Mare atentie la zborul in punctul de roua.
Ceata deasa, frig, vint 0 si depunere de umiditate peste tot. Toate obiectele de afara erau ude.
La decolare totul parea ok. In zbor, cam la 1 minut trebuia sa aterizez sa sterg lentila. Se aburea lentila de la camera FPV. Am observat mici depuneri de gheata (jivraj) pe pale. Dupa 3-4 aterizari (stergeri de lentila), gheata s-a ingorsat si quad-ul zbura, de parca aveam un acumulator mare atirnat sub el. La aterizarea finala, am vazut jivraj din plin pe pale. Practic s-au format cordoane (arata ca o sirma transparenta) de 08-1 mm (asa din ochi) in fata bordului de atac pe toate palele, si mult mai mult (gheata alba) in zona unde erau deformate (ciupite) palele.
Dar astea au fost problemele minore, quad-ul s-a racit mai mult ca mediul. Apoi s-a format condens pe el, si a inceput sa se prelinga apa din toate partile. Picaturi ieseu din motoare, picaturi ieseau din ESC-uri (lacrimau), toate carboanele s-au aburit apoi umezit. La electronica n-am indraznit sa ma uit. L-am lasat citeva ore pe calorifer, si si-a revenit.
Concluzia,
In zborul aproape de punctul de roua, quad-ul se raceste mai tare decit mediul. Dupa asta face condens din plin.
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 13 February 2017 - 08:41 AM