Cafenea multicoptere
#481
Postat 22 January 2015 - 10:17 AM
Oare sa fie disabled de undeva? Receiverul zice ca suporta 8 canale.
Aveti idee ce poate fi?
#482
Postat 23 January 2015 - 06:09 PM
http://www.digi24.ro...ie%20romaneasca
Aceasta postare a fost editata de DronaGMG: 23 January 2015 - 06:11 PM
#483
Postat 23 January 2015 - 06:25 PM
Nu numai la noi se fac unii ca fac cercetare in armata sau alte structuri, un exemple cu ce se mandreste armata portugheza:
https://www.youtube....h?v=Iq6A17_rpQY
#484
Postat 23 January 2015 - 08:09 PM
Simpatic e ca dupa ce se deschide parasuta avionul se intoarce cu burta in sus!
#485
Postat 24 January 2015 - 07:35 AM
A fost incarcata prea mult.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 24 January 2015 - 07:36 AM
#486
Postat 24 January 2015 - 11:02 AM
#487
Postat 25 January 2015 - 10:29 AM
DronaGMG, la 23 January 2015 - 06:09 PM, a spus:
http://www.digi24.ro...ie%20romaneasca
#488
Postat 25 January 2015 - 11:00 AM
A fost conceput pentru a fi utilizat in multe aplicatii militare, precum țintă aeriană mobilă, fotografie-filmare aeriană, transport obiecte de mici dimensiuni.
Toate variantele de ATM au fost prevazute cu o spațiu pt aparatura foto-video specifică anilor 70 - 80 și au fost dotate cu motoare termice românești, suficient de puternice.
Toată electronica era Graupner
Putea lansa cu ușurință diverse obiecte, datorită unui dispozitiv de largare foarte simplu.
se dorea utilizarea lui in operatiuni speciale dar a fost un esec din lipsa de piloti rc in randul cadrelor militare.
Azi ar putea fi considerat o cizmă zburătoare
Mai sunt folosite ca ținte in poligonul de la Midia
Am folosit o perioadă acest model dotat cu o cameră foto Zenit automată, cu peliculă.......
Fisiere atasate
-
00a.jpg (333.5K)
Number of downloads: 41 -
05a.jpg (63.38K)
Number of downloads: 44 -
anexa12a.jpg (92.64K)
Number of downloads: 44
#489
Postat 25 January 2015 - 06:16 PM
Marele mister al flyaway-urilor fantomatice, pare sa fie ca placa magnetometrului este prinsa cu suruburi care... ati ghicit, sunt de otel si se pot magnetiza ! boing !
De unde rezulta si marea stupizenie a ciupercii atomice care o poarta cu mandrie toata lumea... gps si mag-ul nu aveau de ce sa fie incasetate impreuna din start, sub nici o forma, pentru simplu motiv ca GPS-ul trebuie plasat SUS, ca sa vada cerul, iar magnetometrul trebuie plasat JOS ! ca sa vada polii magnetici ai pamantului.
Problema a inceput sa fie cercetata serios dupa celebra boacana Inspire 1, cea cu aterizare intr-o usa de garaj... postata si aici mai sus, iar o demonstratie care dovedeste ca asa este a fost facuta mutand pur si simplu magnetometrul din ciuperca pe trenul de aterizare, ca in imagine.
Horror ! nici nu mai trebuie facuta recalibrarea mag la fiecare pornire ca pana acum !!! o faci odata si o pastreaza, la fel ca la restul FC-urilor lumii normale :p
http://fpvcentral.net/wp-content/uploads/2014/05/DJIPH03-2.jpg
#490
Postat 26 January 2015 - 12:45 AM
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
#491
Postat 26 January 2015 - 09:14 AM
#493
Postat 26 January 2015 - 02:48 PM
http://kronpress.ro/wp-content/uploads/2014/07/Dji-Phantom.png
#494
Postat 26 January 2015 - 06:18 PM
Phantomul fiind inchis, acea ciuperca nu mai exista. Placa GPS este montata pe "tavanul cadrului", fix me mijloc. Din cauza ca magnetometrul ar fi prea aproape de conexunile din interior (asa cred, nu sunt sigur) probabil ca fabricantul s-a gandit sa-l duca mai departe de acestea, montandu-l pe tren.
Acel magnetometru se conecteaza printr-un cablu pamblica cu 5 fire direct in PCB-ul GPS. Poate fi si acesta un motiv de fly away, daca umbli in Phantom si nu mai aranjezi cablurile cum trebuie si acest cablu pamblica trece pe langa cabluri de putere sau acele suruburi ce se pot magnetiza.
Asa arata GPS-ul de pe Phantom, se vede mufa cu firee ce duc la magnetometru:
http://static.rcgrou...pg?d=1357577319
Asa arata GPS-ul ciuperca:
http://i42.tinypic.com/8xophh.jpg
#496
Postat 27 January 2015 - 12:00 AM
#498
Postat 27 January 2015 - 06:22 PM
Nu i-a explicat inca nimeni ca necesita realimentare... si des !? :unsure:
Profesionistii in spatele portilor si acum folosesc macarale pentru filmare, nu isi pune nimeni problema sa foloseasca o drona, si ii scapara astuia scanteia de geniu...
#499
Postat 27 January 2015 - 06:41 PM
#501
Postat 27 January 2015 - 09:11 PM
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 January 2015 - 09:11 PM
#502
Postat 27 January 2015 - 09:12 PM
Proprietar era un tip din Ungaria si nu am reușit sa ma ințeleg cu el.
Super de treabă băiatul. M-a lăsat să il plimb un pic prin sală după ce l-am convins prin semne că împărtășim aceiași pasiune.
Cu un dirijabil poți sta cât vrei peste stadion. La banii care se învârt în fotbal, nici nu se simte o investiție d-asta.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
#503
Postat 30 January 2015 - 08:27 AM
renatoa, la 25 January 2015 - 06:16 PM, a spus:
Marele mister al flyaway-urilor fantomatice, pare sa fie ca placa magnetometrului este prinsa cu suruburi care... ati ghicit, sunt de otel si se pot magnetiza ! boing !
...........................
http://fpvcentral.net/wp-content/uploads/2014/05/DJIPH03-2.jpg
Pe la finele anului trecut DJI a facut un upgrade la Pantom 2: schimbat compas, revizuit sistemul de propulsie (motoare, esc + elici) si cateva modificari la statie. Dupa cum se vede, compasul nu mai are nicio prindere metalica, este protejat de o carcasa de plastic.
Phantom 2 Vision Part16 Upgrade.jpg (47.76K)
Number of downloads: 12
#504
Postat 30 January 2015 - 08:39 AM
Atunci de ce nu comenteaza interpelarile de pe net, de la cei care au facut desoperirile astea ? Intrebare de prisos, cei care au avut de-a face odata cu suportul DJI stiu ca discuta cu roboti... si sunt cazuri la noi in tara de echipamente grele luate de armata...
#505
Postat 30 January 2015 - 10:21 AM
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#506
Postat 30 January 2015 - 01:18 PM
#507
Postat 30 January 2015 - 01:50 PM
#508
Postat 30 January 2015 - 09:18 PM
Se plang unii ca au inceput sa aiba joc in articulatii
https://vimeo.com/117668604
#510
Postat 30 January 2015 - 10:15 PM