Modelism - RHC Forum: INTERCEPTOR II Hype - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

INTERCEPTOR II Hype Sau cum brandul Kyosho vinde un kit pe post de ARF

#1 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 25 August 2013 - 10:50 AM

Am decis sa scriu acest review pentru ca si ceilalti doritori sa fie avertizati despre ce vor gasi in loc de un ARF.
Din capul locului trebuie mentionat ca inainte de a lua decizia de a-l cumpara m-am documentat pe RC groups, youtube si alte surse.
Opinia generala este ca unitatea EDF si electronica care echipeaza modelul sunt mizerabile. In cel mai bun caz EDF-ul a supravietuit 2,5 zboruri , in majoritatea cazurilor facandu-se praf inainte de a ajunge la camp. Servo-urile de 6 g de pe aripi au avut si ele viata scurta.
Pe de alta parte echipat corespunzator si lansat cu sandoul avionasul poate avea comportament balistic. Schimband echiparea greutatea sare binisor de 500g si implicit incarcarea pe dm2.
Dar sa incep cu inceputul adica cu ambalajul de nota 10.
Imagine atasata: DSCF001.JPGImagine atasata: DSCF002.JPGImagine atasata: DSCF0039.JPG
Ambalaj perfect si componente din hypodur vopsite si decorate de cea mai buna calitate.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#2 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 25 August 2013 - 11:06 AM


Noutatea fata de vechiul interceptor (spune Hype) este stabilizatorul gyroscopic de zbor pe 3 axe, practic singura chestie care utilizata corespunzator va elimina neplacerile create de zborul pe vant.Desi manualul este foarte detaliat cu privire la Gyro, este prost redactat (descrierile in 3 limbi intercalate fara a marca nici macar ineputul de paragraf)iar practic setarile din fabrica nu stiu cum s-au facut atata timp cat nu sunt taiate ferestre in dreptul reglabililor de pe circuit.

Pe de alta parte adezivul din kit si piesele marunte sunt de cea mai buna calitate in buna traditie Hype.
In compartimentul de sub cupola totul pare corect ordonat ( este livrata si dublu fata cu sky pentru accu si rx) dar in realitate este un haos care poate duce inclusiv la blocarea tijelor de comanda ale celor doua semiprofundoare.
[attachment=190578:DSCF0048.JPG.
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa "testez" EDF-ul. Dupa o scurta analiza a carcasei am constatat ca mai fusese pornit probabil pentru test.
Am pus capacul de pe fuselaj ca sa nu-mi scot ochii, am cuplat servotesterul si un accu mai mult descarcat decat incarcat si am crescut turatia treptat. Dupa 2 s de 1/2 throttle , bang si toate paletele au zburat pe masa.
Am castigat pariul!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#3 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 25 August 2013 - 11:33 AM


Dupa cum se poate vedea carcasa EDF-ului este extrem de flexibila, de cea mai proasta calitate si nu a rezistat depresiunii create in fata rotorului. Motorul catalagota ca fiind de 5900Kpv dzvolta suficienta turatie cat rotorul cu 5 pale sa creeze suficienta depresiune la intrarea in EDF.
Unde mai pui ca inainte de a alimenta ESC-ul a trebuit sa modific conexiunile bullet. Dupa cum se poate vedea aici:
ESC-ul are la capat doi "masculi" nu o pereche cumsecade asa cum trebuie sa fie standard.
Linistit dupa incercarea cu EDF-ul am trecut la surfing si m-am oprit la doua solutii : http://hobbyking.com...EDF_3300kv.html si eventual la:http://hobbyking.com/hobbyking/store/__21966__EDF50_with_ADH300L_5800kv_Motor_Assembled.html. Ultima cu acelasi motoras ca si originalul.
Avand in vedere ca nu m-am decis pe care il voi pune (le-am comandat pe ambele) oricum ESC -ul din ratiuni practice (Dr. MAD necesita 4s) am cautat in stocul personal un veteran care nu m-a dezamagit si merge super pe 4s.
.
Am pus fuselajul de-o parte si am trecut la echiparea aripilor cu doua servo HS 55 de 9g care sa le inlocuiasca pe cele originale de 6g.
Operatia s-a dovedit dificila pentru ca locasale trebuie modificate in adancime iar aripa nu este suficient de groasa pentru a permte o barbierire fara prea mare atentie.Am facut asta pentru a nu strica profilul si pentru a repune la locul lor protectiile de servo foarte practice la aterizarile pe burta.

In final dupa lipire se poate vedea ca vopseaua pe extradosul aripii stangi nu s-a simtit prea bine materialul deformandu-se usor in locul unde este amplasat servo-ul. Nu-i nimic, cu un artificiu minor am eliminat inconvenientul.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#4 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 25 August 2013 - 11:40 AM

Iata si rezultatul dupa montarea noilor servo-uri:

Inainte de a monta servo-urile am tinut sa le verific pozitia de neutru pentru ca odata montate trebuie sa strici prea mult ca sa mai desfaci parghiile.
Ulterior am verificat si pozitia de neutru a perechii pentru ca din nefericire servo-urilr sunt legate cu cablu Y intr-un singur conector. In buna tradatie am eliminat orice conector de prisos si am lipit cablurile.

Va continua...
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#5 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 25 August 2013 - 12:29 PM

nasoala treaba, adica ceva ce se vrea "de firma" este mai nasol ca o chinezarie hk?
Fly it, like you stole it!
0

#6 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2648
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 26 August 2013 - 12:34 PM

Si alte citeva observatii la subiect.

http://www.rhcforum....-concept-x-edf/
0

#7 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 26 August 2013 - 02:52 PM

Pana la urma nu m-am dumirit ce ai vrut sa spui ca e un kit vandut pe post de ARF. Eu vad acolo un ARF. Nu vad pungi cu bucati de balsa sau alt material pe care sa le desprinzi de pe placi, sa le tai la dimensiune, sa le lipesti, sa le vopsesti/infoliezi etc.
E un ARF prost, sau ce ai vrut sa spui?
0

#8 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 26 August 2013 - 08:48 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la 26 August 2013 - 02:52 PM, a spus:

Pana la urma nu m-am dumirit ce ai vrut sa spui ca e un kit vandut pe post de ARF. Eu vad acolo un ARF. Nu vad pungi cu bucati de balsa sau alt material pe care sa le desprinzi de pe placi, sa le tai la dimensiune, sa le lipesti, sa le vopsesti/infoliezi etc.
E un ARF prost, sau ce ai vrut sa spui?


eu cand am comandat bixleru la chinezi, varianta ARF, am primit in colet motoru si servourile aferente, preintalate.
Fly it, like you stole it!
0

#9 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 27 August 2013 - 12:59 PM

Dragos,
ARF inseamna ARF adica Almost Ready to Fly. Cu alti cuvinte doar mici operatii impuse de restrictionarea ambalajului si a CPU , RX, sursa , programarea si viiiij la zbor.In general in cutie poti gasi totul mai putin RX/TX accu, incarcator... intr-o stare mai mare sau mai mica de preasamblare.
Acest model este de fapt un kit in sens invers (trebuie dezechipat). Interceptorul, initial era livrat ca si kit chior inclusiv cu decal-urile pe folii. Pretul era mai mult decat OK. Printr-o ciudata inginerie financiara, Hype sub brandul Kyosho s-a gandit sa scoata kit-ul de pe piata si sa-l inlocuiasca cu un ARF jenant din punct de vedere al echiparii. Au mai adaugat si Gyro, probabil fabricate in masa si ramase pe stoc.La fel s-a intamplat cu Wow-ul pe care la ora actuala nu-l mai produc cu toate ca era un hotliner bestial. L-au dat ca Pulse la chinezi iar echiparea este mult sub ce a avut Hype initial.
Cam asa sta treaba cu toate ca kit nu inseamna in mod neaparat o cutie cu toate elementele vrac pregatite pentru montarea de la 0.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#10 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 27 September 2013 - 09:45 PM

Dupa o pauza destul de consistenta mi-a venit cheful sa termin acest depron. Intre timp au sosit si cele 2 EDF-uri de 55mm si accu de la Lindinger. Surpriza desi am cerut la Lindinger 2 accu de 1500 45C , 4 s, m-am trezit cu 2 accu de 3s 1500 si 45C. Nu are sens sa comentez.
dar iata si bijuteriile de propulsie:
Imagine atasata: DSCFEDF.JPG
O ordinarie de plastic, motor cotat 3 s 5900kV cu carcasa super OK si elice centrata destul de bine si Dr MAD cu un inrunner de 3300kV.Le-am bagat pe amandoua in "priza" sa vad cum sunt. Plasticul s-a prezentat Ok pana la jumatate din mansa, peste a inceput sa trepideze formidabil. La maximul de gaz nu putea fi tinut in mana nu dein cauza vibratiilor ci din cauza caldurii. Cand am atins ESC-ul de 40A pielea de pe buricul degetului a ramas pe radiator. Nefiresc! Am trecut la 50A si am avut replay. Motorul a inceput sa aiba un sunet ciudat si intr-un final a scos fum. Am desfacut carcasa iar armatura era zburata de pe butuc si firele arse faceau scurt pe bucsa lipita in carcasa de plastic a EDF-ului. Buuun , 30 USD la gunoi!Imagine atasata: DSCF0056.JPG
Am testat si EDF-ul din Al. Alta viata-perfect echilibrat si incredibil foarte silentios. Dar cum motorasul era de 4 s si aveam deja doua baterii de 3 s am decis sa-l inlocuiesc cu unul 3 s de 4900kv . Dupa o noapte de adaptari si echilibrari am reusit sa scot un EDF rezonabil dar destul de zgomotos si fara vibratii.
Avand in vedere ca unitatea are 100g imi vine greusa cred ca avionul va zbura!
Imagine atasata: DSCFEDF 4900.JPG
Si configuratia finala:Imagine atasata: DSCF0045.JPG in fuselaj dupa ce am sapat vartos ca sa pot introduce noul EDF.
Ajustarea fuselajului a fost anevoioasa datorita imposibilitatii de a utiliza altceva decat cutterul si hartia abraziva. La pozitionare m-am orientat sa pot centra modelul fara a adauga plumb. Asta inseamna ca accu se muta chiar in bot peste gyro si toata electronica usoara am mutat-o spre spate.
Dupa alte cateva ore am injghebat totul si am adaugat un cadru de balsa si un suport pentru a sustine bateria.Pe acestea le-am asezat in asa fel incat sa pot inchide canopia.
Imagine atasata: DSCF0060.JPG
Am cantarit pasaroiul si am ramas surprins de cele doar 525 g fata de 475g declarate de Hype. Pentru ca tractiunea mi s-a parut anemica am adaugat un carlig la 130mm de bot pentru coarda elastica.
Cursele: +/-6mm eleroane, +/-7 profundor si +/-10mm deriva, CG 45mm de la incastrarea aripii cu fuselajul.Expo de 40% la elevator si profundor 60% la deriva. Nu am luat in calcul nici un Dual rate.
Am reglat sensibilitatea gyro putin peste minim la eleroane si profundor si neutru pe directie. Comanda gyro am pus-o pe un comutator pe stick.
Primul zbor la camp pe vant moderat de pana la 13km/h. Incredibil a plecat ca din prastie.
Primul viraj , nu prea strans si am constatat ca pierde foarte multa inaltime in viraj. Are nevoie de curse mai mari pe profundor.
Viteza OK cu mansa de gaz pe maxim, si pentru ca era vant am comutat gyro. Imediat a aparut diferenta . Unde la inceput era destul de instabil din cauza vantului , cu gyro parca era pe ata...prima surpriza placuta..
Aterizarea dupa 5 minute a fost super OK , nesperat de lunga cu gazul aproape taiat. La final daca tragi de profundor tine sa ridice botul.
Recuperarea de pe sol cu peripetii - m-am impiedicat si am reusit sa dezlipesc stabilizatorul vertical. Maine incerc sa fac un filmulet.
Concluzia mea:
Kyosh a imbratisat proiectul pentru a inlocui jet ilusion-ul care avea manevrabilitate mult mai scazuta. Nu a reusit si diferentele sunt nete: spuma contra compozit si balsa 1:0 pentru compozit, pret spuma la 1/2 din pretul jet ilusion-ului = fals. Hype este 119 EUR neutilizabil datorita echiparii si ajunge la cam 200 Eur echipat decent. Jet Ilusion-ul este 180 Eur fara servo dar cu un EDF extraordinar si cu un motoras unic ca si constructie care chiar scoate 5500Kv.Practic Jet-ul poate fi zburat din cutie + 2 servo mini de calitate, Interceptorul nu. Cu servo de calitate sare putin de 200. Manevrabilitate 1-0 in favoarea lui Hype. Efectul Gyro poate fi neglijat pentru ca modelul este suficient de stabil la greutatea lui pe vant slab dar si Jet-ul iubeste vantul slab spre moderat deci 1-1.
In concluzie pentru ca Jet-ul nu mai este in productie sectorul ramane gol pentru ca ceea ce vinde Kyosh pe post de inlocuitor este o dezamagire pentru cel ce vrea sa zboare un model direct din cutie.
Pacat ca un brand mare, produce astfel de surprize neplacute distrugand si renumele pe care o firma mica (Hype) a reusit sa si-l faca cu cateva modele de succes.
Daca trag linie
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro