Modelism - RHC Forum: Quick Flick 2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Quick Flick 2 scratch-build

#1 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 07 September 2013 - 06:20 PM

Intrucat imi doream de ceva vreme un DLG si cum nimeni nu s-a aratat interesat sa vanda unul m-am hotarat sa il fac eu :)
Am avut de ales intre Manta si Quick Flick 2 iar motivul pentru care am ales QuickFlick2 este ca la Manta nu am gasit detalii prea multe de constructie (detalii care intr-un review nu prea le gasesc), poate nu am cautat destul.Fiind la prima constructie de DLG si la a 2-a constructie de avion din balsa simteam ca am prea multe semne de intrebare si am zis sa nu ma risc.

Iata cateva specificatii:
Target-weight: 190-220g
Wing-span: 127cm
Chord: 15cm
Wing area: 16.8 dm.sq/ 1.8 ft.sq
Wing section: Ag-36

Planul se gaseste pe internet in mai multe locuri, eu ma ghidez de aici: http://www.pldaniels...ing/models/qfii Gasiti si planul si manual de constructie destul de detaliat.

Cam aici ar trebui sa ajung si eu:

Fisiere atasate


0

#2 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 07 September 2013 - 06:25 PM

Am trecut de cea mai enervanta parte: taierea nervurilor care bineinteles ca nu sunt multumit cum a iesit dar nu mai am rabdare.
Apoi am taiat piesele pentru diedru le-am intarit cu niste carbon si le am facut sandwish asa cum scrie :)
Am taiat lonjeroanele, bordul de fuga si partea de jos a impanzirii.

Urmeaza sa prinda aripi ! :D

PS: Orice sfat este binevenit, greseli o sa fac multe asta e sigur :)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 07 September 2013 - 06:26 PM

0

#3 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 07 September 2013 - 07:45 PM

Incep sa prinda contur :D

Fisiere atasate


0

#4 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 September 2013 - 07:47 PM

Ai inceput destul de bine , dar mai ai mult de lucru !!
Parfenov Razvan
0

#5 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 07 September 2013 - 07:47 PM

Aici cu web-urile puse, alta munca de migala...

Da...mai e mult de munca, si maine e duminica nu prea imi vine a face ceva... :(

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 07 September 2013 - 07:48 PM

0

#6 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 07 September 2013 - 10:46 PM

Intre timp am reusit sa slefuiesc bordul de atac si am lipit impreuna cele 2 aripi si bucatelele de intarire care mai erau.O treaba cam pentru 4 maini as zice: trebuia sa tin si lipitura, sa masor si diedrul, sa fac si ajustari...ca si corectitudine a iesit bine, unghiuri egale doar ca o idee mai mici decat cele din manual, in loc de 11cm am 10cm (la capatul aripii), sper sa nu fie mare diferenta in zbor.

Incerc sa urmaresc instructiunile pas cu pas, totusi nu inteleg de ce a trebuit sa unesc aripile in faza asta, nu era oare mai simplu sa termin la fiecare aripa tot ce se putea si abia apoi sa le unesc? Pentru ca in momentul de fata capatul aripii este chel, mai am de pus rear-web-urile, triunghiurile de rezistenta dinspre bordul de fuga, etc, ar mai fi...

Maine iau pauza si luni la prima ora ma reapuc de treaba :).Sper ca luni sa termin complet aripile si marti sa fac fuselajul si ce mai ramane.


O intrebare ar fi: In manual scrie ca pt bordul de atac sa foloses lemn de balsa, sectiune patrata de 6mm.M-ar bate gandul sa folosesc lemn de brad in loc, tot de 6mm.Am calculat si ar iesi cu 8g in plus pt ambele aripi, merita surplusul de greutate pt un plus de rezistenta?

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 07 September 2013 - 10:48 PM

0

#7 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 September 2013 - 08:21 AM

De ce ar trebui sa fie mai rezistent BA ? solicitarile in aer nu sunt foarte mari... te gandesti la aterizari in buruieni ?
Oricum daca e sa inlocuiesti, eu as merge pe fag de 3, sau pin, nu brad, si ala e cam moale. Exista fag rotund la Kele, Mihai asa ceva afolosit la Manta in loc de carbon, si mi se pare solutia corecta.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#8 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 08 September 2013 - 11:11 AM

Da...pt aterizari mai nefericite, poate prinde vreo buruiana mai tare si...
As lua fag rotund de 3 ca n as mai avea asa mult de slefuit, chiar deloc banuiesc, dar acum cum pot sa mai modific nervurile ?

Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 08 September 2013 - 11:13 AM

0

#9 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 September 2013 - 11:38 AM

Cu acordul lui ktalyn am mutat topicul la planoare.
0

#10 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 September 2013 - 11:50 AM

Vezi postareaktalyn15bn, la 08 September 2013 - 11:11 AM, a spus:

Da...pt aterizari mai nefericite, poate prinde vreo buruiana mai tare si...
As lua fag rotund de 3 ca n as mai avea asa mult de slefuit, chiar deloc banuiesc, dar acum cum pot sa mai modific nervurile ?


Nu le modifici, daca au fost nervurile au fost gandite/taiate pentru un patrat de balsa de 6x6, atunci pui balsa de 3x6 spre nervura, cu un fag de 3 rotund in fata, si slefuiesti balsa sa vina pe conturul necesar.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#11 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 08 September 2013 - 12:01 PM

Salut!
La o aripa fie ea si de mini DLG, solicitarile la lansare sunt destul de mari, mai ales la torsiune si risti sa-l obosesti repede.
Recomandarea mea este ca daca tot folosesti balsa pe post de lonjeron este sa laminezi baghetele cu platbanda carbon de 0.3 mm grosime si apoi sa chesonezi intre nervuri, astfel aripa ramane rigida.

Depinde si ce tip de balsa folosesti, alege o placa mai rigida cu fibra deasa.

Aripile le puteai imbina la final, era mult mai usor.

Succes !
0

#12 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 September 2013 - 12:09 PM

Daca prin "chesonat" se intelege "shear web", este prevazuta prin proiect, si a facut-o deja, a scris si se vede in imaginile din pagina anterioara.
Nu stiu daca mai poate lamina acum, in faza asta avansata la care a ajuns :unsure:... poate cu roving, nu cu platbanda...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#13 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 08 September 2013 - 05:25 PM

Deocamdata lonjeronul este din balsa cu shear web de o parte si de alta.Am luat si platbanda de carbon dar in "instructiuni" zicea ca se va pune dupa ce se face placarea insa nu zicea cum(nu stiu daca nu cumva ei foloseau rowing).Eu ma gandeam sa fac la fel ca si la sanwichurile pt diedru din primele poze si anume sa sap canal in lonjeronul de deasupra si dedesubt si sa pun platbandele acolo apoi sa pun placarea peste, ar fi ok sau nu prea?
In total am 2 bucati de 1m de platbanda.Deasupra vroiam sa pun separat pt fiecare aripa iar dedesubt cumva sa acapareze cat mai mult din ambele.Ajung imediat acasa si o sa fac un desen sa ma fac mai bine inteles.
0

#14 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 08 September 2013 - 07:10 PM

Asa, revin cu ideea care o aveam, nu stiu cat de buna este dar altfel nu vad cum as putea face.Chiar va rog alte pareri.

Platbande nu am doar 2, am 4x1m si sunt de 3x0.8mm

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 08 September 2013 - 07:12 PM

0

#15 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 08 September 2013 - 07:16 PM

Cat despre profilul din varful nervurilor cam asa ar fi ideal sa iasa, bineinteles ca la mine nu sunt asa frumos conturate si sunt foarte mici, dintr o bagheta patrata de 6mm in nervuri nu cred ca intra decat 30-40%, nici nu imi dau seama cum sa le lipesc ca sa si tina fiind suprafata asa mica :( daca retez de tot varful nervurilor la 90 grade si lipesc asa BF nu ar fi mai bine?

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 08 September 2013 - 07:20 PM

0

#16 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 September 2013 - 07:40 PM

Vezi postareaktalyn15bn, la 08 September 2013 - 07:10 PM, a spus:

Asa, revin cu ideea care o aveam, nu stiu cat de buna este dar altfel nu vad cum as putea face.Chiar va rog alte pareri.

Platbande nu am doar 2, am 4x1m si sunt de 3x0.8mm


Hmmm 0.8mm e pre groasa, si 3mm prea ingusta... Asa recomanda ei in planul original ?
Eu m-as fi gandit la 10x0.4mm, tot de la Kele, si asta pentru ca nu are mai subtire... Sau roving, am vazut la planoare de peste 2m folosindu-se 0.17 mm, la asta de 127 cm platbanda aia e mult prea mult. Plus ca, fiind asa ingusta, si groasa, implicit rigida, imi e sa nu crape balsa de sub platbanda, adica sa intre in balsa ca o foarfeca.

Cu BA, la cum sunt taiate acum nervurile devine complicata treaba... numai daca ai scule si indemanare sa tai in patratul de 6x6 un canal in care sa vii cu lemnul rotund de esenta tare. Sau sa folosesti triunghi in loc de patrat, care sa il combini cu rotundul... "cumva"...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 08 September 2013 - 07:42 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#17 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 08 September 2013 - 08:19 PM

(BA vroiam sa zic si eu mai sus, am gresit.)
Ei nu recomandau de nici un fel(ca mereu ziceau ca intarirea cu fibra de carbon/sticla e optionala) dar din ce vedeam prin poze parea ca ar fi o banda ca si cea de la caseta(tow), deci nu este nici fir ca de ata dar nici platbanda cum am eu, pt ca la mine e rigida, ori la el e infasurata pe o bucata de lemn(cel mai bine pun poza).
Alta comanda nu prea imi permit sa mai dau, pt bordul de fuga o sa iau fag de la hornbach si cred ca ma risc cu platbanda care o am.Totusi la BA nu sunt convins cum sa fac.

Si ar mai fi o intrebare, la capatul de aripa nu imi dau seama daca este tot balsa sau este placaj, in engleza nu stiu cum il numesc ei (ply wood?) Nu de alta dar pare ca nu se foloseste nicaieri placajul si m-am mirat, de altfel nici nu am dat comanda si nici nu am.(poza 2)

...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 08 September 2013 - 08:21 PM

0

#18 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 08 September 2013 - 08:31 PM

Se pare ca nu mai tineam eu minte bine, am gasit acum, ei recomandau 12,000 strand Carbon fiber tow/rovings or iron on CF strips (for wings).Dar la noi nu avea decat de 24000 si de 3000...
Atunci cand am cumparat nu m-am gandit ca o grosime prea mare a platbandei poate dauna, am crezut ca, cu cat mai "strong" cu atat mai bine (din moment ce greutatea nu prea era o problema)

Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 08 September 2013 - 08:33 PM

0

#19 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 September 2013 - 09:45 PM

Nu e chiar asa cu greutatea... despre carbon s-a creat impresia ca este rezistent si usor, si este valabil numai daca raportezi rezistenta la greutate, daca insa raportezi greutatea la volum carbonul este mai greu ca lemnul, e adevarat ca si mai rezistent, dar peste un anumit prag nu mai ai nevoie de atat rezistenta, ca nu faci placa de surf, si ajungi ca cazi in extema cealalta, inutil de rezistent si prea greu.

2-3m de roving 12k pot sa iti trimit eu intr-un plic, dar ai rasina cu care sa il laminezi ?

Nu cred ca la capete este placaj, cel mult un liteply, placaj ultrausor, aproape ca balsa.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#20 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 08 September 2013 - 10:13 PM

Rasina nu am, in schimb am epoxy 5 min daca este bun.Daca trebuie musai rasina poate gasesc pe la cineva pe aici cat sa lipesc carbonul...
0

#21 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 09 September 2013 - 07:20 AM

Rasina la 5 min nu este ok pentru laminat, tie iti trebuie rasina la 24 ore care o intinzi cu o pensula peste rowing sau ceea ce vrei sa laminezi si apoi prezezi daca este cazul suprafetele.

Cea la 5 min este mult prea elastica si are o vascozitate foarte mare pentru ceea ce ai tu nevoie.

Nu complica constructia, ideea este sa intaresti lonjeronul central si capatul de aripa unde va fi pinul.

Pentru a fi eficient, platbanda de carbon trebuie sa fie pe intrados-extrados, altfel egal cu zero si ideal ar fi fost sa le fi laminat inainte de a imbraca in balsa BA.
0

#22 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 09 September 2013 - 08:59 AM

Inca nu am placat decat pe intrados pt ca asa incepea constructia aripii.Platbanda am destula(4m) cat sa plachez si pe intrados si pe extrados dar intrebarea ar fi in ce mod, am atasat 3 poze unpic mai sus (postarea #14) cum ma gandeam eu,sa le zicem intercalate, sau pun pur si simplu simetric la fiecare aripa pe intrados si extrados?
0

#23 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 09 September 2013 - 09:22 AM

Era mai simplu daca laminai carbonul cu balsa inainte, pe o suprafata dreapta si apoi sa tai baghetele la dimensiune din acel sandwich.

In cazul tau, poti finaliza aripa clasic, doar cu balsa si la final poti slefui un canal cat sa intre platbanda la nivel deasupra lonjeronului (intrados-extrados) si lamineaza cu epoxy. Ca sa stea presat uniform , deasupra aplica un scotch lat care la final il poti indeparta cu un solvent.

Aripa trebuie sa stea fixata cu niste greutati pe o planseta dreapta sa nu iasa elice.
0

#24 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 09 September 2013 - 03:20 PM

Uitete aici.
Nu este greu sa faci nervuri pentru aripa asta. Ai nevoie de doua sbloane doua cuie o menghina si o pila. Este relativ simplu de facut. Am folosit tehnica asta de multe ori fara probleme. Important este sa ai sabloane bune. Si poti sa faci alt model dupa aia cu usurinta. In DLG beneficiezi cind ai un profil corect.
http://www.airfieldm...ered_wing_ribs/
0

#25 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 09 September 2013 - 03:43 PM

De ce nu m-am gandit dinainte, ar fi iesit mult mai corect si era mai simplu :( Metoda asta o foloseam pentru spuma si nichelina, in cazul balsei in loc de nichelina aveam smirghelul.Asta e, acum e prea tarziu, oricum modelul asta se vrea a fi unul de inceput, sa capat experienta atat pt zborul unui DLG cat si pt construit.
Dar e bine de stiut pentru data viitoare, multumesc de idee :D
0

#26 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1247
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 09 September 2013 - 07:19 PM

Salut,o mica sugestie pt.BA:o bagheta de pin de 6x3 si una de balsa tot de 6x3.Le lipesti si obtii acel 6x6.Acest montaj il lipesti in lacasul din nervuri,cu bagheta de pin in jos[extrados].Are o oarece rezistenta si dupa lipire sau chiar inainte partea formata din balsa, se poate slefui usor, cu smirghel,profilul cerut. In perioada nu demult trecuta,cand nu "prea se inventase" pt noi carbonul, asta era metoda cu,care construiam planoarele A2,pt concurs.Lonjeroane,chiar daca aveam balsa,nu prea am auzit sa se foloseasca.Foloseam baghete de pin,casetate cu placaj de 0,8-1,pt.rezistenta.La capatul aripei foloseam placaj sau balsa de 3-10 mm, finisata dupa profilul nervurii de capat. Mult succes.
0

#27 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 09 September 2013 - 08:23 PM

Multumesc pt sfaturi, bag la cutiuta ca acum nu mai am cum sa modific, aripa este aproape gata.
Mai lipsesc totusi niste lucruri esentiale: finisat la greu, intarirea cu carbon pt lonjeron, cuiul, ranforsare cu fibra de sticla pt cui, si nu in ultimul rand folia.Maine primesc ajutorul "la cald" in ceea ce priveste carbonul pt lonjeron de la cineva mai priceput de aici din Brasov.Nu tin musai sa iasa perfect dar cu ocazia asta invat pentru urmatorul.
Cam aici am ajuns.
Masa, deocamdata: 114 grame, cu siguranta o sa depasesc 220g RTF ca nu am nici servo micro si nici receptor micro iar folia este standard nu doculam cum se recomanda.Totusi teoretic nu ar trebui sa depasesc 250g, ramane de vazut :).
Sunt la jumatate sau poate nici acolo si am facut destule greseli dar am si invatat destule...

Oricum,ce am observat foarte bine e ca totul pleaca de la nervuri...niste nervuri nu foarte bine facute iti dau multe peste cap.Asta e, urmatorul va fi mai bun, cu mult :D Ce ma mir e ca diedrul mi a iesit perfect ca si egalitate, cred ca era primul lucru de care as fi fost sigur ca nu o sa mi iasa cum trebuie.

Totusi imi place cum arata si cand ma gandesc cat am bibilit la ea imi place si mai mult chiar daca poate pt un ochi cunoscator greselile sunt tipatoare.Abia astept sa l vad in aeeeeer, ma bucur ca am inceput cu aripa unde e mai mult de munca ca incepe sa ma lase rabdarea :D.
Niste poze :)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 09 September 2013 - 08:25 PM

0

#28 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 09 September 2013 - 08:27 PM

Vezi postareaktalyn15bn, la 07 September 2013 - 10:46 PM, a spus:

Intre timp am reusit sa slefuiesc bordul de atac si am lipit impreuna cele 2 aripi si bucatelele de intarire care mai erau.O treaba cam pentru 4 maini as zice: trebuia sa tin si lipitura, sa masor si diedrul, sa fac si ajustari...ca si corectitudine a iesit bine, unghiuri egale doar ca o idee mai mici decat cele din manual, in loc de 11cm am 10cm (la capatul aripii), sper sa nu fie mare diferenta in zbor.

Incerc sa urmaresc instructiunile pas cu pas, totusi nu inteleg de ce a trebuit sa unesc aripile in faza asta, nu era oare mai simplu sa termin la fiecare aripa tot ce se putea si abia apoi sa le unesc? Pentru ca in momentul de fata capatul aripii este chel, mai am de pus rear-web-urile, triunghiurile de rezistenta dinspre bordul de fuga, etc, ar mai fi...

Maine iau pauza si luni la prima ora ma reapuc de treaba :).Sper ca luni sa termin complet aripile si marti sa fac fuselajul si ce mai ramane.


O intrebare ar fi: In manual scrie ca pt bordul de atac sa foloses lemn de balsa, sectiune patrata de 6mm.M-ar bate gandul sa folosesc lemn de brad in loc, tot de 6mm.Am calculat si ar iesi cu 8g in plus pt ambele aripi, merita surplusul de greutate pt un plus de rezistenta?



Se vede ca avem un incepator aici.
Nervura de la baza as face-o cel putin 5-6mm grosime. Faci aripile separat complect. Dupa care slefuiesti din baza unghiul corespunzator cu unghiul diedru. Dupa ce iesti fericit cu rezultatul insertezi piesa din centru si lipesti cele doua zumatati. Dar eu as merge inca un pas mai departe as impinzii cele doua jumatati si dupa aia le-as lipii impreuna cu atentie.
Uite un exercitiu bun care este bun la constructie de orice fel. Inchide ochii si construieste cu ochii mintii tot avionul de la inceput la sfirsit. Daca ceva nu marge atunci schimba ordinea operatiilor pina iese corect. Numai dupa asta te poti apuca de lucru.
RC Groups are tot ce vrei sa inveti numai sa cauti.
0

#29 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 09 September 2013 - 08:41 PM

Vezi postareaF2B, la 09 September 2013 - 08:27 PM, a spus:

Se vede ca avem un incepator aici.
Nervura de la baza as face-o cel putin 5-6mm grosime. Faci aripile separat complect. Dupa care slefuiesti din baza unghiul corespunzator cu unghiul diedru. Dupa ce iesti fericit cu rezultatul insertezi piesa din centru si lipesti cele doua zumatati. Dar eu as merge inca un pas mai departe as impinzii cele doua jumatati si dupa aia le-as lipii impreuna cu atentie.
Uite un exercitiu bun care este bun la constructie de orice fel. Inchide ochii si construieste cu ochii mintii tot avionul de la inceput la sfirsit. Daca ceva nu marge atunci schimba ordinea operatiilor pina iese corect. Numai dupa asta te poti apuca de lucru.
RC Groups are tot ce vrei sa inveti numai sa cauti.


La nervurile de la baza m am gandit ca ar trebui sa fie mai groase dar la fel ca si cu lipirea celor 2 aripi impreuna, asa era trecut in plan respectiv instructiuni.Chiar am intrebat si eu de ce s-a ales sa se uneasca cele 2 aripi inainte de vreme cand se putea lucra mai simplu cu ele separat.Am incercat sa ma tin dupa instructiuni ca am zis ca o fi vreun motiv pt care a facut asta si nu stiu eu.Daca nu ma insel de pe rcgroups sunt puse acele instructiuni cap la cap intr-un pdf.Am chiar 2 seturi de instructiuni si la fel se unesc cele 2 aripi inainte sa fie terminate, si mie mi s-a parut foarte ciudat asa...
0

#30 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 09 September 2013 - 08:54 PM

Nu prea am inteles cum vine treaba cu slefuirea din baza unghiului corespunzator cu unghiul diedru.
Pun un link si pt pdf-ul cu instructiunile, poate ajuta pe viitor sa evit alte greseli.

http://www.sendspace.com/file/qbaer9
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro