Multiplex Solius
#1
Postat 26 August 2013 - 07:21 PM
Cu stima
#2
Postat 26 August 2013 - 08:12 PM
Bineinteles, cred ca poate fi zburat si "easy"
#4
Postat 27 August 2013 - 07:24 PM
renatoa, la 26 August 2013 - 08:12 PM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=zm9_WTmAKbU
Bineinteles, cred ca poate fi zburat si "easy"
D'al in colo , asta mai degraba este un jet , mare lucru nu am inteles din zborul lui , probabil ca asta a si fost ideea ( este o vorba , daca nu reusesti sa il convingi mai bine il zapacesti ) eu vreu ceva sfaturi pentru motorizare si daca un incepator care decoleaza si aterizeaza un Bixler ( si pe vantul de la malul marii ) poate strunii o asa bijuterie mai mult de 10 secunde
#5
Postat 27 August 2013 - 08:00 PM
Despre echipare, m-as uita intai ce zice multiplex.
#6
Postat 27 August 2013 - 08:11 PM
Adica vrei sa inveti sa zbori planoare, sa stai in termica ?
Vrei sa zbori la panta ?
Vrei un planor acrobatic ?
Vrei motor ca sa urci sau vrei motorul ca sa zbori incet si lenes la inaltime mica ?
Ce intelegi prin performante cat de cat vizavi de motorizare ?
Ca planor Solius este un fel de upgrade la EZglider, putin mai mare, putin mai demontabil, putin mai agil.
marian.dumitru74, la 26 August 2013 - 07:21 PM, a spus:
Cu stima
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 28 August 2013 - 02:01 AM
#8
Postat 28 August 2013 - 10:33 AM
#9
Postat 04 September 2013 - 07:47 PM
stiganas, la 27 August 2013 - 08:11 PM, a spus:
Adica vrei sa inveti sa zbori planoare, sa stai in termica ?
Vrei sa zbori la panta ?
Vrei un planor acrobatic ?
Vrei motor ca sa urci sau vrei motorul ca sa zbori incet si lenes la inaltime mica ?
Ce intelegi prin performante cat de cat vizavi de motorizare ?
Ca planor Solius este un fel de upgrade la EZglider, putin mai mare, putin mai demontabil, putin mai agil.
As vrea sa zbor cu el pentru relaxare ,sa planeze frumos iar daca va fi cazul sa fac si putina acrobatie cu el , daca dau de ceva bani sigur o sa il cumpar , o sa ma interesez si de piese de schimb :good: ( in special fuselaj ) probabil ca voi avea ceva peripetii cu el :pardon: ( sper sa nu fie cazul ) , ca motorizare am vazut ceva super tare si performant
http://www.hobbyking..._3_5_960kv.html , spun ei pentru motoplanoare de competitie , consumul destul de mic 35A si putere din belsug peste 500W
#10
Postat 04 September 2013 - 07:51 PM
Puterea aia din belsug cere grame de fier si cupru, nu se face din roua...
#11
Postat 04 September 2013 - 08:16 PM
RPM / Volt 850
Cells 2S to 4S LiPo
Operating Amp range 20A - 28A
Max Current (15s) 35A
Shaft Dia 5mm
Diameter 36mm
Lenght 37mm
Weight 130g
Power Output 350W
Turnigy GliderDrive SK3 Competition Series - 3850 - 3.5 960kv
Specs:
Turns: 14T
Voltage: 3~4S Lipoly
RPM/V: 960kv
Motor Poles: 14
Internal resistance: 0.045 Ohm
Max Loading: 35A
Max Power: 510W
Shaft Diameter: 5mm
Shaft Length: 20mm
Mounting screw Spacing: 25mm (M3x4)
Connector: 3.5mm bullet
Weight: 142g
Nu e mult mai greu, cu siguranta merge dar intradevar nu ai nici un castig, e prea puternic, si motorul recomandat de Multiplex e prea puternic.
Cularis, mult mai mare si mai greu zboara cu numai 250W (cu motorul original Multiplex care poate peste 500W)
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#12
Postat 04 September 2013 - 08:18 PM
Multumesc lui Renato pentru reclama, modelul acela din Satu Mare este al meu.
Configuratia este:
motor Axi 2820/12 990Kv
esc YEP 45A
acu 2200mAh Rhino
Greutate gata de zbor 1350g
Pilotul din film este Villanyi Ervin
Aceasta postare a fost editata de CAP231: 04 September 2013 - 08:23 PM
#13
Postat 06 September 2013 - 05:58 AM
renatoa, la 04 September 2013 - 07:51 PM, a spus:
Puterea aia din belsug cere grame de fier si cupru, nu se face din roua...
Sunt doar 12 grame !!! intre motorul original si un turnigy , hai ca nu o fi foc .... ca si consum ambele au consum maxim declarat de 35A
#14
Postat 06 September 2013 - 07:11 AM
Ar trebui sa vezi ce nervos poate fi Graupner Junior cu un motor de 150W, alimentat din 2s si elice de 9, tot cam ca asta de mare, 2m anvergura, ca sa iti dai seama ca asta de care zici tu chiar e overkill...
#15
Postat 06 September 2013 - 04:32 PM
renatoa, la 06 September 2013 - 07:11 AM, a spus:
Ar trebui sa vezi ce nervos poate fi Graupner Junior cu un motor de 150W, alimentat din 2s si elice de 9, tot cam ca asta de mare, 2m anvergura, ca sa iti dai seama ca asta de care zici tu chiar e overkill...
Multumes pentru sfat :drinks: , ideea era ca motorul original costa o poala de bani pe cand asta mult mai putin iar ca performante asemanatoare , deocamdata mai studiez '' piata planoarelor '' poate gasesc ceva mai spectaculos , dar asta m-a cam lasat cu gura cascata si ca model este destul de nou pe piata
#16
Postat 06 September 2013 - 08:28 PM
Daca vrei sa il zbori in forta cu motorul pornit fara pauza atunci un motor puternic e perfect. Dar in cazul asta te scoti mai bine cu un acrobat.
Chiar si la Solius motorul are doar rolul de al ridica sus (sau alternativ il poti tracta)
Cum un planor e bine sa fie cat mai usor cu putinta, un motor supradimensionat nu ajuta. Un planor usor poate fi oricand lestat pentru panta sau vant puternic, sa adaugi "lightness" e mai greu.
marian.dumitru74, la 06 September 2013 - 04:32 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#17
Postat 06 September 2013 - 08:30 PM
#18
Postat 09 September 2013 - 06:08 AM
#21
Postat 10 September 2013 - 06:45 PM
#22
Postat 12 September 2013 - 01:43 PM
marian.dumitru74, la 26 August 2013 - 07:21 PM, a spus:
Cu stima
"Solius ", este una dintre noutatile casei " Multiplex " din acest an. Este un produs de calitate - la fel ca toate celelalte produse ce poarta semnatura "Multiplex ". Eu, il am de putin timp ( versiunea standard ) si pot spune ca , pentru mine, este usor de pilotat dar, nu este un " Easy Glider ". Este mai rapid si mai reactiv.
Iti recomand Easy Glider Pro !
O zi buna !