Garajul Prognosis machete modificate de mine
#271
Postat 23 January 2014 - 06:28 PM
“Nea Alecu, Nea Alecu, tunde oaia si bercbecu” strigau cat ai tineau puterile, draci de copii, atunci cand prin curtea lui batranul taximetrist Alecu Marin isi facea de lucru pe la masina sa rosie. “Improvizata mea”, dupa cum ai spunea el cu mandrie. Omul fusese taximetrist si iesise la pensie. Toata viata o petrecuse la volan pe strazile Bucurestilor ducand clientii care incotro. Purtase cu dansul oameni grabiti, cheflii si bolnavi, oameni de toate felurile. Meseria si-a facut-o mereu cu drag, chiar daca a condus pe rand un taxi rusesc Volga M21, mai apoi o Dacia 1300, 1310 si o Liberta. Cu cea din urma, avea o experienta stranie... http://arin.panait.n...-lui-nea-alecu/
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/01/Dacia1325_03.jpg
#272
Postat 25 January 2014 - 02:20 PM
Desi “iarna nu-i ca vara”, totusi, omul gospodar isi face vara sanie si iarna… pregatirile de expeditie. Aparitia noului TV 41 era foarte asteptata la Atelierele PanArin, in mod special pentru a se continua cu reproducerea la scara 1/43 a vehiculelor Expeditiei Transafricane din 1971. Primul vehicul al expeditiei a fost realizat la Slobozia si prezentat in cele doua exemplare cu ceva vreme in urma. Anul trecut, pe 30 martie s-au implinit 40 de ani de la finalizarea primului raid transafrican parcurs de un automobil de teren ARO M461 (insotit de 2 autoutilitare TV 41), primul din ele fiind subiectul acestei reproduceri. Autoutilitara de serviciu, masina plina de scule si piese de rezerva necesare expeditiei, este una dintre ele, urmand sa realizez (sper) si masina de salvare care a insotit expeditia....
Continuare si mai multe poze http://arin.panait.n...-transafricana/
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/01/TransAfricana_TV41_Utilitara_03.jpg
#273
Postat 28 January 2014 - 02:40 PM
De la Dacia 1300 de Bucuresti, la Renault 12 de Bogota
Ieri prezentam Renaultul 12 din colectia Columbiana, http://arin.panait.n...umbia-slobozia/ la care am intervenit nitelus pentru inbunatatiri.
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/01/R12_Colombia_07.jpg
As fi vrut eu sa pot face atat de bine o modifcare de genul. Din pacate, tehnologia home nu poate suplini productia de fabrica, vopsirea si tampografierea computerizata. Totusi am incercat! Decat gustul amar al intrangerii prin neincercare, mai bine satisfactia unei incercari temerare de a face ceva ce nu ai mai facut niciodata. Chiar daca rezultatul nu este pe masura asteptarilor…
Vezi mai multe poze http://arin.panait.n...a-moarte-n-are/
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/01/R12_Colombia_101.jpg
#274
Postat 29 January 2014 - 01:03 PM
Cum era si firesc, din jena de a parca macheta in vitrina Prognosis, am trecut-o mai intai prin filtrul Atelierelor PanArin.
A fost colorat interiorul cat de cat, s-au debavurat pe unde se putea. S-au reasezat farururile intr-o pozitie mai fireasca, s-au nichelat manetele prin cabina. Bara spate a fost corectata si pozitia geamului luneta. Oglinda retrovizoare ajustata la o pozitie naturala. Nu pot sa nu apreciez roata de rezerva… Semnalizarile minunate de pe aripile fata au ramas deocamdata asa cum erau… tampografiate!
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/01/Citroen2CV_13.jpg
Mai multe poze si detalii http://arin.panait.n...unata%C8%9Biri/
#275
Postat 30 January 2014 - 01:13 PM
Zvornalistii de birou de la jurnalul ocazional Fan Fan au surprins imagini inedite de la dezastrul inzapezirii pe cod rosu din Slobozia Mica. Oamenii au luptat cu nametile pana cand au reusit sa deblocheze drumurile din localitate, eliberand astfel taxiul care nu putea sa preia o comanda de la restaurantul din centru. La actiune au participat brigazile de pompieri Barbu Catargiu din Slobozia Mica, unitatile de jandarmi care nu aveau picioarele in ghips, politia care a mai avut motorina pentru autovehicule si cativa cetateni care trebuiau sa ajunga la carciuma si nu puteau trece de troienele din balcon. Cu mic(i) si bere, toti au pus mana pe lopeti si au cantarit greutatea lor. In acest fel Salvarile au putut fi trecute de valul de zapada si ajutoarele constand in oale cu sarmale si proviziile de bere rece au ajuns cu bine la sinistratii obositi de apelurile la 112. In urma impactului negativ avut asupra drumurilor de catre ninsorile abundente, autoritatile locale au interzis pentru anul viitor caderi de zapada mai mari de 2 cm pe metrul cub de bere.
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/01/Iarna-la-Slobozia-08.jpg
Mult mai multe imagini surprinse de zvornalisti http://arin.panait.n...-slobozia-mica/
#276
Postat 01 February 2014 - 06:32 PM
In iulie anul trecut, primeam de la bunul amic Sebastiene Constantine din Franta, cateva camioane din colectia “Camions de autrefois”. Masinile trebuiau salvate cumva de manutele nepoteilor domniei sale, care incepusera sa le deterioreze. Iarna grea a cam blocat traficul greu de caioane si astfel mi-a dat ragazul sa mai trag cate unul la garaj pentru cateva imbunatatiri. Primul este cisterna Saviem SM 170, prezentata anul trecut http://arin.panait.n...-cabine-courte/ .
Dupa studiul machetei si a pozelor pe net ale masinii originale, am procedat la nichelarea scarilor de acces in cabina, la argintarea tevii de esapament si la nichelarea capacului de rezervor. Am observat cu acest prilej, ca la toate machetele MAN/SAVIEM din colectie lipseste schimbatorul de viteze, drept pentru care am montat unul in pozitia corecta, inspirat de imaginile de pe internet. La interior s-au nichelat manere usilor, semnalizatorul de directie si pedalele.
Revenirea la camioane s-a petrecut in contextul sosirii unei noi serii de machete distruse partial de nepotii lui Sebastiene, care prefera sa le doneze pentru modificari sau piese de schimb, decat sa le vada bucatele facute de micii sai nepoti. Domnia sa spera sa vada lucruri noi facute din aceste machete, drept pentru care, deja am in lucru cateva noutati bazate pe caroserii din seria enuntata mai sus, machete ce vor prezentate zilele viitoare, asa ca fiti pe faza camionagii la 1/43…
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/Saviem_SM170_07.jpg
Mai multe poze de la locul faptei http://arin.panait.n...0-imbunatatiri/
#277
Postat 02 February 2014 - 01:51 PM
Fabrica de autocamioane Roman 1/43 din Slobozia Mica, anunta cu profunda mandrie proletara, realizarea celui de-al doilea camion Roman Diesel in Atelierele PanArin. Primul a fost masina de butelii, realizat in 2013 si prezentat pe larg in acest blog. La actualul proiect au fost folosite piese de Saviem SM 170 (cabina, interioare, roti, sasiu) si de MAN (bena si prelata), prelucrate astfel incat sa se obtina un autocamion romanesc. Meseriasii de la Atelierele PanArin sunt foarte mandri de aceasta realizare. Urmatorul proiect aflat in lucru, din gama camioanelor, este o autospeciala de pompieri, la care se lucreaza intens de ceva vreme.
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/Roman_Diesel_07.jpg
Mai multe imagini de la lansarea autocamionului http://arin.panait.n...l-roman-diesel/
#278
Postat 02 February 2014 - 03:31 PM
Prognosis, la 01 February 2014 - 06:32 PM, a spus:
bune masini au fost astea,sarcina utila max.8T ,motor 6 in linie,pompa de injectie in linie,ulterior au avut pompa de inj. rotativa cu cap hidraulic si turbina (frumoasa americana,un saviem mai mic) consum aproximativ mediu 13% ! frumos saviemu-ul ,si raba albastra..... :good:
Aceasta postare a fost editata de soarece: 02 February 2014 - 03:33 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#279
Postat 03 February 2014 - 03:06 PM
Rata crescuta a criminalitatii din ultima vreme, a impus noi provocari pentru ofiterii criminalisti de la Slobozia Mica. In sprijinul acestora in lupta lor impotriva infractiunilor criminale, Inspectoratul Judetean de Militie a solicitat dotarea cu un vehicul de specialitate. Cu mijloace specifice, meseriasii de la Atelierele PanArin au reprodus un asemenea vehicul cu care au dotat militienii din judet. Girofarul, difuzorul si proiector de pe plafon au fost realizate in Atelierele PanArin prin strunjire. Masina cu tractiune integrala a fost imediat predata organelor competente care s-au aratat incantate de nou vehicul!
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/ARO10_Militia_06.jpg
Mai multe imagini cu laboratorul in actiune http://arin.panait.n...-slobozia-mica/
#280
Postat 05 February 2014 - 10:39 AM
Filmul de prezentare a machetei realizata de mine la Slobozia in 2014.
#281
Postat 09 February 2014 - 07:48 AM
Înainte ca politrucii deghizati in alesii poporului să dezlantuie iadul disecarii si vanzarii la piese SH a intregii industrii romanesti, inginerii si proiectantii de la Dacia aveau sa prezinte ultima lor creatie in materie de vehicule utilitare, menite sa revigoreze schema Dacia pe piata autohtona. Ei au creat pe un sasiu/caroserie de Dacia 1307 Drop Side, un vehicul robust si incapator destinat serviciilor medicale. Dina pacate, masina nu a intrat in productie de serie, pentru ca uzinele Dacia aveau sa-si inchida portile in favoarea liniilor de montaj franceze pe suportul Logan. In memoria a ceea ce a insemnat Dacia pentru natiunea aceasta incercata, Atelierele PanArin din Slobozia au reprodus ultima abulanta creata sub sigla Dacia. Nu este o lucrare perfecta, dar sunt foarte mandru de ea. Multa migala si multa munca au fost inglobate in acest vehicul care se constituie intr-un unicat marca Prognosis. http://arin.panait.n...ambulan%C8%9Ba/
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/CN4_ambulanta_14.jpg
#282
Postat 09 February 2014 - 06:59 PM
Domnului director al garajului Prognosis, Arin Panait.
Umilul dumneavoastra fan ar dori , in masura posibilitatilor , sa vada ori o macheta deagostini ori un camion - gen cel de la Roman facuta RC si cu leduri functionale.
Ar fi senzational..........
Semnat:
Un fan inebunit de munca dumneavoastra.
#283
Postat 10 February 2014 - 02:14 PM
drdream, la 09 February 2014 - 06:59 PM, a spus:
Domnului director al garajului Prognosis, Arin Panait.
Umilul dumneavoastra fan ar dori , in masura posibilitatilor , sa vada ori o macheta deagostini ori un camion - gen cel de la Roman facuta RC si cu leduri functionale.
Ar fi senzational..........
Semnat:
Un fan inebunit de munca dumneavoastra.
Ohhh, multumesc pentru aprecieri. Initial am dorit sa fac asta cu MAN-ul de vacanta, dar fragilitatea kitului m-a oprit din demers. Ideea ramane interesanta si voi reflecta! Poate daca mai fac rost de un kit de montaj la scara 1/18, sa vedem.
Aceasta postare a fost editata de Prognosis: 10 February 2014 - 02:16 PM
#284
Postat 10 February 2014 - 02:16 PM
Recunosc, am o slabiciune pentru rusoaice. Solide, bine facute si elegante. ZIL 111 se incadreaza in clasa mea de preferate, drept urmare macheta DeAgo a fost supusa unor operatiuni de infrumusetare. S-a facut interiorul dupa inspiratia oferita de imaginile din revista, s-au albit anvelopele. Nichelaje pe la volan si prin bord, manere interioase usi si alte maruntisuri… http://arin.panait.n...1-imbunatatiri/
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/ZIL_111_2_4.jpg
#285
Postat 10 February 2014 - 02:28 PM
Oportunitatea oferita de imaginile detaliate din revista DeAgostini aferente rusoaicei suberbe ZIL 111, m-au determinat sa procedez la executarea unui cabriolet inspirat de imaginile din revista. Cele mai migaloase operatiuni s-au dovedit cele de decupare si montare a ferestrelor pe rama usilor, precum si trasarea inelului alb pe anvelope. De asemenea a fost foarte dificila operatiunea de calibrare a compensatoarelor inertiale si cea de reglare a dispozitivelor antigravitationale. (Ups! Asta e din alt film!)…
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/ZIL_111_1_09.jpg
Mai multe imagini si detalii http://arin.panait.net/zil-111-cabrio/
#286
Postat 11 February 2014 - 03:10 PM
Prietenul Eugen din Constanta isi sarbatoreste saptamana viitoare tatal, care implineste venerabila varsta de 75 de ani, prilej cu care a dorit sa-i faca un cadou special. Domnul Dinca a fost Militian din vechea garda si a indragit mult masina pe care a patrulat in tinerete pe strazile din Constanta. Drept urmare, Eugen mi-a trimis spre modificare o Dacia 1100 DeAgostini, pe care am procesat-o ca atare in Atelierele Pan Arin.
Cum macheta avea un defect la miscarea rotilor, am procedat la identificarea motivului si am intervenit prin ajustarea axelor astfel incat rotile sa nu mai frece in caroserie. Au fost scurtate si axele metalice, dar si butucurile interioare ale rotilor pentru a se potrivi mai bine. Cu acest prilej am procedat la operatiuni similare si la cele doua modele DeAgostini din colectia personala, cel de Romania si cel de Bulgaria. Totodata am si facut unele corecturi si la acestea, cum ar fi colorarea semnalizatoarelor spate si rectificarea tampoanelor de pe barele de protectie, care erau tampografiate destul de ciudat.
Militia este gata sa ia drumul Constantei pentru a ajunge la timp de ziua domnului Dinca Petre, caruia ii uram din suflet un calduros La multi ani – tovarase militian!
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/Dacia1100_Militia_021.jpg
Mai multe imagini de la locul faptei http://arin.panait.n...0-mili%C8%9Bia/
#287
Postat 12 February 2014 - 12:07 PM
Macheta unei masini deopotrivita invidiata si ravnita in vremurile comunismului. Pentru reprezentarea unei masini aproape presidentiale, cred ca trebuia ceva mai multa atentie la detalii. Ne-am obisnuit insa cu asta la DeAgostini si nu vreau sa carcotesc. Din punctul meu de vedere, macheta trebuie supusa unor usoare rectificari si imbunatatiri pentru a se incadra la rangul pe care l-a detinut in suprematia conceptului Dacia din Romania.
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/Dacia2000_5.jpg
Consideratiuni personale http://arin.panait.n...000-deagostini/
#288
Postat 13 February 2014 - 07:45 AM
Aparuta in primele numere ale revistei DeAgo, macheta de 240 a prietenului meu a sosit de ceva vreme pentru imbunatatiri. S-au corectat interioarele potierelor (transparente), s-a rectificat parbrizul montat aiurea si s-a indreptata rama acestuia. Colorarea interiorului, a curelor de prindere a prelatei si montarea decalului cu cocarda au adus macheta la stadiul de masina militara!
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/ARO240-army_1.jpg
#289
Postat 13 February 2014 - 08:01 AM
O macheta extrem de bine realizata pentru marca DeAgostini …. mai ales sasiul! Dovada ca se poate. Totusi are si ea lipsuri si ca atare a venit la corectare de la un coleg de suferinta din Sibiu. Astfel au fost colorate stopurile spate, semnalizarile fata, s-au corectat ornamentele cromate si s-a colorat interiorul!
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/Lada_Niva_1.jpg
#290
Postat 13 February 2014 - 08:21 AM
Pentru garajul Sibiu a fost corectata si imbunatatita macheta Dacia 1307 . Au fost indreptate farurile, colorate semnalizarile si interiorul….
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/Dacia_1307_1.jpg
Aceasta postare a fost editata de Prognosis: 13 February 2014 - 08:22 AM
#291
Postat 13 February 2014 - 06:59 PM
Macheta imi place foarte mult, dar nu m-am putut abtine sa nu intervin asupra ei. Asadar am demontat si inceput investigatiile. Cu farurile m-am lamurit. Nu am cum sa intervin pentru ca masca nu are oala si ca atare am lasat asa ca la mama ei…
Semnalizarile fata au fost rectificate, corpul lampii negru si sticla in doua culori. Galben si alb. La parbriz am conturat ornamentul argintiu pe langa chederul existent negru. Tampoanele au fost revosite integral negru. Pe bare am trasat central ornamentul negru. (optiunea macro scoate in evidenta detalii nepercepute cu ochiul liber – vezi poze macro cu machete facute de fabrica si te ia groaza- am trasat cat ma putut de neted….).
Bordul si interiorul au fost revopsite. La jante am intervenit cu negru prin punctele esentiale. Cauciucurile au fost facute sa se aseze mult mai bine prin metode specifice, desi rotile mi se par in continuare exagerat de mari. S-au facut si aerisirile de pe capota cu negru. La luneta s-a trasat chederul negru. In final a rezultat o macheta mai pe gustul meu, desi nu era rea nici in faza originala. Sper sa pot face si una neagra specifica nomenclaturii comuniste!
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/DACIA2000_02.jpg
Mai multe detalii in imagini http://arin.panait.n...0-imbunatatiri/
Aceasta postare a fost editata de Prognosis: 13 February 2014 - 07:00 PM
#292
Postat 15 February 2014 - 08:43 AM
15 FEBRUARY 2014
Faca ce fac si apar in presa vremii! Azi dimineata am avut surpriza sa aflu ca am aparut in cotidianul local Curierul zilei din Arges, intr-un articol semnat de Narcis Manole. Multumesc domnule redactor, sunt foarte bucuros si mandru!
ARTICOL pe NET http://arin.panait.n...n-presa-vremii/
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/Narcis-Manole.jpg
Zamaccumecum!
#293
Postat 16 February 2014 - 09:00 AM
16 FEBRUARY 2014
Inca o macheta gata sa plece in teritorul catre amicul meu din Sibiu. Baza fiind o Dacia 1300 DeAgostini, decapata complet (eu nu vopsesc peste culoarea originala…) Decalurile sunt facute acasa la imprimanta pe hartie autoadeziva.
Macheta apartine amicului, eu nu vand machete nicaieri pe nici un site. Eu tunez masinute numai cu macheta clientului. Mentionez asta pentru ca am primit un mail in care mi se spune ca a fost cuparata o macheta, de pe ocazii ro, macheta garantata Marca Prognosis de catre vanzator. Una era in poza si alta in colet, dupa cum spune autorul. Macheta era vopsita peste culoarea originala si se cojea la cea mai mica atingere. Pai normal sa fie asa. Procesul de decapare este destul de anevoios, mai ales ca trebuie demontat complet vehiculul. Din motive economice, fabricantii manjesc machetele cu ulei siliconic, ulei care in timp intra in porii vopselei si nu mai poate fi scos decat prin decaparea completa. De aceea nu tine vopseaua data peste culoarea originala. Marca Prognosis nu se compromite cu asa ceva. Mai subliniez o data! Eu nu vand machete pe nici un site. Niciodata, nicaieri. Orice ar scrie acolo, acele machete nu imi apartin. Probabil, bietul samsar, nu ar putea vinde altfel decat daca insereaza numele meu acolo! Daca pana aici s-a ajuns, chiar mie lehamite….
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/Dacia_ACR_01.jpg
#294
Postat 16 February 2014 - 09:12 AM
M-a durut sufletul sa stric frumusete de macheta. Nu am nimerit exact culoarea pe care o dorea amicul din Constanta. Trebuia o nuanta ceva mai inchisa, dupa cum reiese. Dar asta nu inseamna ca macheta nu este frumoasa si ca atare ramane asa pana fac rost de alta vopsea mai inchisa. In fapt chiar acum se ocupa prietenul meu din Botosani, domnul Petru Hromei. Dupa indelungi tatonari se pare ca a gasit vopseaua corespunzatoare la Botosani. Aici, in Slobozia Mare, totul pare imposibil. Nu gasesti vopsea, adezivi, un printer capabil sa manjeasca pe autocolant transparent, precum si alte maruntisuri necesare modelistului...
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/Dacia-verde-57_06.jpg
Mai multe poze http://arin.panait.n...-1300-verde-57/
#295
Postat 19 February 2014 - 02:00 PM
Vreme trece, vreme vine, cu Posta ne punem bine! Mai ales la Slobozia, unde coletaria a ramas intr-un singur centru si cozile sunt nesfarsite acolo… Prin 2012, prin martie, incepeam lucru la primul postalion marca Prognosis. De atunci au iesit din Atelierele PanArin 4 postalioane pe platforma Dacia 1304, din care unul e american de New York.
Imaginile de referinta fusesera obtinute chiar din curtea oficiului de la gara, unde trona parasita masina de inspiratie. Intre timp ea a disparut de acolo, dar acum, avand in sfarsit o platforma apropiata de ce fotografiasem atunci, am implinit si aceasta dorinta mai veche de a avea in colectie un papuc postalion CN.
Mai multe poze si detalii http://arin.panait.n...ul-de-slobozia/
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/Dacia1307-posta_02.jpg
#296
Postat 21 February 2014 - 11:56 AM
Dubla de Canada, Renault 12 break si Renault 12 sedan, o lucrare extrem de complexa prin detaliile deosebite, prin reperele tip Dacia/Renault dar diferite fata de cele europene, a presupus un efort de conceptie tehnica, de creatie si de mestesugarie substantial. Chedere duble nichelate plus cauciuc, ornamente si decoratiuni specifice imaginii de referinta. Jantele de Gordini au fost modificate sa se plieze corect pe sasiul de Dacia. Pe departe, cele mai migaloase au for barele, obtinute prin modificarea celor de Dacia 1310 si 1300. Placa numarului de inmatriculare de pe spatele breakului a fost modificata substantial prin adaugarea lampilor de numar in alta pozitie. Pe laterale s-au montat lampi de pozitie/semnalizare specifice modelelor. Ornamentele cromatice au destul de dificile prin grosimea specifica foarte mica… Pe haion au fost inlaturate vechile lampi de numar si in locul lor s-au montat lampi de mers inapoi conforme modelului Renault 12 Nordic si la cererea propietarului a fost montat un stergator de luneta. Eleronul de la sedan a fost inlaturat si portbagajul a fost decorat corespunzator. Decoratiunile au fost create special pentru aceasta dubla de machete, la fel si numerele inlocuite cu sigla Nordic specifica. Per ansamblu, a fost o lucrare dificila, care a necesitat multa atentie si inventivitate pentru gasirea solutiilor constructie si pentru aplicarea lor fizica. Dupa ce am facut sedinta foto, am sesizat ca au uitatsa montes pe masca fata sigla rombica tip Renault. Neajunsul a fost inlaturat, dar nu am mai facut alta sedinta foto… Mentionez ca parte din lucrare a fost inspirata din poza de referinta, dar ca le langa aceasta, au fost operate modificarile conforme cu cerinta clientul, dl. Eduard Palaghita din New York, locatie unde vor ajunge machetele cat de curand! Sa le stapaniti sanatos domnule!
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/Renault_Nordic_06.jpg
Multe alte detalii de fabricatie si poze http://arin.panait.n...uard-palaghita/
#297
Postat 21 February 2014 - 08:44 PM
Sonda de benzina am impresia ca e stricata la sedan, verificati va rog.:)
Felicitari inca odata......
Am ramas ca de obicei mut.
Aceasta postare a fost editata de drdream: 21 February 2014 - 08:44 PM
#298
Postat 22 February 2014 - 11:03 AM
drdream, la 21 February 2014 - 08:44 PM, a spus:
Sonda de benzina am impresia ca e stricata la sedan, verificati va rog.:)
Felicitari inca odata......
Am ramas ca de obicei mut.
Aceasta postare a fost editata de Prognosis: 22 February 2014 - 11:04 AM
#299
Postat 27 February 2014 - 04:15 PM
Grupul de pompieri “Mini Barbu Catargiu” din Slobozia Mare, au solicitat cu ceva vreme in urma Atelierelor PanArin din localitate, restaurarea unui vehicul de pompieri de tip Roman 8135 FA (autopompa cisterna) echipat cu un motor de 135CP, tractiune 4X4, in amintirea vremurilor cand acestea mai erau in uz.
Dupa indelungi tatonari, documentari pe net si dupa realizarea planurilor de lucru potrivit caietului de sarcini, meseriasii de la Slobozia au demarat in tromba actiunea de reconstituire a celebrei autospeciale romanesti. Macheta de baza a fost un frigorifer Roman Diesel, de la care s-au imprumutat pentru modificare cabina, rotile si o parte din sasiu. Macheta a constituit o mare provocare prin numeroasele repere ce au trebuit confectionate. S-au folosit diverse piese provenind din donatii de la dl. Sebastien din Franta, (scari, tunul de apa, lampi de semnalizare, etc.), repere modificate astfel incat sa vina cat mai aproape de realitatea vehiculului reconstituit. O lucrare extrem de dificila la scara 1/43, pe care meseriasii de la Atelierele PanArin din Slobozia, s-au straduit sa o realizeze cat mai bine.
Mai multe poze si detalii http://arin.panait.n...ri-la-slobozia/
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/02/autospeciala_pompieri_01.jpg
#300
Postat 05 March 2014 - 06:16 PM
Gogule, probleme mă?
Nu, nici o problemă de nerezolvat pentru meseriasii de la Atelierele PanArin care au primit ordin sa execute o autobasculanta usoara, atat de necesara lucrarilor de intretinere in Slobozia Mare. Folosind o macheta donatoare frigorifica deteriorata, diverse materiale de prin magazia atelierelor si multa abnegatie si devotament, muncitorii au reusit sa incropeasca un vehicol necesar garajelor locale. Pentru moment masina a fost distribuita intreprinderii locale de gospodadire comunala, dar de indata ce vor sosi inscrisurile cu sigla ȘCOALĂ, mașina va fi destinată instruirii soferilor profesionisti din Slobozia Mare.
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2014/03/Basculanta_Roman_01.jpg
Mai multe poze http://arin.panait.n...a-roman-diesel/