toate intr-una BARCAVION idei,le cernem si le punem pe hartie
#301
Postat 06 March 2006 - 02:14 PM
#302
Postat 06 March 2006 - 02:21 PM
Mersi pentru confirmare !!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#303
Postat 06 March 2006 - 02:44 PM
domnu_doctor, la 6 Mar 2006, 14:21, a spus:
...pai are sens
da nu vad de ce reprezinta un proces atat de complicat pt tine?
0728.26.93.19
#304
Postat 06 March 2006 - 03:17 PM
Sau daca ai idei constructive simple si eficace, si ... poti sa le furnizezi, sunt receptiv ! B)
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#305
Postat 14 April 2006 - 08:52 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#306
Postat 24 April 2006 - 04:00 PM
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 24 April 2006 - 04:13 PM
#307
Postat 24 April 2006 - 04:15 PM
e destul de greu de pilotat smecheria
#308
Postat 13 September 2006 - 12:16 PM
CE ZICETI??????
#309
Postat 06 January 2011 - 02:11 PM
Dupa ce am facut modelul am ajuns la comenzi. Alta bataie de cap... La elevoane a mers parfect dar la directii, pfoaaa, mi-am facut niste draci de mama, mama. Pur si simplu nu nimeream geometria parghiilor in asa fel incat sa nu se torsioneze toata sandramaua. Pana la urma a iesit ok.
Aaa, in plan erau doar doua directii dar am vazut ca Valterahu a pus 3 si m-am luat si io dupa el :) .
Motor: Tower Pro 2408-21T cu elice 8x4 slow fly
Servo: TG9e
Pak: 3s 1300mah (pakurile dupa zagi :) )
Greutate gata de zbor cu tot cu pak 310 gr. Cu pak de 1000 300gr in cap
Acum poze
Fisiere atasate
-
02012011404___.jpg (91.18K)
Number of downloads: 32 -
02012011405___.jpg (103.46K)
Number of downloads: 33 -
02012011407___.jpg (106.72K)
Number of downloads: 35 -
02012011408___.jpg (120.54K)
Number of downloads: 34
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 06 January 2011 - 02:13 PM
#310
Postat 06 January 2011 - 02:12 PM
Fisiere atasate
-
03012011410___.jpg (102.63K)
Number of downloads: 33 -
03012011412___.jpg (119.01K)
Number of downloads: 35 -
03012011413___.jpg (103.55K)
Number of downloads: 39 -
03012011414___.jpg (96.38K)
Number of downloads: 40
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 06 January 2011 - 02:13 PM
#311
Postat 06 January 2011 - 02:14 PM
...
Fisiere atasate
-
03012011415___.jpg (155.05K)
Number of downloads: 45 -
06012011419___.jpg (108.9K)
Number of downloads: 36 -
06012011420___.jpg (117.45K)
Number of downloads: 36 -
06012011418___.jpg (116.94K)
Number of downloads: 40 -
06012011421___.jpg (110.36K)
Number of downloads: 41 -
06012011417___.jpg (108.49K)
Number of downloads: 50 -
06012011416___.jpg (112.97K)
Number of downloads: 48
#312
Postat 06 January 2011 - 02:23 PM
Felicitari si sa nu ne uiti cu ceva filme.
#313
Postat 06 January 2011 - 07:00 PM
dan_mitea, la Jan 6 2011, 02:23 PM, a spus:
Felicitari si sa nu ne uiti cu ceva filme.
Va multumesc pt aprecieri :D
Am apucat sa dau astazi o tura la mine langa stadion. Pe zapada e suuuper distractie dar in aer e cam instabila. Am sa incerc o elice mai usoara, direct drive, pentru ca am impresia ca slow fly-ul fiind mai lata si mai grea baga cuplu prea mare. Necesita comenzi mari cu expo mult. Ce mi-a placut este inside loop-ul care il face aproape pe loc din cauza pozitionarii motorului. Per total e super fun :D
Fisiere atasate
-
06012011422___.jpg (84.61K)
Number of downloads: 37 -
06012011423___.jpg (80.14K)
Number of downloads: 39
#314
Postat 06 January 2011 - 07:15 PM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 January 2011 - 07:18 PM
#315
Postat 06 January 2011 - 07:46 PM
#316
Postat 11 January 2011 - 12:01 AM
florin100%, la Jan 6 2011, 07:00 PM, a spus:
O decizie buna. Nu trebuie sa te hamesesti la elice cu diam. mare, caci cuplul e intr-adevar mare. Io am redus de la 9x4 la 8x4 si a fost mai bine. Dupa ce am ajuns la 7x4 a fost si mai bine, dar parca mi-ar fi placut tractiunea de la 9x4.
Altii au incercat cu succes motoare inrunner cu elice mititele (6x4, 5x5, etc.)
Felicitari!
Totusi, puteai sa mai scapi de cateva grame, daca nu foloseai timonierii de alea "lux" (furci, echei, etc.), dar stiu ca ti-a fost lene sa le mesteresti de la zero.
Si carboanele de la comenzi par cam groase, dar totusi, nu de acolo poti sa reduci greutatea totala.
Daca ai packuri mai mici (usoare), de genul 850, 650 mAh, o sa fii placut surprins de comportament. Nu are rost sa-ti tarai curu' prin zapada zece minute lungi, cand poti sa fii leu si sa bagi 3D de calitate 4-5 minute...
Vezi sa scape intreaga pana la primavara cand se dezgheatza apele! Acolo e fun!
Si ai grija sa nu neglijezi sa vopsesti cat mai diferit extradosul de intrados, caci la distanta nu mai intelegi nimic din atitudiea ei in aer si te zapacesti!
De fapt intradosul nu tre vopsit deloc, caci oricum, prin trasparenta, vei vedea si cate o pata de culoare (mai bine zis de intunecare) de pe extrados, cand zboara in soare.
Aceasta postare a fost editata de Valteras: 11 January 2011 - 12:04 AM
#317
Postat 11 January 2011 - 12:08 AM
ilie F1A, la Jan 6 2011, 07:46 PM, a spus:
Iliutza, cred ca nu "pupi"!
Laserul sau CNC-ul lui 100% este cutterul si manutza. Si dupa desenat, taiatul e cea mai migaloasa treaba.
Asa ca pune mana si deseneaza/taie singur! Ce? Numa' noi sa fi muncit ca negrii?
#318
Postat 11 January 2011 - 02:42 AM
Valteras, la Jan 11 2011, 12:08 AM, a spus:
Laserul sau CNC-ul lui 100% este cutterul si manutza. Si dupa desenat, taiatul e cea mai migaloasa treaba.
Asa ca pune mana si deseneaza/taie singur! Ce? Numa' noi sa fi muncit ca negrii?
Valteras,daca erai atent erau niste"---"
#319
Postat 11 January 2011 - 11:50 AM
#321
Postat 11 January 2011 - 06:43 PM
#322
Postat 11 January 2011 - 10:45 PM
Sporuri!
#323
Postat 12 January 2011 - 08:58 AM