BUGGY, Truggy sau Monster Truck Sfat achizitie masina nitro off-road
#1
Postat 15 September 2013 - 05:02 PM
Dupa cum spuneam si in topicul de prezentari, impreuna cu un prieten dorim sa achizitionam fiecare cate o masina si nu ne hotaram intre urmatoarele:
1. Automodel HPI Savage XL cu 2.4 GHZ
2. Automodel HPI Savage X4.6 cu Rotostart 2.4GHZ Model 2013
3. Automodel HPI Trophy Truggy 4.6 Model 2012 2.4GHZ Waterproof
4. Automodel Hot Bodies D8S RTR 2.4GHZ
Stiu ca
Savage = monster truck = „bashing”,
D8S = buggy = „race”
Trophy = truggy = „putin din ambele”
dar am avut doar un buggy 4x4 care mi-a placut foarte mult pentru ca era manevrabil, accelera superb, era stabil in curbe si derapam frumos cu el.
Nu stiu insa senzatia pe care ti-o da un MT, cat e de probabil sa il distrugi facand cascadorii cu el, cat de stabil e in curbe, s.a. Stiu ca nu e la fel de rapid ca un buggy dar poate e mai bun din punct de vedere al satisfactiei clientului. Nu stiu ce inseamna intretinerea lui in comparatie cu cea a unui buggy, de exemplu.
Personal as opta pentru D8S pentru ca e …D8S, dar ar trebui sa o comand in Germania pentru ca nu se gaseste la Cluj. Am vorbit la telefon (probabil cu sandrei) si mi-a spus ca e singura pe care nu o are in stoc. Problema e ca o vreau azi daca se poate nu peste o saptamana.
Cum Trophy e putin din D8S si putin din Savage (corectati-ma daca gresesc) as putea opta pentru aceasta dar citind despre ea, nu mi-a lasat impresia ca ar fi prea rezistenta.
Acum astept si parerile voastre despre cele patru optiuni si despre un minim de scule si alte lucruri esentiale ce trebuiesc achizitionate astfel incat sa nu le duc lipsa in teren.
Astept parerile voastre si, pe la sfarsitul saptamanii, sa ne intalnim …
#2
Postat 15 September 2013 - 05:07 PM
#4
Postat 15 September 2013 - 05:39 PM
Grizzly, la 15 September 2013 - 05:19 PM, a spus:
Dar am urmarit topicul tau si am impresia ca ai avut ceva probleme cu ea. Nu o vreau sa o admir, vreau sa o pun la treaba serioasa.
Daca esti din Iasi, si vrei sa vezi bashing si nitro vezi intalnirile noastre pe bucium sau cug mai nou! acolo suntem prezenti, eu am fost mai rar in ultima perioada din diverse motive, cu mai multe masini, savage, savage xl, si razlet cate un truggy, cate un short course, cate un buggy! Asa iti dai seama cel mai bine de ceea ce vrei, dar cum in Iasi nu vei face racing inclina spre o masina rezistenta la bashing!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#5
Postat 15 September 2013 - 06:31 PM
Poate cineva posta niste pareri despre cum e acest model?
De asemenea, ma intereseaza ce probleme pot intampina mai des si la ce ma pot astepta in general.
Pe langa kitul RTR si combustibil, baterii sau acumulatori AA pentru telecomanda, Glow Starter, sticla pentru alimentarea cu combustibil, pack acumulator pentru Rotostarter, incarcator pentru pack-ul acumulatorm ar mai trebui sa iau ceva truse de chei, surubelnite, uleiuri, s.a. ?
#6
Postat 15 September 2013 - 06:59 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#8
Postat 15 September 2013 - 10:18 PM
Nu-i bai, oricum a venit cu ceva upgrade-uri pe el, apoi au urmat altele, servo-ul original de directie nu prea facea fata la cauciucurile de XL... Sincer cu un F4.6 faci treaba pe XL, dar trebuie un clopot mai micut si reglata cutia. K5.9 e un motor bun, dar greu de reglat, suge de rupe si nici nu prea gasesti piese pentru el. Vezi ca era un XL la vanzare la bazar, daca vrei nou e mai delicat ca se pare ca nu prea se mai gasesc pe stoc pe nicaieri.
Despre Trophy Truggy: vreau si eu unul ca-mi place cum arata, cand am sa am banii si n-am sa am ce face cu ei, si cand am sa am si loc in vitrina sa-l tin. Din cate am citit despre el te duci peste costul unui XL de nou ca sa-l faci cat de cat rezistent la un bashing de bun simt, iti trebuie fuzete, portfuzete, bare anti torsiune si alte acareturi din aluminiu, ai varianta cu asiatees.com dar nu-i verificata, momentan eu ma abtin. Sau mai bine iau inca un Savvy 4.6 si-l cobor, si-i pun roti mai mici, si coaja de Truggy si tot aspectul ala il obtin, dar cu o rezistenta de 10 ori mai mare.
Vad ca esti din Iasi, deci poti lua legatura si cu Ionut aka Zeus, are un Savvy ok la vanzare, ai avantajul ca dai de piese mai usor pt X simplu decat pt XL (a se vedea cardane, skid-plate, placi sasiu, cupe planetare, piese motor, etc).
Deci recomandarea mea finala ar fi: Savage X4.6
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#9
Postat 15 September 2013 - 10:29 PM
e in iasi si e peste hpi trophy..
eu il dau ca am prea multe si nu ma pot da cu toate...
piese ai la auto rc..
#10
Postat 15 September 2013 - 11:01 PM
Cu siguranta atat eu cat si prietenul meu dorim sa achizitionam ceva nou, sa le facem rodajul si sa ne bucuram de prima pornire.
In acest moment cu informatiile primite de la voi nu stiu ce sa mai cred:
- D8S am citit ca nu e chiar atat de rezistent; blocul de prindere al amortizoarelor fata ar fi din plastic si crapa;
- Savage XL are probleme cu motorul care se regleaza greu, se cam incalzeste si nu prea face fata "monstrului" plus servo de directie care e putin subdimensionat, din ceea ce am inteles.
- Trophy, de asemenea, nu e chiar rezistent la bashing fara cateva upgrade-uri.
In acest caz iau in calcul ca eu sa iau un Savage XL (imi plac sariturile) si, cu ajutorul vostru (nu financiar :) ), sa il fac un Monster Truck God upgradand tot ce se poate upgrada la el, sper doar sa nu coste inca de trei ori cat masina stock.
Pagina aceasta contine upgrade-urile oficiale HPI, acesta e motorul de care spune Executivul, dar am sa am nevoie de sfaturi.
Pentru inceput voi testa masina stock apoi urmeaza comanda :)
#11
Postat 15 September 2013 - 11:09 PM
Grizzly, la 15 September 2013 - 11:01 PM, a spus:
uite asa arata al meu Nitro/Flux TRUE bulletproof! pag 117 / #3492 modelul meu/ savage (http://www.rhcforum....post__p__680899)
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 15 September 2013 - 11:14 PM
#12
Postat 15 September 2013 - 11:28 PM
Sfatul meu, este sa il tii stoc, si abia cand incepe sa cada, poti pune upgrade-uri, dar eu vad ca multe upgrade-uri sunt mofturi,multi le tin un an sau doi si se joaca in fiecare weekend si fara sa rupa nimic.
Eu unul as merge ori pe x ori pe xl. Sunt modele de neam prost, foarte greu de stricat. Daca vezi ca unii mai scriu aici si spun ca modelele nu sunt prea bune, adica motorul nu trage, motorul se ineaca, sau ca este greu de setat un model pt a-l face cat mai bine de condus, servouri proaste... sa stii ca majoritatea au luat modelul sh dupa un an doi de folosinta si m-i se pare normal sa nu fie pe deplin multumit. O masina noua, e noua, cum se spune si la 1:1, "Ba, vreau mashina noua sa dau yo primul prima bashina in ea."
Scuzati comentul, doua beri terminate si a treia in curand.
Hai, noapte buna si vizioanare placuta pe you tube dupa modele.
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 15 September 2013 - 11:29 PM
#14
Postat 16 September 2013 - 10:49 AM
Grizzly, la 15 September 2013 - 11:01 PM, a spus:
In acest caz iau in calcul ca eu sa iau un Savage XL (imi plac sariturile) si, cu ajutorul vostru (nu financiar :) ), sa il fac un Monster Truck God upgradand tot ce se poate upgrada la el, sper doar sa nu coste inca de trei ori cat masina stock.
Pagina aceasta contine upgrade-urile oficiale HPI, acesta e motorul de care spune Executivul, dar am sa am nevoie de sfaturi.
Pentru inceput voi testa masina stock apoi urmeaza comanda :)
Motorul de 5.9 cmc e mai mare decat cel de 4.6cmc, logic e mai puternic, deci face fata cu brio, dar stiind ca e mai greu de reglat (de aici si incalzirea), papa mai mult, si gasesti mai greu piese pentru el (comanda, dureaza, etc) de aia ziceam eu de schimbat cu un 4.6.
De upgradat mergi pe varianta clasica: schimbi ce se strica din cauza lui, daca intri cu 80km/h intr-un copac si se rupe schimbi cu aceeasi piesa (nu e din cauza lui saracul), daca se rupe din senin cand te dai normal cu ea, atunci abia treci pe o piesa mai rezistenta.
Daca vrei de nou, raman la sugestia sa va luati X4.6, mai ales ca sunteti la inceput de drum.
Savage X4.6, kitul de pornire nitro (sticla de alimentat, glowstarter, chei necesare), un pack pt roto, un ulei de filtru de aer, un ulei after-run, si muuuuuult nitro. Cam atat va trebuie, restul vin pe parcurs :)
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#15
Postat 16 September 2013 - 02:32 PM
Accesorii, start kit, nitro si alte chestii tot de la Cluj le-am luat. Pot confirma ca Andrei este un tip super.
#16
Postat 16 September 2013 - 02:58 PM
Grizzly, la 16 September 2013 - 02:32 PM, a spus:
Accesorii, start kit, nitro si alte chestii tot de la Cluj le-am luat. Pot confirma ca Andrei este un tip super.
lasa pe privat un nr de telefon la care sa ne auzim..
de obicei noi mergem cu masinutele pe nitro pe Bucium la Releu.
nu te deranjeaza nimeni, si nici nu deranjezi pe nimeni..
si de "regula" dar nu-i regula eu dau ADUNAREA :D
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 16 September 2013 - 02:59 PM
#17
Postat 16 September 2013 - 10:27 PM
Recomand iesenilor savagisti sa studieze putin noul model de x fiindca vine cu niste imbunatatiri foarte misto :)
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#18
Postat 16 September 2013 - 11:07 PM
Prins in febra achizitiei am uitat sa spun ca vreau si niste bujii in plus sau sa te intreb daca exista telecomenzi pt stangaci.
E posibil sa fiu marti in Cluj si sa am toata ziua dedicata pentru studiii aprofundate in domeniu. De asemenea as lua si vechea masinuta sa vedem daca poate fi resuscitata.