Cafenea multicoptere
#1411
Postat 08 January 2016 - 01:46 PM
Și curentul consumat trădează starea acumulatorului - curentul crește când tensiunea scade.
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1412
Postat 08 January 2016 - 02:46 PM
Aceasta postare a fost editata de Andrei.N: 08 January 2016 - 02:48 PM
#1413
Postat 08 January 2016 - 07:00 PM
http://www.atomikrc....and-air-battery
#1414
Postat 08 January 2016 - 07:13 PM
Ia mai da-le la dracu, si asa sunt consumabile, merg pe Nanotech in paralel.
#1415
Postat 08 January 2016 - 08:28 PM
#1416
Postat 08 January 2016 - 09:43 PM
Ziceai tu, @renatoa, de niște imr18650-uri, pe undeva, parcă de 4Ah cu rata la 20A? Eu am văzut de până la 3.2Ah dar și așa îs cam dublu față de ce e pe piața RC din zona 10-15C.
Tre să dau o raită prin magazinele vaper-ilor...
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1417
Postat 08 January 2016 - 11:43 PM
#1418
Postat 09 January 2016 - 09:45 AM
http://www.gizmag.co...extender/41190/
Walkera nu au inventat nimic acolo, asta este solutia din orice locomotiva diesel-electrica, din anii 50 incoace, dar se pare ca vor fi primii care scot asa ceva pe piata, si probabil la un pretz rezonabil.
De remarcat ca nici macar vibratiile nu mai sunt un argument, mergi pe generator pana la locul filmarii, si odata ajuns acolo, tai generatorul si filmezi pe baterie, cu vibratii mai rezonabile, timp de 16 minute, in care trebuie sa incluzi si revenirea si aterizarea.
Stau totusi si ma intreb... un pic mai departe decat Walkera... generatorul electric care e cuplat direct pe motorul cu metanol... de ce nu l-as folosi ca demaror ulterior, sa pot porni din nou generatorul in aer ? ;) :unsure:
#1419
Postat 10 January 2016 - 06:09 PM
renatoa, la 09 January 2016 - 09:45 AM, a spus:
Probabil datorita cuplului prea mare de la compresie, ca putere (cuplu * turatie) ar avea destula.
#1420
Postat 10 January 2016 - 06:19 PM
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1421
Postat 10 January 2016 - 06:27 PM
Si... un motor sensored e bun pe post de generator ?
Siii... :) nu cumva descarca bateria incercand sa porneasca motorul termic ? :unsure:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 10 January 2016 - 06:28 PM
#1422
Postat 10 January 2016 - 06:46 PM
:D
Și da. Ce are? Cei trei senzori hall nu împiedică cu nimic.
Practic orice motor sensorless poate fi convertit în sensored.
Șiii... o secundă cât îi ia să-și mențină combustia? Încărcarea oricum ar porni la atingerea unui prag de bun simț, să zicem 30%.
Nu-s astea impedimente. Eficiența motorului termic e o problemă. Eficiența conversiei e următoarea.
Am văzut, mai demult, un generator făcut din componente de modelism. Destul de masiv, motorul era mai mare de 10cc (dacă găsesc informația revin) și output-ul era pe la 100-200watt.
Și toată tărășenia aia avea vreun kil... dar era demarat cu generatorul.
Poate ar fi eficiența mai mare cu un inrunner și o turbină? :D
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1423
Postat 10 January 2016 - 07:22 PM
http://www.seagullua...ct/seagull-rec/
Aceasta postare a fost editata de Andrei.N: 10 January 2016 - 07:23 PM
#1424
Postat 11 January 2016 - 03:48 PM
Aceasta postare a fost editata de Andrei.N: 11 January 2016 - 03:51 PM
#1425
Postat 11 January 2016 - 04:15 PM
:rofl: 25 minute de zbor <_<
https://www.youtube....h?v=5G4Qduvn5og
Aceasta postare a fost editata de EBA: 11 January 2016 - 04:19 PM
#1426
Postat 11 January 2016 - 04:30 PM
Ajunge sa citesc ce abereaza acolo:
"A second special feature is its automatic piloting, so there is no need for our passengers to get a pilot's license," Xiong added. "
Chiar asa ! Adica nu mai putem sa zburam noi jucarii si asta poate sa o ia razna prin aer, pe motiv ca... are pilot automat !
Nu pot decat sa ii doresc un flyaway terminat cat mai... artistic...
"...and its maximum flying altitude is 3,500 meters."
Punem pariu ca nici nu poate sa ajunga la inaltimea asta cu energia cu care sta 23 minute in aer ?! Pe calculate, cu manualul de fizica pe masa...
Astia precis au aflat de ARCA si acum ii cloneaza, fac ce stiu ei mai bine...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 11 January 2016 - 04:31 PM
#1428
Postat 12 January 2016 - 01:00 AM
Ce mi se pare interesant este ca a reusit cu motoare termice...
#1430
Postat 12 January 2016 - 08:19 AM
https://en.wikipedia.org/wiki/GEN_H-4
http://acecraftusa.c...rchive/faq.html
http://en.gen-corp.jp/
#1432
Postat 12 January 2016 - 10:39 AM
#1433
Postat 12 January 2016 - 10:46 AM
renatoa, la 12 January 2016 - 08:19 AM, a spus:
cum sa nu intelegi? :) ce farmec are sa cumperi un kit cand poti sa-l faci singur? :p
#1434
Postat 12 January 2016 - 11:01 AM
#1435
Postat 12 January 2016 - 11:08 AM
Ma astept ca 2016 sa fie anul copterelor cu payload de ~70kg.
#1437
Postat 12 January 2016 - 11:34 AM
icsss, la 12 January 2016 - 11:08 AM, a spus:
Ma astept ca 2016 sa fie anul copterelor cu payload de ~70kg.
Mda... vorbim de proiectare folosind un controller kk2...
payload-ul de 90kg pe electric e deja banal de cand modelul care a luat anul asta lift beer a devenit produs comercial, am postat anul trecut, vezi #1259
E clar, ne plictisim daca vorbim de astea :p
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 January 2016 - 11:36 AM
#1438
Postat 12 January 2016 - 11:53 AM
renatoa, la 12 January 2016 - 08:19 AM, a spus:
De frică. ”redundancy”.
SkyCar-ul avea teoretic 4 motoare termice şi 4 motoare electrice. Cele electrice erau de rezervă.
Şti şi tu, la un quad, dacă dispare o elice, toată lumea coboară la prima.
Chiar dacă motorul electric precede motorul termic, ca invenţie şi aplicaţie, omenirea are mai multă încredere în termice.
Eu nu înţeleg de ce nu au elicile cu unghi de atac variabil. Dacă pică un motor/ESC/elice, cea opusă pe diagonală poate trece pe unghi zero şi exercita portanţă negativă sau pozitivă pentru stabilizarea orizontală şi o aterizare de urgenţă similară elicopterelor.
Ar creşte şi eficienţa şi siguranţa ajusând viteza şi unghiul de atac în funcţie de sarcină, condiţii meteo, etc...
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1439
Postat 12 January 2016 - 12:04 PM
Unghiul variabil... se pare ca lumea are alt fix, asta cu aparenta complexitate mecanica...
#1440
Postat 12 January 2016 - 04:26 PM
De ce sa construiesti asa ceva ? Pentru ca se poate ! :good: Cu utilitatea e alta discutie...
Aceasta postare a fost editata de avy: 12 January 2016 - 04:28 PM