Cafenea multicoptere
Postat 05 November 2015 - 08:13 PM
Ideea e in felul urmator, cei care activeaza pe forumul asta indiferent de alegerea care o fac referitor la ce FC etc. folosesc o fac responsabil. Sau macar asa tind sa cred. Tot cei de aici de pe forum sunt aia care ar fi in stare sa construiasca o drona cu altceva decat DJI.
Ala care a zburat caramida in aglomeratia aia e unu care nu s-a gandit nici o clipa la pericolul pe care ii expune pe cei de la sol.
Tragi concluzii din chestii care nici macar nu sunt relevante, utilizatori de dji sunt asa multi incat ii face pe cei care nu utilizeaza dji nesemnificativi. Normal ca auzi numai de evenimente care implica dji, ca sunt majoritari pe piata. Daca utilizatorii dronelor ar folosii toti altceva inafara de dji ai vedea masacru pe strazi.
Si eu ziceam ca nu vreau masina inainte sa mi-o pot permite.
Postat 05 November 2015 - 08:31 PM
Săndel, la 05 November 2015 - 07:03 PM, a spus:
pleonasm... nu se pune :)
sarand, la 05 November 2015 - 08:13 PM, a spus:
Invers, ia da o cautare sa vezi de cat timp a aparut dji... si ce a fost inainte...
In alt hobby, utilizatorul de dji ar fi ala care si-a luat un takie walkie si intra si el intr-un radioclub... din greseala...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 November 2015 - 08:36 PM
Postat 05 November 2015 - 10:06 PM
Dar de unde sa stie , dupa ce da pe ea 1500 euro , dupaia sa ii spui ca a dat banii pe un sistem care este pe cale sa zdrobeasca candva capul oamenilor , sau sa intre in parbrizul masinii vecinului .
Din toate posturile pe care la gasesti pe net 90 % sunt cu drone dji care cad , pentru ca asa sunt facute , sa isi mai cumpere stimabilul inca una , si ma duc .
Asa ca sustinatorii loviturii la cap cu drona nu ne mai plictisiti cu atentatele la siguranta publica cu drone facute in serie .
Postat 05 November 2015 - 10:35 PM
Elicopter, la 05 November 2015 - 10:06 PM, a spus: