Am un model 1:10 cu motor brushed 540.
A venit cu acumulator NiMh de 7.2V. E o catastrofa daca pun acumulator de 8.4V?
Pagina 1 din 1
Motor brushed 540: trecere de la 7.2V la 8.4V - ce se intampla
#2
Postat 09 September 2013 - 02:35 PM
Daca motorul tau si esc-ul suporta 8.4V poti sa pui fara probleme, daca nu suporta, 8,4V "catastrofa" o sa fie niste fum din esc.
The GST 7.7 is over 30% larger than a Revo 3.3. Park the GST 7.7 next to a Savage, and the Savage doesn't look so tough anymore.
VISTA = Virus Inside Switch to Apple
VISTA = Virus Inside Switch to Apple
#3
Postat 09 September 2013 - 02:47 PM
Esc-ul sa fie compatibil cu 7 celule, de regula cam toate care merg cu 6 merg si cu 7. (NU INCERCA FARA SA VERIFICI, nu-mi asum nici o raspundere :)) )
stima,
Radu
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#4
Postat 09 September 2013 - 05:17 PM
O sa se incalzeasca mai tare motorul si esc-ul
Daca e configuratia stock aia de obicei e la limita limitei si o sa-ti arzi motorul daca nu ii pui un ventilator sa-l tina rece si eventual reduci raportul pinion:spur (pinion mai mic si/sau spur mai mare).
Oricum regula e la orice schimbare de pinion, spur, baterie, orice influenteaza alimetarea sau sarcina motorului, trebuie sa stai cu ochii (ma rog, degetele) pe temperaturile de la esc si motor
Daca e configuratia stock aia de obicei e la limita limitei si o sa-ti arzi motorul daca nu ii pui un ventilator sa-l tina rece si eventual reduci raportul pinion:spur (pinion mai mic si/sau spur mai mare).
Oricum regula e la orice schimbare de pinion, spur, baterie, orice influenteaza alimetarea sau sarcina motorului, trebuie sa stai cu ochii (ma rog, degetele) pe temperaturile de la esc si motor
USER BANNED BY ADMIN
Arata acest topic
Pagina 1 din 1