Cafenea multicoptere
#1321
Postat 24 December 2015 - 01:28 PM
"pe mine nu mă iteresează cum funcționează, eu vreau doar să-mi zboare drona."
Tipic consumatorului.
Nu degeaba suntem luați în râs de piloți 1:1 și autorități aero.
Un pilot de aeronavă trebuie să-și cunoască aeronava cum își cunoaște propriul corp.
Iar disciplina, în zbor și mai ales la sol, în verificările pre-decolare, este esențială în evitarea accidentelor.
Tot ce mă nemulțumește pe mine e că un accident fără răniți și fără morți duce la interzicerea utilizării unor dispozitive într-un anume cadru sau domeniu. Cazul de față, drone la slalomuri, AK-47-uri în Franța, etc, dar operarea autoturismelor în apropierea oamenilor și a clădirilor :D
Aici vedem esența umană și psihologia de turmă.
Dacă un număr suficient de oamneni fac un lucru atât de periculos încât se lasă cu sute de decese, zilnic, la nivel global, devine perceput de societate ca normal și este acceptat în totalitate, ca atare.
Droniștii sunt o minoritate infimă chiar și în lumea producției profesionale foto/video.
Dreptul la replică, justă au ba, aparține majorității nu minorității.
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1322
Postat 24 December 2015 - 01:38 PM
#1323
Postat 24 December 2015 - 04:22 PM
https://video.fotp1-...5a0&oe=567C2D1F
#1324
Postat 24 December 2015 - 05:54 PM
Nici p-aia n-am priceput-o...
Nu știu de ce dar am impresia că acel Phantom nu aparținea nici cameramanului, nici șoferului și propetaru o primit un cadou: filmarea. Gândind optimist, poate imediat înainte de una nou nouță, modelul următor?
Sau doar filmarea. Sau în semn de protest împotriva obligativității înmatriculării? :D
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1325
Postat 25 December 2015 - 03:12 PM
Am încercat cu o cameră auto dar nu-mi place cum iese.
#1326
Postat 25 December 2015 - 03:29 PM
http://phoenixmodels...cauciuc&x=0&y=0
http://phoenixmodels...cauciuc&x=0&y=0
http://www.sierra.ro...cauciuc&x=0&y=0
Ce treaba au astea cu multicopterele ? :unsure:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 December 2015 - 03:30 PM
#1328
Postat 25 December 2015 - 03:35 PM
#1329
Postat 25 December 2015 - 07:13 PM
Era acest model, made in China, caracterizat ca "low end commercial"
http://www.dfc.space/about/#bio
Folosind DJI Wookong-M drept controller, era clar ca nu avea voie sa decoleze la temperaturi sub -5 grade, conform specificatiilor DJI ! controlerul nefiind plasat in incinta incalzita ;)
Citand media... "Pilot states that it began what appears to have been a "GPS Flyaway", while at the same time he lost remote control of the aircraft", si in acel moment a recurs la actionarea comutorului de taiere alimentare, deci prabusire imediata (nu controlata ;), cu care este dotata orice zburatoare comerciala, conform legislatiei italiene.
Buna masura de siguranta i-a dus mintea... si pilotul de acelasi calibru ca legiuitorii, trebuia sa o prabuseasca atunci, acolo, nu mai putea astepta cateva secunde sa nu fie toata media focalizata in punctul ala...
Mai departe, pentru cei care au incredere in calitatea DJI, exact acelasi lucru s-a intamplat si la noi in tara, la o demonstratie a unu Wookong in fata armatei !
"If it was a true loss of radio control, why didn't the copter return to the landing point?
If it was a true loss of GPS, why didn't the copter respond to manual controls?
If it was a true loss of GPS and RC control simultaneously, why didn't it land straight down as they are supposed to?
We're always left with these questions. DJI data logs don't provide enough information."
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 December 2015 - 07:14 PM
#1330
Postat 25 December 2015 - 09:11 PM
Nu asta era ideea? De la -40 la +50 în aer?
Sărbători cu bucurie, fără incidente!
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1331
Postat 25 December 2015 - 09:18 PM
De zburat in conditii vitrege vad ca zboara fara probleme, poate umezeala de vina, cum au zis cei de mai sus, de la caldurica il bagi in frig.
http://youtu.be/u8iHLE3xzN4
Aceasta postare a fost editata de Andyned: 25 December 2015 - 09:18 PM
#1332
Postat 25 December 2015 - 09:20 PM
am sa incerc eu sa fac asaceva ...am ceva heatere de la niste camere defecte
cu telemetrie poti verifica temperatura continu
Aceasta postare a fost editata de Tealk: 25 December 2015 - 09:23 PM
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
#1333
Postat 25 December 2015 - 09:28 PM
Săndel, la 25 December 2015 - 09:11 PM, a spus:
Nu asta era ideea? De la -40 la +50 în aer?
Sărbători cu bucurie, fără incidente!
Circuitele integrate au urmatoare clase:
Commercial: 0°C to 85°C
Industrial: −40°C to 100°C
Automotive: −40°C to 125°C
Extended: −40°C to 125°C
Military: −55°C to 125°C
Doar nu sunteti asa de inocenti sa sperati ca avem de-a face cu altceva decat cu Consumer Electronics ;)
De heater am mai scris acum cateva zile, cautati un pic postarea mea, intr-un topic lehat de APM, tot asa magnetometrul o lua razna la frig.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 December 2015 - 09:30 PM
#1335
Postat 25 December 2015 - 09:34 PM
http://gms.cachefly.net/images/15/12/23/81d9206416338191a9ae4b41f3c9a7c6/690.jpg
E chiar vinovatul in poza :) si in spate una de backup...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 December 2015 - 09:34 PM
#1336
Postat 25 December 2015 - 09:45 PM
#1337
Postat 25 December 2015 - 09:49 PM
De curiozitate m-am uitat la mpu60xx: -40 la +85. Deci, destul din Egypt până în Novaya Zemlea.
Dar dacă e prost conceput, probabil ansamblul cedează.
Plesnesc lipituri, crapă izolația de PVC, sar conectori din mufe, etc.
Acumulează gheață pe pale și boom-uri? :D
Eu vreu să încerc să pensulez elicile cu Nikwax, poate mai reduc din gheața care se pune când e ceață...
Bine... anu ăsta încă n-am văzut decât în frigider.
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#1338
Postat 25 December 2015 - 10:23 PM
Sare consumul in aer si totusi tractiunea se prabuseste la pamant... de abia il poti ateriza intreg cu thr la maxim si elicile urland, asta daca mai ai baterie...
Probabil nu degeaba se face degivrare ;) si a picat ala in apuseni...
Degeaba are chipul giro/accel specificatii industriale, e suficient un chip cunsumer oriunde in lantul de comanda... veriga slaba e cea care dicteaza, nu lantu' gros.
#1339
Postat 25 December 2015 - 10:30 PM
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
#1340
Postat 26 December 2015 - 12:14 AM
renatoa, la 25 December 2015 - 09:34 PM, a spus:
Au o singura umbra. Poza e facuta ziua, la temperaturi pozitive. Accidentul a fost noaptea.
Am zburat WKM iarna, pe frig, vant, decoland de pe masina, sa nu sara zapada pe obiectiv. Sau pe partii, decoland de pe snowboarduri, inclusiv niste nocturne pe partii iluminate. E adevarat, nu folosesc GPS decat pentru "lumanari" pe la colturi de cladiri sau vreo coloana de-a lu' Brancusi.
Zburatoarea sta afara, la aclimatizare, packurile in polar, la piept, la cald. Nici o emotie, niciodata, nici un comportament dubios. In schimb, povesti horror cu multicoptere scoase din casa in zapada si zburate instant sunt pe tot 'netul.
Cat de gheata pe elice, am facut un autotune pe APM la -2C pe ceata, cu elice de carbon. Rezultatul a fost... haios !
#1341
Postat 26 December 2015 - 04:35 PM
"What creative things have you done? Here's a ham radio cross band repeater which hovered at 400' for 30 minutes. Contacts to mobiles were 30 miles."
Fisiere atasate
-
repetor.jpg (480.52K)
Number of downloads: 40
#1342
Postat 26 December 2015 - 04:37 PM
Fisiere atasate
-
12401928_421773838031773_6279133373496324291_o.jpg (421.89K)
Number of downloads: 37
#1344
Postat 27 December 2015 - 12:57 AM
renatoa, la 25 December 2015 - 07:13 PM, a spus:
Era acest model, made in China, caracterizat ca "low end commercial"
http://www.dfc.space/about/#bio
Folosind DJI Wookong-M drept controller, era clar ca nu avea voie sa decoleze la temperaturi sub -5 grade, conform specificatiilor DJI ! controlerul nefiind plasat in incinta incalzita ;)
Citand media... "Pilot states that it began what appears to have been a "GPS Flyaway", while at the same time he lost remote control of the aircraft", si in acel moment a recurs la actionarea comutorului de taiere alimentare, deci prabusire imediata (nu controlata ;), cu care este dotata orice zburatoare comerciala, conform legislatiei italiene.
Buna masura de siguranta i-a dus mintea... si pilotul de acelasi calibru ca legiuitorii, trebuia sa o prabuseasca atunci, acolo, nu mai putea astepta cateva secunde sa nu fie toata media focalizata in punctul ala...
Mai departe, pentru cei care au incredere in calitatea DJI, exact acelasi lucru s-a intamplat si la noi in tara, la o demonstratie a unu Wookong in fata armatei !
"If it was a true loss of radio control, why didn't the copter return to the landing point?
If it was a true loss of GPS, why didn't the copter respond to manual controls?
If it was a true loss of GPS and RC control simultaneously, why didn't it land straight down as they are supposed to?
We're always left with these questions. DJI data logs don't provide enough information."
parca stim noi un specialist care a facut tampenia asta
renatoa, la 25 December 2015 - 07:13 PM, a spus:
Era acest model, made in China, caracterizat ca "low end commercial"
http://www.dfc.space/about/#bio
Folosind DJI Wookong-M drept controller, era clar ca nu avea voie sa decoleze la temperaturi sub -5 grade, conform specificatiilor DJI ! controlerul nefiind plasat in incinta incalzita ;)
Citand media... "Pilot states that it began what appears to have been a "GPS Flyaway", while at the same time he lost remote control of the aircraft", si in acel moment a recurs la actionarea comutorului de taiere alimentare, deci prabusire imediata (nu controlata ;), cu care este dotata orice zburatoare comerciala, conform legislatiei italiene.
Buna masura de siguranta i-a dus mintea... si pilotul de acelasi calibru ca legiuitorii, trebuia sa o prabuseasca atunci, acolo, nu mai putea astepta cateva secunde sa nu fie toata media focalizata in punctul ala...
Mai departe, pentru cei care au incredere in calitatea DJI, exact acelasi lucru s-a intamplat si la noi in tara, la o demonstratie a unu Wookong in fata armatei !
"If it was a true loss of radio control, why didn't the copter return to the landing point?
If it was a true loss of GPS, why didn't the copter respond to manual controls?
If it was a true loss of GPS and RC control simultaneously, why didn't it land straight down as they are supposed to?
We're always left with these questions. DJI data logs don't provide enough information."
#1345
Postat 28 December 2015 - 12:26 AM
http://gizmodo.com/i...rone-1718055028
Aceasta postare a fost editata de Tealk: 28 December 2015 - 12:27 AM
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
#1346
Postat 28 December 2015 - 10:34 AM
#1348
Postat 28 December 2015 - 10:45 AM
#1349
Postat 28 December 2015 - 11:00 AM
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
#1350
Postat 28 December 2015 - 11:41 AM
Poti testa cate RTH-uri din 10 face pe bune :D