Cafenea multicoptere
#991
Postat 13 July 2015 - 06:28 PM
Imi trebuie motoare/escuri/elici si frame.
Ce stiu ca vreau e:
- BLHeli oneshot
- sa mearga pe 3s si 4s
- cat mai usor si ieftin, iar frameul sa nu fie din carbon.
- nu escuri 4 in 1
Ce a postat ranato mai devreme se potriveste doar la pret, in rest e cam pe langa... :)
Un setup testat ar fi ideal.
Bugetul ar fi cam 120 USD
#992
Postat 13 July 2015 - 06:39 PM
icsss, la 13 July 2015 - 06:28 PM, a spus:
Imi trebuie motoare/escuri/elici si frame.
Ce stiu ca vreau e:
- BLHeli oneshot
- sa mearga pe 3s si 4s
- cat mai usor si ieftin, iar frameul sa nu fie din carbon.
- nu escuri 4 in 1
Ce a postat ranato mai devreme se potriveste doar la pret, in rest e cam pe langa... :)
Un setup testat ar fi ideal.
Bugetul ar fi cam 120 USD
se pare ca 4s-ul creste pretul... sa zicem doar 3s
#994
Postat 13 July 2015 - 06:41 PM
Un amic s-a lamurit de curand ca de fapt el voia 3D nu racing ;)
Iar la 3D cerintele sunt cu totul altele !
Frame mai mare, elici mai mari, kv mai mic.
#995
Postat 13 July 2015 - 06:54 PM
-greutatea. Daca mergi pe elici de 5" nu sari de 550g RTF. La 6" merge bine pana in 650g RTF.
-3s e arhisuficient. 4s inseamna motoare prost alese si timp de zbor mai mic(pack de capacitate mai mica). Recomand motoarele multistar babybeast, sunt extraordinar de puternice cu elici de 6", fac hover la 30% din mansa si la 50% zbor de croaziera(adica viteza turbata)
- simonK pe esc-uri afro de 12A e sfant, nu mi-a facut belele niciodata nici pe o placa KK2
-frame-ul de carbon e sfant. Am cadru de plastic si la primul crash i-am rupt bratzul si odata cu el am puscat si motorul care si-a blocat elicea in ramasitele bratului si s-a ars. Daca as gasi un frame de carbon IEFTIN si USOR care sa incapa elici de 6"....
-esc-uri DOAR afro12A, restul sunt o pierdere de vreme.
Cand imi ajunge cadrul si motorul de schimb o sa postez intreaga configuratie.
Iar acro, i-as zice ca-i mai buna solutia cu rotor unic... aka heli cu pas colectiv :p
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 13 July 2015 - 06:55 PM
#996
Postat 13 July 2015 - 07:21 PM
Nu pentru simonk, pentru ca BLHeli
Nu pentru frame mai mare, pentru ca mic
si da, pentru 3S, pentru ca bani :)
Acum serios vorbind, stiu ca nu am decat un argument pentru clasa 250.. ala fiind ca-mi place :)
iar BLHeliul e prea laudat pe net si vreau sa-l incerc.
@Renato: Am ales Ieftin/Rezistent/Usor :p
Aceasta postare a fost editata de icsss: 13 July 2015 - 07:21 PM
#997
Postat 13 July 2015 - 07:27 PM
Un frame care sa permita 6" e foarte apropiat de marimile unuia de 5".
Un 250 nu face LR si in acest sens cadrul de carbon nu te incurca. Oricat ai zbura, nu treci de 250m de tine. Si oricum, toate cadrele de mc au piese de carbon in ele.
Daca merge fara probleme simonK, de ce sa te chinui sa pui blheli si sa-mi dau de treaba si la urma sa sper ca mai merge? E chiar aiureahttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif.
Eu zbor 250`ul cu pack de 3s 2200 60c ca asta am de la heli. Sa mor de nu merge si cu 3s 1500 2buc in paralel.
#998
Postat 13 July 2015 - 09:27 PM
Ciprian97, la 13 July 2015 - 06:54 PM, a spus:
-esc-uri DOAR afro12A, restul sunt o pierdere de vreme.
...
Ce alte ESC ai mai incercat sa poti afirma apasat asa ceva ? blheli ceva ?
#999
Postat 13 July 2015 - 09:35 PM
icsss, la 13 July 2015 - 07:21 PM, a spus:
Nu pentru frame mai mare, pentru ca mic
Acum serios vorbind, stiu ca nu am decat un argument pentru clasa 250.. ala fiind ca-mi place :)
iar BLHeliul e prea laudat pe net si vreau sa-l incerc.
@Renato: Am ales Ieftin/Rezistent/Usor :p
330 e optim pentru ce vrei tu, cu elici de 8.
Adica optim intre mic si anduranta. Este sufient de mic sa intre in orice bagaj. Cu elici detasabile este cat un A4, mai mic decat un 250 cu elici montate, la care nu exista solutie de a le face detasabile, poate mai curand scoase clopotele cu totul.
Motoare 1400-1500, viteza mai mult ca suficienta si 15 minute dintr-un 2200, daca tot vorbim de ieftin.
Ca rezistenta, nu trebuie carbon... la cate a incasat cadrul meu de GF/Alu in ultimul an... ar fi cazul sa il scot la pensie anticipat doar din respect pentru el :)
FPV-ul nu e o scuza anti-carbon, bratele de aluminiu ecraneaza tot la fel.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 July 2015 - 09:36 PM
#1000
Postat 16 July 2015 - 09:32 PM
Nu reusesc sa configurez esc-urile de la dji dintr-un kit E300.
Marog, nici nu vede convertoru ala serial. (Cred ca asta e defect)
Are cineva unu care as putea sa-l imprumut din constanta? Sau cineva care vrea sa-l vanda?
Multumesc
#1003
Postat 17 July 2015 - 09:13 AM
Chiar daca e o clona china, faptul ca este mulat exact pe cerintele actuale ale pietei, ca si la statii, lasand in urma nostalgii si o istorie glorioasa de kit-uri balsa laser cut, adica o gandire batraneasca, arata ca nou conducere coreeana e un pic mai realista.
https://www.lindinge...hne-speed-racer
#1004
Postat 17 July 2015 - 02:13 PM
sarand, la 16 July 2015 - 09:32 PM, a spus:
Nu reusesc sa configurez esc-urile de la dji dintr-un kit E300.
Marog, nici nu vede convertoru ala serial. (Cred ca asta e defect)
Are cineva unu care as putea sa-l imprumut din constanta? Sau cineva care vrea sa-l vanda?
Multumesc
ce controler folosesti ?
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
#1005
Postat 17 July 2015 - 02:19 PM
Am kit-u E310 de la DJI, cu esc-uri 420S si motoare 2312. Kit-u are inclus in cutie un convertor usb - serial care e folosit la update si schimbat culoare led la esc-uri. Asta nu-mi functioneaza mie, sa ma conectez sa schimb culoarea ledurilor.
Fac poza cand ajung acasa
#1006
Postat 18 July 2015 - 08:32 AM
Fisiere atasate
-
image.jpg (175.76K)
Number of downloads: 29
#1007
Postat 18 July 2015 - 10:52 PM
icsss, la 12 July 2015 - 05:23 PM, a spus:
As vrea o idee de piduri pentru ACRO, FPV. - 1-rewrite
Ce am reusit eu pana acum, e departe de ce vad pe net, chiar daca in LOS pare ca zboara excelent.
Cu looptime 2500 se comporta mult mai bine, cel putin a disparut "topaiala".
Mai am ceva reglaje la PIDuri, dar is pe drumul cel bun.
PS: ar mai fi si custom motor mix-ul, dar intai sa mai zbor putin :)
Pentru dead cat, se pare ca nu exista suport in custom mix, nu poate fi validat..
http://blog.oscarlia...mix-quadcopter/
Aceasta postare a fost editata de icsss: 18 July 2015 - 10:55 PM
#1008
Postat 19 July 2015 - 05:48 PM
sarand, la 18 July 2015 - 08:32 AM, a spus:
aaa.. acuma vad ... nu am testat inca...sincer nu stiu ce sa zic....nu vreau sa te bag in ceata...vezi pe forumuri pe unde sa mai testat echipamentul respectiv
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
#1009
Postat 19 July 2015 - 06:04 PM
icsss, la 18 July 2015 - 10:52 PM, a spus:
Mai am ceva reglaje la PIDuri, dar is pe drumul cel bun.
PS: ar mai fi si custom motor mix-ul, dar intai sa mai zbor putin :)
Pentru dead cat, se pare ca nu exista suport in custom mix, nu poate fi validat..
http://blog.oscarlia...mix-quadcopter/
Zbor deadcat ca si quad normal, daca CG si FC sunt unde trebuie, la intersectia diagonalelor, de ce ar trebui custom mix ? :unsure:
#1010
Postat 19 July 2015 - 06:16 PM
renatoa, la 19 July 2015 - 06:04 PM, a spus:
Pai vezi in link exact care e motivul.
Pe scurt daca ai mix-ul facut, P-pitch cu P-roll vor fi egale (mai usor de tunat); si nu vorbesc doar de dead cat, ci de toate framurile la care motoarele nu formeaza un patrat.
Aceasta postare a fost editata de icsss: 19 July 2015 - 06:19 PM
#1011
Postat 19 July 2015 - 06:22 PM
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 July 2015 - 06:22 PM
#1012
Postat 19 July 2015 - 06:36 PM
renatoa, la 19 July 2015 - 06:22 PM, a spus:
hmmm... am vrut sa fac si eu un autotune, dar mi s-a sa zis ca a primit prea mult feedback negativ si nu e safe.
Weekendul viitor il incerc :)
Poti te rog sa-mi zici ce PIDuri ai pt. RATE dupa autotune si eventual setupul, pe scurt?
Aceasta postare a fost editata de icsss: 19 July 2015 - 06:37 PM
#1013
Postat 19 July 2015 - 06:57 PM
Nu il am la indemana sa ii citesc PID-urile.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 July 2015 - 06:57 PM
#1015
Postat 19 July 2015 - 08:51 PM
Chiar cu celule noi, s-a povestit la vademecum ca daca nu ai macar 30 minute de zbor cu un lipo normal, nu are rost sa incerci sa treci pe LiIon, nu duc 2C.
#1016
Postat 25 July 2015 - 11:33 AM
icsss, la 19 July 2015 - 06:36 PM, a spus:
Nah ca azi am incercat si autotune, la 7:30 AM pe vant 0.
Mi s-a parut de "safe", la max. 5 secunde pe axa, dar rezultatul a fost slabut si am revenit la PIDurile reglate "la mana".
Singura chestie utila e ca, in cazul meu, pitch-ul e mai mic decat roll-ul.
Ciudat e ca D si I dupa autotune erau egale pentru roll si pitch
Aceasta postare a fost editata de icsss: 25 July 2015 - 11:34 AM
#1017
Postat 25 July 2015 - 11:54 AM
Acum le tin pe cleanflight-400Hz, dar vreau sa testez si cu 490Hz.
Poate cineva sa-mi confirme? :)
Aceasta postare a fost editata de icsss: 25 July 2015 - 11:55 AM
#1018
Postat 28 July 2015 - 03:40 PM
http://www.hobbyking...warehouse_.html
http://www.hobbyking...Warehouse_.html
http://www.hobbyking...Warehouse_.html
http://www.hobbyking...Warehouse_.html
+3s 1300mAh ??C
ESCurile alea ar trebui sa merga cu BLHeli, dar cu ce se resofteaza?
Am un Atmel_Atmega_Socket_Firmware_Flashing_Tool + usbASB.
Pareri?
#1019
Postat 28 July 2015 - 03:52 PM
Aceasta postare a fost editata de djtaotao: 28 July 2015 - 03:53 PM
#1020
Postat 28 July 2015 - 03:54 PM