Modelism - RHC Forum: Cafenea multicoptere - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 103 Pagini +
  • « Prima
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cafenea multicoptere

#1351 Useril este offline   Tealk 

  • Fly Low, Go Fast, Turn Left
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 13-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:Aero, Navo

Postat 28 December 2015 - 12:54 PM

da ...e o idee buna pentru teste acuma ...dar dintre un dx8, dx6i un j6pro si un e-fly cred cu siguranta ca castiga dx8-ul :), restul sunt de umplutura si teste pe alte modele :)
Cessna 182 2.2m
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
0

#1352 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 December 2015 - 03:22 PM

Vad ca la octa quad motoarele suprapuse au sensuri de rotatie opuse.
http://copter.ardupi...8.jpg?width=350

Nu ar fi mai eficient sa aiba acelasi sens?

Intreb pentru ca vreau sa pun pe un avion doua motoare, unul in fata altuia (push-pull), similar cu octa quadul.
Distanta in cazul meu e de 30cm.

Aceasta postare a fost editata de icsss: 29 December 2015 - 03:23 PM

0

#1353 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 December 2015 - 03:42 PM

Nu vad de ce ar fi mai eficient sa aiba acelasi sens :unsure:
Daca ar fi in acelasi sens, cuplul antirotatie, insumat de la doua motoare, ar induce o tensiune inutila in brate. Asa se anuleaza ...

In cazul tau zic ca e cam musai sa fie contrarotative, ca sa se anuleze cuplul de rotatie, alfel o sa calculezi la unghiuri de o sa iti treaca cheful.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 29 December 2015 - 03:43 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#1354 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 December 2015 - 04:45 PM

Vezi postarearenatoa, la 29 December 2015 - 03:42 PM, a spus:

Nu vad de ce ar fi mai eficient sa aiba acelasi sens :unsure:
Daca ar fi in acelasi sens, cuplul antirotatie, insumat de la doua motoare, ar induce o tensiune inutila in brate. Asa se anuleaza ...

In cazul tau zic ca e cam musai sa fie contrarotative, ca sa se anuleze cuplul de rotatie, alfel o sa calculezi la unghiuri de o sa iti treaca cheful.


nu chiar, e un quad plane :) am perechi de doua motoare pe aripa.

singura intrebare e daca le pun in acelasi sens sau nu :)
0

#1355 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 29 December 2015 - 04:58 PM

https://en.wikipedia...ting_propellers
0

#1356 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 December 2015 - 05:24 PM

Ale lui nu sunt tractoare, nu vezi ca e smecher, quad-plane, auzi la el...

Pune poze, altfel nu exista :p
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1357 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 December 2015 - 05:38 PM

Vezi postarearenatoa, la 29 December 2015 - 05:24 PM, a spus:

Ale lui nu sunt tractoare, nu vezi ca e smecher, quad-plane, auzi la el...

Pune poze, altfel nu exista :p


o sa pun si poze, numai sa-l termin :p

si referitor la link, nu's convins ca e acelasi lucru. Eu am ~30 cm intre elici.
0

#1358 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 29 December 2015 - 05:41 PM

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1e/Pfeiludvarsummer2013.jpg/1024px-Pfeiludvarsummer2013.jpg




DO 335.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 29 December 2015 - 05:42 PM

0

#1359 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 December 2015 - 05:43 PM

e un scratch build dupa modelul asta: http://www.flitetest...ft-guinea-build
cu ceva modificari si setul 2 de motoare puse in spatele celor care se vad in poze, dupa aripa.
0

#1360 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 29 December 2015 - 05:43 PM

A zis ca are 30cm intre elice, nu e acelasi lucru.
0

#1361 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 December 2015 - 06:20 PM

Obama si drona:
https://fr.news.yaho...-161306684.html
0

#1362 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 29 December 2015 - 06:35 PM

Pai da, faci asa cum ai vazut in poza pusa de mine. Care ar fi problema? Ce nu e clar?
http://aeroquad.com/...et.php?pid=1843

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 29 December 2015 - 06:39 PM

0

#1363 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 December 2015 - 08:07 PM

Nu poti transforma un avion in multicopter doar punandu-i o aripa, fara sa regandesti semnificativ fie unghiul de incidenta, fie sistemul de tractare
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1364 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 December 2015 - 08:19 PM

Vezi postarearenatoa, la 29 December 2015 - 08:07 PM, a spus:

Nu poti transforma un avion in multicopter doar punandu-i o aripa, fara sa regandesti semnificativ fie unghiul de incidenta, fie sistemul de tractare

n-am zis ca-i multicopter, am zis doar ca are 4 motoare :p
0

#1365 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 December 2015 - 08:29 PM

Si daca e avion, cu 2 elici tractoare si 2 pusher, la 30 cm in urma lor, tot contrarotative le-as pune, ca sa se anuleze cuplu chiar acolo pe axa celor doua motoare, altfel se va transfera prin aripa catre fuselaj, solicitand imbinarea dintre ele.
Nu pana la rupere, dar de ce sa soliciti inutil... :unsure:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1366 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 29 December 2015 - 09:03 PM

Intrebare pentru icsss:
La un elicopter coaxial cum se rotesc seturile de pale si daca mai are nevoie de rotor de coada si daca da, de ce ?
0

#1367 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 29 December 2015 - 09:18 PM

Interesant proiect, eu as pune pe o parte atat motorul din fata cat si cel din spate sa se invarta in acelasi sens iar pe cealalta parte in sens contrar.

Tinand cont ca elicile sunt la 300 mm efectul contrarotativ se cam anuleaza , cum zic eu crde ca ai mai putine turbioane per total , in plus ce ajunge pe ampenajul orizontal e egal stanga dreapta si cat de cat laminar, far unghiuri stanga dreapta la motoare doar in jos.

Dar merita investitia? 4 motoare, 4 ESC,... si un avion care va zbura cum va zbura oricum nu fenomenal.


Ciao Sorin
0

#1368 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 December 2015 - 09:35 PM

Vezi postareaAndrei.N, la 29 December 2015 - 09:03 PM, a spus:

Intrebare pentru icsss:
La un elicopter coaxial cum se rotesc seturile de pale si daca mai are nevoie de rotor de coada si daca da, de ce ?


nu inteleg unde bati.. acolo e clar ce se intampla.

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 29 December 2015 - 09:18 PM, a spus:

Interesant proiect, eu as pune pe o parte atat motorul din fata cat si cel din spate sa se invarta in acelasi sens iar pe cealalta parte in sens contrar.

Tinand cont ca elicile sunt la 300 mm efectul contrarotativ se cam anuleaza , cum zic eu crde ca ai mai putine turbioane per total , in plus ce ajunge pe ampenajul orizontal e egal stanga dreapta si cat de cat laminar, far unghiuri stanga dreapta la motoare doar in jos.

Dar merita investitia? 4 motoare, 4 ESC,... si un avion care va zbura cum va zbura oricum nu fenomenal.


Ciao Sorin


asa ma gandeam si eu, mai putine turbioane...
0

#1369 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 December 2015 - 09:50 PM

Si ce ar conta turbioanele, ca daca e bimotor, oricum nu bat in coada... :unsure: sunt pe laterala.

Singurul motiv pentru care le-as pune pe fiecare axa sa se roteasca la fel, ar fi ca sa creeze un cuplu invers greutatii fuselajului, care sa usureze sarcina pe imbinarea aripi fuselaj. In rest...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1370 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 December 2015 - 10:32 PM

vz linkul cu poza pusa mai deverme... am 3 stabilizatoare verticale, din care 2 pe directia motoarelor :)
0

#1371 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 30 December 2015 - 11:43 AM

Cu ampenajul vertical in turbulente o sa ai eficacitate redusa la directie.

Cum am zis eu mai sus cred ca e solutia optima.Nu mai intru in detalii tehnice acum ca nu-si au rostul.



Ciao Sorin
0

#1372 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 30 December 2015 - 12:29 PM

ultimul reply, pt ca si asa suntem cam off topic.

ampenajul vertical cu servo e intre motoare, in afara turbulentelor; plus ca am thrust diferential.

O sa pun poze zilele astea, dupa ce-l termin.

Aceasta postare a fost editata de icsss: 30 December 2015 - 12:30 PM

0

#1373 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 30 December 2015 - 03:28 PM

Bine ,

astept sa vedem ce iese, oricum sa stii ca turbulentele cauzate de elici sunt ca un con cu varful spre botul avionului.

Acuma mai ramne sa stabilesti sensurile de rotatie pe cele 2 parti , cred ca ar fi bine ca pe fiecare parte elicile sa se rotesca spre exteriorul aripi. Asta deoarece pe extrados fileurile de pe aripa tind sa fuga de la capete spre interior iar elicile ar ajuta cred ca fileurile de aer sa fuga aproximativ perpendicular pe aripa adica mai drept , nu stiu daca explic destul de clar ca sa ma fac inteles.

Oricum poti exerimenta ambele variante si vezi care e mai buna dar cred ca asta de mai sus te va satisface.

Bafta .

La Multi Ani!!! La toata lumea.

Sorin
0

#1374 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 30 December 2015 - 03:31 PM

Bine ,

astept sa vedem ce iese, oricum sa stii ca turbulentele cauzate de elici sunt ca un con cu varful spre botul avionului.

Acuma mai ramne sa stabilesti sensurile de rotatie pe cele 2 parti , cred ca ar fi bine ca pe fiecare parte elicile sa se rotesca spre exteriorul aripii. Asta deoarece pe extrados fileurile de pe aripa tind sa fuga de la capete spre interior iar elicile ar ajuta cred ca fileurile de aer sa fuga aproximativ perpendicular pe aripa adica mai drept , nu stiu daca explic destul de clar ca sa ma fac inteles.

Oricum poti exerimenta ambele variante si vezi care e mai buna dar cred ca asta de mai sus te va satisface.

Bafta .

La Multi Ani!!! La toata lumea.

Sorin
0

#1375 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 January 2016 - 06:55 PM

Acesta
https://www.facebook...182625561765788
trebuie inregistrat?
0

#1376 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 January 2016 - 03:06 PM

Vezi postareaicsss, la 29 December 2015 - 05:38 PM, a spus:

o sa pun si poze, numai sa-l termin :p


Poze si maiden aici: http://www.rhcforum....-scratch-build/
0

#1377 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 06 January 2016 - 02:55 PM

Baietii astia evolueaza repede
http://www.engadget....ntel-realsense/
0

#1378 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 07 January 2016 - 01:53 AM

Intrebare de baraj:

Ce recomandati, una bucata Gens Ace Tattu de 16A care costa cat costa sau doua din astea in paralel http://www.hobbyking...h_6S1P_30C.html
Cunosc avantajele utilizarii lor in paralel, crapa una ramai cu cealalta si aduci copterul jos dar totusi diferenta mare de pret trebuie sa mai sugereze si alte chestii, vorbim de 1500 lei vs 633 lei acelasi curent si tensiune.
Gens Ace are 15C iar Zippy 30C rata descarcare
0

#1379 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 January 2016 - 08:21 AM

Zippy albastre eu le evit, sunt cam cele mai slabe din tot ce exista la HK.

Daca ai 15 minute autonomie la masina aia, atunci as merge pe cele verzi de 10C, ai avea 600 (SASE SUTE !) de grame mai putin, printre altele...

Pusul in paralel si dormitul linistit e doar daca crapatul inseamna intrerupere pack... daca insa se face scurt o celula, cam cum e regula... pack-ul bun ramas se va descarca (un pic cam violent) pana se egalizeaza ambele la 5S, si in plus va trebui sa duca si manevra de aterizare...
Practic ce inseamna scurt pe o celula, ca diferenta de 4V va da nastere la un curent de aproximativ 4V/0.044mO = 90A, daca socotim rezistenta interna de 4mO per celula, 44mO este rezistenta cumulata a celor 11 celule ramase. 90A la 8000mAh inseamna peste 11C, la care se adauga si curentul consumat de copter... un pic cam mult peste cei 10C scrisi pe pack, pa care nu e bine sa pui baza oricum.
Asa ca, ori faci acolo un mini powerbox serios, macar 2 diode schottky care sa izoleze cele doua pack-uri complet, ori nu iti mai pune sperante in legarea in paralel.

Ar mai fi nano-tech-urile de 25C, si ele cu 100g mai usoare ca Zippy, si nu mult mai scumpe.
http://www.hobbyking...idProduct=18210
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1380 Useril este offline   DronaGMG 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 171
  • Inregistrat: 10-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Muzica, Aviatie, Auto, Radioamatorism.

Postat 07 January 2016 - 09:08 AM

https://www.youtube....7&v=AHgxuVyY2rQ
0

Arata acest topic


  • 103 Pagini +
  • « Prima
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

28 useri citesc topicul
0 membri, 28 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro