S8E/P
#31
Postat 10 May 2015 - 05:41 PM
Aterizari foarte proaste, rupt fuselajele - erau prea slabe.
Am zburat destul de mult si sunt doua filme cu lansari la piston.
https://www.youtube....h?v=a1f4G_haIT0
https://www.youtube....h?v=Jz9_Kt4K8yg
Urcarea sinuoasa este din cauza ca am lansat modelul 2 cu setarea 1 din statie. Este a treia oara cand fac eroarea potential fatala.
O singura data a fost fatala, dar e oricum, cam mult.
E prima data cand concurez cu modelul mai greu, pentru ca a fost ceva vant.
Am improvizat niste aprinzatoare pirotehnice (Cehia) pentru piston si au mers impecabil - 8 din 8 lansari.
Imbrac in scoci o tija de carbon de 2m si apoi pun fitilul peste ea. In felul asta e un suport rigid.
Probabil ar fi mai simplu cu bambus. Tija trebuie sa fie destul de rezistenta, pentru ca modelul se lasa pe ea.
M-am edificat cu pistonul. Pana acuma a mers perfect.
Dupa concurs am avut ca de obicei banchet de mare meserie, dansuri exotice si cam erotice intr-un loc superb, etc. ;)
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#34
Postat 22 May 2015 - 01:48 PM
Mici au fost, sau doar micuţe ? :D ;)
P.S. Dă-i 'nainte cu tupeu. :clapping: :drinks:
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 22 May 2015 - 01:49 PM
#35
Postat 22 May 2015 - 05:17 PM
Beuturica pe meserie. Am facut cu localnicii concurs si am castigat pentru ca am dansat vreo 3 ore ca sa nu ma imbat. O tuica de milioane.
Sunt tipi gospodari, iti dau din tuicile lor, unul anul trecut avea o chestie atat de aromata incat ii zicea Channel V. A trebuit sa dau Fanta soferului a doua zi, sa-i treaca greata pe drum. ;)
Chiftele si mici din carne de magar, ca in fiecare an, dar merge: intai mancam, apoi gustam! ;)
Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 22 May 2015 - 05:18 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#36
Postat 14 October 2015 - 08:37 AM
Un model a fost facut cadou, unul reformat, cu alt fuselaj.
Cu materialul ucrainean Carboline (sub 30g/mp) am reusit sa fac o aripa cu adevarat usoara: 50g jumatatile, la 1200mm.
Din pacate punga in sac a facut multe cute.
Am scos un model la cam 136g fara motor ars.
Aripa nu e foarte solida, dar in sfarsit, flaperoanele se bracheaza bine de tot in jos, ca la un DLG si in principiu pot sa franez sanatos la aterizare.
Duminica avem CN. Sambata noaptea ma intorc din tari calde, duminica dimineata vin, mai finisez la model si la drum, ca de obicei, intarziati. ;)
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#37
Postat 14 October 2015 - 02:17 PM
Ca aici.
Daca ai eleronul foarte rigid si fara jocuri din comenzi atunci e ok. Un truc sa scoti jocurile din servo, este sa bagi un Z din otel, asemeni comenzilor pull-spring, sa-ti tina tensionat eleronul in jos.
Astfel servo ramane un pic fortat dar se elimina orice joc din pinioane si gauri.
Bafta duminica si poze multe cu atmosfera de pe camp.
#38
Postat 14 October 2015 - 03:12 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#40
Postat 14 October 2015 - 09:04 PM
Probabil trebuie sa facem Comitetul de pomeni pentru modelari, care sa faca:
-modele de pomana
-sa le dea bani de competitii
-sa le dea bani de consumabile
-sa le inchirieze locuri de zbor, sali
-sa le dea diplome si cupe la toti
-sa-i roage frumos sa accepte sa vina totusi
-sa ii arbitreze, cronometreze, dar toti sa iasa pe podium
-sa le dea premii in bani, chiar daca nu au avut loc pe podium
-in general sa le dea, ca sa simta ca le iese ceva
-sa ii promoveze frumos pe fb, pe forum, prin ziare, tv, youtube, filmati din drone
-sa le aduca si cate una-doua gacici care sa-i admire dulce
-si sa-i duca si acasa frumos, cu provizie de bere, sa contemple rezultatele de la concurs si poate si de la gagici
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#41
Postat 15 October 2015 - 09:11 AM
mvpricop, la 14 October 2015 - 09:04 PM, a spus:
Probabil trebuie sa facem Comitetul de pomeni pentru modelari, care sa faca:
-modele de pomana
-sa le dea bani de competitii
-sa le dea bani de consumabile
-sa le inchirieze locuri de zbor, sali
-sa le dea diplome si cupe la toti
-sa-i roage frumos sa accepte sa vina totusi
-sa ii arbitreze, cronometreze, dar toti sa iasa pe podium
-sa le dea premii in bani, chiar daca nu au avut loc pe podium
-in general sa le dea, ca sa simta ca le iese ceva
-sa ii promoveze frumos pe fb, pe forum, prin ziare, tv, youtube, filmati din drone
-sa le aduca si cate una-doua gacici care sa-i admire dulce
-si sa-i duca si acasa frumos, cu provizie de bere, sa contemple rezultatele de la concurs si poate si de la gagici
:lol: Foarte tare asta, am ras vreo 10 minute :lol:
Din pacate asa este, Victor si-a asumat de multe ori rolul de "binefacator" si fara el multe concursuri pur si simplu nu s-ar mai fi tinut.
Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 15 October 2015 - 09:12 AM
#43
Postat 20 October 2015 - 06:37 PM
Are cam 137g gol, la 1200mm anvergura. Deja mi-e frica sa nu fie prea usor si slab.
Am scazut in 9 ani de la 300 la 137g.
E urat la lucratura, dar nu pot sa promit ca urmatorul va fi mai smecher.
Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 20 October 2015 - 06:38 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#44
Postat 24 October 2015 - 09:44 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#45
Postat 25 October 2015 - 06:57 AM
Modelul usor merge foarte bine ca planor. Ca racheta probleme mari. Revenit in atelier, verific cu teava dedicata alinierea motorului. Este cu vreo 5 grade intr-o parte. Am corectat, dar trebuie zburat din nou.
Modelul lui Stefan urca decent.
Nu stim sa facem faze de zbor pe Futaba t8 si nu avem trimaje separate pe fazele de zbor.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#46
Postat 25 October 2015 - 06:53 PM
La S8 am facut-o lata.
In trei runde am lansat de patru ori: odata a explodat motorul si mi-a omorat primul model, de trei ori motoarele au fasait lung, cate 25 secunde, fara sa impinga prea mult si asta a fost.
Lui Stefan un motor i-a mers bine, al doilea l-a dus cat de cat (explozie), al treilea abia i-a scos motorul de pe rampa si i-a rupt coada la impactul imediat.
Lui Mitica i-au mers bine toate cele trei motoare, ca erau vechi.
Lui Alex toate trei i-au fasait.
Cei care am lansat cu piston, am avut noroc de impulsul initial, altfel abia ar fi plecat de pe rampa.
Am folosit numai motoare 2015, cele mai multe sarbesti, numai 3 bulgaresti.
Cele bulgaresti trag serios, dar din trei bucati, doua au explodat: unul rau de tot la mine, unul la Stefan, dar a apucat sa urce si explozia l-a prins in mare masura consumat. Motorul bun s-a nimerit la Alex.
Ieri la reglaj modele am ars 5 motoare bune.
Azi au urmat rebuturile. ;)
Asta este, poze nu avem.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#47
Postat 26 October 2015 - 07:42 PM
Din pacate e un loz in plic aici, cam la toti mai fac explozie si de cele mai multe ori se distrug modelele.
Pe vremea cand concuram, ucrainenii aveau niste motoare super ok, lente si lungi si nu pocneau.
Mi-ar fi placut sa ma reapuc si eu, poate sacrific un DLG si ii pun motor :)
#49
Postat 22 May 2016 - 07:46 PM
Rezultatele conteaza mai putin.
Modelele merg ca planoare, unul si ca racheta (chiar foarte bine), unul mai putin. I-am pierdut botul marca Gelu de la Suceava.
Am gasit si motoare care merg bine.
Prabusiri, reparatii, improvizatii, zbor, dai-dai, hop si-asa! ;)
Nu am mai fost cazati la hotel Kireka sus pe superbul deal, dar a fost bine si la hotelul de langa gara.
Dantzuri, mancarica, beuturica pana la loc comanda.
Ura si la gara!
Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 22 May 2016 - 07:47 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#51
Postat 12 July 2016 - 08:48 PM
Alex Sapoi (Merci mon ami!) m-a gasit la gazeta de perete (la reclame de fapt), fara burta asa de mare si mai in forta.
Pușca și cureaua lată,
Ce-a fost a fost,
Acum e decuplată!
Era frumos la Saliste si pe ploaie si pe caldura!
Ma reapuc, nene! ;)
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#52
Postat 12 July 2016 - 09:01 PM
Vacuum bagging fusese in 2009, dar cred ca asta faceau si altii.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#53
Postat 05 October 2016 - 02:51 AM
Sa speram ca le avem pana in iarna. Pe aceasta cale, pentru a realiza mai rapid aceste motoare, adresez public tema pentru cei activi in rachetomodelism de a furniza o solutie pentru ajutaje (material).
Tuburile de carton pot sa le realizez inca din Februarie - multumesc Grig!
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 05 October 2016 - 02:56 AM
#55
Postat 05 October 2016 - 02:55 AM
In plus viteza de ardere la presiune atmosferica este promitatoare (valoarea exacta o tin secreta!) :pardon:
Cand ma prind cum pot pune filme aici fara youtube... pun si filmarea testelor de ardere.
In total au fost testate 12 retete de combustibil fiecare cu cate 3 variante. :blush:
#56
Postat 05 October 2016 - 09:23 AM
Poate anul viitor.
Nu are haz sa fim doi sau trei pe camp, plus alte detalii.
In plus, s-a trecut masiv pe conversia DLG in S8, ceea ce anihileaza potentialul de a mai face modelism traditional.
Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 05 October 2016 - 09:23 AM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#57
Postat 05 October 2016 - 12:02 PM
Astept sugestii vizavi de ajutaj! Asa cum ziceam combustibilul si tuburile sunt rezolvate!
mvpricop, la 05 October 2016 - 09:23 AM, a spus:
Poate anul viitor.
Nu are haz sa fim doi sau trei pe camp, plus alte detalii.
In plus, s-a trecut masiv pe conversia DLG in S8, ceea ce anihileaza potentialul de a mai face modelism traditional.
#58
Postat 05 October 2016 - 05:30 PM
Clubul ar putea sa faca ajutajele si sa-mi trimita motoarele astfel realizate pentru a le incarca. De capac ma ocup eu dupa incarcare.
Motoarele ar fi de 40 Ns cu 10-12 secunde timp ee ardere.
Ce ziceti? Exista interes pentru o asemenea colaborare stiintifica? :-)
MIG-29
#59
Postat 05 October 2016 - 11:43 PM
Am un coleg de la cel mai fortos club. Poate pune mana si face ceva.
Probabil anul viitor vedem ce mai putem face, strict in problema noastra.
Poate mergem in Bulgaria la una mica: au iesit campioni mondiali pe echipe si ne spargem cu ei. ;)
Hai sa ne terminam si noi scolile alea mai intai. ;)
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#60
Postat 05 October 2016 - 11:46 PM
Daca reusesc oamenii sa ma ajute cu ajutajele- restul e practic rezolvat.
Daca nu, gasesc eu timp sa ma aplec si asupra problemei materialelor ajutajelor.
mvpricop, la 05 October 2016 - 11:43 PM, a spus:
Am un coleg de la cel mai fortos club. Poate pune mana si face ceva.
Probabil anul viitor vedem ce mai putem face, strict in problema noastra.
Poate mergem in Bulgaria la una mica: au iesit campioni mondiali pe echipe si ne spargem cu ei. ;)
Hai sa ne terminam si noi scolile alea mai intai. ;)
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 05 October 2016 - 11:47 PM