se schimba treaba . Gata stiu cum arata pilotul de 24kg :))
#1293
Postat 14 December 2015 - 10:47 PM
Dar s-o facă mai compactă. Quad/hexa/octo rotor... ok, dar nici să mă încurc la numărat.
On/off topic, EDF-uri gigant, ceva la 300-400mm există oare? 40-60kgf? ^^
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1294
Postat 14 December 2015 - 11:21 PM
Săndel, la 14 December 2015 - 10:47 PM, a spus:
On/off topic, EDF-uri gigant, ceva la 300-400mm există oare? 40-60kgf? ^^
Slabe sanse .. Pui mai multe mai mici :D :pardon: Vezi pe aici~!
http://www.rcgroups....d.php?t=2405419
http://www.wattflyer...ead.php?t=69645
Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 14 December 2015 - 11:23 PM
#1295
Postat 14 December 2015 - 11:49 PM
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1296
Postat 15 December 2015 - 12:11 AM
Săndel, la 14 December 2015 - 11:49 PM, a spus:
Vrei sa iti faci si tu una ? Tocmai am cautat pe google si am fost uimit de ce am vazut. Nici nu stiam ca exista asa ceva .. E super ..
Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 15 December 2015 - 12:14 AM
#1297
Postat 16 December 2015 - 12:19 PM
#1299
Postat 16 December 2015 - 10:55 PM
http://www.theverge....fuel-cell-drone
Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 16 December 2015 - 10:59 PM
#1301
Postat 22 December 2015 - 07:27 PM
E destul de dificil, relaxat pe iarbă sau pe un scaun.
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1303
Postat 23 December 2015 - 11:10 AM
Dar ce ma umple si mai mult de uimire, e modul cum s-a facut praf, cazand in zapada, presupusa totusi un mediu mai moale... chiar inghetata :unsure:
Am picat de la 20m, din cauza de elice sarita, si nu s-a damagit asa hal... iar Bebop cazuta in iarba de la 10-15m, la faza cu zmeul, a fost gata de zbor imediat, doar de reconectat bateria !
Mare si greu nu este calea de urmat, m-am lamurit de mult...
#1304
Postat 23 December 2015 - 11:13 AM
Ceva de genul de la on inaltime mai mica:
https://www.youtube....h?v=OZkMxGgz8b8
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 23 December 2015 - 11:17 AM
#1305
Postat 23 December 2015 - 11:45 AM
#1306
Postat 23 December 2015 - 11:51 AM
S-a zdrobit absolut normal pentru un carbon. Daca era aluminiu arata altfel crashul.
Ce ma mira e modul in care a picat zdreanta, fara pic de portanta. Toate crashurile pe care le-am avut au fost gen "derapaj", "frunza-n vant" sau aterizare perfect orizontala dar cu 2m/s. Niciodata cadere libera...
#1307
Postat 23 December 2015 - 12:19 PM
LE: a fost dji ?
Aceasta postare a fost editata de Andyned: 23 December 2015 - 12:21 PM
#1308
Postat 23 December 2015 - 02:47 PM
Ce putea surprinde in plus care nu se putea face batraneste, cu macara sau camera pe cablu? mult mai safe, si cu autonomie infinita ...
La F1 nu vad musca zburand, darmite lustre... si la fiecare ac de par este cate o macara. Si in multe alte sporturi...
#1309
Postat 23 December 2015 - 02:51 PM
renatoa, la 23 December 2015 - 02:47 PM, a spus:
Ce putea surprinde in plus care nu se putea face batraneste, cu macara sau camera pe cablu? mult mai safe, si cu autonomie infinita ...
La F1 nu vad musca zburand, darmite lustre... si la fiecare ac de par este cate o macara. Si in multe alte sporturi...
La F1 este elicopterul ce mai filmeaza , dar nu pe fiecare circuit am vazut , si plus de asta nu zboara deasupra circuitului , ci asa intr-o parte ...
#1310
Postat 23 December 2015 - 03:07 PM
Uite un exemplu, aia neagra:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/96/Camera_crane_in_Magny-Cours.JPG/640px-Camera_crane_in_Magny-Cours.JPG
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 23 December 2015 - 03:08 PM
#1311
Postat 23 December 2015 - 03:11 PM
Aceasta postare a fost editata de worms: 23 December 2015 - 03:12 PM
#1313
Postat 24 December 2015 - 12:11 AM
Mai repede e influenta temperaturii pe senzori MEMS. A scos-o din masina sau cabina, cu packurile puse, sa fie calde, ca daca-s reci nu decolezi, si sus cu ea la -celsius.
#1315
Postat 24 December 2015 - 08:32 AM
https://www.youtube....e=youtu.be&t=51
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 24 December 2015 - 08:35 AM
#1316
Postat 24 December 2015 - 08:51 AM
Si evident ca pilotul e de vina !
"The major problems we are seeing in unmanned aircraft operations today appear to be cultural. Many UAS pilots do not come from a culture of safety, authority, responsibility and accountability because they have not been required or trained to operate that way."
Merita citita toata ... totul ajunge la educatie, care peste tot a luat-o la vale bine, la noi ca si la ei.
http://www.suasnews....12/40954/40954/
#1317
Postat 24 December 2015 - 11:22 AM
#1318
Postat 24 December 2015 - 12:47 PM
Avea vina ca era increzator in aparatul pe care il pilota ?
Sau ce vina ar putea sa aibe cineva daca lucreaza in un mediu profi , asa cum multi altii lucreaza in acel mediu , si isi cunosc foarte bine sculele .
#1319
Postat 24 December 2015 - 01:19 PM
Elicopter, la 24 December 2015 - 12:47 PM, a spus:
Avea vina ca era increzator in aparatul pe care il pilota ?
Sau ce vina ar putea sa aibe cineva daca lucreaza in un mediu profi , asa cum multi altii lucreaza in acel mediu , si isi cunosc foarte bine sculele .
Pilotul poarta toata vina. Trebuia sa prevada posibilitatea unui asemenea incident si sa nu zboare deasupra treaseului (la fel cum nu zboara deasupra multimii). Si e cam exagerare cu mediul profi si isi cunostea scula... Si din cauza unor asemenea profesionisti ne luptam noi acum cu morile de vant, ca nu ne mai asculta nimeni.
#1320
Postat 24 December 2015 - 01:20 PM