Campionatul Naţional de aeromodele clasa F3A şi F3C ATIS Bv. 2013 concurs organizat de FRMd şi găzduit de ATIS Bv.
#31
Postat 24 October 2013 - 11:11 AM
#32
Postat 24 October 2013 - 03:19 PM
Il gasiti pe net:
Section 4 – Aeromodelling
Volume F3
Radio Control Aerobatics
2013 Edition
Effective 1st January 2013
No change to 2012 Edition
E si sectiune acrobatica pentru jeturi: F3S. O gasiti in document, la coada.
Cei cu jeturi pot sa o ia ca pe o provocare si sa incerce.
E si sectiune pentru Extre de 3.7m: F3M – RADIO CONTROLLED AEROBATIC MODEL AIRCRAFT.
Deasemeni ca la jeturi.
E de toate pentru toti,
Cu nepoate si nepoti.
Sau:
Altii moare,
Si-asa n-are!
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#34
Postat 24 October 2013 - 05:06 PM
F3S Zoli Jet JetMareSiVectorial
F4C. Albert Stefan. Pilatus Porter
F3M. FlyPol. Extra....spaima comunismului
Punem,mana de la mana,de un gratar aniversar ! Sambata? La fel!
#35
Postat 25 October 2013 - 05:14 AM
Daca siti foarte bine de la inceput ca nu o sa concurati de ce va mai obositi sa va inscrieti pe site-ul FRMd?
#36
Postat 25 October 2013 - 09:20 AM
A fost excelenta organizarea CN F3A la Sanpetru.Astfel cei 14 doritori(din ATIS) de a participa la competitie au vazut exigentele si totodata complexitatea acestei activitati sportive.De la "fotbalul pe maidan"(unde suntem noi acum),la "maracana" e cale lunga.Se poate numai daca noi cei mai in varsta ii impingem din spate pe cei tineri.Talente sunt !
Ce propuneam eu era ,ca la fiecare "intalnire cu sarmale"(unde suntem sigur campioni), sa alocam spatiu de demonstratie pe clase de competitie pentru prezentarea si cunoasterea zborului controlat dupa regulamente.
Se vrea,asta e primul lucru important.
#37
Postat 25 October 2013 - 09:33 AM
Pana atunci,in acest weekend, sarbatorim 3 ani de zbateri si incertitudini,dar si taria de a fi uniti.Cred ca duminica vom incerca sa facem mai mult pentru sportul aeromodelistic...simt ca se poate.
La multi ani ATIS !
#38
Postat 25 October 2013 - 09:49 AM
F3A - ul este GREU ! nu atat ca tehnica de pilotaj sau dotare dar presupune un caracter aparte din partea pilotului .. nu este doar ceea ce vedem noi ceilalti ca spectatori de pe margine ..
Trebuie sa fii tare , sa fii perseverent si sa renunti la multe .. la un moment dat devine plictisitor si frustrant vazand colegii cum se amuza cum se distreaza alaturi de tine cu modele de 3D, fun-fly , aripi, Alule si alte zburatoare, cum sparg baloane sau trec pe sub ate intinse intre stalpi , cum fac combat sau cum zboara cu lumini in noapte la vre-o intrunire .. dar tu NU !.. precum samuraiul de pe vremuri stai linistit dar concentrat si bagi si scoti sabia din teaca ( katana in/din saya ) pana devine una si aceeasi cu bratul luptatorului .. sau precum gimnastele care de la varste fragede uita de lumea jucariilor si a copilariei si ... la munca frate precum sclavii la galere ..
Deci .. va trebuie un .. tocilar ..
#39
Postat 25 October 2013 - 10:26 AM
Pana la urma,daca insisti ,ajungi si la struguri. In concluzie,al naibii mi-ar place sa pot face si eu ce face
iubitul nostru 100% si MVPricop si MLGore la clasa asta sportiva !Macar prin reprezentanti!
Ce a fost duminica trecuta pe Sanpetru,ne-a incantat.Drept e ca multi brasoveni nu vazuse-ra in viata lor,competitie de F3A.
#40
Postat 25 October 2013 - 11:02 AM
Muuult mai bine chiar cu unul mic dar DEDICAT pentru F3A ..
un trainer de F3A - exemplu ANGEL 50 Sebart, Wind 50 Sebart .. si altele decat Sebart ..
Altfel iti "strici" mana .. de aceea si avem un campion constant .. nu isi "strica mana " cu alt gen de modele ..
Doar un talent nativ le poate combina.. si asta este unul singur deocamdata .. 100 % .. restul este doar foarte multa munca
iar la campion si stiinta .. daca faci un model sa iti suplineasca sau sa ascunda limitele nu o poti face decat prin stiinta.
Talentul insa .. canta si fara note .. din suflet, chiar daca bate vantul sau ploua afara ! Stiinta are limite in fata mamei naturi ..
Concluzia si decizia va apartine .. un trainer de F3A e si mult mai ieftin decat cea Mare si Rosie si ar fi pacat sa pateasca ceva .. plus ca electricul e baza la F3A ...
#41
Postat 25 October 2013 - 11:44 AM
Clar, la anul, cand reusesc sa imi fac un buget mai consistent, ma iau si de F3A. Si o sa zbor si 3D, si F3P!...si planoare...de toate. Poate si 1/1. (daca ma lasa nenea doctoru').
Fereeeaaaa ca viu!
#42
Postat 25 October 2013 - 11:57 AM
Mihai_supy, la 25 October 2013 - 11:44 AM, a spus:
Clar, la anul, cand reusesc sa imi fac un buget mai consistent, ma iau si de F3A. Si o sa zbor si 3D, si F3P!...si planoare...de toate. Poate si 1/1. (daca ma lasa nenea doctoru').
Fereeeaaaa ca viu!
Ba eu chiar vreau sa te enervezi,ca potential{mana} ai :drinks: .
#43
Postat 25 October 2013 - 01:44 PM
#44
Postat 25 October 2013 - 02:03 PM
flypol, la 25 October 2013 - 01:44 PM, a spus:
Io zburator bun de F3A la Tariceni acu ceva ani ?.. pai sa vedeti acu .. cum trece o gagica pe soseaua de langa teren
hopa .. "scriu" pe cer cu "compozitu " :
" Passs ! Passs ! Ce faci baby ? Esti libera diseara ? " .. si asta in trei limbi de circulatie internationala .. basca si in Romanes ca poate primesc vre-o sponsorizare de la ... regi ! imparati !
P.S.
Moamaaa ce a ajuns topicu asta !.. si numai Domnul Flypol e de vina !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 25 October 2013 - 02:03 PM
#45
Postat 26 October 2013 - 08:18 AM
competitional si cine crede ca a inteles regulamentele ,poate incerca.Sportul cu aeromodelul nu e ieftin deloc insa merita incercat. R-D m-a sfatuit bine: Angel 50 e model frumos ,1000 roni aproape abordabil;pentru incercare o echipare HK ieftina e ,cred,suficienta.Eu incerc!
#46
Postat 26 October 2013 - 08:50 AM
flypol, la 26 October 2013 - 08:18 AM, a spus:
competitional si cine crede ca a inteles regulamentele ,poate incerca.Sportul cu aeromodelul nu e ieftin deloc insa merita incercat. R-D m-a sfatuit bine: Angel 50 e model frumos ,1000 roni aproape abordabil;pentru incercare o echipare HK ieftina e ,cred,suficienta.Eu incerc!
E foarte bun pentru ce se doreste .. multi colegi care acum au modele profi au facut scoala pe el ..
Si mai frumos este Wind S 50E .. aceasi clasa ca si Angel .. este exact o clona mai mica a lui Wind S PRO 2m
.. directie split .. forma aripi , etc ... posibil sa fie putin mai scump dar nu semnificativ ..
Dar daca vreti cu adevarat un PONT de zile mari ... colegul nostru de la D.T. ( Cataero ) are un Miss Wind S50 ( biplan ) cu echipare profii ( hacker ) cu pack-uri si toate astea la jumatate de pret .. o adevarata afacere ... daca nu aveam deja atatea il luam eu .. numai echiparea Motor + Regulator + servouri face banii .. modelul devine cadou ...
E la vazari undeva daca nu cumva so fi si dat .. faceti o intrebare ca nu e de ratat .. iar modelul este ca si scos din cutie ..
#48
Postat 26 October 2013 - 03:42 PM
mvpricop, la 26 October 2013 - 12:15 PM, a spus:
Bineeeeee mai ! Luati voi pe toate !
Oricum era o porcarie .. doua randuri de aripi, pana il montai si demontai ceilalti erau deja acasa, il
influenta rau de tot vantu', greu .. .. cred ca d'aia l-a si dat dupoa doar cateva zboruri .. ;)
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 October 2013 - 03:43 PM
#53
Postat 31 October 2013 - 03:28 PM
ERASER, la 31 October 2013 - 02:57 PM, a spus:
Asta DA scula ! .. face si 3D .. stiu ca era o mica combinatie intre F3A si 3D sau erau doua versiuni .. parca avea compensatoare la profundor .. nu mai tin minte .. sa fie intr-un ceas bun !
#54
Postat 31 October 2013 - 06:41 PM
Exista doua versiuni, una pentru 3D si una pentru F3A, care nu are compensatoare. Modelul nu se mai fabrica, acesta este din 2008, varianta alb-rosu, second hand. De apreciat ca vanzatorul s-a straduit sa scrie pe pachet in limba romana. M-a impresionat :). A fost motorizat electric, dar eu am deja o motorizare termica cu Webra 145-R pentru un proiect F3A inceput mai demult si neterminat. Stiu ca e depasita tehnologic dar pentru primul meu F3A 2x2 cred ca va fi ok, ar trebui sa iasa sub 5kg fara combustibil. Cand ma voi apuca de lucrat la el (probabil prin ianuarie) voi deschide un topic separat.
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 31 October 2013 - 06:45 PM
TEL. 0726.191.725
#55
Postat 01 November 2013 - 08:44 AM
ERASER, la 31 October 2013 - 06:41 PM, a spus:
Exista doua versiuni, una pentru 3D si una pentru F3A, care nu are compensatoare. Modelul nu se mai fabrica, acesta este din 2008, varianta alb-rosu, second hand. De apreciat ca vanzatorul s-a straduit sa scrie pe pachet in limba romana. M-a impresionat :). A fost motorizat electric, dar eu am deja o motorizare termica cu Webra 145-R pentru un proiect F3A inceput mai demult si neterminat. Stiu ca e depasita tehnologic dar pentru primul meu F3A 2x2 cred ca va fi ok, ar trebui sa iasa sub 5kg fara combustibil. Cand ma voi apuca de lucrat la el (probabil prin ianuarie) voi deschide un topic separat.
Eu l-as lasa electric desi stiu pasiunea ta pentru motoare termice .. nu de alta dar daca a fost electric banuiesc ca are si panoul de prindere a motorului deja fixat , probabil din carbon si lipit bine pe pozitie .. ar insemna sa pui Dremel-ul pe el si sa il macelaresti ... mie mi-ar fi mila de asa scula de avion ..
Nu mai vorbesc de avantajele electricului pentru competitie ca probabil le stii .. frana pe coborare, elice mult mai mare, repriza cand vrei fara delay dat de carburatie, etc .... avantajele se vad din tendinta in materie la campionatele europene unde primeaza electricele .. si colegii nostrii care merg la nationale si cupele Romaniei au schimbat de pe termic pe electric .. cred ca toti desii a fost unefort financiar si de bricolat pentru fiecare dar ...
Oricum .. bafta la echipat si sa il vedem la anul pe cer si de ce nu in concurs ( dar va trebui sa te inscrii intr-un
club ) !
#60
Postat 02 November 2013 - 10:22 PM
MLGore, la 02 November 2013 - 06:36 PM, a spus:
Cel mai simplu afla de la cel de la care l-a cumparat ( eventual si ce set-up a avut la el ) ..