Modelism - RHC Forum: Cafenea multicoptere - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 103 Pagini +
  • « Prima
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cafenea multicoptere

#1321 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:BraÈ™ov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 24 December 2015 - 01:28 PM

Păi, zic și eu, după ce m-am hotărât să urmăresc acel clip, că problema survine de la ideologia:
"pe mine nu mă iteresează cum funcționează, eu vreau doar să-mi zboare drona."

Tipic consumatorului.

Nu degeaba suntem luați în râs de piloți 1:1 și autorități aero.
Un pilot de aeronavă trebuie să-și cunoască aeronava cum își cunoaște propriul corp.
Iar disciplina, în zbor și mai ales la sol, în verificările pre-decolare, este esențială în evitarea accidentelor.

Tot ce mă nemulțumește pe mine e că un accident fără răniți și fără morți duce la interzicerea utilizării unor dispozitive într-un anume cadru sau domeniu. Cazul de față, drone la slalomuri, AK-47-uri în Franța, etc, dar operarea autoturismelor în apropierea oamenilor și a clădirilor :D

Aici vedem esența umană și psihologia de turmă.
Dacă un număr suficient de oamneni fac un lucru atât de periculos încât se lasă cu sute de decese, zilnic, la nivel global, devine perceput de societate ca normal și este acceptat în totalitate, ca atare.

Droniștii sunt o minoritate infimă chiar și în lumea producției profesionale foto/video.

Dreptul la replică, justă au ba, aparține majorității nu minorității.
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#1322 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 24 December 2015 - 01:38 PM

Poti sa faci tu mama verificarilor ca niciodata n-o sa fie sigura zburatoarea. Aici intervine impunerea unor limite proprii, nu zbor deasupra multimii, evit sa zbor pe sub multe obstacole ca RTH-ul nu stie sa fac slalom, etc.
0

#1323 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 24 December 2015 - 04:22 PM

Nu m-am putut abtine sa nu va arat si voua asa ceva ... intr-un fel imi pare rau , dar si pe dealta parte au facut un bine :))) :wacko:

https://video.fotp1-...5a0&oe=567C2D1F
Parfenov Razvan
0

#1324 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:BraÈ™ov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 24 December 2015 - 05:54 PM

Asta mi-aduce aminte de filmările cu iPad-urile și iPhone-urile luate la ciocănel, pe stradă.
Nici p-aia n-am priceput-o...

Nu știu de ce dar am impresia că acel Phantom nu aparținea nici cameramanului, nici șoferului și propetaru o primit un cadou: filmarea. Gândind optimist, poate imediat înainte de una nou nouță, modelul următor?
Sau doar filmarea. Sau în semn de protest împotriva obligativității înmatriculării? :D
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#1325 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 25 December 2015 - 03:12 PM

De unde din ro aș putea să cumpăr elastic pentru fixat aripa pe fuzelaj?
Am încercat cu o cameră auto dar nu-mi place cum iese.
0

#1326 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 December 2015 - 03:29 PM

Magazinele de profil ?

http://phoenixmodels...cauciuc&x=0&y=0
http://phoenixmodels...cauciuc&x=0&y=0
http://www.sierra.ro...cauciuc&x=0&y=0

Ce treaba au astea cu multicopterele ? :unsure:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 December 2015 - 03:30 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#1327 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 25 December 2015 - 03:32 PM

Da știu e off topic, merry xmass :)
0

#1328 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 December 2015 - 03:35 PM

sarbatori de sezon corecte politic :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1329 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 December 2015 - 07:13 PM

Revenim la cazul dronei cazute pe partia de ski.
Era acest model, made in China, caracterizat ca "low end commercial"

http://www.dfc.space/about/#bio

Folosind DJI Wookong-M drept controller, era clar ca nu avea voie sa decoleze la temperaturi sub -5 grade, conform specificatiilor DJI ! controlerul nefiind plasat in incinta incalzita ;)
Citand media... "Pilot states that it began what appears to have been a "GPS Flyaway", while at the same time he lost remote control of the aircraft", si in acel moment a recurs la actionarea comutorului de taiere alimentare, deci prabusire imediata (nu controlata ;), cu care este dotata orice zburatoare comerciala, conform legislatiei italiene.

Buna masura de siguranta i-a dus mintea... si pilotul de acelasi calibru ca legiuitorii, trebuia sa o prabuseasca atunci, acolo, nu mai putea astepta cateva secunde sa nu fie toata media focalizata in punctul ala...

Mai departe, pentru cei care au incredere in calitatea DJI, exact acelasi lucru s-a intamplat si la noi in tara, la o demonstratie a unu Wookong in fata armatei !
"If it was a true loss of radio control, why didn't the copter return to the landing point?
If it was a true loss of GPS, why didn't the copter respond to manual controls?
If it was a true loss of GPS and RC control simultaneously, why didn't it land straight down as they are supposed to?
We're always left with these questions. DJI data logs don't provide enough information."

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 December 2015 - 07:14 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#1330 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:BraÈ™ov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 25 December 2015 - 09:11 PM

Eu întreb, mai degrabă, ce dronă e aia de nu merge mai jos de -5?
Nu asta era ideea? De la -40 la +50 în aer?

Sărbători cu bucurie, fără incidente!
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#1331 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 25 December 2015 - 09:18 PM

Wookongul avea probleme la inceput cu magnetometrul, acele flip of death, chestie recunoscuta de dji, la fel si a2 si au scos compass pro plus acum.
De zburat in conditii vitrege vad ca zboara fara probleme, poate umezeala de vina, cum au zis cei de mai sus, de la caldurica il bagi in frig.
http://youtu.be/u8iHLE3xzN4

Aceasta postare a fost editata de Andyned: 25 December 2015 - 09:18 PM

0

#1332 Useril este offline   Tealk 

  • Fly Low, Go Fast, Turn Left
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 13-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:Aero, Navo

Postat 25 December 2015 - 09:20 PM

probabil ca se contracta prea mult piesele interioare la mai putin de -5 si dau erori giroscoapele...asta e parerea mea, dar se poate construii o incinta incalzita cu un heater de la o camera de supraveghere externa.

am sa incerc eu sa fac asaceva ...am ceva heatere de la niste camere defecte

cu telemetrie poti verifica temperatura continu

Aceasta postare a fost editata de Tealk: 25 December 2015 - 09:23 PM

Cessna 182 2.2m
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
0

#1333 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 December 2015 - 09:28 PM

Vezi postareaSăndel, la 25 December 2015 - 09:11 PM, a spus:

Eu întreb, mai degrabă, ce dronă e aia de nu merge mai jos de -5?
Nu asta era ideea? De la -40 la +50 în aer?

Sărbători cu bucurie, fără incidente!


Circuitele integrate au urmatoare clase:
Commercial: 0°C to 85°C
Industrial: −40°C to 100°C
Automotive: −40°C to 125°C
Extended: −40°C to 125°C
Military: −55°C to 125°C

Doar nu sunteti asa de inocenti sa sperati ca avem de-a face cu altceva decat cu Consumer Electronics ;)

De heater am mai scris acum cateva zile, cautati un pic postarea mea, intr-un topic lehat de APM, tot asa magnetometrul o lua razna la frig.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 December 2015 - 09:30 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#1334 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 25 December 2015 - 09:32 PM

Atunci, manual tată.
0

#1335 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 December 2015 - 09:34 PM

Nu stiu de cat timp il scosese din masina, pare ca a stat un pic in frig, pana sa dea drumul la filmare... :unsure:

http://gms.cachefly.net/images/15/12/23/81d9206416338191a9ae4b41f3c9a7c6/690.jpg

E chiar vinovatul in poza :) si in spate una de backup...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 December 2015 - 09:34 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#1336 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 25 December 2015 - 09:45 PM

Treaba e subiectiva, de la hardware failure pana la user error, iar daca mai avem si un pilot fudul...
0

#1337 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:BraÈ™ov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 25 December 2015 - 09:49 PM

IC-urile sunt una, tot ansamblul e, da' numa oleacă, alta.
De curiozitate m-am uitat la mpu60xx: -40 la +85. Deci, destul din Egypt până în Novaya Zemlea.

Dar dacă e prost conceput, probabil ansamblul cedează.
Plesnesc lipituri, crapă izolația de PVC, sar conectori din mufe, etc.
Acumulează gheață pe pale și boom-uri? :D

Eu vreu să încerc să pensulez elicile cu Nikwax, poate mai reduc din gheața care se pune când e ceață...
Bine... anu ăsta încă n-am văzut decât în frigider.
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#1338 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 December 2015 - 10:23 PM

Nici sa nu vrei sa vezi, am experimentat... e cumplit. Pe cele de carbon se pune mai ales, ca sunt rigide, plasticul flexandu-se nu prea permite.
Sare consumul in aer si totusi tractiunea se prabuseste la pamant... de abia il poti ateriza intreg cu thr la maxim si elicile urland, asta daca mai ai baterie...
Probabil nu degeaba se face degivrare ;) si a picat ala in apuseni...

Degeaba are chipul giro/accel specificatii industriale, e suficient un chip cunsumer oriunde in lantul de comanda... veriga slaba e cea care dicteaza, nu lantu' gros.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1339 Useril este offline   Tealk 

  • Fly Low, Go Fast, Turn Left
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 13-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:Aero, Navo

Postat 25 December 2015 - 10:30 PM

https://www.youtube....h?v=B_Kym0e5J7M

hahaha
Cessna 182 2.2m
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
0

#1340 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 26 December 2015 - 12:14 AM

Vezi postarearenatoa, la 25 December 2015 - 09:34 PM, a spus:

Nu stiu de cat timp il scosese din masina, pare ca a stat un pic in frig, pana sa dea drumul la filmare... :unsure:


Au o singura umbra. Poza e facuta ziua, la temperaturi pozitive. Accidentul a fost noaptea.

Am zburat WKM iarna, pe frig, vant, decoland de pe masina, sa nu sara zapada pe obiectiv. Sau pe partii, decoland de pe snowboarduri, inclusiv niste nocturne pe partii iluminate. E adevarat, nu folosesc GPS decat pentru "lumanari" pe la colturi de cladiri sau vreo coloana de-a lu' Brancusi.

Zburatoarea sta afara, la aclimatizare, packurile in polar, la piept, la cald. Nici o emotie, niciodata, nici un comportament dubios. In schimb, povesti horror cu multicoptere scoase din casa in zapada si zburate instant sunt pe tot 'netul.

Cat de gheata pe elice, am facut un autotune pe APM la -2C pe ceata, cu elice de carbon. Rezultatul a fost... haios !
0

#1341 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 December 2015 - 04:35 PM

Rick VdWielen pe facebook.
"What creative things have you done? Here's a ham radio cross band repeater which hovered at 400' for 30 minutes. Contacts to mobiles were 30 miles."

Fisiere atasate


0

#1342 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 December 2015 - 04:37 PM

2

Fisiere atasate


0

#1343 Useril este offline   DronaGMG 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 171
  • Inregistrat: 10-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Muzica, Aviatie, Auto, Radioamatorism.

Postat 26 December 2015 - 06:43 PM

Misto asta cu repetorul! :D
0

#1344 Useril este offline   panopixel 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 24-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 December 2015 - 12:57 AM

parca stim noi un specialist care a facut tampenia asta

Vezi postarearenatoa, la 25 December 2015 - 07:13 PM, a spus:

Revenim la cazul dronei cazute pe partia de ski.
Era acest model, made in China, caracterizat ca "low end commercial"

http://www.dfc.space/about/#bio

Folosind DJI Wookong-M drept controller, era clar ca nu avea voie sa decoleze la temperaturi sub -5 grade, conform specificatiilor DJI ! controlerul nefiind plasat in incinta incalzita ;)
Citand media... "Pilot states that it began what appears to have been a "GPS Flyaway", while at the same time he lost remote control of the aircraft", si in acel moment a recurs la actionarea comutorului de taiere alimentare, deci prabusire imediata (nu controlata ;), cu care este dotata orice zburatoare comerciala, conform legislatiei italiene.

Buna masura de siguranta i-a dus mintea... si pilotul de acelasi calibru ca legiuitorii, trebuia sa o prabuseasca atunci, acolo, nu mai putea astepta cateva secunde sa nu fie toata media focalizata in punctul ala...

Mai departe, pentru cei care au incredere in calitatea DJI, exact acelasi lucru s-a intamplat si la noi in tara, la o demonstratie a unu Wookong in fata armatei !
"If it was a true loss of radio control, why didn't the copter return to the landing point?
If it was a true loss of GPS, why didn't the copter respond to manual controls?
If it was a true loss of GPS and RC control simultaneously, why didn't it land straight down as they are supposed to?
We're always left with these questions. DJI data logs don't provide enough information."


parca stim noi un specialist care a facut tampenia asta

Vezi postarearenatoa, la 25 December 2015 - 07:13 PM, a spus:

Revenim la cazul dronei cazute pe partia de ski.
Era acest model, made in China, caracterizat ca "low end commercial"

http://www.dfc.space/about/#bio

Folosind DJI Wookong-M drept controller, era clar ca nu avea voie sa decoleze la temperaturi sub -5 grade, conform specificatiilor DJI ! controlerul nefiind plasat in incinta incalzita ;)
Citand media... "Pilot states that it began what appears to have been a "GPS Flyaway", while at the same time he lost remote control of the aircraft", si in acel moment a recurs la actionarea comutorului de taiere alimentare, deci prabusire imediata (nu controlata ;), cu care este dotata orice zburatoare comerciala, conform legislatiei italiene.

Buna masura de siguranta i-a dus mintea... si pilotul de acelasi calibru ca legiuitorii, trebuia sa o prabuseasca atunci, acolo, nu mai putea astepta cateva secunde sa nu fie toata media focalizata in punctul ala...

Mai departe, pentru cei care au incredere in calitatea DJI, exact acelasi lucru s-a intamplat si la noi in tara, la o demonstratie a unu Wookong in fata armatei !
"If it was a true loss of radio control, why didn't the copter return to the landing point?
If it was a true loss of GPS, why didn't the copter respond to manual controls?
If it was a true loss of GPS and RC control simultaneously, why didn't it land straight down as they are supposed to?
We're always left with these questions. DJI data logs don't provide enough information."

0

#1345 Useril este offline   Tealk 

  • Fly Low, Go Fast, Turn Left
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 13-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:Aero, Navo

Postat 28 December 2015 - 12:26 AM

deci nu mai impuscati drone ca o sa faceti 20 ani de inchisoare :)
http://gizmodo.com/i...rone-1718055028

Aceasta postare a fost editata de Tealk: 28 December 2015 - 12:27 AM

Cessna 182 2.2m
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
0

#1346 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 December 2015 - 10:34 AM

Iti pot da alte 10 articole, inclusiv cu hotarari tribunale, unde zice ca e legal, daca este pe proprietatea ta. :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1347 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 28 December 2015 - 10:39 AM

renato, lasa pusca jos, sa ne calmam putin :D
0

#1348 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 December 2015 - 10:45 AM

Eu le execut finutz, sa para flyaway :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1349 Useril este offline   Tealk 

  • Fly Low, Go Fast, Turn Left
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 13-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:Aero, Navo

Postat 28 December 2015 - 11:00 AM

cred ca inebunesc daca nu pleaca ceata asta odata ...de 2 saptamani vreau sa zbor si nu vad la mai mult de 100m de ceata
Cessna 182 2.2m
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
0

#1350 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 December 2015 - 11:41 AM

Pai nu te-ai prins, este la comanda. ca sa descurajeze :D
Poti testa cate RTH-uri din 10 face pe bune :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 103 Pagini +
  • « Prima
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

28 useri citesc topicul
0 membri, 28 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro