Hpi Trophy Truggy 4.6 / Hpi Trophy Truggy Flux
#1
Postat 03 February 2013 - 04:52 PM
Astfel desi ultra incepator in acest domeniu, am inceput cu un HPI Truggy 4.6 nitro.
Apoi la f scurt timp am luat si pentru pustiul meu un HPI Blitz, modificandu-i motorul si esc ul destul de repedec cu un Velineon 3500.Inca caut la el o setare care sa ma satisfaca.Prbl ca 3s ul ese ceea ce imi doresc....momentan asteptam finantare :)
Poze cu blitzul
http://s1.postimage.org/d866qxf3v/IMG_1096.jpghttp://s1.postimage.org/5zuk1n2d7/IMG_1097.jpg
http://s7.postimage.org/koohcqxaf/IMG_1119.jpghttp://s7.postimage.org/kkz9a8h6v/IMG_1120.jpg
http://s7.postimage.org/wyc3h56vb/IMG_1121.jpghttp://s7.postimage.org/rbkbxetqf/IMG_1122.jpg
http://s7.postimage.org/rqvlqffnr/IMG_1123.jpg
http://s8.postimage.org/w22ie09wh/IMG_1186.jpghttp://s8.postimage.org/59cclxwkh/IMG_1187.jpg
Un film cu truggy
si un film de azi cu Blitz ul
#2
Postat 03 February 2013 - 04:59 PM
http://s7.postimage.org/4wqijlyk7/IMG_1080.jpghttp://s7.postimage.org/r159u8c3b/IMG_1081.jpg
http://s7.postimage.org/bjhrqj5mf/IMG_1082.jpghttp://s7.postimage.org/6yvlbllx3/IMG_1083.jpg
http://img.tapatalk.com/d/13/01/12/y3utuga8.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/01/12/eqy9uja6.jpg
#3
Postat 05 February 2013 - 12:44 AM
in sfarsit sunt gata de drum.....grea a mai fost asteptarea....
http://s12.postimage.org/zeiru764p/IMG_1201.jpghttp://s12.postimage.org/kl8pn6nrd/IMG_1207.jpg
http://s12.postimage.org/stan86fnt/IMG_1209.jpghttp://s12.postimage.org/gtz50va2x/IMG_1213.jpg
#5
Postat 05 February 2013 - 08:37 AM
Sunt inceptor si nu prea imi sta bine sa ma fac de ras:)
Vedem poate il iau pe fimiu si venim.
E normal la blitz ca in primele 5 min sa mearga tare apoi brusc se rezuma la viteza din clip?
Bateria e un 2 s de 5000
Pe nimh de 3000 nici macar acele 5 min nu merge tare....
#6
Postat 05 February 2013 - 08:14 PM
aiurica, la 05 February 2013 - 08:37 AM, a spus:
Sunt inceptor si nu prea imi sta bine sa ma fac de ras:)
Vedem poate il iau pe fimiu si venim.
E normal la blitz ca in primele 5 min sa mearga tare apoi brusc se rezuma la viteza din clip?
Bateria e un 2 s de 5000
Pe nimh de 3000 nici macar acele 5 min nu merge tare....
Nu cred ca-i normal. Si eu am un blitz dar de mers merge 20 - 25 de minute (pe circuit de mocheta). Daca tu te dai pe iarba inalta sau prin zapada si in special cand este frig afara, este posibil sa ai o autonomie mult redusa.
In ceea ce priveste facutul de ras nu ai de ce sa iti faci griji. Fiecare isi vede de cum merge el si nu comenteaza performantele altora. Trebuie doar sa respectati (tu si fiul) cateva reguli simple, cum ar fi:
1. Mergi doar in sensul invers acelor de ceasornic;
2. Anunti cu voce tare daca ai defectiune sau te-ai rasturnat in mijlocul pistei (in special pe linia dreapta);
3. Verifici suruburile de pe sasiu pentru a nu agata mocheta;
4. Ai grija sa nu lasi mizerie / gunoi la plecare;
5. Achiti taxa de 25 lei/zi;
Daca respecti aceste cateva reguli simple, suntem bucurosi sa va avem :drinks:
PS. Nu uita de prelungitor pentru ca e posibil sa nu ai loc unde sa bransezi incarcatorul.
#7
Postat 05 February 2013 - 09:40 PM
multumesc
am observat azi la Blitz/velineon( de fapt la ultimele sesiuni) ca la plecarea dupa loc, tremura putin ca si cum ar tremura ambreiajul.
Eram sigur ca de acolo este insa am avut surpriza sa constat ca atunci cand apas incet pe acceleratie, face acest tremurat iar motorul nu se invarte....practic da sa porneasca si intra intr-o bucla....apoi daca apesi mai tare pe acceleratie, isi da drumul si pleaca.
face asa doar la prima parte a acceleratiei, la plecarea dupa loc.
am facut un filmuletz si am sa il pun in seara asta.
Aveti idee cam ce se intampla cu motorul de face asa?
#8
Postat 05 February 2013 - 09:47 PM
face exact asa....si trist dar pare ca e de la motor....
#9
Postat 05 February 2013 - 09:53 PM
aiurica, la 05 February 2013 - 09:47 PM, a spus:
face exact asa....si trist dar pare ca e de la motor....
http://www.youtube.c...h?v=lalWmD57Ztw
poate sa fie cauza a mai multor factori..
mareste din esc timing-ul
verifica sa nu ai lipituri reci intre motor si esc pe cele 3 faze.
acest fenomen e des intalnit la motoarele in doi poli fara senzor.
o marire de timing ar trebui sa ajute.
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 05 February 2013 - 09:56 PM
#11
Postat 05 February 2013 - 09:55 PM
e.cata, la 05 February 2013 - 09:53 PM, a spus:
mareste din esc timing-ul
verifica sa nu ai lipituri reci intre motor si esc pe cele 3 faze.
cum maresc timing-ul?
le. am vazut tarziu raspunsul de mai sus.
deci e caput?
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 05 February 2013 - 09:56 PM
#12
Postat 05 February 2013 - 09:58 PM
aiurica, la 05 February 2013 - 09:55 PM, a spus:
le. am vazut tarziu raspunsul de mai sus.
deci e caput?
ar trebui sa fie specificat in manual. nu detin produse traxxas, deci nu te pot ajuta, dar am avut si eu problema asta si am marit de la 0 la 27 grade timing-ul si a disparut cogging-ul la plecatul de pe loc.
nu, nu e caput, asa fac motoarele fara senzor brushless in doi poli.
#13
Postat 05 February 2013 - 11:37 PM
am sa le elimin una cate una si mai vedem
observ ca e un lucru comun ...nu neaparat normal dar des intalnit.
oricum trebuie sa-mi vina un 3 s si vedem si atunci.O sa elimin si NIMH atunci cand o sa am 2s ul si 3s.
multumesc
#14
Postat 07 February 2013 - 06:12 PM
http://www.leaderhob...D=9394001224777
intentionez oricum sa il pun intr-o cutie, insa va intreb daca este ok, dpdv tehnic.
multumesc
#15
Postat 08 February 2013 - 03:19 PM
aiurica, la 07 February 2013 - 06:12 PM, a spus:
http://www.leaderhob...D=9394001224777
intentionez oricum sa il pun intr-o cutie, insa va intreb daca este ok, dpdv tehnic.
multumesc
din ce vad aici http://traxxas.com/p...arts/escs/vxl3s
este compatibil cu 3s si vad ca are si functie de low voltage detection, deci poti folosi orice baterie 2s 3s de orice capacitate daca incape in locul destinat bateriei.
bafta.
#16
Postat 08 February 2013 - 08:51 PM
rotile se umfla si se aplatizeaza :)
cred ca asta imi doream....abia astept uscat sa vedem cum face
#17
Postat 09 February 2013 - 09:24 PM
azi am fost la un test cu bateria de 11 v si se dadea peste cap la viteza....estimez un 70-80....
am lasat-o pe burta de fata si vedem maine pe asfalt cum se comporta.
http://s8.postimage.org/x14nj0jxt/IMG_1148.jpg
http://s8.postimage.org/y78nht88h/IMG_1150.jpg
http://s8.postimage.org/eqnxvad4h/IMG_1151.jpg
http://s8.postimage.org/cd6049ypd/IMG_1152.jpg
http://s8.postimage.org/n2oaa9zw1/IMG_1159.jpg
#20
Postat 09 February 2013 - 11:23 PM
#21
Postat 09 February 2013 - 11:41 PM
Radu Cainamisir, la 09 February 2013 - 11:23 PM, a spus:
nu, am facut o mica porcarioara :pardon:
am desfacut pinionul ala si am intarit supsensia, apoi cu 2 soricei am compresat suspensia
astfel are cursa f mica si f dura.
incerc mai mult pentru fun, dar cred ca nu se va mai ridica asa de bot.
maine ma duc cu cel mic la inot la ora 12....decat daca e dupa ora 13-14, pot veni.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 09 February 2013 - 11:41 PM
#22
Postat 09 February 2013 - 11:47 PM
#23
Postat 10 February 2013 - 06:41 PM
dragut.F tari cele doua SC10( cred ca asta erau) , unul alb cu rosu( tare rau chiar) celalalt portocaliu.
da, rotile mele fac la fel.Am primit ajutor de la un baiat si mi-a aratat cum mai pot compensa putin din telecomanda, insa e departe de ce ar trebui sa fie pe un circuit.
concluzia mea e ca servo stock e muci.
pe truggy am pus unul de 12 kg metalic si este o diferenta imensa.....Deci prbl ca urmatorul upgrade va fi un servo si Gen 3 Slipper Unit 80T 48P by Robinson Racing metalic pt ca m-am cam saturat sa schimb spur-uri.....
#24
Postat 10 February 2013 - 09:43 PM
off: scz ca fac off topic aici dar verifica te rog telecomanda pentru ca am gasit pe masuta acea surubelnita mica a ei de la baterii. A mea nu e sigur asa ca am lasat-o jos la magazinul SpeedRC
#25
Postat 10 February 2013 - 09:55 PM
Topicul asta pana la urma pt ce e?Blitz sau truggy?Pt blitz e un topic special.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#26
Postat 10 February 2013 - 10:02 PM
am uitat-o acolo.Multumesc
topicul nu este unul dedicat...este in sectiunea modelul meu si am facut un singur topic pt ambele modele.
Nu cred ca este ceva gresit...dar daca este puteti reorganiza cum doriti.
#27
Postat 10 February 2013 - 10:05 PM
Asa trebuie facut si cu Blitz-ul.
Nu vreau sa par nesimtit, dar daca vine un incepator si vrea sa citeasca despre o masina, trebuie sa citeasca in mai multe locuri.Totodata, si pt voi va fi mai usor sa aflati solutii la problemele voastre.
Va zic de pe acuma:servo si cauciucuri schimbate si vezi vedea diferente MARI
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 10 February 2013 - 10:06 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#28
Postat 10 February 2013 - 10:15 PM
repet, nu vreau sa par necooperant sau vreunul care se pune impotriva curentului....
daca considerati nu e bine asa, puteti muta discutiile in alta parte, dar eu consider ca in sectiunea modelul meu iti poti descrie masina ta, modificari sau upgrade-uri.
in sectiunea dedicata poti participa activ la diverse discutii..
daca gresesc, ma supun oricaror actiuni.
stima.
#29
Postat 10 February 2013 - 11:27 PM
vgeorge- te referi ca ar trebui sa fie un topic spre ex despre Blitz unde toti posesorii de blitz sa poata posta in legatura cu acesta cum ar fi probleme si solutii la probleme? Eu as fi pro pt asa ceva :D
Seara buna!
#30
Postat 16 February 2013 - 12:52 AM
acum asteptam.
eu zic ca e o investitie buna...prea multe spururi rase...pretul a fost 141 ron cu tot cu transport.