maserati 222 biturbo an 1988 o bijuterie noua mea achizitie
#2
Postat 05 April 2014 - 07:50 PM
#7
Postat 05 April 2014 - 08:00 PM
#9
Postat 05 April 2014 - 08:10 PM
Era una de vanzare prin bucuresti candva pe stirbei voda... Mereu treceam pe langa ea.
Cu impozitele cum faci?
E un v6 ala nu? Ce putere dezvolta. Va urma si o reconditionare la interior?
Bafta in proiectul tau. Te admir
#10
Postat 05 April 2014 - 08:16 PM
aiurica, la 05 April 2014 - 08:10 PM, a spus:
Era una de vanzare prin bucuresti candva pe stirbei voda... Mereu treceam pe langa ea.
Cu impozitele cum faci?
E un v6 ala nu? Ce putere dezvolta. Va urma si o reconditionare la interior?
Bafta in proiectul tau. Te admir
poi e motor de 2000 cm3 puterea 220 caluti impozitul e mic nu-i stres oricum eu am avut o lacia delta cand am fost de 23 ani si din cauza parintilor am vandut=o si uite ca d-zeu mi-a dat un semn si am gasit masina aeasta care o restaurez piesa cu piesa o fac cu cea mai mare placere sper ca pana in toamna sa o termin inclusiv cu tapiteria prin interior vreau sa-i dau viata . motorul a fost varza am bagat o gramada de bani deja numai in motor la sfarsit va zic detalilat cat bani am bagat in el.multumesc de intelegere si de incurajare :)
#11
Postat 05 April 2014 - 08:26 PM
adisorsiana, la 05 April 2014 - 08:16 PM, a spus:
referitor la interior vine refacut c-am totul tin sa va mentionez are un miros specific si placut in interior scaunele sunt facute din iarba de mare nu burete si am sa le retapitez cu piele perforata care deja am comandat-o pe 2 culori pentru interior mai este timp.:)
#12
Postat 05 April 2014 - 08:31 PM
#13
Postat 05 April 2014 - 08:37 PM
marian.dumitru74, la 05 April 2014 - 08:31 PM, a spus:
asa este :) eu nu o restaurez sa circul zilnic . multumesc de informatie am sa tin cont pe saptamana viitoare am sa revin cu noi fotografi :)
#14
Postat 05 April 2014 - 08:43 PM
adisorsiana, la 05 April 2014 - 08:37 PM, a spus:
adresa mea de facebook.
https://www.facebook...inute.copii.752
#15
#19
Postat 09 April 2014 - 07:20 PM
odin, la 09 April 2014 - 07:28 AM, a spus:
Caroseria nu avea rugina?
Motorul cred ca era blocat, asa e?
Spor!
PS: da' de ce stai cu masca pe figura? Nu esti Lauda, nu?
a avut rugina dar nu foarte mult ici colo dar s-a rezolvat curatat, trata si revopsit am pus poze cum a aratat inainte sa ma apuc de ea ,referitor la motor , pompa apa a fost blocata ,cureau de distributie rupta si supape inoite dar am avut noroc pentru ca cureau s-a rupt cand a dat la automat propietarul si nu s-a rupt cand a fost in mers el a facut o prostie mare a dus masina la mecanic (macelar de masini) sa-i faca pompa de apa ca-i curgea nu stiu ce a facut acel macelar dar cum mi-a spus proprietarul a pus cica presetupa ,axul cu rumenti de dacie si nu-i mai curgea dar nu a rezistat la turatie asa mare si dupa circa 2 saptamani a inceput sa curga din nou el a parcat masina in spatele casei si a stat acolo circa 6 luni nepornita .cand a vrut sa-i dea drumul din nou s-a auzit o pocnitura si atunci s-a rupt cureaua dupa ce am luat-o am descoperit problema la pompa apa a fost pus silicon rosu ca sa blocheze scurgerea de apa dar paleti de la pompa de apa a fost blocati in blocul motor axul pompei de apa statea stramb si lovea blocul motor si rulmenti erau blocati cu totul a fost multa munca numai cu motorul desfacut curat ,curat chiuloase, etc dar ma bucur ca am ajuns la faza asta si mai am putin si ii dau drumul .
p.s referitor la masca poza e facuta in toamna cand m-am apucat sa curat de praf sub masina cu peria de sarma si a venit baiatul meu pe la mine pe la garaj si sotia mi-a facut o poza :)
#21
Postat 09 April 2014 - 10:02 PM
Interesant si sistemul de racire a motorului, nu am mai vazut motor cu camasile inconjurate complet de apa. De obicei sunt doar niste pasaje in bloc pe unde circula apa.
Am restaurat si eu un Triumph Spitfire MK-2 din 1966 intre anii 2006 si 2012. Din pacate am avut si destul de furca cu caroseria unde au trebuit schimbate pragurile si doua panouri din podea (bine, si cu 22 de ani mai vechi ca Maserati). Acum masina e ceas: http://www.youtube.c...h?v=t8bzoaciz6Q
TEL. 0726.191.725
#22
Postat 10 April 2014 - 08:26 AM
ERASER, la 09 April 2014 - 10:02 PM, a spus:
Interesant si sistemul de racire a motorului, nu am mai vazut motor cu camasile inconjurate complet de apa. De obicei sunt doar niste pasaje in bloc pe unde circula apa.
Am restaurat si eu un Triumph Spitfire MK-2 din 1966 intre anii 2006 si 2012. Din pacate am avut si destul de furca cu caroseria unde au trebuit schimbate pragurile si doua panouri din podea (bine, si cu 22 de ani mai vechi ca Maserati). Acum masina e ceas: http://www.youtube.c...h?v=t8bzoaciz6Q
are un sistem de racire foarte bun referitor la turatia care o are si cursa la pistoane este mica fata de masinile clasice radiatorul de racire este pe masura . referitor la motor totul este din aluminiu pentru o racire mai buna setul motor este turnat din fabrica in blocul motor singurul lucru ce nu am sachimbat pentru ca am vazut ca nu necesita a fost pistoanele si camasile uzura este foarte mica masina avand doar circa 80.000 km in rest turbinele au fost blocate si au fost inlocuite cu alte noi, supape, garnituri, pompa apa, rumet intinzator , etc totul este pus de nou ..... trebuie sa imi fac timp saptamana viitoare pentru prima pornire acuma sunt purin aglomerat cu pregatirile de ziua baitului meu in 13 aprilie face 5 anisori. multumesc tinem legatura
#24
Postat 10 April 2014 - 03:11 PM
odin, la 10 April 2014 - 09:05 AM, a spus:
Si.......WOW! injectie multipunct din '88?
Vezi un avantaj la V6 fata de L4 pentru aceeasi cilindree de 2000?
PS: sa-ti traiasca baiatul!
referitor la suspensie pe fata s-a schimbat telescope noi adica este corpul telescopului si am pus cartuse care au intrat perfect in corpul telescopului si cu o saiba mare sau strans la locul lor plus am pus tampoane guma pentru socuri protectie telescope , tin sa mentionez masina este din 87 numai eu am scris gresit. Pe spate nu am ajuns pentru ca m-am apucat de fata am scos motorul afara si am curata, izolat pana la puntea din spate . dupa ce termin cu motorul si il pornesc sa vada ca merge la parametri normali si este ok am sa ma apuc de spate sa dau jos puntea spate diferentialul etc si dupa aceea imi ramane tapitatul si vopsitul exterior . mai este pana atunci . mi-am facut un program pe langa servici sa muncesc in fiecare zii macar 3 sau 4 ore e suficient ca sa o termin pana in toamna dar la sfarsit de saptamana vineri sau sambata lucrez o zii intreaga lucrez singur dar cand am ceva mai complicat de ridicat ,mutat etc il chem pe tata sa ma ajute :)
p.s. anul acesta se implinesc 100 ani maserati va dau un link sa vedti cum se lucra atunci
https://www.facebook...&type=1
#25
Postat 10 April 2014 - 03:16 PM
adisorsiana, la 10 April 2014 - 03:11 PM, a spus:
p.s. anul acesta se implinesc 100 ani maserati va dau un link sa vedti cum se lucra atunci
https://www.facebook...&type=1
MULTUMESC pentru baietel si tie la fel si tie si fam tale multa sanatate .
#26
Postat 10 April 2014 - 07:04 PM
odin, la 10 April 2014 - 09:05 AM, a spus:
Si.......WOW! injectie multipunct din '88?
Vezi un avantaj la V6 fata de L4 pentru aceeasi cilindree de 2000?
PS: sa-ti traiasca baiatul!
injectie multipunct este de pe la inceputul anilor 80 , am avut un BMW728i din 84-85 cu 6 cilindrii in linie cu injectie multipunct ,si ce mi-a placut foarte mult era sistemul de ventilatie , apasai pe buton ca sa selectezi unde vroiai sa iti dea AC s-au caldura , si acum sunt putine masini care au asa ceva , restul cu rotita pe care o invarti , au fost si modele din 80 cu injectie multipunct , inca o data ai grija de turbine fiindca acolo este slabiciunea lor mai ales ca sunt noi si banuiesc ca au costat o caruta de bani
La multi ani si pentru pici
#27
Postat 11 April 2014 - 12:40 PM
marian.dumitru74, la 10 April 2014 - 07:04 PM, a spus:
La multi ani si pentru pici
da ai dreptate au costat o caruta de bani iti dau linkul de mai jos sa vezi cat am platit pentru una intradevar au o slabiciune la turbine am observat si l-am studiat cele vechi care l-am dat jos unde este supapa care inchide aerul este fota este crapata si cred ca acolo a fost temperatura mare si ceva s-a intamplat de sau crapat asa in plus sunt blocate adica 100% gripate pe am intr-o cutie pentru studiu :) iti mai dau linkul de mai jos cat ma costa telescopele spate care urmeaza la le cumpar la sfarsit am sa iti zic sincer cat am bagat in ea fara munca care o fac de placere am noroc cu fratele meu din germanya el ma sponsorizeaza :) eu sincer sunt cu munca si raspundere la ceea ce fac. multumesc inca odata prietenilor mei de sustinere.
http://www.ebay.de/i...=item1c1920ed97
http://www.ebay.de/i...=item3f2a09ca2b
#28
Postat 18 April 2014 - 05:42 PM
adisorsiana, la 11 April 2014 - 12:40 PM, a spus:
http://www.ebay.de/i...=item1c1920ed97
http://www.ebay.de/i...=item3f2a09ca2b
Pai din cauza asta trebuie lasat motorul la relanti dupa o tura mai in forta pentru a se raci turbina , cand functioneaza in forta se pot chiar inrosii , te gandesti ce se intampla daca opresti motorul atunci ? ca si cum inrosesti un fier dupa il bagi in apa instant !!! , nu e mare lucru , ajungi la destinatie , te dai jos din masina ,cari bagajele etc deschizi garajul , asta inseamna treaba de vreo 3-5 minute este suficient ca turbina sa ajunga la o temperatura de siguranta pentru a fi oprit motorul
#30
Postat 22 May 2014 - 04:00 PM
claudiup, la 09 May 2014 - 09:26 PM, a spus:
poze noi motorul este gata prima pornire cand am incaercat sa pornesc m-am lovit de diverse probleme electromotorul nu facea masa cu motorul,furtunele de la benzina tur retur eu l-am montat invers pana am descoperit care a fost problema am bibilit ceva la el nu aveam benzina pe rampa ,pompa benzina nu baga benzina din cauza unui releu care l-am descoperit defect dar AZI 22 05 2014 am resusit sa faca prima pornire ,mai sunt de facut unele reglaje trebuie sa verific bulbul la apa pentru ca nu imi indica si bulbul la ulei in reste TURBINELE FUNCTIONEAZA PERFECT wow sincer am avut mari emoti va pun atasat unele poze cu motorul.
adisorsiana, la 22 May 2014 - 03:59 PM, a spus:
adisorsiana, la 22 May 2014 - 03:59 PM, a spus:
adisorsiana, la 22 May 2014 - 03:59 PM, a spus:
adisorsiana, la 22 May 2014 - 04:00 PM, a spus: